Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2005, 16:29
Verwijderd
Ik mis hem en dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Advertentie
Oud 21-07-2005, 16:31
zeep007
zeep007 is offline
weer een keer thuis, en dat bevalt me goed! en hem ook!
Oud 21-07-2005, 16:42
Toet0r
Toet0r is offline
Vanaf zondag bij hem blijven slapen en vanmiddag weer naar huis gegaan. Het was zo fijn! Samen zijn en toch dingen voor jezelf doen..
Oud 21-07-2005, 17:24
DvoorA
DvoorA is offline
zo slecht, samenwonen mislukt, relatie uit, eigen vriend moeten aangeven bij de politie. Somebody shoot me
Oud 21-07-2005, 23:08
snoopy
snoopy is offline
Ik mis m best wel, maar het gaat beter dan vorig jaar. Nou ja, toen was ie ook 5 weken weg en nu missen we elkaar 'maar' 2 weken, dus het is ook wel anders. Ik heb nu 2,5 dag gehad van de 13 dus sja... tis nog lang niet om, maar ik ga me gewoon vermaken! (ja, ik ben zelf ook op vakantie, in Canada nog wel, dus ik heb niks te klagen!)

t Enige waar ik van baal is dat ie met die lul die rotdingen over me zegt op vakantie is. Maar ja, als m'n vriend maar niet zo'n lul is, ik weet toch wel dat ie niet naar m luistert (hij gaat dingen zeggen als dat ie gewoon moet vreemdgaan enzo), dus: alles cool. Heb een lief mailtje van m gehad, nu al, na 2 dagen, dus...

Maar ik mis m wel
Oud 21-07-2005, 23:13
Venster
Venster is offline
JEE!

JOEPIEJEE!

Ik ben aller-gelukkigst met mijn relatie
Oud 21-07-2005, 23:34
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 22-07-2005 @ 00:08 :
Ik mis m best wel, maar het gaat beter dan vorig jaar. Nou ja, toen was ie ook 5 weken weg en nu missen we elkaar 'maar' 2 weken, dus het is ook wel anders. Ik heb nu 2,5 dag gehad van de 13 dus sja... tis nog lang niet om, maar ik ga me gewoon vermaken! (ja, ik ben zelf ook op vakantie, in Canada nog wel, dus ik heb niks te klagen!)
Ik vind jou echt zo'n zeur.
Relationeel gebied is bij mij wel gezellig.
Oud 21-07-2005, 23:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Rogue schreef op 22-07-2005 @ 00:34 :
Ik vind jou echt zo'n zeur.
Relationeel gebied is bij mij wel gezellig.
omdat ik m'n vriend mis?
Tsja... zal wel... Maar tis toch echt zo.
Oud 22-07-2005, 06:42
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
DNMB schreef op 21-07-2005 @ 18:24 :
zo slecht, samenwonen mislukt, relatie uit, eigen vriend moeten aangeven bij de politie. Somebody shoot me
Heb je behoefte hier een langere variant van te typen? (ben namelijk wel een tikje nieuwsgierig).

OT:

...en het duurt maar en het duurt maar...

11 down, 6 to go
Oud 22-07-2005, 07:39
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 22-07-2005 @ 07:42 :
[B]Heb je behoefte hier een langere variant van te typen? (ben namelijk wel een tikje nieuwsgierig).
We woonden dus 3 weken samen, ging hartstikke goed, tot afgelopen woensdag..het begon allemaal heel stom, om een ventilator. Mn ex wou dat ding verkopen, ik dacht dat hij er wiet van wilde kopen omdat hij eerder al zei dat als hij geld had hij er niet eerst drinken van wou kopen maar wiet. (achteraf gezien wilde hij idd drinken en geen wiet kopen).Dat vond ik dus niet kunnen, je spullen verkopen voor wiet, maar toen ik dat zei moest ik "mn kankersmoel houden"...dat pikte ik niet en ik fietste weg naar mn werk waar hij me kwam bedreigen in mn gezicht te spugen. Toen moest de beveiliging hem weghalen. Hij was boos omdat ik hem in een onbekende stad zou hebben achtergelaten (hij kwam niet uit zwolle->ik liet hem achter 5 minuten lopen van ons huis dus t was makkelijk terug te vinden). Diezelfde avond legden we het bij en hij besloot dat we gewoon zouden blijven samenwonen. Ik voelde me die avond nogal rot om alles en ik vertelde hem hoe ik me voelde en nog wel meer over mn diepste gevoelens waar hij me later mee treiterde, heel erg gemeen. Die dag erna belde zn moeder, of hij nou al had besloten of hij bleef samenwonen met mij, en hij zei: ik zie wel. Daar werd ik chragrijnig om want hij wou ook niet zeggen wat zn ma nou precies had verteld, dus ik stelde hem voor de keuze: of samenwonen en duidelijkheid, of je gaat terug naar waar je vandaan kwam. Vervolgens ging hij helemaal over de rooie toen ik mn sleutel terugvroeg, omdat er nog spullen van hem in huis stonden (alsof ik die zou stelen ) en hij begon me nog erger uit te schelden en hij dreigde dartpijltjes in mn gezicht te rossen en nog wel meer dingen. Ik wou die pijltjes afpakken, en hij maakte ervan dat ik hem wilde steken. Toen ben ik naar de politie gegaan, aangifte wegens bedreiging gedaan, hij werd opgepakt en in de cel gegooid om een nachtje af te koelen en hij moest zn sleutel inleveren. Hij had ook de politie gebeld omdat ik hem gestoken zou hebben, maar gelukkig is de politie niet achterlijk.

het vreemdste is dat mn vader nog aanbiedt hem en zn spullen naar zn ouderlijk huis te brengen...de jongen die je dochter uitscheldt en bedreigt...
nja, ik vind het echt verrot dat het zo gegaan is, we hadden 10 maanden een relatie, het ging altijd al met pieken en dalen maar dat een relatie binnen 2 dagen kapot kan gaan begrijp ik niet (en we hadden ons nog wel zo verheugd op ons huisje) Aan de andere kant: het is beter dat ik na 10 maanden inzie dat hij geen respect voor mensen heeft en niet van me houdt dan na 2 jaar...ik hield wel veel van hem, had alles voor hem over, maar dan verdien ik natuurlijk niet iemand die zo weinig respect voor me heeft.
Oud 22-07-2005, 12:49
Boas
Boas is offline
laat ik ook even zeiken;

Het is alweer een tijdje terug dat ik een leuk (als leuk-leuk) meisje ben tegengekomen en dat is mijn ex. (dat viel dus achteraf ook tegen) Daarna eigenlijk geen enkel meisje meer gespot waarvan ik hartritme stoornissen kreeg. Waarschijnlijk ben ik gewoon te veeleisend en een lafbek.

Dus.Tja.He.

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 12:52.
Oud 22-07-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 22-07-2005 @ 08:39 :
Heftig.

ot: Het gaat nog steeds goed, en ik ga hem ontzettend missen..
Oud 22-07-2005, 15:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
morgen spreek ik hem weer en ga ik hopelijk eindelijk eens duidelijkheid krijgen
Oud 22-07-2005, 15:34
biep
biep is offline
we zijnzó verliefd, en het lijkt alleen maar beter te worden..
heb zelfs de sleutels van z'n appartement gekregen
Oud 22-07-2005, 15:44
Toet0r
Toet0r is offline
Zin om bij hem te zijn en lief te doen. Maar ja, ik ben niet bij hem en lief doen tegen mezelf is nou ook weer zo wat
Oud 22-07-2005, 16:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
het vreemdste is dat mn vader nog aanbiedt hem en zn spullen naar zn ouderlijk huis te brengen...de jongen die je dochter uitscheldt en bedreigt...
Ik zou als ik je vader was ook zo snel mogelijk alles van die gast van je vandaan willen hebben, dus misschien dat je vader daarom het aanbood, anders gaat het misschien nog langer duren...
Oud 22-07-2005, 16:13
Verwijderd
happy

maar ik mis hem wel
Oud 22-07-2005, 16:26
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
-Heftig verhaal-
Jemig meid, hij komt vrij aggresief over. Is hij altijd zo, of was dat alleen de laatste paar dagen?

Je hebt iig een goede (moeilijke) beslissing genomen! Zo kan je idd niet samenleven.

Sterkte de komende tijd!

En ik loop te miepen over 17dagen zonder haar...
pfff, ik mag blij zijn dat dat het ergste is waar ik op het moment 'mee zit'...
Oud 22-07-2005, 20:26
Verwijderd
bwah
Oud 23-07-2005, 11:30
groovy
groovy is offline
hmmzz..ik voel me ook wel goed nu....

Mis hem alleen nu, hijs een weekendje weg..

Heb veel getwijfeld, maar nu voelt het wel weer alsof ik er echt voor wil gaan, en hij hopelijk ook ..maar dat denk ik wel
Oud 23-07-2005, 11:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het is uit. en ik dacht nooit dat het zo kut zou voelen als het uit zou zijn.
en het vervelendste is dat hij zich volgens mij helemaal niet eens zo erg voelt
dan voelt het net alsof onze relatie voor hem heel weinig waard was..en voor mij was het echt alles.
Oud 23-07-2005, 14:48
Jones
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-07-2005 @ 12:43 :
dan voelt het net alsof onze relatie voor hem heel weinig waard was..en voor mij was het echt alles.
Volgens mij is dat een beetje een manier van mannen om met het verbreken van een relatie om te gaan. Ik zie het in ieder geval veel in mijn omgeving. Als het uit is zeggen dat het niet zoveel betekende en stiekem in een hoekje zitten huilen als er niemand kijkt. Denk gewoon eens terug aan je relatie en dan besef je waarschijnlijk wel dat het voor hem net zo veel heeft betekend als voor jou.
Oud 23-07-2005, 15:24
Optima
Optima is offline
In dubio

gaat hij echt zijn vriendin verlaten voor mij? en wil ik dat wel...
Oud 23-07-2005, 17:23
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
met de dag beroerder

morgen komt ze thuis na twee weken weg te zijn geweest, denk nu dat ik haar mis, maar ben bang dat morgen blijkt van niet. Voel mij nogal tekortgedaan door haar...
Oud 23-07-2005, 19:02
morango
morango is offline
Welk relationeel gebied?
Het is rustig, té rustig. Maar ook wel even lekker.
Maar soms mis ik iemand die me complimentjes geeft, en me knuffelt en zoent, op een manier die gewone vrienden niet kunnen.
Oud 23-07-2005, 23:46
Verwijderd
Citaat:
morango schreef op 23-07-2005 @ 20:02 :
Welk relationeel gebied?
Maar soms mis ik iemand die me complimentjes geeft, en me knuffelt en zoent, op een manier die gewone vrienden niet kunnen.
Bij mij is het precies hetzelfde.
Oud 23-07-2005, 23:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 24-07-2005 @ 00:46 :
Bij mij is het precies hetzelfde.
*Joins collective swallowing in self-pity*
Oud 24-07-2005, 00:32
biep
biep is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-07-2005 @ 12:43 :
ik had precies hetzelfde toen met Steve.
(al had ik het zelf uitgemaakt maar er later spijt van).
misschien zijn het gewoon de hengelose jongens ofzo, ik weet het niet...

