![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En heel erg moeilijk... |
"Women are not people, they are devices build by the lord jesus christ for our entertainment."
Als dat zo was ruilde ik ze in. Wel frustrerend dat elk leuk meisje wat ik ken niet snapt dat ik geen vriendin heb, terwijl ik zo'n leuke jongen ben. En dat zeggen ze allemaal, ze weten het wel, anders hadden ze wel wat met me :rolleyes:. |
Het voelt vertrouwd en goed; ze is lief en schattig :o Hoop alleen dat ze is achter werk oid. aangaat. :|
|
het gaat te goed :confused:
|
het gaat zo ontzettend goed, ik wil deze jongen niet meer kwijt :)
|
Buh, ik heb nog 2 weken vakantie en hij is weer aan het werk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal gelukkig, :)
alleen woont ie een stuk verderop waardoor ik hem af en toe wel erg mis...maarja ben er gelukkig mee :) |
Goed.. hij maakt me zo ontzettend gelukkig:) ik wil altijd bij hem zijn..
|
Citaat:
|
leuk, hij ligt nu te slapen op mn bed. (n)
|
*zeurstemmetje* Ik wil dat ie thuiskomt!
Nog iets van 26 uur. Morgen dus. (y) |
:d
|
Het gaat heel goed. <3
|
hartstikke goed :D hebben samen en supervakantie tot nu toe en we hebben nog 3 weken :D
En zijn inmiddels alweer 33 maandjes bij elkaar :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Volgens mij hebben we een beetje een dipje. We moeten eens wat leuke dingen ondernemen, maar we zijn vrij inspiratie-loos. Zeeland is zo duf op dat gebied. En mn vriendje is ook nog eens nauwelijks romantisch, dus de veel dingen uit het wat-te-doen topic vallen ook al af :o
|
ik ben heel stom geweest en nu ben ik heel boos op mezelf, met andere woorden
has been much better :mad: |
zo goed.. echt beter dan ooit.
zaterdag gaan we samen surfen in Spanje :) |
Hij had best even kunnen reageren op m'n mail en/of smsje. Nou ja, maakt ook niet zoveel uit, maar ik zou graag wat van m horen. Ik weet dat ie allebei gelezen heeft, dus daar ligt t niet aan. Wat maakt het ook uit, ik ga m binnenkort weer vasthouden, das veel belangrijker.
|
Citaat:
|
erg goed, allebei vakantie dus we zijn lekker veel bijelkaar en doen veel leuke dingen.
|
goed, laatst op vakantie gegaan en dat heeft onze relatie weer nieuw leven in geblazen :| na 3 jaar
|
Uhuh...vier weken weinig uitgeweest, wegens geldgebrek. Ik heb ook weinig afspraakjes gemaakt ofzo.
Ik had laatst nog een oude bekende gebeld, maar ze kon niet. Ik heb weer geld namelijk! :P...Voor de rest een beetje dood. Maar de komende weken genoeg feest! Moet wel goedkomen. :) Ik krijg mij kansen wel. :) |
Citaat:
succes.. |
Citaat:
:D |
ben een beetje eenzaam op t moment..
ben al een hele tijd singel, heb daarvan genoten, maar ben t nu een beetje zat eerlijk gezegd.. |
Citaat:
Hij is lief * zucht * Een lief vriendinnetje van me is na 3 jaar gedumpt door haar vriendje, dus zit ze hier nu constant in huis. Hij reageert echt super! Hij praat gewoon mee, vind het niet erg dat ze de hele tijd in de buurt is, snapt het als we dingen even uitstellen vanwege haar, spreekt haar bemoedigend toe, zegt dat die vent een klootzak is enz enz enz. Kortom: hij reageert helemaal goed op mijn vriendin! Altijd leuk als je vriend normaal overweg kan met je vriendinnen en dat hij niet wegrent zodra het over gevoelens gaat enzo ;) Over 2 dagen naar Italië, heb er superveel zin in, nog steeds onzettend verliefd en het echtpaartje uithangen bevalt prima.... :) |
Vanavond was leuk, gezellig... :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
En aan dat laatste twijfel ik niet hoor. ;) |
Citaat:
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom ik precies zeur. Jij vindt dat ik overdrijf dat ik het jammer vindt dat ie niets van zich heeft laten horen? Of is het wat anders? |
Super
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je loopt altijd op hem te zeiken 9 van de 10 keer. Oh hij had liever moeten zijn, oh waarom smst hij niet terug, oh jeej hij was 30 min te laat gisteren en dat soort onzin, terwijl je beweert heel gelukkig en blij met hem te zijn en dan toch nog zeiken en zuchten dus is het nogal tegenstrijdig en bovendien erg erg erg vervelend want iedereen die je postst leest denk OH GAAT ZE WEER :rolleyes: :rolleyes:
zo nu weet je het :):):) |
|
Citaat:
Nogal logisch dat ze wat wil horen van hem en misschien zelfs wel een beetje teleurgesteld is als dat niet zo is en dan is het af en toe zo heerlijk om even te zeuren en te zanikken. Terwijl je het waarschijnlijk dan niet eens zo zwaar opneemt als misschien wel lijkt. Ik vind in ieder geval niet dat ze zeurt. :) |
Dit is een forum. Als je kwijt wilt dat je een smsje van hem wilt, moet je dat toch zlef weten. Het betekent ook niet meteen dat je irl er zo over denkt? Het gewoon even kwijt moeten,lijkt me geen probleem?
En @ZerO: waar maak je je druk om, als je vindt dat ze zeurt, dat doet ze toch niet tegen jou? |
Citaat:
oh en trouwens je bent ook een zeikerd dus jullie begrijpen elkaar uitstekend (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja... je maakt je er niet druk om, zeg je. Waarom moet je dan per se zeggen dat ik zeik? Dat vind ik nou zeiken ! maar even voor de duidelijkheid,dan: jij vindt dus dat ik overdrijf door te zeggen dat ik teleurgesteld ben dat ik niks van hem hoor? (Ik zou eigenlijk liever van Methuselah horen waarom ik zeur, want ik geloof dat wij het toch niet eens worden) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |