Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 05:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb me verslapen en nu ga ik werken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 15-07-2006, 10:45
655321
655321 is offline
Ik ben wakker geworden. Te laat.. omdat ik te lui ben. Nu ga ik zwemmen met mn meisjes.
Vanavond beginnen de vierdaagsefeesten!
__________________
Fire, walk with me
Oud 15-07-2006, 10:48
Verwijderd
Een pakje van de TPG man aaangenomen.
Oud 15-07-2006, 11:16
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Uitgaan me rot staan lachen om een groepje trasheads dat mot aan het trappen was om niks.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 15-07-2006, 11:48
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ehhhhh mijn kat terroriseerde mij vanacht want ik was discovery aan het kijken over moordenaressen en toen wilde ik gaan slapen maar de kat lag tegen het uitdraaiknopje van de televisie aan dus kon ik mijn tv niet uitzetten. en toen was de tv eindelijk uit en toen kreeg ik het koud, dus toen had ik uiteindelijk drie shirts en een joggingbroek aan en ik had het nog koud en toen deed ik een kussen over mijn armen en toen was het nog koud en toen pakte ik een extra deken en ik had het nog koud maar ik viel wel in slaap om vier uur ofzo. en vanochtend moest ik paardrijden en zometeen ga ik buiten in de zon liggen en vanavond denk ik zwemmen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 15-07-2006, 12:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gwerkt. nu ben ik thuis en moe en ga ik dadelijk in de hangmat buiten wat lezen en daarna in een plezierige slaap vallen alwaar ik droom over varia aan schoonheden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-07-2006, 15:28
Verwijderd
ik ben uitgeweest en daarna nog bij iemand thuis gezeten, was tof, laat thuis natuurlijk, en vandaag mijn fiets opgehaald yesssjj en nu ben ik zo godvergeten brak o jezus
Oud 15-07-2006, 16:16
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Eerst boodschappen gedaan, daarna al vast een begin gemaakt met het invullen van de formulieren voor de universiteit, formule 1 gekeken, het jaarboek bijgewerkt en toen met computer en al op bed gaan liggen =P.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 15-07-2006, 16:53
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Lekker zeven uur achter de kassa gezeten. Wat een feest.

En straks eten bij een vriendin want we zien elkander een maand niet oh cry. En gezellig thuis blijven daarna want morgen om 8 uur opstaan om naar een paardenfestijn te gaan.
Oud 15-07-2006, 18:07
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Met mn papie in de auto rond gereden en m de stuipen op het lijf gejaagd. Wie gaat er dan ook vanuit dat je na 3 lessen foutloos kan rijden.
Oud 15-07-2006, 18:21
__
Avatar van __
__ is offline
gister Pirates of the Caribbean marathon met ooglap en al en vandaag met 2 vriendinnen naar een 'recreatieplas' geweest alwaar we ruzie kregen met 14-jarige knullies die ons totaal niet cool vonden omdat we niet in Boxtels dialect praatten
Oud 15-07-2006, 18:28
Dís
Avatar van Dís
Dís is offline
gaan winkelen in een shoppingcenter.
zowaar een jongen gezien die voor geld stond te jumpen.
__________________
Ice ice baby
Oud 15-07-2006, 19:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd wakker gebeld door m'n zus en toen ben ik met haar en haar vriend naar Oostvoorne gereden, alwaar onze vader klaarstond met de boot, en toen hebben we de hele middag op die boot gehangen. En nu ben ik verbrand.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2006, 20:23
Verwijderd
Ik werd wakker. Toen ging ik roken, internets en lezen in de tuin.
Net heb ik teveel te lekker eten gemaakt en vind ik het gay dat ik het niet helemaal op kan. Daarom ben ik aan het bier.

Verder ben ik aan het twijfelen of ik uit wil, of slapen, of met een jointje een film kijken. Ik denk dat ik voor de film ga, want ik heb nu al tijden Edward Scissorhands liggen en ik heb 'm nog steeds niet gezien. Ik ben ook plannen aan het maken voor maandag in m'n eentje winkelen in Amsterdam, maar ik ben bang dat ik wakker word om 2 uur ofzo, dan is het dus al te laat.

Wekkers zijn uit den boze.

Ik verkeer ook in lichte euforie van een dagje geen sociaal contact. Volgens mij zou ik het goed doen als kluizenaar, mits mijn grot naast Amsterdam is want ik moet wel af en toe naar een gaaf feestje.

Een deel van mijn lichte euforie is tevens te wijten aan het feit dat ik over tien maanden definitief van de middelbare school af ben. Wauw.

Nu ga ik mongooltjes tekenen in photoshop voor de cover van de nieuwe plaat van cha0s, die overigens hard aars gaat schoppen.

Mijn leven is echt kankerboeiend.
Oud 15-07-2006, 20:29
kruizer
kruizer is offline
Als je Edwad S. kan kijken, vallen alle andere opties eigenlijk al af. Wiet of niet.
Oud 15-07-2006, 21:27
Confus1oN
Confus1oN is offline
uitgeslapen (gister mn verjaardagsfeest gehad), wezen shoppen en verder nog nie zo veel uitgespookt
Oud 15-07-2006, 21:32
Verwijderd
gewerkt en dat was kut, beetje gejankt, beetje in mn klauwen gesneden, beetje ruzie gemaakt. ja ik heb wel eens betere dagen gehad
Oud 15-07-2006, 21:37
Verwijderd
vannacht prison break gekeken, daarna werken en steeds brakker worden. Beetje slapen. Eten en verder brak zijn. Misschien dalijk even naar de kermis, maar eigenlijk betwijfel ik het.
Ads door Google
Oud 15-07-2006, 22:55
Verwijderd
ik sliep uit,ging winkelen met mn mams,daarna ging ik bellen met mn vriendin en nu baal ik dat ik geen activiteit heb gezocht,
Oud 15-07-2006, 23:04
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
terug naar holland in een vliegtuig met allemaal uitermate vervelende dronken kansloze mensen
__________________
april is the cruellest month
Oud 15-07-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
zopje schreef op 15-07-2006 @ 22:32 :
gewerkt en dat was kut, beetje gejankt, beetje in mn klauwen gesneden, beetje ruzie gemaakt. ja ik heb wel eens betere dagen gehad
Wauw, wat gothic.
Oud 16-07-2006, 03:43
Verwijderd
uit eten geweest in haarlem en daarna Lady Sovereign in de melkweg en dat was supervet
Oud 16-07-2006, 03:46
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
ik werd te laat wakker, ging met een vriendin bij de burgerking eten, werd misselijk . Daarna op een bankje tegenover een slecht spelende saxofonist gezeten, 's avonds naar haarlem en daar naar een foute tent geweest.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 16-07-2006, 04:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
net naar ehv geweest en een sleutel tegen mn kop aan gehad en ik lek nu.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-07-2006, 04:29
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Ik heb mijn eerste cocktail 'how low can you go' genoemd.
__________________
Advertentie
Oud 16-07-2006, 07:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb gewerkt in de kroeg en daravoor bij m'n andere werk. Ben 26 uur wakker en kkwasted.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-07-2006, 09:27
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
gisteren heb ik al mn spullen uit antwerpen verhuisd naar mn oudjes en dat was lastig, daarna ging ik nog ff op cafe maar er was niet veel volk want iedereen is op de gentse feesten of dour en ik niet en ik moet volgende week werken dus alleen donderdagavond en vrijdag gentse feesten voor mij .
vandaag stond ik op en verder nog niks.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 16-07-2006, 09:37
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Geprobeerd mijn broertje te bellen maar de lijn was te slecht.

SPANNEND.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 16-07-2006, 10:20
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 16-07-2006 @ 04:43 :
uit eten geweest in haarlem en daarna Lady Sovereign in de melkweg en dat was supervet
tof
Oud 16-07-2006, 10:30
Verwijderd
Ik ben opgestaan en heb m'n lader van m'n ipod in de computer gedaan en ik ben er nu nieuwe muziek aan het opzetten.
Oud 16-07-2006, 10:37
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik heb gister gedanst met een chippendale. Hij was echt te erg. Hij kon wel het beste dansen van iedereen, maar een btje overdreven. Hij gaf allemaal showtjes weg voor de wat oudere dames. Z'n poging tot sexy overkomen mislukte keer op keer want iedereen moest lachen. De jongens waren hem de hele tijd aan het uitlachen, maar hij gaf er niets om.. Hij bleef maar gewoon doorgaan. "oh ik vind het zo geweldig om te dansen"
-ondertussen duwde hij zn reet bijna tegen iemands gezicht die daar gewoon relaxed zat-.

Verder heb ik in een keer nieuwe familieleden gekregen. Ook kwam ik een weirdo tegen die ik altijd op mn oude werk zag. Hij durfde nooit tegen mij te praten. Hij bleef me maar altijd irritant aanstaren . Gister durfde hij te praten, wowie. Best aardige
kerel opzich, maar ik vind hem nog steeds een btje raar.
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 16-07-2006, 11:12
Snuitermans
Snuitermans is offline
Openbaringen gelezen.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 16-07-2006, 13:12
Verwijderd
Gisteren had ik een examenfeestje en dat was best wel gezellig. Natuurlijk wel weer duizend keer gehoord 'hoe verwend ik wel niet' was en hoe slecht andere mensen het niet hebben, but I could not care less. En voordat dit een 'lucht-je-hart-topic' wordt zal ik maar overgaan tot de orde van de dag. Vanavond ga ik met mijn nichtje en haar vriend in Den Haag vertoeven en dat wordt gezellig, heb ik zojuist besloten.
Oud 16-07-2006, 13:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Gisteren was ik bij 't afscheidsfeestje van 'n vriend van me die naar Uruzgan gaat. (luchtmobiel. :\) Bbq, bier en gezelligheid en 'n naar dubbel gevoel.
Vandaag afgewassen, brrr, en straks ga ik Kanye West uitlachen op North Sea Jazz.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-07-2006, 13:43
kruizer
kruizer is offline
Ik bekijk nu de Last.fm-pages van bekenden en lach ze allemaal kkhard uit.
Oud 16-07-2006, 14:27
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Net op de sugababes gekeken van iemand die ik ken.
Pff wat een bullshit, niet normaal meer.

+ ik ontdekte er een internet - ruzie met een meisje, en dit stond op haar sugababes bij berichten :

Citaat:
lekker voor je da dennis uit heeft gemaakt.
die hebje nie meer.
die andere kutvriende op je site, zijn vast
ook ma beetje beetje
zoals iedereen al segt
meid, je hebt geen vrienden erg he
beste kanje gewoon zelf moord plege ofzo
want al die mensen die je hate
tsja, wa is erger?

ik wil geen verhale meer hore vn jou
of wa dan ook
want al zie ik jou, kom ik jou tege
ik vat jou zekerr

dus bek dicht tege IEDEREEEN strontwij
Ads door Google
Oud 16-07-2006, 14:52
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
rxn schreef op 16-07-2006 @ 04:43 :
uit eten geweest in haarlem
waar?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 16-07-2006, 14:56
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
rxn:

Grand Café Nobel aan het spaarne
__________________
kinderboerderij het dode hertje

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 14:58.
Oud 16-07-2006, 15:02
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ah.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 16-07-2006, 15:02
Verwijderd
Oud 16-07-2006, 15:05
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb katten geaaid en in de zon gezeten en de wijde hemel van alice sebold gelezen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 16-07-2006, 15:17
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ging naar de c1000 met 3 vrienden want we gaan vanavond barbequen en het wordt tof nu ben ik aan het inpakken en volgens mij neem ik veel te veel kleren mee
__________________
hoii
Oud 16-07-2006, 15:53
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Ik heb niks gedaan tot iets over 3, toen vond ik dat ik maar moest douchen. Net me tas en koffer ingepakt, want morgen moet ik om half 8 opstaan en naar schiphol toe. Op naar Italië - Napels.

Het voelt alsof de vakantie nu echt is begonnen
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 16-07-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 15-07-2006 @ 21:29 :
Als je Edwad S. kan kijken, vallen alle andere opties eigenlijk al af. Wiet of niet.
Dan zou ik m'n hele leven lang op mijn kamer moeten blijven en naar de tv kijken terwijl 'ie oo repeat staat, want ik heb een DVD-speler op mijn kamer en Edward Scissorhands op DVD.

Maar ik heb dat plan naar zojuist verplaatst. En kánker, wat is Burton toch een genie en wat is dit toch een briljante film. <3 Ik had 'm voor het laatst gezien toen ik zeven was, in een zaal vol met mensen en op een crappy zwart-wit tv'tje en toen heeft 'ie uberveel indruk gemaakt. Sindsdien heb ik 'm al gehuurd, geprobeerd te huren, geprobeerd te zien in de bioscoop, getracht 'm te kijken op tv en zelfs een keer gekocht op video, maar of de videotheek-video was stuk, of ze gaven mij de verkeerde film mee, of hij draaide toch maar níet in de bioscoop, of ik moest net weg toen hij op tv begon, of ik kwam er achter dat 'ie op tv was bij de laatste vijf minuten en de band die ik zelf had gekocht deed het ook niet.

Nu had ik 'm een aantal weken op DVD liggen en vroeg ik me telkens af of 'ie het wel zou doen. Zojuist bleek dus van wel. <3
Oud 16-07-2006, 16:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nu kom ik net uit mn bed gerold. Geen subtiele tijd maar ik ben tenminste weer een beetje bijgeslapen. Het voelt wel alsof ik weer energie enzo heb. Nu ga ik eens kijken wat ik ga eten als ontbijt/avondeten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-07-2006, 16:22
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Pff m'n moeder kwam een half uur geleden maar eens vragen of ik niet eens op moest staan. Nu ben ik zeer brak en heb ik absoluut geen trek in avondeten. Dat skip ik dus maar een keertje.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 16-07-2006, 16:23
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2006 @ 16:54 :
Dan zou ik m'n hele leven lang op mijn kamer moeten blijven en naar de tv kijken terwijl 'ie oo repeat staat, want ik heb een DVD-speler op mijn kamer en Edward Scissorhands op DVD.

Dat is niet eens zo'n gek idee.
Tim Burton ftw.
Oud 16-07-2006, 16:29
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gister uit en dat was leuk maar opeens was ik chagarijnig en ging ik naar huis, vanochtend werken tot 4 u en ik werkte met 2 jongens terwijl we normaal met meer chicks staan, ik vond het zo wel chill en vooral hilarisch
straks een verjaardag/bbq.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-07-2006, 17:31
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
me vader was in rotterdam en dat was gezellig en daarna langs het werk van me zus om die collega te spreken die der in elkaar heeft gemept eergister, maar die was er niet
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 16-07-2006, 17:46
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
ik heb uitgeslapen tot half 10 voor het eerst sinds maanden! EN ik heb mijn tas ingepakt, want ik ga morgen op vakantie . Verder heb ik achter mn laptop gezeten en meer muziek op mn mp3 speler gezet en gewoon geinternet, want ik moet nu een week internet en mn laptop missen en dan kan ik een paar daagjes op internet op mn laptop en dan ga ik weer op vakantie!
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Verwijderd
153 05-10-2010 12:16
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 11:54
Lifestyle Wát heb je vandaag gedaan?!
Verwijderd
500 28-09-2008 05:47
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Verwijderd
500 12-09-2006 22:17
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Mieke v/d HEMA
500 30-01-2005 10:43
De Kantine Wat heb je vandaag gedaan?
~*~WiCkEd~*~
91 10-12-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.