![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En kap eens met je domme gescheld of je krijgt een ban.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik vergelijk jullie met christenen, om aan te geven dat ik niet dicrimineer. Want iedereen schijnt hier te denken dat ik een moslimbasher ben. En waarom is het zo erg om met joden vergeleken te worden? Heb je soms iets tegen joden, dat dat een belediging zou zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, precies, ik ken ze beter dan jij en houd er dan nu over op, want je bent echt verkeerd bezig. Verkeerde aannames en verkeerde conclusies. Ga je ergens anders druk over zitten maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder gaat dit idd nergens meer over.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Worden gelovigen voorgetrokken? Gatara | 120 | 15-02-2007 11:55 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Ayaan Hirsi Ali begint met zomeroffensief? Mujahideen | 200 | 21-09-2004 09:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |