![]() |
Juice heeft me net letterlijk gepwept! Hij had een toeter!
150 *O* |
Nou, we gaan nu naar The Shining kijken!
Dag kinderen. |
dag steefenootje
|
ik hoop dat jullie allebei wat vrolijker zijn dan gisteren. have fun!
|
Gisteren?
|
was dat vanmiddag?? nevermind. dan eerst :D
|
Maarten was hier net! *O* En nu is hij weg en ga ik slapen, want 6:45 opstaan enzo...
|
ik ga ook slapen want morgen dubbele dienst.
van half 9 tot 2 en van 4 tot 8. jammer dat ik dat zondag niet heb want dan tikt het tenminste lekker aan met de toeslagen. |
ik hoef niet te werken en krijg toch betaald (y) toetsweken
|
(21:43) [Kontrabas] yo!
(21:46) [Kontrabas] soulseek "...connecting people..." :) [Mephostophilis] Hi (21:46) [Kontrabas] my icq 23590254 [Mephostophilis] Okay. I don't have it. (21:52) [Kontrabas] Put program ICQ or QIP (21:57) [Kontrabas] connet with u & me vell (21:57) [Kontrabas] but connect to u - low and bad (21:57) [Kontrabas] itc correctbl? Interessant gesprek op slsk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat kazet wel veel op DK post tegenwoordig. Misschien voelt ie zich toch een beetje thuis hier.
|
Nee, Kazet heeft gewoon niet zo veel te doen. Heus.
|
Hineni mavi et hamabool maim al ha'aretz,
Leshachet kol basar asher bo ruach chaim mitachat hashamaim, Kol asher ba'aretz yigva... Vemachiti et kol hayekum asher asiti me'al pney ha'adama. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Kom, ik ga een simpele alfastudie studeren en mij daarna mengen met het plebs en zeuren over natuurkundigen!!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Kom, laat ik demonstreren dat ik niet doorheb dat hij niet serieus is, aangezien hij helemaal niet weet wat ik studeer en het hem ook helemaal geen drol kan schelen." maar natuurkunde is superieur aan iedere studie natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk reageerde ik op kazet en vond het zo vervelend iets te moeten typen dat *O* eruitkwam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die graag anoniem wil blijven fluistert me nu dit in.
"Kom laat ik maar denken dat mijn studie echt bèta is, al is het enige dat ik leer programmeren en dat kan iedere idioot wel". |
Citaat:
|
Citaat:
Krijg je wel gespierde armen van zeg -O- |
Citaat:
|
Citaat:
Gespierde armen zijn goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ik heb nu iemand gevonden die arroganter is dan ik. :eek: (en nerderiger)
|
"Kom, laat ik me subtiel stilhouden, misschien gaat die enge Alles Overheersende TopDrop dan eindelijk weg!!"
|
Haha, krijg je nog iets anders dan elementaire calculus dan? Oh, misschien wel wat simpele differentiaalvergelijkingen!
|
Citaat:
Nouja bah niet altijd hoor. |
Citaat:
Berserkmode :D Emg.. |
Citaat:
*O* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |