![]() |
DragonballZ RULEZZZZZ :D
|
ja dat was wel leuk ja :)
|
up
|
*voegt "Sen to Chihiro no kamikakushi" en "Cowboy Bebop: Knockin' On Heaven's Door" toe aan lijstje*
|
Lilo en Stitch. Hoei :p *is melig*
|
catdog en natuurlijk alfred j kwak
|
die disneytekenfilms: Lion King, Pocahontas, ...
maar 't is al lang geleden da'k nog eens enen gezien heb |
als ik klein was keek ik altijd naar Tom en Jerry, da vond ik de maks toen
|
toch wel jammer dat cartoon network het kanaal van de NL TV af is :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HUUP HUUP!!!..... Barba truuk! (barba papa)
|
LILO AND STITCH!! absolute topper!!! geweldige film!!
verder nog: - Mulan - DBZ - en bijna alle andere disney-films |
Tom & Jerry... die iz kewl...!!
|
Turtles
Thundercats Dragonball Z Heathcliff Asterix Kuifje Old-school Transformers the Simpsons |
Citaat:
|
een van de leukste vond ik toch Seabert ( van dat zeehondje )
|
Southpark & DBZ
|
Akira
|
Beste tekenfilm? Ariël de Zeemeermin :D
|
100% invader zim
|
Dino Riders YYYEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH
Turtles! spiderman Alfred J Kwak X-men |
oh en niet te vergeten Fist of the north star
|
ow ow ow!!
en Biker Mice From Mars!! met Vinnie, Throttle en Modo!! en de bad ass Limburger! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
akira? langdradig? absoluut niet man, de film zelf is maar een klein gedeelte van het hele verhaal
|
alleen dat gedeelte met die motor rellen is wel vet , maar de rest kan me niet genoeg boeien
|
waarschijnlijk omdat je het verhaal niet snapt :)
|
Ik ben de laatste weken helemaal in de Animefeer
Neon Genesis Evangelion.. GE-NI-AAL :o Alleen die purkscene (ep. 25 Death) van Shinji boven Asuka's bed is beetje genant :o |
Citaat:
|
kent iemand MASK nog??
|
Dragonball (y)
|
Citaat:
Ik heb ooit gezegd dat ik dat een domme serie vond en dan zat ik het op m'n kamer altijd stiekempjes te kijken :o :D |
Invader zim!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
belle en het beest :P
Beugelbekkie (y) |
oh ja en die honden die de mensen beschermen van het kwaad...dat is altijd op FOX ...spy dogs of zo ? ???
|
Citaat:
http://members.tripod.com/~mask_universe/mask.jpg http://members.tripod.com/~mask_universe/eind.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
1 zon grote met 6 kleintjes en dat wordt dan nog een grotere..week nie meer hoe die heet |
Citaat:
en de Thundercats natuurlijk! en Beast Wars!! zo'n computer serie transformer iets, dat was ook lachen |
een heleboel mensen noemen bijv. Alfred J. Kwak, Dommel etc... maar dat zijn toch geen films? Dat zijn t.v.-series! Mocht dat ook? Dan ben ik ook voor AJK!
Oh, en voor ik het vergeet; Merlijn de Tovenaar! :D |
Citaat:
*heeft nog heel vaagjes herinneringen daaraan* |
van MASK had ik werkelijk alles, bijna alle ventjes en voertuigen, ik had zelfs het kamp, dat benzinestation. Maar zo'n 6 jaar geleden heb ik veel verkocht op de rommelmarkt en daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van !
Ik zou mask graag nog eens terug zien ... |
Zeker wel op nummer 1 The Lion King!!!
Ja en voor de rest alle disney films wel..behalve die laatste..die zijn zo computerig :confused: En even denken..Alfred J.K ook!! Ooh dat begin liedje is zooo leuk :D *hihihi* Jeetje ik heb zoveel tekenfilms gezien dit ik gewoon niet kan kiezen..Ik blijf bij The Lion King!! :rolleyes: |
Triguuuuuuun :D
|
Dino babies :P
|
oooh ook SCHREK..maar das eigenlijk niet echt een tekenfilm maarja.. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |