![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zo tijd voor werk :(:o |
Haha. :D ik zal ff kijken of ik niet de visite kan verschuiven naar 3 mei 's avonds ofzo. (aangezien toch alleen mijn opa en oma komen. :))
|
Oh... nu zijn er meer stemmen voor komende vrijdag... Wat wordt t nou?1
|
Komende vrijdag sowieso niet.
Dat i me te kort dag nu. |
Wanneer wordt er nou een knoop doorgehakt? Anders zegt Dott gewoon wanneer, wie wel kan leuk en aardig, wie niet kan jammer dan. Want zo blijven we bezig ;)
|
ik stem voor 2/3 mei
|
dan 3/4 mei it is!
|
:D
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats :)) |
Oeh, hip! Ik weet nog niet wat ik dat weekend doe, maar zodra ik meer weet, weet je gelijk of ik meega of niet... ('t Zou zomaar kunnen zijn dat ik dat weekend in Antwerpen zit. Jeetje, zo kom ik nooit aan een meeting toe :s )
|
Citaat:
ik uh... ben niet blond ofzo hoor :bloos: Uhm *zet muts op*\ L&R Meeting bij Dott Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) |
Staat genoteerd.
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) |
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) |
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) |
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) |
haha, oke, ik kan ongeveer 3 of 4 mensen in mijn huis hebben.
Ik heb een bank.. (best comfortabel) Maar jullie moeten zelf ff matjes/slaapzakken enz meenemen. En het kan zijn dat er hier en daar een kat langs je heen vliegt :bloos: L&R Meeting bij Dott Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2)[/ |
Ik geloof dat Robs huis een uitkomst is. :D
Ik had er ook gebruik van gemaakt, maar 'helaas' zit ik dan in Spanje. Veel plezier hiermee. (y) |
Ik kom mits ik bij gorgie kan slapen :).
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott:D) |
Ik meld me definitief af. Alleen als mijn training niet doorgaat kom ik :o
|
Citaat:
Dan zit ik bij deze vol :) Dus iedereen die bij mij blijft, op neko na, ff een matje/kussen/slaapzak oid meenemen. Tenzij 1 van jullie op mijn bank wi slapen.. dan is er geen matje nodig |
Ik wil best op de bank slapen, heb ik al vaker gedaan :cool:
|
Als het helemaal niet anders kan dan kunnen er ook wel mensen 's avonds ('s nachts :P) met mij mee naar huis :P
|
Ik kan misschien ook wel met Qimm meekomen, als iemand daar op zit te wachten en ik nu even niet iets heel belangrijks vergeet dat ik eigenlijk dat weekend gepland heb ofzo?
|
Jaa leuk, want jou heb ik al veel te lang niet gezien (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik neem een matje&slaapzak mee (y) |
Citaat:
|
Voor 't figuur dat blijft slapen: Er is hier een slaapzak + kussen + bed aanwezig.
De potentieel tweede persoon moet die dingen zelf regelen. |
Ok het lijkt me wel dat ik kom en als dat niet kan maakt dat ook vast niet zo veel uit :)
|
Citaat:
En dan zorg ik wel dat de katten ff op een andere kamer zitten :P anders heb je ze zo over je heen rousen :P Citaat:
Citaat:
oh ja echt wel :S nee dank je, vind dr heel lief, maa blijf toch bij de kerels |
Ik heb nogal eens 40 kilo hond op mn bed liggen :( :D dus een kat of wat kan er dan ook wel bij hoor :)
|
Citaat:
Hoeveel m² heb je überhaupt? |
Citaat:
|
Als ik kan, kom ik met Mephisto mee.
Nog steeds maar 2m² slaapplek nodig :P |
Citaat:
maar dan ben ik nu eht vol :P |
Citaat:
Aangezien het pas in mei is en er tegen die tijd waarschijnlijk al wel een nieuw persoon in de vrije kamer zit, kan ik hier niet echt veel mensen herbergen. :o In de logeerkamer kunnen hooguit twee mensen, en in m'n eigen kamer heb ik een tweepersoonsbed, plaats voor twee extra matrassen en twee zeer oncomfortabele banken waar waarschijnlijk alleen op te slapen valt als je al bewusteloos bent voordat je hoofd de bank raakt. Aangezien ik zelf ook veel van slapen houd, heb ik dus plek voor zeven mensen waarvan er minstens twee zwaar alcoholist moeten zijn. |
Citaat:
hahaha, wat zeg je dat toch weer romntisch, kan zo in een vakantie brochure |
Citaat:
Als dat 1 hond is moet ik die zien voordat ik doodga. |
Citaat:
hihi.. mijn 2 katten zijnsamen denk ik een kilo of.. 8, 9? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dunno, wellicht als de omstandigheden het toelaten en als je dan nog plek hebt ;)
|
Citaat:
|
Kunnen honden serieus zo zwaar wegen?
Grove inschattingsfout blijkbaar xD |
Citaat:
|
Citaat:
|
40 kilo is één hond ja, dus samen 80 kilo schoothond <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |