![]() |
Citaat:
Nou ben benieuwd naar Wauters! ik hoop dat ie weer een dagje het geel kan pakken ;) |
Na Cunego gaat Simoni ook niet naar de Tour. :(
Lekker voor Lampre. (n) |
Citaat:
|
Pff Lampre heeft echt een slecht team:
Gianluca Bortolami Salvatore Commesso Gerrit Glomser David Loosli Eddy Mazzoleni Evgini Petrov Daniele Righi Alessandro Spezialetti Gorazd Stangelj Dat is nog minder dan Domina die dan nog Honchar hebben. Glomser is dan nog redelijk en Loosli en Mazzoleni zullen de volgende in de rij zijn voor een etappe of klassement (binnen de eerste 30 dan :s ). |
Citaat:
Wanneer komt dat ding bij de krant? Dat je alle etappes/teams heb? Zijn alle teams btw nou al compleet? |
Alles is zo goed als bekend. Wellicht dat er nog wat renners uit worden gehaald, net als dat ze Tombak erin hebben gedaan voor Casper opeens, maar alles is bekend.
Als Casper niet de rode lantaarn in Parijs kan dragen, wie dan? :) |
Citaat:
|
Hij rijdt de Tour dit jaar hoor :p
|
Citaat:
|
ja..die rijdt de tour
|
Als je bij je wielerpools.com account inlogt kun je alle selecties zien.
|
Hij rijdt in de Giro en Vuelta omdat het niveau daar lager is in de tour haalt hij waarschijnlijk net top 15.
|
maar hij rijdt dit jaar wel de tour dus..
kan wel wat laten zien in de tijdritten denk :) zal ie meespelen voor de overwinning? |
Even offtopic, maar ik heb net gefietst met Theo Bos :cool:
Bij de regionale ZomerAvondCompetitie (ZAC) werd er vandaag de clubkampioenschappen gereden, en omdat Theo bij onze club heeft gereden deed 'ie ook een keer mee :) Ismaël Kip deed ook mee (Nog niet zo heel bekend, maar is Nederlandskampioen baanwielrennen bij de junioren), en Erben Wennemars deed ook mee :) (y) |
Citaat:
|
Ik denk Armstrong, maar ik hoop Ullrich.
|
Pieter Weening ! :p
|
ik ga voor armstrong, en ik zie vinoukorof(je weet wie ik bedoel) hoger eindigen dan Der Jan
|
Rasmussen!!!! :eek:
|
Het heeft mijn interesse niet zo, maar omdat je wordt doodgegooit met de Tour de France vind ik alles best, zolang het Lance Armstrong maar niet is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |