![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig zijn we het eens. |
Die gast lijkt trouwens ontzettend op een gast van mijn middelbare schoolklas. Die werd gepest.
|
Citaat:
|
Omg, Ieke is geen beheerder meer. :eek: Kom je eens een paar dagen wat minder op het forum, is het opeens totaal veranderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben weer tot 11 uur vrij, daarna squashen<3. |
pixeldansje en eos zijn grappig :)
pd: ik vind je wel een lieve beebie hoor!!!! en nu moet ik naar school. blegh |
Veel plezier sterretje
*hihi, *Zwaait* hiihi* |
Saaahaaaaaii!!!
|
*is weer semi-aanwezig*
|
Citaat:
Het was gezellig op werk, leuke collega's enzo en geen onderbezetting dit keer *O* straks weer werken, ook op een leuke afdeling maar veel rustiger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jeeetje korsa toch
|
Ik kreeg net een bijzonder familiair mailtje van ene Simone de Boer. Ik ken helemaal geen Simone de Boer :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik ben weer thuis. Ik ben moe, en het is hier een zooi. Maar ik hoef gelukkig niks nuttigs te doen, want ik ben volgende week vrij. *O*
|
Ik niet :(
|
Citaat:
Ik heb dadelijk een hele saaie cursus :( |
Dat is 1 keer en school 5 keer... (in de week)
|
School is inderdaad niet leuk. Heb je wel een relaxt rooster?
Ik krijg gelukkig wel geld voor die cursus. Anders zou ik hem ook niet volgen :o |
Nope, 3 uren 3 uur uit, ik begin altijd om kwart over 8 en ik ga om half 7 met de bus weg.
Dan 1 uur om 2 uur uit en 1 uur om half 1. |
Citaat:
Ik ga vanavond lekker sporten! *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet nu gaan. byebye |
Citaat:
|
Sorry hoor, maar Chantal Janzen kan echt níks. Ik vind het heel erg dat zij al die hoofdrollen krijgt, terwijl er meisjes zijn met veel meer talent. Ik ben ben blij dat ik tijdens Tarzan de (veel betere) understudy had.
Tot zover. |
Citaat:
|
volgens een test van de haagse hoge school via internet ben ik geschikt voor :
1. Sociaal Psychiatrisch Verpleegkunde 2. Social Work 3. Psychosynthese 4. Maatschappelijk Werk en Dienstverlening 5. Opleiding tot Verpleegkundige, Afstudeerrichting MGZ 6. MGZ- Opleiding Indicatie-adviseur 7. HBO Verpleegkunde 8. Huidtherapie 9. Psychologie 10. Toegepaste Psychologie 11. Personeel en Arbeid 12. Verloskunde 13. Logopedie 14. Logopedie 15. Sociaal Juridische Dienstverlening 16. Kunstzinnige Therapie 17. Sociaal Pedagogische Hulpverlening 18. Culturele en Maatschappelijke Vorming 19. ARBO Verpleegkunde 20. Creatieve Therapie 21. HBO-Rechten 22. Law 23. Oefentherapeut Mensendieck/Cesar 24. Verpleegkunde/ Vroedkunde 25. Voeding en Diëtetiek |
Haha.
|
wat?
|
Het zijn er zoveel. :p
|
dit is pas pagina 1 ;)
nr 1,4, 5 en 7 spreken mij het meeste aan. ik ga naar de open dag, volgende week. als ik niet hoef te werken tenminste. en nu moet ik wel werken! |
Ga je terug naar school? (y)
|
Citaat:
|
Goedemiddag mensen. Ik heb het vandaag gepresteerd om pas kwart over 2 mijn voet uit bed en op de grond te zetten. En om kwart voor 4 pas te ontbijten.
Voor degenen die denken dat ik een lui mens ben: welnee! Ik heb gewoon 8 uur slaap gehad. 6 uur ging ik pas maffen, want eh... tsja ik was dingetjes aan het doen. |
Ik dacht ik erg was met uitslapen. :D
|
Ik wil slapen ;(
|
Ik moet huiswerk maken maar ik heb er geen zin in... Ik zit het forum maar wat vol te spammen omdat ik me verveel :p
|
Ik zit mijn studieachterstand weg te werken. -O-
|
|
GVD, ik ben verslaafd aan Red Dwarf. :(
Ik had nooit alle 8 series moeten downloaden. edit: die mensen met die bordjes moeten gestraft worden door God. Als god ze haat moeten ze wel fags zijn. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |