Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe komt dat?(die stress, bangheid etc)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vandaag oma jarig... 90 geworden ![]() lekker uit eten... ik voel me zo goed vandaag hè ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het hoort niet zo veel pijn te doen.... kheb zin om heel hard te gaan gillen ![]() zal ik het doen....?! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! ... sweetkrissy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is dus ook wel bij mij gebeurd(de laatste tijd). Eerst word ik duizelig en dan heb ik black-outs (of hoe je t ook noemt) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouh... niet raar gaan denken... ![]() Ik leef met je mee hier... |
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar t is niet zomaar iets geks ofzo- k heb allemaal enge middeltjes van de dokter voor mn hoofd en die werken echt erg vervelend, dus stop ik er nu mee enzo.)
||
![]() |
Citaat:
![]() Geeft een knuffel aan juliettebinoche ({)
||
Citaat:
![]() mn vriendin mag niet meer internetten en die kan ik dus helemaal niet spreken en we zien elkaar pas zondag. en ik heb allemaal gemene anti-acne spullen, maar die werken niet en doen Erg Veel pijn. en dat is stom. want ik wil niet zo lelijk zijn. snif. ![]()
||
Citaat:
Ik had wat problemen, via via kwam ik bij haar...ze gaf me al het gevoel dat ik dr aanstelde..Maar goed, heeft me toch wel geholpen.. Pas had ik gesprek met leraar over een onvoldoende over tentamen...vriendin wachtte op me, daarna moest zij nog naar de wc terwijl we naar buiten moesten.. Dat mens komt eraan, en zegt dat ik naar buiten moet, allang, ik zeg dus dat ik gesprek had gehad en dat vriendin nog op de wc zat, waarop dat mens zegt dat dat toch niet elke pauze hoeft.. Nu weet ik niet wat, een gesprek met iemand of naar de wc (terwijl me vriendin daar dus op zat, dus dat kan haast niet dat zijn geweest) Ik heb het gevoel dat ze bedoelde dat ik gewoon de aandacht probeer te trekken bij iedereen dmv gesprekjes, ik denk er echt dag en nacht aan... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb vandaag mn boeken voor het volgende blok gekocht en één is écht raar ![]() en ik heb vandaag begrepen dat ik mn haar vaker los moet doen ![]() en ik heb besloten dat ik écht op foute mannen val, want alhoewel ik (hopelijk) nooit verliefd op m word, vind ik iemand zo ontzettend ongelooflijk aantrekkelijk (geil ![]() ![]() ![]() *probs* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga naar FEYENOORD ![]() ![]() ![]() ![]() Het is zelfs een risicowedstrijd en we zitten in het hooligan vak, en ik mag ABSOLUUT NIET juichen (als feyenoord scoort dan)... maar ja, we zien wel, ik heb er zin in, m'n 1e voetbalwedstrijd, voor de 1e keer in een stadion. Hopelijk gedragen ze zich ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil ook nog keer naar voetbalwedstrijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |