![]() |
LotR: Two Towers
Superfilm :cool: |
Dogville,
intrigerend. |
gister Pirates voor de 3e keer :p :cool: geweldig!!!
|
oww en denet Chocolat..geweldige film alleen je raakt er zwaar gefrustreerd van! :p
|
Citaat:
en pirates heb ik 2x gezien en derde x volgt binnenkort :D meesterlijke film ook laatste film die ik gezien heb: 2 weeks notice. wel leuke film. hugh en sandra is altijd goed :) en gister: the devine secrets of the yaya sisterhood > hele mooie film (ook weer met sandra) en daarvoor: sweet home alabama: erg vorospelbaar maar wel een lekkere film. en daarvoor: about a boy: geweldig, I love hugh! :D en daarvoor: animal factory: matig, had een iets hardere fil verwacht. zat weinig pit in vond ik. (sorry dat ik het niet bij 1 film houd, zoveel gezien deze week :D) |
Citaat:
|
eyes wide shut
hmm. ik had er heel iets anders van verwacht, maar hij had wel iets. misschien dat ik 'm nog een keer moet kijken. |
Citaat:
|
Nurse Betty.
Hehehe, hilarisch. |
The Manchurian Candidate. Origineel en sterk uitgevoerd.
|
Killing zoe van Quintin Tarantino.
Goede film. (y) (y) |
Gisteren Sweet Home Alabama, wel ok, niet bijzonder grappig.
The Frighteners, leuk (y)(y) |
Citaat:
|
Finding nemo ... GENIAAAL (y) (y) (y) (y) (y) (y) echt weer eens een film waar ik vrolijk van werd :)
|
Ik had cradle of filth-candid and heavy left handed gezien.
Live materiaal en 2 clips. Maar ik vond die video niet zo goed,gelukkig had ik m van een vriend geleend en niet zelf gekocht. |
Ocean's Eleven: blijft leuk (y)
|
E.T. :o
maar ik vinnum wel errug leuk :) |
Don Juan deMarco..beetje vaag maar wel erg leuk...
From Hell..gave film..alleen het einde is zwaar deprimerend en voor de rest staat nog op het programma: Sleepy Hollow en Blow It's Johnny Weekend :p |
Citaat:
laatste gezien: interview with the vampire, superfilm, maar ik had 'm al 20 keer gezien ofzo... |
28 days later
eh geflipt vooral.. en spannend |
The Italian job.. leuke film... ik zo uhet niet erg vinden om hem nog een keer te zien.. alleen weet je dan al wat er gebeurt.. zit niet zoveel geweld in enzo.. veel actie en ook humor (y)
|
Disney's Atlantis :cool:
leuke film :) |
Citaat:
|
The Green Mile.
Wow, wat een goeie film. :) Ik heb bijna zitten janken... :o |
Chocolat. Gekeken omdat we een chocoladetaart aan het maken waren. *kuch*
Was wel 'n mooie film, niet zo superboeiend. Johnny Depp kwam pas na de helft de film in. Maar op zich wel mooi. |
Knockaround Guys, wel ok.
|
Gisteren en vandaag de TTT. Het was weer net als het eerste deel schitterend om naar te kijken. Ik vond alleen bij deze dvd het geluid iets beter als bij de eerste dvd. Maar dat zal wel weer aan mijn hebben gelegen. Kijk zkers uit naar return of the king.
|
The Good, the bad and the Ugly. Geweldige muziek, alleen net iets te lang.
|
Citaat:
vanmiddag Blow: oeh..zeer gave film maar je krijgt er wel een sterke drang naar een joint ofzo bij :D en dan straks Sleepy Hollow..we blijven het maar uitstellen :p |
Pirates of the Caribbean. Again.
Nog steeds geweldig. Jack Sparrow rox! :cool: |
Regarding Henry met Harrison Ford, mwa de film op zich ging wel; wel vermakelijk dus;
maar hij was in die film zo'n poepie.... :eek: :D |
The recruit, weer een -13 in een dozijn- filmpje maar dan net iets beter.
|
Sleepy Hollow..minder eng dan ik had verwacht, sommige stukjes best lachwekkend, sommige stukjes wel zeer eng, en Johnny deed het weer geweldig!! (y)
|
The Italian Job .. was echt een onwijs vette film!!
|
Pirates of the Caribbean. Wel een vermakelijke film, maar ik had toch iets serieuzers verwacht. Wat meer actie en bloed, wat minder "grappige" dingen. Wel leuk was Jack (Captain Jack!) Sparrow (wel een beetje gay) en dat je kon zien dat het op de Disney attractie gebaseerd was.
|
saving private rayn
*weinig van gzien samuh met muh vriendjuh dan kompt r nooit zoveel van kijkuh..:bloos:* |
Charlie's Angels
:) |
Catch Me If U Can, gehuurd op DVD. Ik vond um best wel geinig, maar dat ie de bak inging vonk nie zow leuwk :rolleyes: Maar egt een TOP film!
|
The gift.
ik vond em wel goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
optopic; Bringing Down the House Queen Latifa was wel leuk... |
Duck Soup. Te overdreven en geforceerd allemaal, al was de beroemde spiegelscene wel leuk.
|
Indecent Proposal. Wel leuk, ondanks dat ik Demi Moore maar nix vind en Woody Huppeldepup al helemaal niet.
|
blow gisteravond..weeral..zo'n gewleidge film (y)
|
Laatste film die ik gezien heb is Notting Hill. Die kijk ik trouwens wel vaker, heb 'm nu al minstens 12 keer gekeken. Blijft een geweldige film en soms ben ik gewoon ik zo'n humeur dat ik die film móet kijken
De film daarvoor is Pirates of the Carribean. Die was wel leuk, maar niet geweldig ofzo: mijn verwachtingen waren echt té hoog dus eigenlijk viel hij tegen |
Citaat:
:cool: A Night At The Opera is de leukste van hen |
Citaat:
|
The Hours in het filmhuis.
Erg mooi, prachtige muziek ook. |
The Ring: vond het echt een verschrikkelijk enge film. :o
Spiderman: wel leuk, niet bijzonder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |