![]() |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan?
de andere is vol, dus ga hier verder!
|
Ik heb net een stukje van Madeleine gezien..zo heette die geloof ik, was we lgrappig, maar meer een kinder film
|
Finding Nemo (y)
|
Titanic, ik had hem nog nooit gezien maar ik vond hem wel aardig
|
legally blonde 2 (in de bios) erg grappig, maar soms beetje flauw.
|
Ghost Ship. hm... minder slecht dan ik gedacht had. beginstukje was leuk (y)
|
Bowling For Columbine.
Eigenlijk helemaal niet slecht. Ik verbaasde me vooral over Marilyn Manson, hij blijkt toch niet zo'n achterlijke lummel te zijn. En die cartoons tussendoor, hoe treffend. :D . |
Scent of a Woman.
Mooi maar ik kende hem al. :) |
PUNCH-DRUNK LOVE
Sandler is veel leuker en indrukwekkender als hij niet banaal is, en PT Anderson levert een heerlijke film af. "I have so much strength in me" |
Citaat:
|
Ghost Ship vond ik nou dus echt te belachelijk voor woorden. Maar goed.
Laatste film die ik heb gezien was Prelude to a Kiss, of zoiets. Pas op TV, met Meg Ryan. Beetje vage film. |
Citaat:
Heb vanmorgen Black Hawk Down gezien op video, vond het een redelijk goede film. |
Ik heb me er straks toe gedwongen Volle maan op te zetten.
En echt, wat een kutfilm. Na het eerste gesprek stoor je je al aan die vreselijk slechte accenten, het acteerwerk is ronduit slecht en de zielige poging om met nummers van Van dik hout e.d. de boel op te fleuren maakt het er niet beter op. Nee, deze film zou gewoon nooit gemaakt moeten zijn. Écht een klote film. |
I spy, meesterlijk gewoon (y) :D
|
gister Snatch en Das Experiment gezien. Allebei zeer sterke films, allebei boven mijn verwachting, vooral Snatch eigenlijk das gewoon echt een supervette film, Brick Top is echt te lomp.
Das Experiment moet je gewoon zien, die sfeer is zo freaky |
Citaat:
*ik vond dat stukje echt gewèldig dat die negers dat overval plegen, uiteindelijk vast zitten en dat die dikke neger gewoon normaal binnenkomt zo van: waar wachten jullie op.. :D * |
Pirates of the Carribean.
Ik vond er geen bal aan, het verhaal was voorspelbaar, de film was niet spannend of eng, de meeste grappen waren zeer flauw, en het acteerwerk vond ik nou ook niet 'je van het'. Maar alle lof voor de special-effects, de details waren erg goed. |
True Lies
8e keer, superfilm |
gister eindelijk es Ali G inda house gehuurd
wat een stomme, flauwe, slappe, suffe film.... Echt shit na een half uur ben ik BNN gaan kijken, dat heeft tenminste nog niveau |
Citaat:
Charlie's Angels; grappig, ontzettend fake maar leuk om te zien |
x-men 2
|
Madeleine, want ik verveelde me:) Ik vond 'm wel oke, voor een kinderfilm...
|
Dumb and Dumberer, Ach even flauw en even slecht als de eerste, maar daarom niet minder grappig.
of Scar face. ouderwets genieten van Al Pacino, nu pas viel me op hoeveel deze film op het spel GTA vice city lijkt.... (ja weet niet zo goed meer werlke ik als laatst heb gezien) |
terminator 3
heeel coool :cool: (y)! :D grappig ook.. |
Citaat:
|
Citaat:
mijn laatste film: Sliding Doors. Was overigens de tweede keer dat ik hem zag. Goede, leuke film. |
Dagon. Vond het wel een leuke film, wel grappig bedacht. Met 1 ranzige close-up weliswaar.
Ow nee, ik heb gisteren nog een slaapverwekkende film gezien met Demi Moore met kekke vlechten, zoals de VPRO-gids het omschreef :P |
Behind Enemy Lines - Geweldig :)
|
gisteren voor de 257820527e keer GoodFellas gekeken, blijft geweldig
|
Ook True lies, vond em wel ok (y)
|
had films gehuurd,
The Ring: ik vond er eerlijk gezegd erg weinig aan...opzich wel goed, maar hij sprak me gewoon niet zo aan, ik hou zowieso niet echt van dat soort films, mja mn zusje wou m zien en iedereen zei dat ie zo goed was enzo. mja viel tegen dus... Life or something like it: nieuwe film van Angelina Jolie (naja die voor Tomb raider 2 dan) is hier nooit in de bios geweest omdat ie in Amerika giga geflopt is. Ik vond het opzich best een leuke film, geen toppunt en hij mist idd net dat ene om een goeie film te zijn, waardoor tie is geflopt, maar toch best leuk...mja ik ben dan ook angelina jolie fan, dus misschien ben ik niet zo objectief ;) |
ok dus:
1) Bend it like Beckham (n) 2) The Sweetest thing (y) echt grappig, vooral de stukken met Selma Blair, en die in het toilet. :D 3) Notting Hill. mwoah, niet slecht maar ook niet echt goed. 4) American Wedding (ok, enkel de voorstukjes op MTV maar het ziet er veelbelovend uit :D vooral met Stiffler) |
Catch me if you can.
Was echt heel leuk. Kan nog steeds niet geloven dat het allemaal waargebeurd is :eek: |
Gister op V8: One crazy summer
Best wel een ontzettende boutfilm, maar ja dat zijn bijna alle jaren 80 tienerfilms. Wel grappig om John Cusack en Demi Moore een stuk jonger te zien... |
"I spy" van het weekend (n) flauwe, zouteloze komedie...
en gister "Donnie Brasco" weer eens gekeken (y) |
the Green Mile voor de zoveelste keer :cool: t blijft een super film! (y)
|
Minority Report.. Leuke film (Tom Cruise :P) (y)
|
The Greene Mile weer eens uit de kast gehaald. Wat een topfilm. (y)
The Ring ligt dus al in de videotheken? :) |
Memento, echt een goeie film (y)
|
Adaptation. Echt Geweldig :eek:!!!!!!!!wow! Heb er geen woorden voor...echt SUPERgoed(y)(y)(y)(y)(y)(y)! Huurtip!
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet mensen niet op het uiterlijk beoordelen, zeker Marilyn Manson niet |
Citaat:
Ok, die wilde ik nog zien, nu ben ik helemaal overtuigd :D |
Irréversible nog een keer gezien (Y)
|
Two weeks notice.
Was wel geinig voor een avondje (y) |
Citaat: