Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2010, 08:27
Verwijderd
Wil ik hier weer een keer posten, is het topic dicht vanwege de geringe interesse Ik snap de redenatie, maar, protip: die aanpak zal niet voor meer activiteit zorgen.

Hoe dan ook, ik ben vandaag vroeg opgestaan en daar wilde ik graag even over klagen. Maar straks weer fijn de montageruimte in voor 'n kort fictiefilmpje dus dat is behoorlijk prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2010, 09:24
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben ook vroeg opgestaan want ik moest naar mijn huisarts yessss.

En nu ga ik mijn kamer opruimen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 19:45
Verwijderd
voor niets vroeg op school gekomen omdat ik mijn presentatie morgen pas had en naar mn bedrijf geweest voor een briefing voor een nieuw merk
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 22:41
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
van limburg naar utrecht gereisd in de vroege ochtend. toen geprobeerd een lokaal te regelen voor toneelrepetitie morgen, en ook geprobeerd mijn printer te maken. toen met zwarte vingers door naar het scholieren.com kantoor. en nu ben ik wat schoolwerk aan het doen en heerlijk maandagavond vrouwen/fashion tv aan t kijken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 11:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Being Human s2 finale gekeken. Nu de rest van de dag nog.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 01:28
Verwijderd
Vanmorgen college, bespreking, en een stuk van ons productieverslag typen. Daarna was ik vriijjjjj en kon ik eindelijk op jacht gaan naar een fatsoenlijke tas, want ik loop al anderhalf jaar te miepen met een klein handtasje waar niets in past. En ook op jacht naar een kwaliteitsschetsboek, trouwens. Dat was geslaagd, al heb ik ook veel curieuze maar overwegend nutteloze crap gekocht, want naast het jagen heb ik ook veel rondgelopen en naar dingen gestaard enzo. Nu ga ik HOMM3 spelen, want morgen ben ik semi-vrij.

Ik zag trouwens tijdens het staren een man die eerst schuchter om zich heen keek op het Waterlooplein, en toen kort maar passievol aan de tieten van een mannequin zat. Daarna liep hij snel weg. Dat zijn altijd mooie scènes om mee te maken. Ik durf te wedden dat hij deze op DVD heeft. Vast een limited edition, ook nog.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 18:50
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
oooh ik miste dit topic al YES tijd voor word vomit.

goed ik heb dus een IELTS test gehad, daarna moest ik mijn paspoort halen want die had ik dus niet meegenomen LEKKER snugger. daarna heb ik een beetje in de Turkenkrijg van Erasmus zitten lezen voor den studie, wat wel interessant was toen ik eindelijk door Erasmus' ego en dito schrijfstijl (Harry Mulisch) heen had geprikt. Dus.
Vervolgens werd ik mijn kamer zat en heb ik die warempel schoongemaakt, waarna ik heerlijk niksig the Hills en the City heb zitten kijken met een fles wijn en couscous, toen douche en nu heb ik mezelf zojuist in een fabuleus jurkje gehesen en mijzelf van rode lipstick voorzien want night out tonite.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 19:59
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
's Ochtends als in half twaalf mij uit vriendlief's bed gesleept, thee gezet en gedouchet. Daarna halfgekleed ontbijtboodschappen gehaald bij de zondagwinkel, kaasbroodjes gemaakt en lief gevraagd om een superomelet. Groot deel van de middag aan DK3 op de SNES besteed tot ik met de trein naar huis moest en weer een flinke lamballenaanval kreeg. Helaas waren de grootouders op bezoek dus moest ik opzitten, in plaats van in slaap vallen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 14:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ging naar college
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:13
Verwijderd
Véél te vroeg opgestaan omdat ze het hadden verzuimd bij de juiste instantie mijn juiste adres op te vragen en de brief met de uren te doen aankomen bij mij. En dan nog eens gebeld zijn met 'jaja, om 8 uur daar zijn'. En er uiteindelijk tóch een uur te vroeg staan 'omdat het pas om 9 uur begint'.

Een, op het eerste zicht, loze opleiding gestart vanmorgen. Moet tienvingerig blind leren typen, dat ik al blind kan typen, maakt niet uit. Eigenlijk ook nog op azerty, maar ik weiger me met zoiets achterhaalds in te laten, we leven tenslotte in Vlaanderen en niet in Wallonië of Frankrijk.

En dan wou ik groenten halen bij de aldi, lagen er alleen beschimmelde tomaten .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 18:32
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Londen of Amsterdam? Ernstige MA-gerelateerde crisis.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 00:07
Verwijderd
drama's beleefd met een cliënt waardoor ik een trap in m'n buik kreeg en nu zit ik thuis te hangen, en zo slapen. morgen ga ik skypen met urm, en ze komt over een maand weer thuis ZIN IN en daarna moet ik naar het gemeentehuis om een verzoek om kwijtschelding in te dienen, blll.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 13:00
Verwijderd
College,gesport, nu ga ik me op het balkon verdiepen in Europa in de vroegmoderne tijd en vanavond ga ik bij een vriendin eten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 19:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Aaaah! Ik word gek van mijn poezen! Laatst had de jongste een goudvis uit de vijver gevist en hier in huis neergelegd... en nu ligt er een vleugel van een vogel! Ugh
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 14:59
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Vandaag werd ik wakker gesmst door mijn geliefde puberzuster dat ik de spullen die ik voor haar mee zou nemen morgen toch echt niet moest vergeten?!

Vervolgens heb ik al het vuilnis bij elkaar geraapt, in een zak gedeponeerd en deze beneden naar het vuilnisgeval gebracht.

Daar mijn wasmand uit puilde besloot ik maar eens te gaan kijken of er een wasmachine vrij was, ze bleken allebei vrij te zijn, wohoo Dus heb ik er 2 wasjes in gegooid en daarna ben ik de afwas gaan doen.

Nu forum ik en doe ik enkele pogingen om mij te bezigen met mijn scriptie.

Zometeen ga ik tortilla's maken, daarna naar mijn cursus Japans en vanavond shoppen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 16:23
Verwijderd
Mijn opleiding afgebeld, de dokter gebeld, geslapen, onderzocht geworden, naar de apotheek geweest, nog wat geslapen, bij de buren een enveloppe geleend en gevraagd of die mijn ziekenbriefje op de bus wilden doen, met mijn moeder gebeld, andere telefoons genegeerd, gelezen en wat op de bank gehangen. Verder ga ik niet meer veel doen, vraag me alleen af wat ik moet eten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 16:37
Verwijderd
leren, praten met teamleider, even stad in geweest
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 19:03
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
aaah ik heb gister iets laten aanbranden in mn kamer en sindsdien ben ik bezig met de brandgeur uit mijn kamer te werken. gister toch maar ergens anders geslapen. en nu alles wassen + luchten + ambi pur + citroensap in water koken. hopen dat het helpt. voor de rest heb ik m'n theorie-examen vandaag gedaan in fuckin' alkmaar en geslaagd uiteraard. vanavond NIKS tot het vriendje mijn kant op komt. yay.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2010, 14:48
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Vannochtend van Den Haag naar huis voor 't weekend. Toen ik thuis was kwam ik erachter dat ik de enige was dus ben toen naar mijn opa en oma gegaan om een kopje thee te scoren! Erg gezellig, nu thuis krachttraining aan het doen, zometeen als verrassing eten koken voor de rest van de familie en vanavond naar mijn lieve vriendinnetje!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 21:26
Verwijderd
Ik heb vanochtend m'n bril opgehaald (wat is alles opeens scherp!) en vanmiddag ben ik naar een vriend gegaan, surroundsetje aansluiten en ff uitproberen met een filmpje.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 22:20
Verwijderd
Net met mijn chick geskype't want ze zit al veel te lang in het buitenland en dat vind ik niet leuk. Verder ben ik nu bij mijn ouders en verveel ik me. Dus ga ik maar een film kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 23:07
Verwijderd
Afgewassen, was gedaan en opgehangen, Nirvana-collectie geript, nu bezig met Palinckx-collectie te rippen, gedoucht. Voor de rest niet veel.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 10:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
nu thuis krachttraining aan het doen,
Forummen is geen krachttraining.

Gisteren gewerkt en vandaag weer.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 12:35
Verwijderd


lui doen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 20:40
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
uhuh mijn nagels gelakt, geleerd voor tentamen, zogenaamd journalistiek geweest om centen te verdienen en nu drink ik limonade en blader ik door een nasty Brits tabloidblaadje yesh.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2010, 22:14
Verwijderd
Een artikelenbestand opgevoerd, naar de kine geweest, in de sligro gewinkeld met mijn moeder, stapels inkopen 2 trappen op gesjouwd, hier rondgehangen, muziek geript en gedownload, wrestling en lie to me gekeken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 23:29
Verwijderd
Vanmiddag langs de bieb geweest om boeken te halen voor m'n onderzoek, daarna even gewinkeld en m'n puntjes eraf laten knippen bij de kapper. Vanavond ging ik tv kijken met een vriendinnetje/huisgenootje en toen deed ineens nergens de kabel het meer, storing bij Ziggo. Toen besloten we op youtube te gaan rondloeren, en toen hebben we 2,5 uur een poging gedaan tot beesten maken van papier bwhehe Nu staat m'n bank vol met origami vogels en paarden haha. Zo maar eens slapen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 16:08
Verwijderd
Vanmorgen redelijk vroeg opgestaan, wat op internet gekeken met mijn PS3, daarna uit verveling terug gaan slapen. Vanmiddag naar de opleiding geweest en wat oefeningen gemaakt. Nu ga ik spruitjes schillen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 17:13
crazycat
crazycat is offline
naar school gegaan omda tik geschoorst was en gesprek moes thebbe,

leraar was me vergete en was er niet (fijn, 1 uur heenrijs en dan 1 uur trugrijs -.- )
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 18:03
Verwijderd
Autorijden!
Lekker hard optrekken en de motor op hoge toeren laten komen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 18:29
Verwijderd
Vanmorgen offertes gemaakt en facturen geplooid. Vanmiddag wat geslapen en kinesist geweest. Daarna aan mijn werk voor de Artwedstrijd gewerkt en net gedoucht. Dadelijk ga ik een film kijken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 21:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb vanochtend m'n kind naar de crèche gebracht en ben daarna gaan werken. Thuis gegeten en achter de computer gezeten. Ik ben net langs een vriend van me geweest om z'n huisdier te voeren en ik blijf de rest van de avond met m'n laptop op schoot zitten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 11:25
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
@ wammus ; een kind wow. Buster!

uhhhhuh ik ben gisteren uitgeweest en dat was leuk en stom. vriendinnendrama plus ik ben gratis drank en dishy fling misgelopen grgthnbg. nu moet ik leren dat is vooral STOM redbull zzzzz
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 17:23
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
de hele dag gewerkt in het ziekenhuis, tot 1 uur dingen gedaan en daarna in het zonnetje gezeten en toch de hele dag 172% uitbetaald krijgen . net een rondje door de stad + het park gefietst, want mooi weer. nu eet ik rijstwafels en zoek ik hostels in perth, voor de eerste nachten in ozzie.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 18:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb vandaag nog helemaal niets gedaan, want ik lag pas om 09.30 in mijn bed.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 11:56
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Ben net wakker en nu ga ik douchen.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2010, 15:00
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ZO. leven op orde gebracht te beginnen met het opruimen van de kamer incl het uitmesten van overflowing ladenkast en oplossing bedacht voor de 4736 paar schoenen die overal slingeren.

voorts ook nog enige ideeen gehad voor scriptie, freudiaanse analyses losgelaten in mailtjes en latte gemaakt. nu wil ik limonade en vanavond ga ik drinken met een homie. life is good .
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 16:52
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
waaaaay to much
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:51
Verwijderd
Facturen geplooid, excel-dingen gemaakt, word-dingen gemaakt, gewinkeld, boodschappen gedaan, oma en opa bezocht, naar de kinesist geweest, de buren op de hoogte gebracht van de situatie met onze parking (fijn ook dat de gemeente een briefje in de bus doet ik heb het aan een gemeente-werkman moeten vragen) en mijn auto alvast ingeladen voor het weekend en ergens anders geparkeerd omdat ze niet weten hoelang de boel opgebroken blijft.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 19:53
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Babel bekeken zonder ondertitels in de hoop dat ik alles zou begrijpen. Boswandeling gedaan met de hond, schoolopdracht geredigeerd, met de hond geskate en verder alleen maar van de zon genoten <3
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 16:23
Verwijderd
Secretariaatszooi: offertes maken en meer van dat, dactylozooi: teksten overtypen, mijn tas gerepareerd (want ik had er al een hartje afgerukt door erop te gaan staan ), leren handschoenen gerepareerd, en nu juist heb ik bloemkool gesneden want ik ga koken. Vanavond tv/internet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 18:27
Verwijderd
Anderhalf uur school gehad (waarvan de helft film kijken), ruim 40 km gefietst en anderhalf uur gevoetbald in de zon.

Pffff ik ben moe.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Nog niks, maar ik ga vanmiddag winkelen en dan naar my name is Michael. WHhahah
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:25
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
wat gewerkt aan mn opdracht, opgeruimd en mn bagage voor edinburgh vast gepakt. god wat is alleen handbagage meenemen toch een crime altijd. kiezen tussen stijltang mee of een extra paar schoenen...
zodadelijk 3 uur repeteren en dan treinen naar mn ouders.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vroeg opgestaan, ontbeten en m'n mail gelezen, de douche, wc en wastafel schoongemaakt, beddengoed gewassen en buiten opgehangen. Nu even koffie drinken en straks de frituurpan en de keuken schoonmaken, twee dozen met troep uitzoeken, naar de apotheek, boodschappen doen en zorgen dat ik rond half zes/zes uur bij m'n vriend ben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 12:07
Verwijderd
Uitgeslapen, gedoucht en haar gewassen, gekookt, spullen ingepakt, dadelijk nog naar de kine en straks vertrek ik voor een weekendje larp.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 15:22
H_anna_h
Avatar van H_anna_h
H_anna_h is offline
Huiswerk gedaan, even kort geshopt en straks naar de film
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
kiezen tussen stijltang mee of een extra paar schoenen...
Zucht...


Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 16:45
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
opgestaan, douchen, werken (programmeren (joepie ) naar huis, eten en nu dus internetten
__________________
tux was here. ^ ^

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 00:59
Verwijderd
Vandaag een stel debatten gefilmd voor Movies That Matter en morgen mag ik een masterclass van The Yes Men vastleggen op 't gevoelige lint Eigenlijk zou ik moeten slapen, want de wekker gaat genadeloos vroeg, maar ik heb zojuist iets gaafs ontdekt dus ik heb geen zin. M'n future self zal me wel weer gaan vervloeken morgenochtend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 11:54
Lifestyle Wát heb je vandaag gedaan?!
Verwijderd
500 28-09-2008 05:47
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Verwijderd
500 12-09-2006 22:17
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Carn
497 27-07-2006 12:53
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Mieke v/d HEMA
500 30-01-2005 10:43
De Kantine Wat heb je vandaag gedaan?
~*~WiCkEd~*~
91 10-12-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.