![]() |
Jullie kunnen trouwens beter Syori om een pm vragen, dan is alles tenminste meteen duidelijk :cool:
Vrouwen zijn zo ontzettend veel duidelijker dan mannen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is duidelijk genoeg hoor :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een gave :bloos:
|
Ik ben bijna vermoord door twee hele grote honden. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen zichtbare. :P |
|
Citaat:
|
1080p downloaden gaat toch wat langzaam binnenkort toch ff internet upgraden van 10 naar 30mbit (toch weer 4 euro per maand!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zo alleen nog de badkamer en mijn hele huis is SCHOON :cool:
|
En oei Minke wat een fijne muziek in mijn spotify inbox! :cool:
|
Sann, Syori heeft toch geen slechte dingen over me gezegd hè!
|
Citaat:
Je gegevens staan inmiddels in m'n excel bestandje met piemelmaten en mja, indrukwekkend is het niet ;) |
Citaat:
Alsof ik mijn tijd zou verspillen aan het meten van zijn piemel. :p |
:D
|
:D
|
Ik geloof dat ik ook een beetje verliefd ben op Syori :bloos:
|
Kan ie er wel iets mee, Syori?
|
:facepalm: / :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:cool::o:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed badkamerschrobtijd *O*
|
Citaat:
|
Hoi mensen, ik vind jullie even allemaal wat liever dan normaal. *O* Dat komt, ik ben vrolijk want ik ben het blijkbaar niet verleerd: als mijn deadline het toelaat heb ik woensdag een (dans)date, en anders de week erna wel. En het is niet eens een latino of een wanhopige veertiger. :bloos:
|
Citaat:
Maar: Leuk, hoor!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
O, en mijn gemiddelde is zelfs in het slechtste geval hoog genoeg om in lotingsklasse A te komen. :cool: Nu dit nog volhouden tot aan m'n eindexamen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit was trouwens mijn edit: eh maar nee even serieus, ik weet bijna niks, alleen dat ie wel leuk in de omgang is en dat het ''klikt'' en dat is genoeg om een keer samen te gaan dansen. Het is ook geen echte date-date in die zin, met kaarslicht en net te veel wijn en stuff, al kan het daar natuurlijk altijd op uitdraaien. Het hangt een beetje tussen ''we gaan met zijn alle dansen, joh ga je mee? '' en ''wil je een keer iets met me gaan drinken? :bloos::bloos::bloos:" in. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |