Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het grote PS3 topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1680259)

Big Boi 03-06-2008 11:33

Citaat:

Bhudda schreef: (Bericht 27649619)
Ah prima, vanaaf ff adden ;)

Ik heb je al in m'n buddy lijst gezien. Anderen mogen me ook toevoegen hoor! Graag zelfs. ;)

Ik ben nu officiëel hooked aan GTA 4. Ik vond het de eerste keer spelen een beetje tegen vallen maar heb nu de controls wat meer onder de knie, verhaal volg ik goed, omgeving gechecked en algemeen rondgeklooid. Wát een game! :D Zit nu nog op m'n werk voor een halfuur maar ben al de hele ochtend met GTA in m'n kop aan het bedenken wat ik straks ga doen. :D

Wel een beetje jammer voor R&C en Uncharted want dat zijn natuurlijk ook goede singeplayer games en MGS 4 komt al uit op de 12e.. Battlefield Bad Company demo (single EN multiplayer) komt op de 5e. (y) . Magoed, die komen ooit wel een keer uitgespeeld. Nu wil ik na MGS 4 nog een 2e online multiplayer game. Ik zit nog te twijfelen tussen CoD 4 en dus BF: Bad Company. :o

Bhudda 04-06-2008 07:15

Hehehe, ja GTA was int begin leuk.. maar nu speel ik em nauwelijks meer, zat opgegeven moment op zo'n missie, ging om de haverklap dood en moest telkens dik stuk overnieuw doen, opgegeven moment had ik er ff tabak van (n) Speel later wel een keer weer.
Nu beetje Viking: Battle for Asgard spelen. Binnenkort MGS4.

Big Boi 04-06-2008 17:05

Hm, Guitar Hero 3 nu voor 85,- bij de Mediamarkt (Eindhoven). Lastig.. ik vind het toch wel veel geld voor een game. :o

Morridin 04-06-2008 20:19

Tja, zo'n gitaar is an sich ook niet een goedkoop dingetje en aangezien je game&gitaar voor die prijs krijgt valt wel nog wel mee :)

Big Boi 05-06-2008 17:57

Battlefield: Bad Company demo staat in de PS Store. Dit is ook een multiplayer demo dus als mensen zin hebben, voeg me toe voor een potje. PSN ID: Blaime.

(kom ik al wanhopig over? mijn buddy lijst moet gevuld! :D)

Bhudda 06-06-2008 07:54

Citaat:

Big Boi schreef: (Bericht 27669661)
Battlefield: Bad Company demo staat in de PS Store. Dit is ook een multiplayer demo dus als mensen zin hebben, voeg me toe voor een potje. PSN ID: Blaime.

(kom ik al wanhopig over? mijn buddy lijst moet gevuld! :D)

:D
Misschien dat ik hem binnenkort ff download :p Vanavond ofzo, ligt er aan hoelaat ik weer thuis ben :o Anders morgen of zondag :bloos:

Maar de ps3 bevalt je goed?

Big Boi 06-06-2008 09:06

Ja, echt ontzettend gaaf ding is het. Ik sta nog steeds versteld van de graphics bij meeste games. De XMB werkt ontzettend goed, mediaserver opties werken lekker en het playstation network en store vind ik ook een goedwerkende manier om extra content te krijgen. Hij is die 400 euro echt dik waard. (y)

De demo van Battlefield: BC heerst onwijs in de multiplayer!! Check het echt als je ook maar een beetje van de Battlefield gameplay houd. De multiplayer map, de verschillende classes, de voertuigen, het speltype (iets met goud en attackers en defenders) zijn allemaal dikke klasse en je zit met de squad spawn optie direct in de actie. Het is nu alleen onwijs kut om zo'n Apache helikopter te besturen, misschien is dit nog duidelijk even wennen.

De singeplayer vond ik tegenvallen omdat die eerste missie ronduit saai en gescript is. Ik vond het ook raar dat je als newbie in de squad de hele tijd voorop loopt. De sergeant en je 2 teammaten huppelen maar een beetje achter je aan. (n)

Voor de rest dikke prima want je koopt natuurlijk een BF game voor de multiplayer.. en die gaat denk ik onwijs gaaf worden! Voorlopig een 7,5 voor de demo. ;)

Racing Dutch 06-06-2008 18:36

Citaat:

Big Boi schreef: (Bericht 27655087)
Ik heb je al in m'n buddy lijst gezien. Anderen mogen me ook toevoegen hoor! Graag zelfs. ;)

Ik ben nu officiëel hooked aan GTA 4. Ik vond het de eerste keer spelen een beetje tegen vallen maar heb nu de controls wat meer onder de knie, verhaal volg ik goed, omgeving gechecked en algemeen rondgeklooid. Wát een game! :D Zit nu nog op m'n werk voor een halfuur maar ben al de hele ochtend met GTA in m'n kop aan het bedenken wat ik straks ga doen. :D

Wel een beetje jammer voor R&C en Uncharted want dat zijn natuurlijk ook goede singeplayer games en MGS 4 komt al uit op de 12e.. Battlefield Bad Company demo (single EN multiplayer) komt op de 5e. (y) . Magoed, die komen ooit wel een keer uitgespeeld. Nu wil ik na MGS 4 nog een 2e online multiplayer game. Ik zit nog te twijfelen tussen CoD 4 en dus BF: Bad Company. :o

ik heb je toegevoegd en ook x3tium.

cyntex 15-06-2008 20:47

Ik speel nu weer UTIII en voornamelijk COD4 online. Morgen ga ik metal gear halen, ik heb er zin in :).

psn: cyntex ,voeg me toe

freakinaround 15-06-2008 21:02

kga zo weer ff verder met viking denk ik :)
heeft trouwens niemand hier Haze? had toch wel ff multiplayer/co-op willen proberen..

Bhudda 30-06-2008 22:24

http://life.tweakers.net/nieuws/5426...-trophies.html

Dit wordt zeker vet (y)

freakinaround 01-07-2008 09:23

Ik wil een nieuwe game. Ik twijfel tussen veel.

Metal Gear Solid 4
Call Of Duty 4
Overlord
Buzz Tv Quiz
Singstar 2
Time Crisis
Soul Calibur IV
Uncharted Drake's Fortune
Lego Indiana Jones

ANYONE.. Help me? :D

Bhudda 01-07-2008 16:01

Metal Gear Solid 4

Call Of Duty 4 (goed spel,maar liever op pc :P )

Soul Calibur IV

Deze zou ik kiezen..
Metal Gear solid 4 raad ik je aan, wat een spel.. Als je van verhaal houd en veel filmpjes, dan kies die :)

Soul Calibur IV ga ik zelf ook halen als die uit is (y)
Overlord is leuk, maar heb ik al pc uitgespeeld dus ga niet nog eens op de ps3 doen.
buzz, meh..
singstar 2 eveneens meh :p
time crisis lijkt me niet echt wat. al heb ik hier niet veel van gehoord.
uncharted, zou goed zijn volgens vele, zelf geen kaas van gegeten
lego.. :d nee

le Y 02-07-2008 19:42

time crisis is tof (Y)

verhaal is niet groot maar het heeft een erg hoge replaywaarde

Bhudda 24-07-2008 22:10

Soul Calibur 4 besteld, nog ff!

freakinaround 26-07-2008 10:53

Omg, me salaris is gestort. en het meer is meer dan verwacht. 1600 euro. en het is 3 maanden geleden dat ik voor het laatst een spel heb gekocht. you do the math.

maar ik twijfel nog steeds zoooo erg tussen;

call of duty 4 (wil graag knallen en ook online)
overlord
Buzz Quiz (jullie lijkt ie niks, maar mij lijkt ie erg leuk :P)
metal gear solid (ziet er erg vet uit, maar heb nog nooit een deel ervan gespeeld)

WHAT TO DO! :')

edit; en als ik echt niet kan kiezen koop ik er 2. :')

Bhudda 26-07-2008 11:34

Citaat:

freakinaround schreef: (Bericht 27927929)
Omg, me salaris is gestort. en het meer is meer dan verwacht. 1600 euro. en het is 3 maanden geleden dat ik voor het laatst een spel heb gekocht. you do the math.

maar ik twijfel nog steeds zoooo erg tussen;

call of duty 4 (wil graag knallen en ook online)
overlord
Buzz Quiz (jullie lijkt ie niks, maar mij lijkt ie erg leuk :P)
metal gear solid (ziet er erg vet uit, maar heb nog nooit een deel ervan gespeeld)

WHAT TO DO! :')

edit; en als ik echt niet kan kiezen koop ik er 2. :')

:D nice!
CoD4 is wel vet imo, speel het nog steeds (al is hjet op de pc)
Metal Gear Solid heb ik ook gespeeld, vond het geweldig, al heb ik ook nooit een van de voorgaande delen gespeeld.
overlord, meh
Buzz Quizz, lijkt me opzich wel lache, vooral met een paar vrienden ;D
en als ej van knokken houd, Soul Calibur 4 :o

freakinaround 26-07-2008 12:21

En de nieuwe call of duty dan? Die komt toch ook binnekort uit?

Bhudda 26-07-2008 13:18

Eh, volgens mij duurt die nog wel ff, alleen van andere makers, dus lijkt me niet al te jeuh. En vietnam.. blegh.. als ik een oorlog setting wel haat is het vietnam, debiele oorlog.

freakinaround 27-07-2008 10:56

Oke, en is de besturing van cod4 op de ps3 beetje goed/soepel?

le Y 27-07-2008 15:44

Ik vind de besturing erg goed te doen iig (y)

Carn 28-07-2008 14:53

mgs4+cod4

kan je vooruit.

Marcade 03-08-2008 01:56

Platinum reeks is uit:

Je zult de volgende titels vanaf vandaag voor €29,99 kunnen halen in je favoriete gamewinkel:
MotorStorm
Resistance: Fall of Man
Uncharted: Drake's Fortune
Heavenly Sword
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Volgens een gamer.nl user zijn ze bij Play.com allemaal voor 20,99 incl verzending.

God; vraag me af of ik die ook ergens in China kan krijgen :'-( *sob*

Voeg me toe op PS3! Mijn ID is simpelweg marcade

Bhudda 03-08-2008 10:31

Heb idd gister Uncharted: Drake's Fortune voor 29,99 gehaald (y) ziet er goed uit voor wat ik al gespeelt heb ;)
Ik voeg je toe marcade!

Big Boi 03-08-2008 20:13

Citaat:

freakinaround schreef: (Bericht 27930517)
Oke, en is de besturing van cod4 op de ps3 beetje goed/soepel?

Eigenlijk ontzettend goed. (Y)

Ik ga je zo ook ff toevoegen, Marcade.

Marcade 04-08-2008 01:48

(y) :)

Nog niet zoveel PS3'ers hier op s.com :-(

le Y 04-08-2008 08:41

Het is dat ik al weken geen internet heb dus enkel offline kan spelen :(

freakinaround 04-08-2008 15:55

Ik ga nu ff serieus Metal Gear Solid spelen. :) Had m vrijdag maar heel kort gespeeld..

COD4 is overal uitverkocht voor de ps3 om de een of andere vage reden.. dus heb uncharted (en MGS4) gekocht, was ook afgeprijsd :)

freakinaround 04-08-2008 19:34

omg, ben nu met mgs4 bij act 1 liquid sun, bij die tanks en kom nu al niet verder :D

Bhudda 05-08-2008 09:23

ahaha, wat slecht freakinaround :p met wat voor problemen kamp je mee? :p

Ik kijk uit naar LittleBigPlanet, lijkt me echt een top game!
Kleine special
http://www.nu.nl/news/1687264/210/Sp...BigPlanet.html

Big Boi 05-08-2008 10:12

Ik ook! Ik moet mijn spellenkoopverslaving ff on hold zetten tot die game want anders geef ik echt teveel geld uit. :D

Ik wacht eigenlijk ook nog op een goede RPG op de PS3.. á la Final Fantasy kwaliteit. Liefst een goede action RPG.. heb wel zin om me tijdens m'n vakantie over een paar weken helemaal op een RPG te storten.

Er is eigenlijk zoveel leuks op de PS3. Wil ook al Rockband hebben maar die is écht nog te duur totdat ie officieel gereleased is. Of wachten op Guitar Hero 4 want die drums die daarbij zitten zien er echt kickass uit.(y)

freakinaround 06-08-2008 15:24

Citaat:

Bhudda schreef: (Bericht 27968871)
ahaha, wat slecht freakinaround :p met wat voor problemen kamp je mee? :p

Ik kijk uit naar LittleBigPlanet, lijkt me echt een top game!
Kleine special
http://www.nu.nl/news/1687264/210/Sp...BigPlanet.html

ben al verder :P heb nu dat solid eye dingetje :)

Big Boi 06-08-2008 18:51

Citaat:

freakinaround schreef: (Bericht 27974870)
ben al verder :P heb nu dat solid eye dingetje :)

En natuurlijk de altijd leuke Metal Gear Mark II. ;)

Bhudda 15-10-2008 06:36

Heb een vraagje over dat Guitar Hero..
Ik zie dat Legends of Rock normaal is? (III)
en dan zie ik nog aerosmith, maar volgens mij is dat alleen aerosmith.. (DUH)
en dan world tour? maar daar heb je ook meerdere instrumenten.. is dat het echt waardf of gewoon een aanvulling waar je eigenlijk niet veel aan hebt, als je toch alleen op de guitar voornamelijk wilt spelen.
En wth is rockband?

Wat is leukst?
Gaarne zie ik jullie mening tegemoet.

Morridin 15-10-2008 08:13

Rockband is een game gemaakt door het oorspronkelijke team van GH 1&2 die daarna weggegaan zijn bij de uitgever. GH3 is dus door een ander team gemaakt.
Ze wilden het wat uitgebreider, dus hebben ze er een hele band van gemaakt.

De Aerosmith versie is idd gewoon een GH3 versie met alleen maar Aerosmith liedjes.
En World Tour moet gaan concurreren met Rock Band door ook de mogelijkheidte geven als band te spelen.

:)

Marcade 15-10-2008 09:07

nog 6 dagen voordat LBP gereleased word. :-)

Nou hopen dat die ook in China snel thuis geleverd word :| Poepchinezen houd niet van PS3

Bhudda 15-10-2008 10:51

Citaat:

Morridin schreef: (Bericht 28322752)
Rockband is een game gemaakt door het oorspronkelijke team van GH 1&2 die daarna weggegaan zijn bij de uitgever. GH3 is dus door een ander team gemaakt.
Ze wilden het wat uitgebreider, dus hebben ze er een hele band van gemaakt.

De Aerosmith versie is idd gewoon een GH3 versie met alleen maar Aerosmith liedjes.
En World Tour moet gaan concurreren met Rock Band door ook de mogelijkheidte geven als band te spelen.

:)

Ah oke ;p
Denk dat ik gewoon voor de GH3 ga.
Citaat:

Marcade schreef: (Bericht 28322838)
nog 6 dagen voordat LBP gereleased word. :-)

Nou hopen dat die ook in China snel thuis geleverd word :| Poepchinezen houd niet van PS3

Nog 6? Pff, kost me bende geld :D

Marcade 17-10-2008 17:10

Ik heb slecht nieuws en goed nieuws.

Het slechte nieuws:LittleBigPlanet is vertraagd en ligt pas 14 november in de winkels

Het goede nieuws: Dit geld alleen voor Europa, dus voor de mensen (ik ik ik!!) die hem in amerika hebben besteld .. moet die als het goed is al onderweg zijn .. (mijne is shipped!!mijne is shipped!!mijne is shipped!!)

:o

/correctie:

De vertraging is wereldwijd. Blijkbaar zit er een paar verwijzingen naar de Koran in een van de liederen. :| Grappige is, ... mijne is dus al verstuurd en onderweg -O- Hopen dat ik er nog wel mee online kan.

Bhudda 19-10-2008 17:50

verwijzing naar de koran? sjongejonge jonge ;D
14 nov pas ;x tering, kank iig sparen ;x

cyntex 19-10-2008 20:50

damn, na enkele filmpjes ben ik toch wel benieuwd naar Dead Space, beetje The Thing -achtig. (Y)

Marcade 20-10-2008 10:55

X( kut spel is in Shanghai maar "Clearance delay"

:mad: Ik word echt giftig als dat zodanig lang gaat duren dat de rest van de mensen hem alsnog eerder hebben :mad:

Bruut 20-10-2008 13:17

Is dat littlebigplanet zo leuk dan?

Big Boi 20-10-2008 13:35

Citaat:

Bruut schreef: (Bericht 28351212)
Is dat littlebigplanet zo leuk dan?

Veels te leuk. Lees sommige early reviews maar. Bijvoorbeeld via metacritic.com Ontzettend veel reviews die 100/100 zijn. :)

En ja, hij gaat ass kicken.

Bhudda 20-10-2008 13:45

Wanneer komt die nou precies uit dan? (LBP) De een zegt eind okt, de ander ergens in november..

Bruut 20-10-2008 13:56

is lbp een soort mario? rayman?

Bhudda 20-10-2008 15:00

ga ff google of zo, luie bruut :p

Bhudda 20-10-2008 15:52

ga denk ik binnenkort ff naar de mediamarkt.. ff kijke voor platinum spellen enz.

Carn 20-10-2008 19:47

Citaat:

Bruut schreef: (Bericht 28351492)
is lbp een soort mario? rayman?

-O-

Bruut 21-10-2008 11:37

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 28353802)
-O-

wat mot je nou eh?!!?!?!?

Marcade 21-10-2008 14:53

In Europa, niet later dan 7 november geloof ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.