Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 08:21
light fighter
light fighter is offline
ik voel me zo stom............

morgen proefzitting van frans daarna maar eens naar de fysio gaan bellen had ik eigenlijk vorige week al moeten doen maar die bijwerkingen Hopen dat ik die vrouw van bjz kan bereiken hoewel zij bij mij op dat gebied geen betrouwbaar persoon meer is weer iemand minder die ik niet kan vertrouwen het zijn er nog maar vijf... Het rijtje wordt korter en korter... tyr. wanneer zal ik die uit het rijtje gooien, mijn beste vriend... hoe lang?
Maar ja ik zal die vrouw wel moeten bellen maar eigenlijk heeft het al geen nut meer dat rapport komt toch 19 april hoewel ik daar geen fuck van geloof... en ik moet daar toch weg zij kan mij toch niet helpen maar ja. Ze moet me nu wel zien eigenlijk, een keer als het klote gaat misschien ziet ze dan wie er achter dat masker zit, zet ze er wat meer vaart achter *vast niet* Hopelijk kan ik daar deze week nog terrecht maar dat zal wel niet en volgende week.......... ik wil hier ook helemaal niet aan denken eigenlijk.
Deze week lekker veel vrij... twee proefzittingen die van Nederlands moet ik gaan evalueren idee van mijn mentrix nah ja zal ook wel niet zo veel tijd kosten hoop ik... anders heeft ze echt pech wil weten wanneer de rapportvergaderingen zijn maar ja als je het schoolboekje kwijt bent is dat niet zo handig...
Advertentie
Oud 12-04-2004, 08:43
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 11-04-2004 @ 23:26 :
and down we go again

alleen al de vraag van een vriendin of we woensdag af zullen spreken maakt me zwaar gestresst en blauw en bang en weet ik het...

dit slaat echt zó nergens op

Hoe komt dat?(die stress, bangheid etc)
Oud 12-04-2004, 08:46
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
TSJAKKA!
, ik ga hard aan de slag vandaag, vind het niet eens erg.

En vanavond lekker er op uit.
Oud 12-04-2004, 09:13
Verwijderd
Joepie! Zo met een vriendin lekker de hele dag naar Amsterdam. Heb er heel erg veel zin in.

Nog niets van m gehoord, maar dat komt allemaal wel. Maak me er niet druk om en merk t wel.

Weer mensen 'geholpen' en dat voelt zo goed
Oud 12-04-2004, 09:29
Verwijderd
Citaat:
treintje schreef op 11-04-2004 @ 23:46 :
*pling* Het geluidje van mijn telefoon. Het geluidje waar ik vroeger blij van werd. Blij als ik een beetje aandacht kreeg van iemand. Vooral de aandacht van leuke jongens.
Nu is dat vertrouwde *pling* verandert in een duivels geluidje. De haat stoomt van me af als ik het hoor.
"Zet het dan uit."
Nee dat kan ik niet. Ik moet weten wat er gebeurd. Wat hij doet en wat niet. Ik wil het horen, ook al drijft me het in wanhoop.
Als die achterlijke klootzak niet ophoudt, doe ik hem wat.

Verder gebeuren er natuurlijk ook leuke dingen. Gelukkig teveel om op te noemen. En het is een beetje vakantie. Rust.
dit is even ontzettend herkenbaar
Oud 12-04-2004, 09:35
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Verdomme..!! >.< "sorry"

Hij zit me elke keer uit te schelden hier (m'n ex dus)... wat moet ik doen?!
Oud 12-04-2004, 09:48
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Oh Mary, Mary
To be this young is oh so scary
Mary, Mary
To be this young im oh so scared

Deze tekst van Marilyn Manson drukt wel een beetje uit hoe ik me de laatste tijd vaak voel
Oud 12-04-2004, 09:52
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik luister de laatste tijd naar Avril Lavigne...
supergoed..... !!!
die nieuwe single>>Don't tell me.
Oud 12-04-2004, 10:41
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 12-04-2004 @ 10:35 :
Verdomme..!! >.< "sorry"

Hij zit me elke keer uit te schelden hier (m'n ex dus)... wat moet ik doen?!
Kom eens op voor jezelf meid!

vandaag oma jarig... 90 geworden
lekker uit eten... ik voel me zo goed vandaag hè
Oud 12-04-2004, 10:53
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Ik heb gisteravond met een jongen gepraat die nu op de bouw werkt en bij me in de klas gezeten heeft. Hij blijkt ook nog veel moeite te hebben met wat er destijds gebeurde qua gepest etc.
Oud 12-04-2004, 11:01
Nona
Nona is offline
Geslapen... Alles is nu beter. De zon schijnt dat helpt ook.
(Alleen die irritante overburen in de tuin, ik moet er maar niet bij gaan zitten of ze beginnen me vragen te stellen waar ze het antwoord al op weten en spreken me aan alsof ik vijf ben... )

Maar... Iedereen is zo lief...
Oud 12-04-2004, 11:03
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-04-2004 @ 12:01 :
Maar... Iedereen is zo lief...
Zei ik toch, lief zijn is menselijk.
Oud 12-04-2004, 11:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
dreen schreef op 12-04-2004 @ 12:03 :
Zei ik toch, lief zijn is menselijk.
Menselijk persoon ben jij.
Oud 12-04-2004, 11:32
idontcare
idontcare is offline
Waarom moet ik altijd alles verpesten? Waarom lijkt er niks hier om me heen goed te gaan? Ik zou zo graag willen dat mijn depressieve beste vriend het allemaal weer zag zitten, af en toe weet ik echt niet meer wat ik tegen m moet zeggen want het helpt toch allemaal niks... ik hoop ook zo dat ik me examens haal... economie wordt een ramp.

Ging alles maar goed
Oud 12-04-2004, 12:01
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 12-04-2004 @ 11:41 :
Kom eens op voor jezelf meid!

vandaag oma jarig... 90 geworden
lekker uit eten... ik voel me zo goed vandaag hè

ik probeer het ook vergeten... maar het zit nou eenmaal in mn hoofd..
Het hoort niet zo veel pijn te doen....

kheb zin om heel hard te gaan gillen ,
zal ik het doen....?!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

... sweetkrissy ghehe... !!!
Oud 12-04-2004, 12:15
Miracle
Miracle is offline
Wel ja, dan geven we Sandra overal de schuld van. De drie sukkels hier in huis die niks doen zijn zo onschuldig. Zij kunnen er niks aan doen dat ze dom zijn.
Rot lui!
Oud 12-04-2004, 12:20
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
*twijfelt zo*
Oud 12-04-2004, 12:52
magicflower
magicflower is offline
kennen jullie het gevoel van niet te kunnen stoppen met piekeren????? Ik kan uuuuuren piekeren over iets heeeel doms bijvoorbeeld. Zodoende heb ik ALTIJD wel iets om over te piekeren.

Een ex-leerkracht van me:"het lijkt wel alsof je graag ongelukkig bent." Das een uitspraak van 5 jaar geleden maar ik herrinner het mij alsof het gister was. Misschien had die leerkracht nog gelijk ook.
Oud 12-04-2004, 13:05
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
magicflower schreef op 12-04-2004 @ 13:52 :
kennen jullie het gevoel van niet te kunnen stoppen met piekeren????? Ik kan uuuuuren piekeren over iets heeeel doms bijvoorbeeld. Zodoende heb ik ALTIJD wel iets om over te piekeren.

Een ex-leerkracht van me:"het lijkt wel alsof je graag ongelukkig bent." Das een uitspraak van 5 jaar geleden maar ik herrinner het mij alsof het gister was. Misschien had die leerkracht nog gelijk ook.
Ik know that damn well!
Oud 12-04-2004, 13:06
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik voel me kut weet niet waarom. kan alleen maar huilen wat ben ik toch stom
Oud 12-04-2004, 13:14
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
ikwordgekgekgekgekgek

het was al teveel haar niet te kunnen aanraken- en nu kan ik haar niet eens zien en spreken!
waarom zijn haar ouders zo stom?
ik snap ze niet.

*jank*
Oud 12-04-2004, 13:18
Luna
Luna is offline
Zaterdag weer de allermooiste/leukste jongen ooit tegengekomen(voor de 2e keer al ). Nu gaat ie niet meer uit mn hoofd...
Oud 12-04-2004, 14:04
JJ13
JJ13 is offline
ik maak me zorgen om n jongen die ik alleen via internet 'ken' en die aan de andere kant van de wereld woont en die me niet terugmailt en ik voel me kut
Oud 12-04-2004, 15:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op dit moment echt bezig om alles te verzieken. Loop te ruzien met Michel, doe geen bal aan mijn toetsen voor komende week om over mijn examens nog maar even niet te spreken. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en dat reageer ik op iedereen af die er niets aan kan doen. Ik voel me onbegrepen door klasgenoten en misschien ook nog wel door Michel.

Ik wou dat ik gewoon goed aan de slag kon gaan met mijn toetsweek, dat Michel zou begrijpen dat ik hem echt graag zie en dat ik echt graag naar hem toe wil komen maar dat volgend weekend er gewoon niet in zit, dat ik van mijn moeder niet eens mag en nog geluk heb dat ik van haar het weekend erna wel mag want als het aan haar ligt mag ik pas na mijn examens weer weg.

Ik weet het allemaal niet meer en ik voel me zo machteloos, ik wil huilen, alleen nog maar huilen urenlang en nergens aan moeten denken, niet meer moeten.
Oud 12-04-2004, 15:24
Poesket
Poesket is offline
* ik stort mn hart uit*

Whaaaaaaaaaaaa ik ben zo verliefd, het is niet wederzijds waarom nou niet
Oud 12-04-2004, 16:13
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:

Ja dat heb ik dus ook vaak. Dat je niet kan stoppen met piekeren.
Dat is dus ook wel bij mij gebeurd(de laatste tijd). Eerst word ik duizelig en dan heb ik black-outs (of hoe je t ook noemt)
Oud 12-04-2004, 16:18
juliettebinoche
ik heb gewoon iemand nodig die me even vasthoudt en me goed over mezelf laat voelen. zodat ik het weer aan kan.
want ik voel me nu gewoon zo kut.
allemaal door mijn gezicht.
het is zo lelijk.
Oud 12-04-2004, 16:21
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-04-2004 @ 17:18 :
ik heb gewoon iemand nodig die me even vasthoudt en me goed over mezelf laat voelen. zodat ik het weer aan kan.
het is zo lelijk.
..zal ik je vasthouden dan.
Nouh... niet raar gaan denken...
Ik leef met je mee hier...
Oud 12-04-2004, 16:24
juliettebinoche
Citaat:
sweetkrissy schreef op 12-04-2004 @ 17:21 :
..zal ik je vasthouden dan.
Nouh... niet raar gaan denken...
Ik leef met je mee hier...
dankje.
(maar t is niet zomaar iets geks ofzo- k heb allemaal enge middeltjes van de dokter voor mn hoofd en die werken echt erg vervelend, dus stop ik er nu mee enzo.)
Oud 12-04-2004, 16:26
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-04-2004 @ 17:18 :
het is zo lelijk.
Wat is er?

Geeft een knuffel aan juliettebinoche ({)
Oud 12-04-2004, 16:27
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
GROEPKNUFFEL................. jaa....!!!
Oud 12-04-2004, 16:36
juliettebinoche
Citaat:
Eerised schreef op 12-04-2004 @ 17:26 :
Wat is er?

Geeft een knuffel aan juliettebinoche ({)
dankje. *knuffelt terug*
mn vriendin mag niet meer internetten en die kan ik dus helemaal niet spreken en we zien elkaar pas zondag. en ik heb allemaal gemene anti-acne spullen, maar die werken niet en doen Erg Veel pijn. en dat is stom. want ik wil niet zo lelijk zijn. snif.

Oud 12-04-2004, 17:54
moon
moon is offline
ik voel me eindelijk weer eens goed!
Oud 13-04-2004, 11:56
Verwijderd
Maar één ding weet ik wel,
Het fotoboek met zijn mooie herineringen

is voor mij een rechelrechte
hel...

Oud 13-04-2004, 12:03
Gothic
Gothic is offline
ik heb m'n herkansing terug gekregen, ik had vorige keer een 3,4 en nu een 8,2 ... ben meteen half punt omhoog gegaan en sta nu een 8 voor natuurkunde .

Verder heb ik de knoop doorgehakt, ik ga op kamers volgend jaar. Ik weet nu al dat ik doodongelukkig word daar, maar daar moet ik zelf maar wat aan doen. Ik maak moeilijk nieuwe contacten, ik hou ook absoluut niet van nieuwe groepen mensen, maar ja, ooit zal het toch moeten lijkt me en nu heb ik de kans... Ik krijg er iig een lieve hond bij die me gezelschap van houden en misschien is m'n kamergenootje wel heel aardig...

Wat me nu beetje liet 'schrikken'... ik heb het gevoel dat m'n gevoelens beetje aan het wegzakken zijn voor m'n vriend . We fietsen samen ergens en ik voelde niets. Gewoon vriendschap oid. Maar als ik thuis ben, mis ik hem wel. En ik vind het ook altijd vervelend om weg te gaan. Misschien komt het omdat we nu al 'zo lang' (8 maanden) hebben, dat het langzaam overgaat in houden van, ik weet het niet. Maar ondanks dat heb ik het nog wel gezellig met hem en vind ik hem nog wel aantrekkelijk ed... Ach misschien hield ik nog wat afstand, omdat we nog niet echt samen (alleen) geweest waren. Moet wel altijd ff weer wennen als ik hem zie... Ik zal me wel onnodig druk maken ...
Oud 13-04-2004, 12:08
Verwijderd
mag ik ook iets positiefs neerzetten??

ik ging namelijk samen met mn zusje en mn vader eergister naar de videotheek
dus we hadden net film uitgezocht en toen kwam die jongen die ik heel leuk vind naar binnen.
dus ik zei heejj en hij zei heejj trug en toen vroeg hij hoe het ging dus ik zei goed en hij zei dat het met hem ook goed ging.
alleen toen liepen we weg, zei mijn zusje iets te hard: Eyy, je wordt rood.. (ik schaamde me dood maar hij moest lachen)

dus nou ben ik weer helemaal blij!!
Oud 13-04-2004, 12:10
zus
zus is offline
Morgen engels mondeling..super zenuw8ig..

Ik moet dus eigenlijk gaan leren, maar daar heb ik dus weer totaal geen zin in..*zucht*
Oud 13-04-2004, 12:14
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ja, ik wil nu ook iets positiefs neerzetten:

Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad . Die avond heb ik een jongen beter leerde kennen..
Ik wou dat het nooit voorbij was ... Hij is zooooo lief...

greetszz,
sweetkrissy(i'm back )
Oud 13-04-2004, 12:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
waaaaah, Ik ga het doen.... *doodeng*
Oud 13-04-2004, 12:15
zus
zus is offline
Citaat:

Jah pas zei mijn coordinaatster wat..en ik kan er gewoon niet meer mee ophouden daar aan te denken..

Ik had wat problemen, via via kwam ik bij haar...ze gaf me al het gevoel dat ik dr aanstelde..Maar goed, heeft me toch wel geholpen..

Pas had ik gesprek met leraar over een onvoldoende over tentamen...vriendin wachtte op me, daarna moest zij nog naar de wc terwijl we naar buiten moesten..

Dat mens komt eraan, en zegt dat ik naar buiten moet, allang, ik zeg dus dat ik gesprek had gehad en dat vriendin nog op de wc zat, waarop dat mens zegt dat dat toch niet elke pauze hoeft..

Nu weet ik niet wat, een gesprek met iemand of naar de wc (terwijl me vriendin daar dus op zat, dus dat kan haast niet dat zijn geweest)

Ik heb het gevoel dat ze bedoelde dat ik gewoon de aandacht probeer te trekken bij iedereen dmv gesprekjes, ik denk er echt dag en nacht aan...
Oud 13-04-2004, 14:39
zus
zus is offline
EN positief: ik ga vanavond wat vertellen tegen me vriend, neit heftig ofzo..maar toch...
Oud 13-04-2004, 16:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 13-04-2004 @ 13:15 :
waaaaah, Ik ga het doen.... *doodeng*
Zeer herkenbaar... ik heb net ja gezegd tegen een kamer in Utrecht, terwijl ik eigenlijk niet op kamers wil(de)...
Oud 13-04-2004, 16:15
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-04-2004 @ 17:01 :
Zeer herkenbaar... ik heb net ja gezegd tegen een kamer in Utrecht, terwijl ik eigenlijk niet op kamers wil(de)...
(*nieuwsgierig* welke wijk zit die kamer eigenlijk?)

ik heb vandaag mn boeken voor het volgende blok gekocht en één is écht raar ik ben benieuwd of ik na enige gewenning begrijp waar het overgaat want nu is het echt té vaag. dus.

en ik heb vandaag begrepen dat ik mn haar vaker los moet doen o. ok.

en ik heb besloten dat ik écht op foute mannen val, want alhoewel ik (hopelijk) nooit verliefd op m word, vind ik iemand zo ontzettend ongelooflijk aantrekkelijk (geil ) momenteel.. dat is echt een eng iets, want hij is zó vervelend en zó arrogant en zó... iew

*probs*
Oud 13-04-2004, 16:36
Verwijderd
*danst en geeft alle lieve mensen een hele warme knuffel*

Voel me zo goed! Het was heel gezellig gisteren, ze was hier blijven slapen dus super gezellig en ik ben gewoon zo vrolijk. Nog steeds niets van m gehoord, maar dat maakt me allemaal niet zo heel erg veel uit.. als ik morgen nog niets gehoord heb dan sms ik hem even. wil nog steeds met m praten. weten waar ik aan toe ben.

probeer iedereen te helpen, maar kan blijkbaar niet iedereen helpen. Geeft wel beetje rot gevoel
Oud 13-04-2004, 16:40
Verwijderd
te lief zijn bestaat niet
Oud 13-04-2004, 16:45
EggeD
EggeD is offline
Tssk stomme long ! Zo !
Oud 13-04-2004, 16:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sublime schreef op 13-04-2004 @ 17:15 :
(*nieuwsgierig* welke wijk zit die kamer eigenlijk?)
tuindorp... best leuke/goede wijk. 1 straat verwijderd van Utrecht Overvecht.

Ik ga naar FEYENOORD . A.s. zondag. Alleen zit ik wel in het FC Utrecht vak . M'n vriend is voor Utrecht en ik voor Feyenoord .
Het is zelfs een risicowedstrijd en we zitten in het hooligan vak, en ik mag ABSOLUUT NIET juichen (als feyenoord scoort dan)... maar ja, we zien wel, ik heb er zin in, m'n 1e voetbalwedstrijd, voor de 1e keer in een stadion. Hopelijk gedragen ze zich , maar dat zal wel niet
Oud 13-04-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 13-04-2004 @ 17:53 :
tuindorp... best leuke/goede wijk. 1 straat verwijderd van Utrecht Overvecht.

Ik ga naar FEYENOORD . A.s. zondag. Alleen zit ik wel in het FC Utrecht vak . M'n vriend is voor Utrecht en ik voor Feyenoord .
Het is zelfs een risicowedstrijd en we zitten in het hooligan vak, en ik mag ABSOLUUT NIET juichen (als feyenoord scoort dan)... maar ja, we zien wel, ik heb er zin in, m'n 1e voetbalwedstrijd, voor de 1e keer in een stadion. Hopelijk gedragen ze zich , maar dat zal wel niet
haha, hoe komisch

ik wil ook nog keer naar voetbalwedstrijd
Oud 13-04-2004, 17:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-04-2004 @ 17:01 :
heee, ik kom ook in utrecht, tuindorp
Oud 13-04-2004, 17:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 13-04-2004 @ 18:19 :
heee, ik kom ook in utrecht, tuindorp
Nou dan moet je maar langskomen als je je eenzaam voelt, en kom ik bij jou langs als ik me eenzaam voel... Is dat ook weer opgelost

Regels voor berichten