Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Relationeel gebied is bij mij wel gezellig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsja... zal wel... Maar tis toch echt zo.
||
Citaat:
OT: ...en het duurt maar en het duurt maar... 11 down, 6 to go
||
Citaat:
![]() het vreemdste is dat mn vader nog aanbiedt hem en zn spullen naar zn ouderlijk huis te brengen...de jongen die je dochter uitscheldt en bedreigt... nja, ik vind het echt verrot dat het zo gegaan is, we hadden 10 maanden een relatie, het ging altijd al met pieken en dalen maar dat een relatie binnen 2 dagen kapot kan gaan begrijp ik niet (en we hadden ons nog wel zo verheugd op ons huisje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Het gaat nog steeds goed, en ik ga hem ontzettend missen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt iig een goede (moeilijke) beslissing genomen! Zo kan je idd niet samenleven. Sterkte de komende tijd! En ik loop te miepen over 17dagen zonder haar... pfff, ik mag blij zijn dat dat het ergste is waar ik op het moment 'mee zit'... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(al had ik het zelf uitgemaakt maar er later spijt van). misschien zijn het gewoon de hengelose jongens ofzo, ik weet het niet... maar iig heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt. maar schrale troost, en waarschijnlijk wil je dat nu absoluut niet horen, maar je komt echt nog wel weer een keer een leuke(re) jongen tegen. Ik dacht ook dat het onmogelijk was en het heeft ook bijna een jaar geduurd voor ik weer echt verliefd kon worden, maar ik ben nu ook helemaal gelukkig, misschien zelfs wel gelukkiger, met mijn nieuwe vet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat ik voorlopig ook maar single blijf, dan heb ik ook geen liefdesverdriet. al denk ik dat dit gevoel nog best lang zal duren. misschien zijn het inderdaad de hengelose jongens..zijn vrienden leken ook al zo ongevoelig toen het uitging tussen hen en hun vriendinnen... maar je lijkt ook wel heel gelukkig op die fotos met je nieuwe vriend ![]()
||
Citaat:
![]() [QUOTE]Jemig meid, hij komt vrij aggresief over. Is hij altijd zo, of was dat alleen de laatste paar dagen? Je hebt iig een goede (moeilijke) beslissing genomen! Zo kan je idd niet samenleven. Sterkte de komende tijd! En ik loop te miepen over 17dagen zonder haar... pfff, ik mag blij zijn dat dat het ergste is waar ik op het moment 'mee zit'... [QUOTE] dat ik het moeilijk heb wil niet zeggen dat het voor jou daarom mee moet vallen om je vriendin 17 dagen te moeten missen..lijkt me ook rot voor jou, jij ook sterkte ![]()
||
Citaat:
Kan zijn dat er straks 'n vriendin langskomt waar ik wel wat voor voel, hangt er vanaf... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik voel me prima, mis m alleen super erg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sterkte dude. ![]() ![]() |
Advertentie |