Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 21:23
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:19 :
Een huwelijk dient geconsumeerd te worden. Dat betekent in ieder geval een keer geslachtsgemeenschap.

Ik hoop voor haar dat hij een soort vaderfiguur was die haar nooit met een vinger heeft aangeraakt, maar dan had hij haar natuurlijk ook kunnen adopteren. Maar nee, hij trouwde met haar.

Misschien heeft hij wel gewacht tot ze oud genoeg was hoor. Maar ja, dat is in de islam als ze drie keer ongesteld is geweest, en sommige meisjes zijn dat al heel jong.
Dat kind had toch ouders waarom zou hij haar dan adopteren. Jij bent echt ziek in je hoofd en dat is mijn mening.
Advertentie
Oud 15-03-2005, 21:23
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:21 :
Mooi, want we hebben overbevolking. Toffe jongens, die homo's.
Dus de Tsunami komt jou eigenlijk goed uit.
Oud 15-03-2005, 21:24
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 22:22 :
Waar ben je mee bezig
De thread te derailen, aangezien jullie kennelijk niet tegen te houden zijn met het wederzijdse gedram. Of bedoel je dat niet?
Oud 15-03-2005, 21:25
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:24 :
De thread te derailen, aangezien jullie kennelijk niet tegen te houden zijn met het wederzijdse gedram. Of bedoel je dat niet?
Jullie? Je doet net zo hard mee. Schijnheiligerd
Oud 15-03-2005, 21:26
juno
juno is offline
De puberteit is de tijd dat je puber bent, maar het woord pubertijd is fout.

Het ligt maar aan de invulling vanhet begrip puberteit. Islam zegt drie maal menstrueren. Dat kan heel jong zijn. En ze schreef zelf dat ze nog met poppen speelde. Jij kent de letterlijke bewoordingen waarschijnlijk beter dan ik.

Maar goed, we mogen niet eens suggereren dat ze misschien een tikkie aan de jonge kant was, want owee als we toch de grote Mohammed in een kwaad daglicht zouden stellen.

Heeft niks met moslimsgevoeligheid te maken hoor. Suggereren dat Maria en Jozef nog meer kinderen hadden of dat Jezus getrouwd was met Maria Magdalena zorgt ervoor dat veel christenen overal ter wereld wit rond de neus wegtrekken.
Oud 15-03-2005, 21:28
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:26 :

Het ligt maar aan de invulling vanhet begrip puberteit. Islam zegt drie maal menstrueren. Dat kan heel jong zijn. En ze schreef zelf dat ze nog met poppen speelde. Jij kent de letterlijke bewoordingen waarschijnlijk beter dan ik.

Maar goed, we mogen niet eens suggereren dat ze misschien een tikkie aan de jonge kant was, want owee als we toch de grote Mohammed in een kwaad daglicht zouden stellen.

Heeft niks met moslimsgevoeligheid te maken hoor. Suggereren dat Maria en Jozef nog meer kinderen hadden of dat Jezus getrouwd was met Maria Magdalena zorgt ervoor dat veel christenen overal ter wereld wit rond de neus wegtrekken.
Waarom vergelijk je ons met Joden?
Oud 15-03-2005, 21:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 22:25 :
Jullie? Je doet net zo hard mee. Schijnheiligerd
Dat zeg ik. Als men het onderwerp per se wil veranderen, mij best.

En kap eens met je domme gescheld of je krijgt een ban.
Oud 15-03-2005, 21:29
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:19 :
Een huwelijk dient geconsumeerd te worden. Dat betekent in ieder geval een keer geslachtsgemeenschap.
Dit hoeft absoluut niet zo te zijn hoor.

Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:23 :
Dus de Tsunami komt jou eigenlijk goed uit.
De mensheid (in het algemeen iig dan) niet, maar de natuur wel. Zelfde als met alle grote natuurrampen. Homo's ligt wel wat anders, omdat het vrij onnatuurlijk is/lijkt.
Oud 15-03-2005, 21:30
juno
juno is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:28 :
Waarom vergelijk je ons met Joden?

Ik vergelijk jullie met christenen, om aan te geven dat ik niet dicrimineer. Want iedereen schijnt hier te denken dat ik een moslimbasher ben.

En waarom is het zo erg om met joden vergeleken te worden? Heb je soms iets tegen joden, dat dat een belediging zou zijn?
dingokoning
dingokoning is offline
Dit gaat nergens meer over
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:26 :

Hallo! Waar haal je AL die onzin vandaan?
Ja, precies, ik ken ze beter dan jij en houd er dan nu over op, want je bent echt verkeerd bezig. Verkeerde aannames en verkeerde conclusies. Ga je ergens anders druk over zitten maken
Oud 15-03-2005, 21:31
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:30 :
Ik vergelijk jullie met christenen, om aan te geven dat ik niet dicrimineer. Want iedereen schijnt hier te denken dat ik een moslimbasher ben.

En waarom is het zo erg om met joden vergeleken te worden? Heb je soms iets tegen joden, dat dat een belediging zou zijn?
Ja ik haat Joden namelijk.
Oud 15-03-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:28 :
Dat zeg ik. Als men het onderwerp per se wil veranderen, mij best.

En kap eens met je domme gescheld of je krijgt een ban.
Wees consequent en wijs anderen er ook eens op.
Oud 15-03-2005, 21:32
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 22:32 :
Wees consequent en wijs anderen er ook eens op.
Ik zie geen andere mensen schelden dan jij en Mujahideen.

Verder gaat dit idd nergens meer over.

Regels voor berichten