![]() |
Citaat:
spacebrownies? |
Haha, ik heb geen idee hoe je die dingen zou moeten maken :P
|
Ik ook niet....
|
Nou mephisto?
|
Sharif vast wel :p
|
komt goed, is er animo voor dan?
|
Ik ben niet voor!
|
Maakt mij niets uit als anderen het doen, maar ik doe zelf niet mee :)
|
Citaat:
|
Wij hebben wel eens stuffins gemaakt, maar ik mag ze toch niet (want: autorijden)
Op internet is veel te vinden iig :D |
Ik denk niet dat er genoeg animo is om het de moeite waard te maken, en het is denk ik ook niet leuk als de helft wazig is en de andere helft niet? Ofzo? Hmm. :P
|
Ik vind t eerlijk gezegt altijd wel amusant om naar te kijken, maar zelf val ik gewoon als een blok in slaap dus dat werkt niet :o
|
Doe maar geen weed-brownies, het wordt zo saai als iedereen knetterstoned is. Ik ga nog steeds voor de drankspelletjes (y)
|
Citaat:
|
Gewoon brownies bakken dus zonder zut erin, duurt een kwartiertje ofzo in totaal. (lang leve de kant en klaar mix)
|
Brownies ben ik wel helemaal voor (Y):D
|
Citaat:
(bij elke keer dat er smurf(in) word gezegd moet er iemand een adje doen, en bij grote smurf 2, en ik geloof dat elke speler 30 sec heeft ofzo :P) Citaat:
Citaat:
|
Brownies! <33
|
Jup :) en volgens mij komen er iets meer mensen dan mijn huis officieel kan hebben :P hahahahah nou ja, moeten ze maar in de vensterbank gaan zitten :P
|
Gaan we op die meet ook over liefde&relaties praten :bloos:
|
als daar behoefte aan is wel :D Lijkt me geen gek onderwerp voor een L&R meeting :P
|
voor mij mag dat onderwerp overgeslagen worden :O word ik alleen maar triest van :bloos:
|
Alsof ik mijn mond kan houden over de Duitser, zeg :o
|
uit ervaring: nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel grappig eigenlijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja wat dat aan gaat zit ik op l&r verkeerd. Ik heb namelijk nooit fatsoenlijke liefde :o |
drama drama, misschien is roelof nog vrijgezel...
|
Nee dank je :P hahaha, en zo drama is het niet..
|
ouch :P
|
Ik word gewoon gedisst hier :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha
|
Helleuj,
Klinkt leuk allemaal..zie het alleen niet helemaal zitten om te treinen naar Enschede en dan allemaal heel veel mensjes te zien die ik allemaal niet ken *kijktverlegen* Maar plannen klinken woest :P |
haha, denk je dat ik iedereen ken?
echt niet hoor :O en we bijten niet :o |
Jaaa gewoon komen, je kan ook treinen tot Almelo, dan mag je het laatste stuk mee in de auto :D haha. Gewoon doen, nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoihoi..
Nja jullie kennen niet iedereen, ik gewoonweg niemand, tenzij mijn vrienden ook hier posten zonder dat ik t weet ;P En ik ben niet zo goed in eerste indrukken enzo :$ Mja ga erover nadenken..wie weet.. |
Het gaat wel erg snel allemaal :p Is er al ergens een lijstje met wie er komt enzo?
|
Waarvan ik het zo weet:
* Dott * Rob * Neko* * Qimm * Morgan * Mephisto * Metallica * x-spekkie-x * Sidhe * N00dles * snoopy Maar ik geloof dat ik er best nog wel wat vergeet (voel je alsjeblieft niet beledigd :P mijn hoofd is een zeef vandaag :o) |
N00dles zei dat hij wel wou komen (y)
|
Nou, zet mij ook maar op de lijst hoor :)
|
Citaat:
Haha, mijn katten moeten een week bijkomen na de meeting :o |
Citaat:
|
JA ach, de ene verstopt zich onder de bank, en de ander houd niet van VEEL mensen :P
|
Misschien een beetje een rare vraag, maar hoevaak wordt er eigenlijk een dergelijke "L&R meet" gehouden? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |