Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2008, 18:16
Verwijderd
Als zoeentje al bestaat, mag deze dicht maar kon zo niets vinden.

Wie heeft er een PS3 en bevalt hem goed?
Zit er zelf over na te denken. Wel aardig toekomst gericht en de games die er op uit komen bevallen me ook wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2008, 19:56
Verwijderd
Advies zou zijn om toch nog effe te wachten. Tegen de zomermaanden (en ook kerst) gaan consoles doorgaans nog wel wat lekkerder in de prijzen liggen en kun je leuke console&game combi's scoren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 20:39
Dinalfos
Dinalfos is offline
Je moet de PS3 kopen als:

- je van slappe, inferieure 360-poorts houdt.
- je het leuk vindt om DLC voor GTA IV mis te lopen.
- je geilt op MGS.
- je van hoge prijzen houdt.
- je van middelmatige on-line service geniet
- je een technofiel bent die geinteresseerd is in overbodige poespas.
- je denkt dat Blu-Ray het helemaal gaat maken

Tja.
Oud 26-03-2008, 20:45
freakinaround
freakinaround is offline
Ik heb er vandaag 1 gehaald + Assassin's Creed.
Morgen haal ik Gran Turismo.

Bevalt me tot nu toe goed, hij is alleen 1 x vastgelopen al, schrok er beetje van.. Hoop dat t bij die ene x blijft.
Oud 26-03-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:

- je geilt op MGS.

Tja.
Blu-Ray gaat het wel maken denk ik. Het is natuurlijk niet voor niets dat Micrsoft noodgedwongen de overstap moet maken van HD-DVD naar Blu-ray.

Citaat:

Bevalt me tot nu toe goed, hij is alleen 1 x vastgelopen al, schrok er beetje van.. Hoop dat t bij die ene x blijft.
Ik dacht dat alleen de 360 vast liep
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:

Same here, morgen binnen alst goed is. Incl xtra controller en Army of Two
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:

- je geilt op MGS.

Tja.
Check!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 07:55
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Blu-Ray gaat het wel maken denk ik. Het is natuurlijk niet voor niets dat Micrsoft noodgedwongen de overstap moet maken van HD-DVD naar Blu-ray.

Ik dacht dat alleen de 360 vast liep
Hoezo noodgedwongen?
De HD-DVD was ook maar nicheding, het was nergens voor nodig als je het niet had miste je niks.
360 is nu wel hardstikke goedkoop, ik voel me afgezet met m'n launchconsole (Al heb ik nog nooit RroD gehad )
Oud 27-03-2008, 08:12
freakinaround
freakinaround is offline
Trouwens, een HDMI kabel is toch beter dan een component kabel? Ik heb een LCD HDReady tv trouwens..
Oud 27-03-2008, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Hoezo noodgedwongen?
De HD-DVD was ook maar nicheding, het was nergens voor nodig als je het niet had miste je niks.
360 is nu wel hardstikke goedkoop, ik voel me afgezet met m'n launchconsole (Al heb ik nog nooit RroD gehad )
Omdat Toshiba, de producent van de HD-DVD drives voor Microsoft, er geen toekomst meer in zag (in HD-DVD als geheel) en dus stopt met eht maken van HD-DVD drives.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 09:11
freakinaround
freakinaround is offline
Godver, heb ik gister een ps3 gekocht met assassins creed voor winkelprijzen van 388 en 55.. En vandaag zou k dan Gran Turismo ophalen.

Zie ik nu dat er morgen/vandaag een gran turismo pack uitkomt van 399,-

dat scheelt mij 30,-
Oud 27-03-2008, 09:28
Q
Q is offline
Ik hoor goeie dingen over de PS3, zelf heb ik er nog geen maar het gaat wel kriebelen als GTAIV uit is dadelijk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor goeie dingen over de PS3, zelf heb ik er nog geen maar het gaat wel kriebelen als GTAIV uit is dadelijk
Voor de 360 komt er voor GTAIV extra downloadable content
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Godver, heb ik gister een ps3 gekocht met assassins creed voor winkelprijzen van 388 en 55.. En vandaag zou k dan Gran Turismo ophalen.

Zie ik nu dat er morgen/vandaag een gran turismo pack uitkomt van 399,-

dat scheelt mij 30,-
Mjah, ik heb de set van Ass creed en gta4 incl. 480 ofzo.
Citaat:
Idd
Citaat:
Voor de 360 komt er voor GTAIV extra downloadable content
Tuurlijk Microsoft eh!

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, een HDMI kabel is toch beter dan een component kabel? Ik heb een LCD HDReady tv trouwens..
en eh ja hdmi is beter
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 13:28
freakinaround
freakinaround is offline
Godver, net weer vastgelopen in Assassins Creed, tijdens t laden (wit scherm) Moet ik m al gaan omruilen?
Oud 27-03-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Godver, net weer vastgelopen in Assassins Creed, tijdens t laden (wit scherm) Moet ik m al gaan omruilen?
Damn, das mooi klot'n :/ Hoop niet dat dat bij mij gebeurt, anders gaat die zo weer retour
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 14:09
freakinaround
freakinaround is offline
Las net dus dat dat vaker gebeurd is bij AC op de PS3 en dat daar een patch voor is die ook de glitches verhelpt.

Dus, ik dacht, laat ik mn ps3 systeemupdaten via Wifi.

Ik heb dus zo'n prachtig mooi usb wifi stickie voor me wii die ik er op wilde aansluiten.

Nou staat NERGENS duidelijk uitgelegd hoe je dat meot instellen met Wifi. Kan iemand me helpen, want ik kom er niet uit.
En ja, ik heb gegoogeled, en nee nergens staat een antwoord. Behalve dat het kan dus.
Oud 27-03-2008, 15:26
Q
Q is offline
Citaat:

- je geilt op MGS.

Tja.
Jeetje wat een onzin trouwens
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 16:38
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hij heeft grotendeels wel gelijk hoor.
Op dit moment is de 360 gewoon beter qua prijs én aanbod van games.
Misschien dat dat nog omslaat, maar ik denk t niet eigenlijk. 360 heeft namelijk ook erg leuke exclusives (Ninja Gaiden 2 anyone?)
De enige reden dat ik op den duur, als ie een stuk goedkoper is, een ps 3 ga halen is voor FF XIII en Disgaea 3 voornamelijk.
Oud 27-03-2008, 17:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Was dat maar zo
Oud 27-03-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Las net dus dat dat vaker gebeurd is bij AC op de PS3 en dat daar een patch voor is die ook de glitches verhelpt.

Dus, ik dacht, laat ik mn ps3 systeemupdaten via Wifi.

Ik heb dus zo'n prachtig mooi usb wifi stickie voor me wii die ik er op wilde aansluiten.

Nou staat NERGENS duidelijk uitgelegd hoe je dat meot instellen met Wifi. Kan iemand me helpen, want ik kom er niet uit.
En ja, ik heb gegoogeled, en nee nergens staat een antwoord. Behalve dat het kan dus.
Wifi zit toch in gebouwd? Ik weet zelf nog niet hoe da werkt, aangezien ik em nog nie heb ;o waren vandaag wel langsgeweest, maar was aan het werk, dus kon niet in ontvangst nemen.
ff ethernet kabeltje voor even er in drukken?

:edit:
To setup via wi-fi, please follow these instructions (from SCEA):

1. Select "Network Settings" under "Settings" in the home menu, and then press the "X" button
2. Select "Internet Connection Settings", and then press the "X" button. When a message stating that the Internet connection will be terminated is displayed, select “Yes”, and then press the "X" button.
3. Select "Wireless", and then press the "X" button.
4. Select "Scan", and then press the "X" button. The system will search for access points within range and display them as a list.
5. Select the access point that you want to use, and then press the "X" button.
6. Confirm the SSID for the access point, and then press the right button.
7. Select the security settings as necessary, and then press the right button.
8. Enter the encryption key, and then press the right button. The encryption key field will display an asterisk (*) for each character you enter.
9. Select "Easy" or "Custom" and adjust settings as necessary. Follow the on-screen instructions to adjust the required settings.

Note: You should always choose Easy before going onto to adjusting the Custom settings. In most cases, the Easy settings will work and are set automatically so you won't have to search for information that could have been gathered automatically.

bron

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien dat dat nog omslaat, maar ik denk t niet eigenlijk. 360 heeft namelijk ook erg leuke exclusives (Ninja Gaiden 2 anyone?)
De enige reden dat ik op den duur, als ie een stuk goedkoper is, een ps 3 ga halen is voor FF XIII en Disgaea 3 voornamelijk.
Citaat:
Was dat maar zo
Tja, het is allemaal persoonlijk deze info.
Xbox spreekt me niet aan, Wii ook niet. PS3 wel, dus daar ga ik voor
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 00:40
le Y
le Y is offline
Citaat:
Ps3 verkoopt nu zo'n beetje overal beter dan de xbox 360, hierdoor gaan developpers waarschijnlijk gemakkelijker overstappen naar de ps3.

Daarnaast is het programmeren van games voor de ps3 een stuk ingewikkelder dan voor de 360. Als het goed is komt of heeft sony nu een programma gemaakt waardoor developpers gemakkelijker games kunnen maken voor de ps3.

360 staat nu voor op game en online gebied maar ik zie het wel gebeuren dat ps3 en de 360 op gelijke hoogte komen, zeker als de psstore vernieuwd en uitgebreider wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 00:42
le Y
le Y is offline
Citaat:
Wifi zit toch in gebouwd? Ik weet zelf nog niet hoe da werkt, aangezien ik em nog nie heb ;o waren vandaag wel langsgeweest, maar was aan het werk, dus kon niet in ontvangst nemen.
ff ethernet kabeltje voor even er in drukken?
wifi zit ingebouwd en is vrij simpel in gebruik te nemen, even zorgen dat de settings goed staan, account aanmaken, updaten en je kan online
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2008, 01:01
heggggje
heggggje is offline
heb hier ook een staan (van huisgenoot).

Speel er wel veel op, maar vind het een lelijk ding.

Vind zelf dat er niet echt veel mooie spellen uit zijn. Wel jammer, ik zou ook w88, prijs kan alleen maar naar beneden gaan, en zijn bezig met crack dat je via comp spellen kan spelen op ps3 (ofzoiets) is dan wat goedkoper dan die spellen te kopen,

zou dus w88
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:32
freakinaround
freakinaround is offline
Met die wifi usb stick gaat niet werken omdat dat ding van Nintendo zelf is.
Heb thuis wel een draadloos netwerk maar dat signaal is zo zwak (17%) dat t steeds wegvalt
Ik ga vandaag een signaalsplitter kopen voor op me kamer en dan moet het lukken
Oud 28-03-2008, 09:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ps3 verkoopt nu zo'n beetje overal beter dan de xbox 360, hierdoor gaan developpers waarschijnlijk gemakkelijker overstappen naar de ps3.

Daarnaast is het programmeren van games voor de ps3 een stuk ingewikkelder dan voor de 360. Als het goed is komt of heeft sony nu een programma gemaakt waardoor developpers gemakkelijker games kunnen maken voor de ps3.

360 staat nu voor op game en online gebied maar ik zie het wel gebeuren dat ps3 en de 360 op gelijke hoogte komen, zeker als de psstore vernieuwd en uitgebreider wordt.
Ik zie t ook idd nog wel gebeuren dat ze op gelijke hoogte KOMEN, maar op dit moment loopt de ps3 gewoon zwaar achter en krijg je dus geen waar voor je geld, al helemaal niet als sony de prijzen niet snel omlaag gooit.
Oud 28-03-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
wifi zit ingebouwd en is vrij simpel in gebruik te nemen, even zorgen dat de settings goed staan, account aanmaken, updaten en je kan online
Ja las het idd Gaat goedkomen
Citaat:
heb hier ook een staan (van huisgenoot).

Speel er wel veel op, maar vind het een lelijk ding.

Vind zelf dat er niet echt veel mooie spellen uit zijn. Wel jammer, ik zou ook w88, prijs kan alleen maar naar beneden gaan, en zijn bezig met crack dat je via comp spellen kan spelen op ps3 (ofzoiets) is dan wat goedkoper dan die spellen te kopen,

zou dus w88
Lekker tegenstrijdig Je vindt het een lelijk ding, maar je speelt er vaak op?

Citaat:
Met die wifi usb stick gaat niet werken omdat dat ding van Nintendo zelf is.
Heb thuis wel een draadloos netwerk maar dat signaal is zo zwak (17%) dat t steeds wegvalt
Ik ga vandaag een signaalsplitter kopen voor op me kamer en dan moet het lukken
Succes!
Citaat:
Ik zie t ook idd nog wel gebeuren dat ze op gelijke hoogte KOMEN, maar op dit moment loopt de ps3 gewoon zwaar achter en krijg je dus geen waar voor je geld, al helemaal niet als sony de prijzen niet snel omlaag gooit.
Naja goed, met prijs kwesties, achja daar kun je lang over door gaan. Of je hebt geld, of niet he
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 12:58
freakinaround
freakinaround is offline
yeah gelukt
Oud 29-03-2008, 00:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Naja goed, met prijs kwesties, achja daar kun je lang over door gaan. Of je hebt geld, of niet he
Lul en een drumstel dude. Het ging om de vergelijking tussen 360 en ps3, dus dan is het irrelevant hoeveel geld iemand heeft.
Oud 29-03-2008, 01:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Of je hebt geld, of niet he
Dat mensen weigeren 40 euro voor een chocoladereep neer te tellen is niet omdat ze het niet kunnen ophoesten.
Oud 29-03-2008, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Lul en een drumstel dude. Het ging om de vergelijking tussen 360 en ps3, dus dan is het irrelevant hoeveel geld iemand heeft.
Ik vond het gewoon leuk om te zeggen
Citaat:
Dat mensen weigeren 40 euro voor een chocoladereep neer te tellen is niet omdat ze het niet kunnen ophoesten.
Dan vind ik dat ze verder niet zo moeten zeuren, dan koop je het lekker niet, maar ga dan niet lopen bitchen dat het duur is

edit: ik zeur maar negeer et. Hou et maar gewoon ontopic (a)

Laatst gewijzigd op 29-03-2008 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 10:07
Verwijderd
vriend van me heeft een ps3 vanwege zijn werk, en een 360 zelf gekocht, maar het moge toch duidelijk zijn dat graphics het enige is wat de ps3 op de 360 heeft, wat een klereding
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 11:10
Verwijderd
Citaat:
vriend van me heeft een ps3 vanwege zijn werk, en een 360 zelf gekocht, maar het moge toch duidelijk zijn dat graphics het enige is wat de ps3 op de 360 heeft, wat een klereding
Leg is uit?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Houd er wel rekeing mee dat je op de Ps3 meteen een Blu-Ray bij hebt. De HD-DVD van de 360 kost je ook 150+ euro.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 13:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Houd er wel rekeing mee dat je op de Ps3 meteen een Blu-Ray bij hebt. De HD-DVD van de 360 kost je ook 150+ euro.
Alsof blu-ray verder zo'n enorme meerwaarde heeft. De meeste mensen gaan echt niet hun al bestaande dvd collectie omgooien naar blu-ray, of uberhaupt films op blu-ray kopen terwijl de dvd versies vaak maar een kwart tot de helft van het geld kosten.
Oud 29-03-2008, 16:59
Verwijderd
Die van mij ligt nu op het postkantoor, kon em vandaag nie ophale, waren dicht op zaterdag lang leve een dorp -.- Maandag na 13:00 kank em ophale. Magoed, wordt pas woensdag I guess.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Leg is uit?
nouja, het begon al met die controller, dat ding is veel te licht, en die knoppen (vooral de triggers) zijn veel te slap, een beetje goedkoop doet het aan! daarnaast zitten de analoge sticks langs elkaar, wat tergend is wanneer je daarmee een shooter moet spelen

toen is dat kreng ook nog eens twee keer vastgelopen in de korte tijd die ik er zat, en is het spelaanbod naar mijn mening minder dan dat van de 360, en hetzelfde geld voor de online modus
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 14:06
Verwijderd
Citaat:
nouja, het begon al met die controller, dat ding is veel te licht, en die knoppen (vooral de triggers) zijn veel te slap, een beetje goedkoop doet het aan! daarnaast zitten de analoge sticks langs elkaar, wat tergend is wanneer je daarmee een shooter moet spelen

toen is dat kreng ook nog eens twee keer vastgelopen in de korte tijd die ik er zat, en is het spelaanbod naar mijn mening minder dan dat van de 360, en hetzelfde geld voor de online modus
Oke, naja kan me wel iets bij voorstellen ofc. Beetje gewenning I guess. Jij vind een xbox controller natuurlijk fijner, omdat je dat gewent bent. Die ps3 controller is dan idd stukken lichter

Hmz, das wel minder als die vast loopt.. hoop niet dat dat te vaak voorkomt..
Spelaanbod lijkt me nog wel te veranderen, als ik daarover lees komt dat wel goed. same as for online
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Oke, naja kan me wel iets bij voorstellen ofc. Beetje gewenning I guess. Jij vind een xbox controller natuurlijk fijner, omdat je dat gewent bent. Die ps3 controller is dan idd stukken lichter

Hmz, das wel minder als die vast loopt.. hoop niet dat dat te vaak voorkomt..
Spelaanbod lijkt me nog wel te veranderen, als ik daarover lees komt dat wel goed. same as for online
oh maar ik heb hier een psx en ps2 staan, ik ben aardig gewend aan die controller en ja, je hebt natuurlijk wel metal gear solid en final fantasy
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 20:54
le Y
le Y is offline
controller vind ik wel fijn eigenlijk

en binnenkort komt ook de dualshock 3 uit
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 21:08
Carn
Carn is offline
ach ja. Ik koop geen 360 omdat er simpelweg voor mij geen boeiende games op uitkomen, iets wat Sony mij binnenkort wel kan bieden hoop ik. Verder is de Ps3 hardwarematig een stuk krachtiger, jammer dat het zo lang duurt voordat we daar iets van zien.
Oud 31-03-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
oh maar ik heb hier een psx en ps2 staan, ik ben aardig gewend aan die controller en ja, je hebt natuurlijk wel metal gear solid en final fantasy
En is de ps3 controller nog lichter dan? double uu tee f.
Naja, mgs lijkt me wel kick. Maar final fantasy vind ik dan weer geen ruk aan ;x
Citaat:
controller vind ik wel fijn eigenlijk

en binnenkort komt ook de dualshock 3 uit
Oke, moet nog ff kijke of die beetje fijn is ;o
Wat is nou de deal met DS3? Wat is daar nou zo speciaal aan?
Citaat:
ach ja. Ik koop geen 360 omdat er simpelweg voor mij geen boeiende games op uitkomen, iets wat Sony mij binnenkort wel kan bieden hoop ik. Verder is de Ps3 hardwarematig een stuk krachtiger, jammer dat het zo lang duurt voordat we daar iets van zien.
Dus je wacht nog een poosje tot de ps3 wat aantrekkelijker wordt?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 12:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
daarnaast zitten de analoge sticks langs elkaar, wat tergend is wanneer je daarmee een shooter moet spelen
met 2 analoge tegelijkertijd sticks spelen is ook idioot, maakt niet uit welk spel je speelt

Citaat:
toen is dat kreng ook nog eens twee keer vastgelopen in de korte tijd die ik er zat
Wel raar overigens, die vastlopende Ps3s. Sony heeft wat dat betreft een betere reputatie dan Microsoft als het om defecte consoles gaat.

Citaat:
Oke, moet nog ff kijke of die beetje fijn is ;o Wat is nou de deal met DS3? Wat is daar nou zo speciaal aan?
Die trilt.

Citaat:
Dus je wacht nog een poosje tot de ps3 wat aantrekkelijker wordt?
Jep, prijs & gametechnisch. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook een redelijke PC heb waar ik het een en ander op kan spelen, dus voor het 'next gen' gevoel koop ik sowieso geen console.
Oud 31-03-2008, 14:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Verder is de Ps3 hardwarematig een stuk krachtiger,
Dat is een populaire misvatting. Die twee machines ontlopen elkaar nauwelijks. Op sommige terreinen is de PS3 beter, op sommige terreinen de 360 en op sommige terreinen zijn de verschillen hoogstens nietszeggend.

Edit: feit blijft echter wel dat de PS3 voor developers relatief moeilijk in de omgang is. Dat vertaalt zich in vaak lelijkere games met een slappere frame rate. Vooral bij een game als Virtua Fighter 5 is het verschil echt zorgwekkend te noemen. En dat is dan nog niet eens een port geweest.

Laatst gewijzigd op 31-03-2008 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 15:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is een populaire misvatting. Die twee machines ontlopen elkaar nauwelijks. Op sommige terreinen is de PS3 beter, op sommige terreinen de 360 en op sommige terreinen zijn de verschillen hoogstens nietszeggend.
Het is absoluut geen misvatting, maar dat wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt.
Oud 31-03-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:

Edit: feit blijft echter wel dat de PS3 voor developers relatief moeilijk in de omgang is. Dat vertaalt zich in vaak lelijkere games met een slappere frame rate. Vooral bij een game als Virtua Fighter 5 is het verschil echt zorgwekkend te noemen. En dat is dan nog niet eens een port geweest.
Hm ja dat laatste klopt. Maar ik had ook gelezen dat Sony met iets uitkomt zodat het programmeren voor de ps3 wat makkelijker wordt voor de Developers.
Precies weet ik zo niet, moet ik ff nazoeken. kom ik later wel op terug
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 15:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm ja dat laatste klopt. Maar ik had ook gelezen dat Sony met iets uitkomt zodat het programmeren voor de ps3 wat makkelijker wordt voor de Developers.
Precies weet ik zo niet, moet ik ff nazoeken. kom ik later wel op terug
Wat dat betreft heeft Sony een veel grotere rol kunnen spelen. Maar goed, aan de ene kant kan ik het altijd wel waarderen als een bedrijf een vernieuwende architectuur ontwerpt met meer potentie dan een pc-in-a-box (wat een 360 simpelweg is). De Ps2 had ook nogal een onconventioneel design en daar kwamen toch in de latere fase erg indrukwekkende games uit voort (God of War 2 bv).
Oud 31-03-2008, 17:00
Verwijderd
Citaat:
met 2 analoge tegelijkertijd sticks spelen is ook idioot, maakt niet uit welk spel je speelt

Wel raar overigens, die vastlopende Ps3s. Sony heeft wat dat betreft een betere reputatie dan Microsoft als het om defecte consoles gaat.

Die trilt.

Jep, prijs & gametechnisch. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook een redelijke PC heb waar ik het een en ander op kan spelen, dus voor het 'next gen' gevoel koop ik sowieso geen console.
nouja, eigenlijk is het ideaal, werkt een stuk beter dan met pijltje maarja dan moeten ze die dingen niet zo lame langs elkaar plaatsen! overigens moest je wel met 2 analoge sticks spelen, volgens mij bij vegas II

en het kan er aan liggen dat het een debug was, dat weet ik niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten