![]() |
ik voel me zo stom............
morgen proefzitting van frans :( daarna maar eens naar de fysio gaan bellen had ik eigenlijk vorige week al moeten doen maar die bijwerkingen :o :mad: :( Hopen dat ik die vrouw van bjz kan bereiken hoewel zij bij mij op dat gebied geen betrouwbaar persoon meer is weer iemand minder die ik niet kan vertrouwen het zijn er nog maar vijf... Het rijtje wordt korter en korter... tyr. wanneer zal ik die uit het rijtje gooien, mijn beste vriend... hoe lang? Maar ja ik zal die vrouw wel moeten bellen maar eigenlijk heeft het al geen nut meer dat rapport komt toch 19 april hoewel ik daar geen fuck van geloof... en ik moet daar toch weg zij kan mij toch niet helpen maar ja. Ze moet me nu wel zien eigenlijk, een keer als het klote gaat misschien ziet ze dan wie er achter dat masker zit, zet ze er wat meer vaart achter *vast niet* Hopelijk kan ik daar deze week nog terrecht maar dat zal wel niet en volgende week.......... ik wil hier ook helemaal niet aan denken eigenlijk. Deze week lekker veel vrij... twee proefzittingen die van Nederlands moet ik gaan evalueren idee van mijn mentrix nah ja zal ook wel niet zo veel tijd kosten hoop ik... anders heeft ze echt pech wil weten wanneer de rapportvergaderingen zijn maar ja als je het schoolboekje kwijt bent is dat niet zo handig... |
Citaat:
Hoe komt dat?(die stress, bangheid etc) |
TSJAKKA!
, ik ga hard aan de slag vandaag, vind het niet eens erg. En vanavond lekker er op uit. |
Joepie! Zo met een vriendin lekker de hele dag naar Amsterdam. Heb er heel erg veel zin in.
Nog niets van m gehoord, maar dat komt allemaal wel. Maak me er niet druk om en merk t wel. Weer mensen 'geholpen' en dat voelt zo goed :o |
Citaat:
|
Verdomme..!! >.< "sorry"
Hij zit me elke keer uit te schelden hier :( (m'n ex dus)... wat moet ik doen?! |
Oh Mary, Mary
To be this young is oh so scary Mary, Mary To be this young im oh so scared Deze tekst van Marilyn Manson drukt wel een beetje uit hoe ik me de laatste tijd vaak voel :( |
Ik luister de laatste tijd naar Avril Lavigne...
:( supergoed..... !!! die nieuwe single>>Don't tell me. |
Citaat:
vandaag oma jarig... 90 geworden :) lekker uit eten... ik voel me zo goed vandaag hè :) |
Ik heb gisteravond met een jongen gepraat die nu op de bouw werkt en bij me in de klas gezeten heeft. Hij blijkt ook nog veel moeite te hebben met wat er destijds gebeurde qua gepest etc.
|
Geslapen... Alles is nu beter. De zon schijnt dat helpt ook. :)
(Alleen die irritante overburen in de tuin, ik moet er maar niet bij gaan zitten of ze beginnen me vragen te stellen waar ze het antwoord al op weten en spreken me aan alsof ik vijf ben... :| ) Maar... Iedereen is zo lief... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom moet ik altijd alles verpesten? Waarom lijkt er niks hier om me heen goed te gaan? Ik zou zo graag willen dat mijn depressieve beste vriend het allemaal weer zag zitten, af en toe weet ik echt niet meer wat ik tegen m moet zeggen want het helpt toch allemaal niks... ik hoop ook zo dat ik me examens haal... economie wordt een ramp.
Ging alles maar goed :s |
Citaat:
:( ik probeer het ook vergeten... maar het zit nou eenmaal in mn hoofd.. Het hoort niet zo veel pijn te doen.... kheb zin om heel hard te gaan gillen :bloos:, zal ik het doen....?! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! ... sweetkrissy :) ghehe... !!! |
Wel ja, dan geven we Sandra overal de schuld van. De drie sukkels hier in huis die niks doen zijn zo onschuldig. Zij kunnen er niks aan doen dat ze dom zijn. :rolleyes:
Rot lui! |
*twijfelt zo*
|
kennen jullie het gevoel van niet te kunnen stoppen met piekeren????? Ik kan uuuuuren piekeren over iets heeeel doms bijvoorbeeld. Zodoende heb ik ALTIJD wel iets om over te piekeren.
Een ex-leerkracht van me:"het lijkt wel alsof je graag ongelukkig bent." Das een uitspraak van 5 jaar geleden maar ik herrinner het mij alsof het gister was. Misschien had die leerkracht nog gelijk ook. |
Citaat:
|
Ik voel me kut:( weet niet waarom. kan alleen maar huilen :mad: wat ben ik toch stom :S
|
ikwordgekgekgekgekgek
het was al teveel haar niet te kunnen aanraken- en nu kan ik haar niet eens zien en spreken! waarom zijn haar ouders zo stom? ik snap ze niet. *jank* |
Zaterdag weer de allermooiste/leukste jongen ooit tegengekomen(voor de 2e keer al :o ). Nu gaat ie niet meer uit mn hoofd... :bloos:
|
ik maak me zorgen om n jongen die ik alleen via internet 'ken' en die aan de andere kant van de wereld woont en die me niet terugmailt :( en ik voel me kut
|
Ik ben op dit moment echt bezig om alles te verzieken. Loop te ruzien met Michel, doe geen bal aan mijn toetsen voor komende week om over mijn examens nog maar even niet te spreken. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en dat reageer ik op iedereen af die er niets aan kan doen. Ik voel me onbegrepen door klasgenoten en misschien ook nog wel door Michel.
Ik wou dat ik gewoon goed aan de slag kon gaan met mijn toetsweek, dat Michel zou begrijpen dat ik hem echt graag zie en dat ik echt graag naar hem toe wil komen maar dat volgend weekend er gewoon niet in zit, dat ik van mijn moeder niet eens mag en nog geluk heb dat ik van haar het weekend erna wel mag want als het aan haar ligt mag ik pas na mijn examens weer weg. Ik weet het allemaal niet meer en ik voel me zo machteloos, ik wil huilen, alleen nog maar huilen urenlang en nergens aan moeten denken, niet meer moeten. |
* ik stort mn hart uit*
Whaaaaaaaaaaaa ik ben zo verliefd, het is niet wederzijds :( waarom nou niet (n) |
Citaat:
Dat is dus ook wel bij mij gebeurd(de laatste tijd). Eerst word ik duizelig en dan heb ik black-outs (of hoe je t ook noemt) |
ik heb gewoon iemand nodig die me even vasthoudt en me goed over mezelf laat voelen. zodat ik het weer aan kan.
want ik voel me nu gewoon zo kut. allemaal door mijn gezicht. het is zo lelijk. :( |
Citaat:
Nouh... niet raar gaan denken... :D Ik leef met je mee hier... |
Citaat:
(maar t is niet zomaar iets geks ofzo- k heb allemaal enge middeltjes van de dokter voor mn hoofd en die werken echt erg vervelend, dus stop ik er nu mee enzo.) |
Citaat:
Geeft een knuffel aan juliettebinoche ({) |
GROEPKNUFFEL................. :D :D :D jaa....!!!
|
Citaat:
mn vriendin mag niet meer internetten en die kan ik dus helemaal niet spreken en we zien elkaar pas zondag. en ik heb allemaal gemene anti-acne spullen, maar die werken niet en doen Erg Veel pijn. en dat is stom. want ik wil niet zo lelijk zijn. snif. :bloos: |
ik voel me eindelijk weer eens goed! :) (y)
|
Maar één ding weet ik wel,
Het fotoboek met zijn mooie herineringen is voor mij een rechelrechte hel... :( |
ik heb m'n herkansing terug gekregen, ik had vorige keer een 3,4 :o en nu een 8,2 :D... ben meteen half punt omhoog gegaan en sta nu een 8 voor natuurkunde :) :cool:.
Verder heb ik de knoop doorgehakt, ik ga op kamers volgend jaar. Ik weet nu al dat ik doodongelukkig word daar, maar daar moet ik zelf maar wat aan doen. Ik maak moeilijk nieuwe contacten, ik hou ook absoluut niet van nieuwe groepen mensen, maar ja, ooit zal het toch moeten lijkt me en nu heb ik de kans... Ik krijg er iig een lieve hond bij die me gezelschap van houden en misschien is m'n kamergenootje wel heel aardig... Wat me nu beetje liet 'schrikken'... ik heb het gevoel dat m'n gevoelens beetje aan het wegzakken zijn voor m'n vriend :s. We fietsen samen ergens en ik voelde niets. Gewoon vriendschap oid. Maar als ik thuis ben, mis ik hem wel. En ik vind het ook altijd vervelend om weg te gaan. Misschien komt het omdat we nu al 'zo lang' (8 maanden) hebben, dat het langzaam overgaat in houden van, ik weet het niet. Maar ondanks dat heb ik het nog wel gezellig met hem en vind ik hem nog wel aantrekkelijk ed... Ach misschien hield ik nog wat afstand, omdat we nog niet echt samen (alleen) geweest waren. Moet wel altijd ff weer wennen als ik hem zie... Ik zal me wel onnodig druk maken :)... |
mag ik ook iets positiefs neerzetten??
ik ging namelijk samen met mn zusje en mn vader eergister naar de videotheek dus we hadden net film uitgezocht en toen kwam die jongen die ik heel leuk vind naar binnen. dus ik zei heejj en hij zei heejj trug en toen vroeg hij hoe het ging dus ik zei goed en hij zei dat het met hem ook goed ging. alleen toen liepen we weg, zei mijn zusje iets te hard: Eyy, je wordt rood.. (ik schaamde me dood maar hij moest lachen) dus nou ben ik weer helemaal blij!! |
Morgen engels mondeling..super zenuw8ig..
Ik moet dus eigenlijk gaan leren, maar daar heb ik dus weer totaal geen zin in..*zucht* |
Ja, ik wil nu ook iets positiefs neerzetten:
Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad :D . Die avond heb ik een jongen beter leerde kennen.. Ik wou dat het nooit voorbij was :bloos:... Hij is zooooo lief... greetszz, sweetkrissy(i'm back ;) ) |
waaaaah, Ik ga het doen.... *doodeng*
|
Citaat:
Ik had wat problemen, via via kwam ik bij haar...ze gaf me al het gevoel dat ik dr aanstelde..Maar goed, heeft me toch wel geholpen.. Pas had ik gesprek met leraar over een onvoldoende over tentamen...vriendin wachtte op me, daarna moest zij nog naar de wc terwijl we naar buiten moesten.. Dat mens komt eraan, en zegt dat ik naar buiten moet, allang, ik zeg dus dat ik gesprek had gehad en dat vriendin nog op de wc zat, waarop dat mens zegt dat dat toch niet elke pauze hoeft.. Nu weet ik niet wat, een gesprek met iemand of naar de wc (terwijl me vriendin daar dus op zat, dus dat kan haast niet dat zijn geweest) Ik heb het gevoel dat ze bedoelde dat ik gewoon de aandacht probeer te trekken bij iedereen dmv gesprekjes, ik denk er echt dag en nacht aan... :o |
EN positief: ik ga vanavond wat vertellen tegen me vriend, neit heftig ofzo..maar toch...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb vandaag mn boeken voor het volgende blok gekocht en één is écht raar :| ik ben benieuwd of ik na enige gewenning begrijp waar het overgaat want nu is het echt té vaag. dus. en ik heb vandaag begrepen dat ik mn haar vaker los moet doen :| o. ok. en ik heb besloten dat ik écht op foute mannen val, want alhoewel ik (hopelijk) nooit verliefd op m word, vind ik iemand zo ontzettend ongelooflijk aantrekkelijk (geil :bloos::D) momenteel.. dat is echt een eng iets, want hij is zó vervelend en zó arrogant en zó... iew :| *probs* :) |
*danst en geeft alle lieve mensen een hele warme knuffel*
Voel me zo goed! Het was heel gezellig gisteren, ze was hier blijven slapen dus super gezellig en ik ben gewoon zo vrolijk. Nog steeds niets van m gehoord, maar dat maakt me allemaal niet zo heel erg veel uit.. als ik morgen nog niets gehoord heb dan sms ik hem even. wil nog steeds met m praten. weten waar ik aan toe ben. probeer iedereen te helpen, maar kan blijkbaar niet iedereen helpen. Geeft wel beetje rot gevoel :( |
te lief zijn bestaat niet
|
Tssk stomme long ! Zo !
|
Citaat:
Ik ga naar FEYENOORD :D:o. A.s. zondag. Alleen zit ik wel in het FC Utrecht vak :o. M'n vriend is voor Utrecht en ik voor Feyenoord :D. Het is zelfs een risicowedstrijd en we zitten in het hooligan vak, en ik mag ABSOLUUT NIET juichen (als feyenoord scoort dan)... maar ja, we zien wel, ik heb er zin in, m'n 1e voetbalwedstrijd, voor de 1e keer in een stadion. Hopelijk gedragen ze zich :o, maar dat zal wel niet :nono: |
Citaat:
ik wil ook nog keer naar voetbalwedstrijd :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |