![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik trouwens 5 minuten verder was (want hallo, ik ben niet meer teruggegaan) kwam er trouwens nog een politie-auto voorbij met sirene en al :confused: Of het was een Candid Camera-"grap", dat kan ook nog! |
Ja meestal is het benigne paroxysmale positieduizeligheid, en dat is onschuldig, maar dan moet je eerst wel even laten kijken of het niet iets anders is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar als er een hele groep mensen omheen stonden, was daar vast wel iemand bij die vond dat ze naar het ziekenhuis moet. Groepen mensen vinden altijd dat je naar het ziekenhuis moet. Toen ik op het station flauwviel omdat ik lang gestaan had in een volle benauwde trein terwijl ik griep had, waren er ook tientallen mensen die vonden dat ik naar het ziekenhuis moest.
|
Citaat:
|
Omnom koekjes
|
Citaat:
We hebben wel Zaanse huisjes *o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben net twee uur lang wezen lopen, en ik weet niet waarom :confused: Ik doe de laatste paar dagen wel vaker dingen waarvan ik dan denk 'wat ben ik in godsnaam aan het doen?'. En af en toe wilde ik dat ik nog een kleuter was ofzo, gewoon, lekker simpel :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dit gemaakt:
http://i.imgur.com/rhpNB.png |
nadat ik eerst dit had gemaakt:
http://i.imgur.com/PLHTj.jpg Naar aanleiding van dit: http://i.qkme.me/3r8jk3.jpg Ik vind dat Italie dit wint van Mexico. |
Citaat:
|
Er ligt een kat op schoot te slapen. En zo te voelen is ze driftig aan het jagen. En ik mag doodvallen als het niet zo is, maar zowaar een gesprekje gehad met een niet volslagen retard op paiq. That's a first.
|
Ik heb de laatste verse aarbeien van het jaar en lekker vers meergranenbrood dat ik gisteren op de streekmarkt gekocht heb. Maar eigenlijk heb ik meer zin in poffertjes.
|
Citaat:
|
Omnom ik heb twee broodjes met Ouwe Amsterdammert en 'n lik peppadew, een broodje met chicken sweet onion-salade en ééntje met Rani's Surinaamse pindakaas. Dat laatste broodje gaat een fijne sensatie in de mond opleveren want: bijzonder pittig.
|
Ik heb un gewoon poffertjes met poedersuiker :Y
|
Citaat:
Ik schrijf een essay en ik heb zo ongeveer alles verteld wat ik wil vertellen en ik heb maar 600 woorden, terwijl het er 800-1000 moeten worden en nu moet ik óf nieuwe ideeën bedenken (wat niet echt gaat lukken, denk ik) óf alles een beetje opvullen, maar dat vind ik ook weer zo mwah. |
Hallo mensen *O* Afgezien van dat er rozenolie in mijn wenkbrauwen blijft plakken, is het een heerlijke dag, vandaag.
|
Waarom smeer je dan ook rozenolie in je wenkbrauwen. Dat is toch ook vragen om problemen.
|
|
Nou, ik was in bad geweest, dus dan smeer ik me altijd in met rozenolie. Alleen ik was te lui om mijn voorhoofd nauwkeurig te doen, dus nu zit er olie in mijn wenkbrauwen. En ik zit altijd nogal veel aan mijn gezicht, dus nu heb ik elke keer rozenolievingers.
|
Citaat:
// Koffie. Ja, daar heb ik zin in. |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
OOOEEEEEHHHH IK GA IEDEREEN TROLLEN MET DAT HET VANDAAG ROOD ZOU ZIJN MAAR NEEEEE HET IS GEWOON BLAUWTJES!!!!! :mad:(n) |
Citaat:
|
Tjonge, de paiqer kent zelfs Pollini en Kissin. Het moet niet gekker worden, zeg.
|
ik ben naar de kerk geweest en de pastoor zei de hele tijd gebindt in plaats van gebonden.
|
Kerk, pastoor, gebonden, V-lid.. Deze sleutelwoorden zorgden even voor een zorgwekkend beeld in mijn hoofd toen ik vluchtig je post las.
|
Had hij het niet over een portaalvormige houten draagconstructie in een boerderij?
|
Nee over liefde, huwelijk, god en liefde is een boosdoener wat je moet bewaken zei hij.:confused::confused: logisch ook.
|
Logica in de kerk verwachten. Dat is dan ook niet echt goochem.
|
liefde is een boosdoener? :confused:
|
Dat bedoel ik dus. Wat een onzin. ik vraag me af of die het zelf snapte wat hij oplas.
|
Vast in de zin van liefde voor andere dingen dan De Heer.
|
Ik ben lekker naar de zonnebank geweest (Y)
|
Bawww. Met Henny op de drums, ook nog. |
Citaat:
|
Ik ben lekker naar de bios geweest met een vriendin en daarna hebben we fijn geluncht op een terrasje. En toen heb ik ook nog een gebreid jurkje en een longsleeve gekocht in een opwelling. Misschien gaan die nog terug. En ik heb besloten vanavond stamppot rauwe andijvie te maken. Wat een fijn dagje zeg *O*
|
Citaat:
Citaat:
|
au au au au ik heb per ongeluk blistex op mijn schrale neus gesmeerd in plaats van vaseline
|
de menthol uit de blistex helpt wel met ademen, dus het heeft een voordeel
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |