![]() |
Citaat:
Wat echt gaaf is fatty's een afkeurende blik toewerpen zodra ze ook maar iets in de richting van de mond werken. En natuurlijk dikzak schreeuwen. Verder maakte Tom laats kinderen nat in het water vond ik ook tof. Ik heb net KANKERHARD geneukt met mn chick was ook gaaf. Vanavond ga ik ook bbq-en want dan pas ben je populair. Soms heb ik zin om de honden pijn te doen gewoon omdat ik het zou kunnen maar uiteindelijk doe ik het nooit. Het regent, best vet. Gister was wel sjikkeren en een dude mepte zijn vriendin dat vond ik wel jammer dus boden we steun enz. Volgens mij moet ik kakken. |
ik ben op de zwarte markt geweest. gratis zuipen :p
|
Citaat:
|
De boodschappen gedaan, tv gekeken en gecomputerd.
|
boodschapjes gedaan, naar stad geweest en ik ga zo afwassen/opruimen.
|
Citaat:
verder had ik het vooral erg benauwd en nu ben ik mn mp3 verzameling correct aan het taggen etc zzz. |
Citaat:
http://www.rainbowcottoncandy.com/logo-new.gif |
hehe.
ik ga vanavond brownies bakken, een film kijken en deathspell omega en johnny cash luisteren in de auto (y) |
Citaat:
|
ik heb opgeruimd en daar ben ik nu nog uren mee bezig.
en ik ben tegelijk aan het swingen in een panteronderbroekje. en ik heb al mijn makeupjes gepoetst en opnieuw gerangschikt daar word ik altijd zo gelukkig van, alle logo's glimmen weer als nooit tevoren. :eek: en en en nog meer dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=29167 |
Who cares, als je een recalcitrante username hebt dan moet je die veranderen.
En nu weer ontopic voordat ik wederom een eerbetoon krijg. :). |
een onwillige username.
gniffel. |
ik ging naar cyberia en toen was er ineens een teknofeestje buiten en dat was wel leuk en toen was ik laat thuis en nu ben ik brak punt
|
Ik heb hard gelachen om P.:etc's verkeerde toepassing van het woord 'recalcitrant' (blijf proberen, meid) en ook nog eens boodschappen gedaan. Productief dagje, me dunkt.
|
ik zie mensen echt al achter een beeldscherm in hun vuistje gniffelen om die oliedomme taalfout van P.:NTIL
hihi huhu boooring. :rolleyes: |
Ik heb ook een paar maanden ERICx geheten ofzo dus ik ga er vandoor met de TROFEE.
|
minstens 2 :)
|
Citaat:
Tevens valt onder de semantiek van het woord recalcitrant het weerspannige, wat zoveel als het rebelse, balorige en het tegendraadse betekent. In die zin is een recalcitrante username volkomen gerechtvaardigd binnen deze context. |
dankjewel voor deze uitleg HenkMul; ik zal voortaan dieper in de materie duiken :)
|
ik heb net gebarbecued met stomme mensen die aan me vroegen ' ben je niet bang dat je vriend op vakantie vreemdgaat?????!!!???'
:( :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ carn: ja daar dacht ik na vijf minuten pas aan, mijn reactievermogen was even weg(N)
maar ik heb maar gezegd dat ik het een rare vraag vond, en dat het compleet niet aan de orde vond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben de trotse eigenaar van een NIEUWE GITAARRIFF. :) :)
|
(die ik niet kan spelen, trouwens)
En ik heb luxaflex opgehangen. (y) |
Ik kijk groundhogday.
Bill Murray is mijn held. http://www.jonahweiland.com/wp-content/groundhogday.jpg |
nieuwe oorbellen gekocht en daarna de hele dag gewerkt
|
Citaat:
ik heb net bij een vriendin van mn ouders ge-bbqd wat wel tof is, gratis eten. en daar vroeg haar dochter aan me of ik al ooit sex gehad en toen ik ja zei vond ze me een slet. :confused: en nu ga ik met mn zusje uit |
uurtje of 10 gewerkt en net toch nog even mn broer (+ 2 vrinden waar ie morgen mee op 'roadtrip' vertrekt) gesproken voordat ie op vakantie ging wat ik niet had verwacht (Y) nu ga ik douchen en slapen want ja daar ben ik wel aan toe.
|
Ik ben vanochtend opgestaan, ontbeten blabla, gecomputerd, toen buiten in de zon gaan liggen, gebbqd en groundhogday gekeken maar ik vond m vrij matig want al die herhalingen gingen me na een tijdje op mn zenuwen werken.
|
Citaat:
-edit- gaarheid. Ik bedoel natuurlijk "dat is juist vet" / -edit- |
ik heb vandaag gedaan:
gewerkt gedrumd gegeten gekopbijgewerkt firefly gekeken met enkele "niet liefhebbers van het genre" firefly gekeken met "godverdomme dit is geniaal" op een enkeling na pastasalade eten terwijl ik dit vertel slapen band plakken piratendag. |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan niet allemaal tegelijk natuurlijk. |
net gewerkt
zo southpark kijken (Y) |
Citaat:
Beetje de moeite waard? |
Opgeruimd, MTV gekeken en Lord of the flies uitgelezen.
Kan iemand me uitleggen waarom het zo'n klassieker is? |
de planten water gegeven en dat was het zo'n beetje :|
|
Citaat:
|
uitgegaard van een tekfeestje, en zometeen bbq.
|
er staat hier nog een fust met 10 liter bier wat vandaag op moet omdat het anders over de datum raakt, dat worden gegarandeerd wat straatpizza's. mooi man (y)
|
mn vader geholpen: paar duizend brieven in enveloppen duwen :(
|
Citaat:
ot: Gisteren blijven slapen bij m'n zus en toen hebben we Ben&Jerry's ijs gegeten en Hostel gekeken. Wat een kutfilm was dat zeg. Toen was er nog een The Office marathon of BBCprime, wat er in resulteerde dat ik pas om 5 uur sliep en om 9 uur liep mijn nichtje alweer te gillen. Gezellig. Naar de stad geweest, veels te warm natuurlijk en in de gehele stad nergens een normale korte broek te vinden. :mad: Wat bij de Ierse Pub gehangen, broodje gehaald bij subways (yummie) en snel de auto met airco weer in. |
ik heb net naar mijn neefje van 12 geluisterd die best goed gitaar kan spelen(Y) hehe het kereltje is diehard metallicafan en hij heeft een metallicapetje of en een heuse james hetfield-achtige armwarmer :D een soort miniatuurcarn met dat petje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |