![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De puberteit is de tijd dat je puber bent, maar het woord pubertijd is fout.
Het ligt maar aan de invulling vanhet begrip puberteit. Islam zegt drie maal menstrueren. Dat kan heel jong zijn. En ze schreef zelf dat ze nog met poppen speelde. Jij kent de letterlijke bewoordingen waarschijnlijk beter dan ik. Maar goed, we mogen niet eens suggereren dat ze misschien een tikkie aan de jonge kant was, want owee als we toch de grote Mohammed in een kwaad daglicht zouden stellen. Heeft niks met moslimsgevoeligheid te maken hoor. Suggereren dat Maria en Jozef nog meer kinderen hadden of dat Jezus getrouwd was met Maria Magdalena zorgt ervoor dat veel christenen overal ter wereld wit rond de neus wegtrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
En kap eens met je domme gescheld of je krijgt een ban. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vergelijk jullie met christenen, om aan te geven dat ik niet dicrimineer. Want iedereen schijnt hier te denken dat ik een moslimbasher ben. En waarom is het zo erg om met joden vergeleken te worden? Heb je soms iets tegen joden, dat dat een belediging zou zijn? |
Dit gaat nergens meer over :)
|
Citaat:
Ja, precies, ik ken ze beter dan jij en houd er dan nu over op, want je bent echt verkeerd bezig. Verkeerde aannames en verkeerde conclusies. Ga je ergens anders druk over zitten maken :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder gaat dit idd nergens meer over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |