Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Roken is gewoon hypersociaal, en je filtert meteen die nare radicale anti-rokers eruit. Btw ik rook zelf niet. |
![]() |
|
![]() |
ik denk niet dat roken een kwestie van koel of niet koel is. Je bent verslaafd aan roken, dat is jammer.
Elke roker weer ook dat het slecht is, voor zichzelf, en voor anderen. Daarom mag je ook nergens meer roken. Ik vind het btw een beetje een doelloos topic..
|
Ik vind roken dus echt niet stoer of cool of hoe je het dan ook wilt noemen. Het stinkt trouwens vreselijk voor je partner..
Ik rook dus wel, en niet zo'n beetje ook.. Wel raar dat ik een jaar terug nog tégen roken was en nu.. Men kijkt er ook van op als ze mij zien roken.. Wat zo stom is dan: "Rook JIJ?? ![]() ![]() Zooo stom komen ze dan over.. ![]() ![]() |
![]() |
|
nah ik rook nie, kzat tot de 3e in een rookvrije klas
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar kmoe nu nie argumenten noemen ![]() maar roken cool, roken stoer, nah nie eg een meisje uit mij klas die rookt zei laats; ik vind mensen die niet roken egt stoer ![]() ![]() ag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind roken stoer, net zo stoer als de A12 oversteken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik irriteer me de laatste tijd ook heel erg aan van die mensen die om de 5 minuten ''even naar buiten gaan om een sigaretje te roken..'' terwijl je gewoon met die mensen in gesprek bent ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zielig hè, verslaafde mensen. Yeah, ik ben een arrogante, superieure niet-roker. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar rook handen stinken meestal zo dat jer niet eens expliciet aan hoeft te ruiken om het te ruiken. Bovendien stinken je kleren en je haar en alles naar de rook al heel snel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verquote mijn kloot topics zijn niet leuk, zo geforceerd. Het is veel toffer als je het in normale topics doet ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
eXo schreef op 30-11-2003 @ 17:55:
Citaat:
Bovendien kost roken wel degelijk geld, die halfdode rokers moeten immers nog in leven gehouden worden in het ziekenhuis, en dat kost geld en wachtlijsten. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach wat boeit het mij ook allemaal ik rook niet eens ![]() |
![]() |
|
Roken cool ?
nee, zo zou ik het niet willen zeggen. Het geeft je een houding, afzetten tegen de mensen die weten dat het niet goed voor je is, niet braaf zijn, eigen groepje creeren dat rookt, en de rest is lekker buitenstaander. Ben 2/3 maanden gestopt nu. Alleen als ik uitga nog af en toe 1 sigaretje, meer om de gewoonte, de houding (we zijn niet allemaal perfect) en de verleiding is groot tussen alleen rokende mensen. Verder dus geen sigaret meer voor mij. |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk heb ik er nog nooit aan gedacht of dat cool is of niet, het is gewoon lekker. Maar als je keel begint pijntjes te doen en je stem als die van een man begint te klinken, tja dan is er iets mis. Maar met mate... pff ik vind onvrijwillig binnengekregen rommel die je uit de lucht inademt nog veel erger eigenlijk. Maar cool is het niet. Ik vind die hysterische anti-rokers anders ook wel uncool, maar daar gaat het nu niet over. (Van die mensen die zich zitten volproppen met MacDo-rommel, hopen bespoten vlees naar binnen werken, zuipen voor dood, en dan vol afgrijzen zitten kijken omdat je een sigaretje opsteekt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |