Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb me er straks toe gedwongen Volle maan op te zetten.
En echt, wat een kutfilm. Na het eerste gesprek stoor je je al aan die vreselijk slechte accenten, het acteerwerk is ronduit slecht en de zielige poging om met nummers van Van dik hout e.d. de boel op te fleuren maakt het er niet beter op. Nee, deze film zou gewoon nooit gemaakt moeten zijn. Écht een klote film.
||
Citaat:
![]() *ik vond dat stukje echt gewèldig dat die negers dat overval plegen, uiteindelijk vast zitten en dat die dikke neger gewoon normaal binnenkomt zo van: waar wachten jullie op.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn laatste film: Sliding Doors. Was overigens de tweede keer dat ik hem zag. Goede, leuke film.
|
had films gehuurd,
The Ring: ik vond er eerlijk gezegd erg weinig aan...opzich wel goed, maar hij sprak me gewoon niet zo aan, ik hou zowieso niet echt van dat soort films, mja mn zusje wou m zien en iedereen zei dat ie zo goed was enzo. mja viel tegen dus... Life or something like it: nieuwe film van Angelina Jolie (naja die voor Tomb raider 2 dan) is hier nooit in de bios geweest omdat ie in Amerika giga geflopt is. Ik vond het opzich best een leuke film, geen toppunt en hij mist idd net dat ene om een goeie film te zijn, waardoor tie is geflopt, maar toch best leuk...mja ik ben dan ook angelina jolie fan, dus misschien ben ik niet zo objectief ![]()
|
ok dus:
1) Bend it like Beckham ![]() 2) The Sweetest thing ![]() ![]() 3) Notting Hill. mwoah, niet slecht maar ook niet echt goed. 4) American Wedding (ok, enkel de voorstukjes op MTV maar het ziet er veelbelovend uit ![]()
||
Citaat:
Je moet mensen niet op het uiterlijk beoordelen, zeker Marilyn Manson niet |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 6 | 16-10-2003 20:03 |