![]() |
Citaat:
|
Nee. Niet cool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar later, en soms gaan ze zelfs eeerder dood door de rokers door meeroken
|
Roken dóet.
|
Citaat:
(ja ik ben me ervan bewust dat dat nergens op slaat maar zo doet 99% van deze discussie) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Roken, absoluut geweldig. Ik kan niet meer zonder sinds mijn moeder rookte tijdens de zwangerschap. Ik hing al ana de sigaret toen ik twee was, maar dat blijft tussen ons he...
dus :) |
Roken is niet cool. Waarom ik niet rook? Ik wil m'n longen niet verkloten :|
|
het is veel stoerder om chocolade sigaretten te roken :cool:
|
Citaat:
:cool: sorry de man (y) |
Citaat:
|
Ik vind roken bij mannen vaak wel sexy staan.
|
roken is zooow niej cool (n)
zegt de grootste roker van het forum |
roken is zoo nie cool eh!! het stinkt... je krijgt vieze handen en tanden en stinkt nog eens uit je bek (en zelfs de kleren)
en tis nie omdat je rookt dat je "cool" bent ken er veel die het enkel doen op stoer te zijn en daardoor zichzelf vrij belachelijk make! ik rook nie omdak echt nie in zien warom ik het zou doen is praktisch het zelfde als je geld in de fik steken... |
ik rook alleen als ik uitga, omdat ik t bij een biertje wel lekker vind, en omdat ik altijd traan ogen krijg van de rook en als ik zelf rook heb ik daar geen last van, nogal vaag, mn moeder had dat vroeger ook... :confused:
|
Citaat:
|
geld verspilling en ranzig, en als je het dan toch doet hou dan n sigaret goed vast, is niets ergers dan mensen zien roken die het niet kunnen..
|
Citaat:
Ik vind roken vies, zinloos, duur. En dus ook niet cool, want je gaat er dood van en dat is niet cool (n) |
Citaat:
Niet cool. |
Not done.
|
niet cool, je leven verpesten
|
Meestal vind ik het erg vies. Als ik het een tijdje niet geroken heb van anderen, dan ruikt het heel ff wel lekker. Passief verslaafd ofzo :D
Ik rook zelf niet, omdat het vies is, duur, achterlijk, niet nodig, ongezond en ik heb astma. |
ik rook niet, vind het gewoon niet lekker.Als iemand het wel lekker vind heb ik daar absoluut geen problemen voor, laat degene lekker roken..
|
Kword zo moe van dat domme gezeik over al dan niet roken. Laat mensen lekker als ze willen roken. Iedereen weet dat het slecht is, weet wat de gevolgen zijn, so what. Eigenlijk leven, eigen risico's, eigen keuzes.
kruipt onder tafel, steekt sigaretje aan. |
Citaat:
|
neeh roken is niet stoer.... (n)
maar ik doe het zelf wel :bloos: en ben er ook echt niet trots op ofzo verder aan roken ga je niet dood... het verkort de kans op een langer leven ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga eens een kijkje nemen op de afdeling oncologie (y) Je bent zo genezen van je verslaving.
|
Roken is zooo stoer.... wanthe, als je vrienden het allemaal doen dan zul je toch alles eraan moeten doen om erbij te horen en om ook "cool" over te komen toch?? :rolleyes: (n)
|
Wie heeft er trouwens bedacht dat roken stoer is?
|
Citaat:
Zegt de 'malboro man' je iets? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, dat is ie niet doordat ie rookt eigenlijk :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom anderen er om zeuren: OMDAT ZE ER LAST VAN HEBBEN en het is toch niet zo raar als je om een walm gifstoffen heen loopt |
Citaat:
|
ik hoorde vandaag vaag ergens dat je vanaf 1 januari ook niet meer op straat mag roken :eek: :s
klopt dat of nie? |
Nog 10 jaar roken in café
(Van een verslaggever) DEN HAAG - De horeca wil ten minste de komende tien jaar gevrijwaard blijven van een rookverbod. In die tijd wil de brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) volgens een zelfreguleringssysteem de rookoverlast in cafés, restaurants, cafetaria's en hotels beperken. Klanten moeten kunnen kiezen voor rookvrije ruimten. De horeca wil van minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid) de garantie dat horecabedrijven die met ventilatie- en luchtzuiveringsapparatuur de rookoverlast afdoende terugdringen, aan de verplichtingen van de Tabakswet voldoen, aldus een vanmiddag gepubliceerd plan, Gewoon Gastvrij, van de brancheorganisatie. Volgens KHN, die vreest voor het verlies van 50.000 banen, is het logisch dat de horeca wordt uitgezonderd van de verplichting een rookvrije werkplek te creëeren voor werknemers. 'Er is geen draagvlak voor een rookvrije horeca.'' Eén op de drie Nederlanders rookt, maar gasten en werknemers van de horeca roken gemiddeld vaker. 'Sterker nog, in sommige sectoren van de horeca zijn rokers in de meerderheid.'' © Het Parool, 2-12-2003 Hoera :) Oh ja, ik rook. En ik weet dat het slecht is. Ik compenseer het wel een beetje met heel veel frisse lucht in te ademen ;) |
Citaat:
zeg maar vroeger vond ik t lekker bij een biertje :) |
Zelf rook ik niet omdat ik gewoon de behoefte niet heb. Bijna al mijn vrienden en vriendinnen roken wel. Ik zit er niet mee, bij sommige mensen staat het erg sexy.
Wat me vaak opvalt is dat rokers wel een wat relaxtere opvatting hebben, wat uiteraard niet in alle gevallen opgaat. Maar vaak bekijken ze de dingen toch wat losser en zijn geen extreme gezondheidsfreaks. Niets mis met gezondsheidsfreaks, maar een beetje leven (wat wil zeggen dat je doet wat je fijn vindt in mijn ogen) kan ook geen kwaad. |
Citaat:
en waarom heb je die houding nodig? :confused: |
Niet koel.
|
Ik heb toch zo'n hekel aan roken
O, ik vind die lucht zo naar Als er een sigaret wordt opgestoken Dan ben ik de sigaar Tranen in m'n ogen Pijn in m'n keel En ik krijg het benauwd Van dat roken Krijg ik ook mijn deel En dat vind ik fout gejat van kinderen voor kinderen |
ja man roken is vet stoer
vooral op het vmbo :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |