![]() |
Ik ga misschien zo m'n bed verschonen en dan naar bed. Lekker in zo'n door wasmiddel doordrenkt bed liggen:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
and here we go again
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Edit: Ja, of je kunt het ook zo zeggen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook een heeeerlijk schoon bed vanavond <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Luud Ludwig Volkert naamzoek. Wanneer is de Hitlernary meet?!
Tevens andere spelers naamzoek: Uice Noedelhap Paranoide Stefenootje Rode Panda Pip en nog veulll meer. Weet niet meer wie het allemaal gespeeld hebben :D(N) |
Stefenootje, ga Lucky eens pijpen, het is duidelijk weer nodig.
|
Ja, idd, tijd om van je roze afstudeerwolk af te stappen en een keiharde meet te gaan regelen!
|
Citaat:
Citaat:
|
Jongens, die discussie, wat saai zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben hier al eerder over gediscussieerd trouwens. Al ging het toen meer om de redenen waarom Marokkaanse jeugdige delinquenten vaker crimineel gedrag vertonen dan autochtonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn broertje is hier bij me en hij is als een rotstrol in zichzelf aan het praten. :D Of tegen mij, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand tegen mij over zombies gaat praten. Of over computers, programmeringseisen en aanverwante dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan de 22e! Die zaterdag ben ik schijnbaar ook vrij :confused: Hm dan moet ik ergens vrij voor zijn, ik moet even uitzoeken waarvoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ik ben weg! LL ipv van discussiëren met me kan je nu dat onderzoek lezen wat ik toen had gepost en waarna jij stopte met posten *o*
|
O gossie, is dit een allochtonendiscussie? :D Haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chris,
1. ga voor de 10e bij de AH even die Efteling-spaarkaartjes inleveren, anders is het te laat 2. Kap even met stom doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ben ik films kijken en zuipen @ een vriend dus doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|