maar iig heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt.
maar schrale troost, en waarschijnlijk wil je dat nu absoluut niet horen, maar je komt echt nog wel weer een keer een leuke(re) jongen tegen.
Ik dacht ook dat het onmogelijk was en het heeft ook bijna een jaar geduurd voor ik weer echt verliefd kon worden, maar ik ben nu ook helemaal gelukkig, misschien zelfs wel gelukkiger, met mijn nieuwe vet .
Oud 24-07-2005, 01:29
Drez
Drez is offline
klote.
verliefd.
en ik ga er stuk aan
Oud 24-07-2005, 01:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
dReZ schreef op 24-07-2005 @ 02:29 :
klote.
verliefd.
en ik ga er stuk aan
Oud 24-07-2005, 03:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voel me ook kut.
Ik weet niet of ik verliefd ben maar sinds weken zag ik haar vannacht weer en ik denk nog zo vaak aan haar...
En dan moet ik ook nog zien dat ze een van mijn vrienden op de bek pakt ...OK ze hadden allebei gezopen en ze hebben het recht er toe, maar ik voel me er wel kut bij.
*zucht* Maar ik weet dat het uiteindelijk allemaal aan mezelf ligt en aan niemand anders...
Oud 24-07-2005, 06:21
biep
biep is offline
goed, ga zo de eerste trein Richting A'dam pakken om bij hem verder te slapen
Oud 24-07-2005, 07:40
Verwijderd
Citaat:
morango schreef op 23-07-2005 @ 20:02 :
Welk relationeel gebied?
I agree
Oud 24-07-2005, 14:35
Toet0r
Toet0r is offline
gisteravond was gewoonweg fantastisch. echt geweldig. ik ben blij met em
Oud 24-07-2005, 15:33
Verwijderd
een hele week samen geweest, heen en weer gereisd tussen zijn huis en mijn huis, nog eventjes bij mijn ouders geweest. Het was gewoon geweldig.
Hij is net weg, en heb al weer zin om hem dinsdag te knuffelen..
Oud 24-07-2005, 15:34
Phlox
Phlox is offline
Eenzaam. Vriend is op vakantie en ik mis m
Oud 24-07-2005, 15:38
Verwijderd
Beter dan 2 weken geleden en over 2 weken waarschijnlijk nog beter!
Oud 24-07-2005, 16:26
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
biep schreef op 24-07-2005 @ 01:32 :
ik had precies hetzelfde toen met Steve.
(al had ik het zelf uitgemaakt maar er later spijt van).
misschien zijn het gewoon de hengelose jongens ofzo, ik weet het niet...

maar iig heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt.
maar schrale troost, en waarschijnlijk wil je dat nu absoluut niet horen, maar je komt echt nog wel weer een keer een leuke(re) jongen tegen.
Ik dacht ook dat het onmogelijk was en het heeft ook bijna een jaar geduurd voor ik weer echt verliefd kon worden, maar ik ben nu ook helemaal gelukkig, misschien zelfs wel gelukkiger, met mijn nieuwe vet .
dat is wel mooi
ik denk dat ik voorlopig ook maar single blijf, dan heb ik ook geen liefdesverdriet. al denk ik dat dit gevoel nog best lang zal duren.
misschien zijn het inderdaad de hengelose jongens..zijn vrienden leken ook al zo ongevoelig toen het uitging tussen hen en hun vriendinnen...
maar je lijkt ook wel heel gelukkig op die fotos met je nieuwe vriend
Oud 24-07-2005, 17:58
Verwijderd
Ik heb de laatste weken weer liggen kloten met mijn ex. Eerste drie weken ofzo was echt alleen voor de seks, maar laatste drie weken waren geweldig. Het klikt nog altijd, ik snap op zo'n momenten echt niet dat ze het ooit heeft kunnen uitmaken. Ik merk gewoon, en krijg ook van anderen te horen, dat zij het ook heel leuk vindt.

Ze is vanmorgen op vakantie vertrokken. Ik mis haar nu al verschrikkelijk. Na die vakantie gaat ze in een andere stad studeren, behoorlijk ver weg. Ik denk niet dat ze daar veel aan mij zal denken. Ik wil haar zo graag terug, alle meisjes voor en na haar mogen haar schaduw nog niet eens bekijken.

Pffft als ik nu maar niet weer wekenlang ldvd krijg. En als dat wel zo is is dat helemaal mijn eigen schuld, dat weet ik ook wel.
Oud 24-07-2005, 18:00
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-07-2005 @ 17:02 :
Ik zou als ik je vader was ook zo snel mogelijk alles van die gast van je vandaan willen hebben, dus misschien dat je vader daarom het aanbood, anders gaat het misschien nog langer duren...
ja, na enige navraag bleek dat ook de reden te zijn dat ie hem wegbracht

[QUOTE]Jemig meid, hij komt vrij aggresief over. Is hij altijd zo, of was dat alleen de laatste paar dagen?
Je hebt iig een goede (moeilijke) beslissing genomen! Zo kan je idd niet samenleven.
Sterkte de komende tijd!
En ik loop te miepen over 17dagen zonder haar...
pfff, ik mag blij zijn dat dat het ergste is waar ik op het moment 'mee zit'... [QUOTE]

dat ik het moeilijk heb wil niet zeggen dat het voor jou daarom mee moet vallen om je vriendin 17 dagen te moeten missen..lijkt me ook rot voor jou, jij ook sterkte
Oud 24-07-2005, 20:15
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Nu op dit moment klote!! Heb deze week met 2ex-en van me afgesproken en van het 1 kwam het ander .. Dan 1van men beste maten heeft toegegeven dat hij gevoelens voor me heeft Dan heb je nog jongens waar ik gewoon dit weekend met geflirt heb en dan het ergste .. met de jonge die ik zag zitte,heb ik nu ruzie
Oud 24-07-2005, 21:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 24-07-2005 @ 18:58 :
Ik heb de laatste weken weer liggen kloten met mijn ex. Eerste drie weken ofzo was echt alleen voor de seks, maar laatste drie weken waren geweldig. Het klikt nog altijd, ik snap op zo'n momenten echt niet dat ze het ooit heeft kunnen uitmaken. Ik merk gewoon, en krijg ook van anderen te horen, dat zij het ook heel leuk vindt.

Ze is vanmorgen op vakantie vertrokken. Ik mis haar nu al verschrikkelijk. Na die vakantie gaat ze in een andere stad studeren, behoorlijk ver weg. Ik denk niet dat ze daar veel aan mij zal denken. Ik wil haar zo graag terug, alle meisjes voor en na haar mogen haar schaduw nog niet eens bekijken.

Pffft als ik nu maar niet weer wekenlang ldvd krijg. En als dat wel zo is is dat helemaal mijn eigen schuld, dat weet ik ook wel.
({)

Kan zijn dat er straks 'n vriendin langskomt waar ik wel wat voor voel, hangt er vanaf... Pfrt, weet eigenlijk niet goed wat ik voor haar voel, want ze doet me aan meisje van vroeger denken, waar ik eerst stapel op was maar dat me enorm lang aan't lijntje heeft gehouden...
Oud 24-07-2005, 21:23
Verwijderd
Ehm..ja, ik weet het eigenlijk niet.
Oud 24-07-2005, 22:39
dummeltje
dummeltje is offline
Aandacht kom ik niet tekort, maar toch voelt het niet helemaal lekker.
Oud 25-07-2005, 02:14
snoopy
snoopy is offline
Ik mis m. Heb vannacht gedroomd dat ie doodging, en na zo'n droom wil ik gewoon dat ie naast me ligt zodat dat rotgevoel weggaat. Nou ja, nog 8 daagjes.
Oud 25-07-2005, 10:19
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 25-07-2005 @ 03:14 :
Ik mis m. Heb vannacht gedroomd dat ie doodging, en na zo'n droom wil ik gewoon dat ie naast me ligt zodat dat rotgevoel weggaat. Nou ja, nog 8 daagjes.
Weird stuff dude.
Oud 25-07-2005, 10:34
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
pff is ze al terug van vakantie of niet??
volgens mij wel, maar ik heb nog niets van dr gehoord
zal ik haar eens bellen?
Oud 25-07-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Hanzz schreef op 25-07-2005 @ 11:34 :
pff is ze al terug van vakantie of niet??
volgens mij wel, maar ik heb nog niets van dr gehoord
zal ik haar eens bellen?
ja je moet dr bellen! voordat je dr kwijt raakt door verlegenheid van twee kanten.. ze vond je toch leuk, nou onderneem dan actie!

en ik voel me prima, mis m alleen super erg.
Oud 25-07-2005, 15:58
ExVaal
ExVaal is offline
Echt een geweldig weekend achter de rug, vreselijk verliefd. Echt weer een oppepper.
Oud 25-07-2005, 16:00
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 24-07-2005 @ 18:58 :

En ik had je nog gewaarschuwd. Iig, denk aan die leuke 3 weken. Koester de leuke momenten, blahblahblah.

Sterkte dude.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten