![]() |
Oh, ik moest werken op zo'n vreselijk onderzoek. Ik hoop niet dat ik er deze week en volgende week nog op moet werken, maar ik vrees het ergste.
We moeten mensen vragen stellen over hun inburgeringscursus, wat ze er van vinden, wat ze van het lesmateriaal vinden enz. Wat er dus op neerkomt dat je bijna alleen maar mensen aan de telefoon krijgt die geen idee hebben waar je het over hebt, en die zelf ook nauwelijks Nederlands spreken. Echt, na een gesprek ben je al kapot :facepalm::( |
Hmm, seks in de Efteling. Dat moet ik nog eens proberen. Dan wel in de Python natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:;dD:D:D:;D:d;D:DDD:D::D:D :|
|
Citaat:
|
Citaat:
De meesten zeggen op alles 'ja isj goed'. Echt, 80% van de onderzoeksresultaten zijn volgens mij totaal onbruikbaar :') |
Citaat:
|
En wat te denken van Holle Bolle Gijs met zijn pijpmond.
|
Zo, volgens mij heb ik Martino nu wel genoeg gespoiled. Veel plezier woensdag he! ;)
|
Ik ben na mijn 9e or so nooit meer in het Sprookjesbos geweest. Alsof je daar tijd voor hebt als je alle gewone attracties ook nog wil doen.
|
Citaat:
Ik weet niet eens of het wel iets gaat worden woensdag! |
Citaat:
|
ik wil nog wel een keertje seks in de efteling!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eens met mijn ex een weekendje geweest, winterefteling. Toen kon je echt overal honderd keer in, nergens stonden rijen. (y)
|
Citaat:
|
ouders die boos worden bij de efteling omdat hun kutkinderen geen geduld hebben als je zelf ook door wat raampjes wil kijken om te zien wat er is
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan alsnog ga ik niet naar het Sprookjesbos, vind dat gewoon niet zo bijzonder boeiend. Maar het lijkt me wel awesome om er later met mijn kinderen heen te gaan <333 Omg het idee alleen al! *maant eierstokken tot stilte* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan toch tegenwoordig in de Efteling bij attracties een priority ticket halen?
|
oeh, nazizombies op rtl7
|
Citaat:
|
een nazizombieattractiepark, daar zou ik wel heen gaan (y)
|
Ik heb erg veel zin om te gaan zeilen de laatste dagen. Wellicht binnenkort maar eens een weekendje plannen.
|
ik heb vandaag trouwens een super goeie deluxe sigaar van de theoriedocent gehad :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sigaren roken
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nog ff the sound op violence op standje hard (y) zo kut dat mijn vriend deze week zo ziek vroeg op moet, dan kan ik hem amper spreken :'( Ik had een gekke avond op werk! eerst een meeuw die vastzat op een piepklein balkonnetje, hij was simpelweg te groot om zijn vleugels uit te slaan en weg te komen. Ik dacht ik pak dat beest gewoon ff op met een handdoekie en weg is ie. Maar hij was moeilijk agressief. Toen hebben we de dierenambulance gebeld. En vet stoere, gespierde knul pakte dat beest beet, keek hem ff na en gooide hem toen weg. Was allemaal prima met de meeuw. Dierenambulanceboy had wel een flinke jaap in zijn arm van de bek van die agressieve vogel, mij hij wilde geen pleister. Wat een stoere vent :cool: toen nog een weglopertje die we gelukkig bij de deur konden tegenhouden en nog een vrouw die tegen me begon te schreeuwen omdat ik ene Eva in elkaar had geslagen en omdat ik haar geen info kon geven over de groep en de protesten ( :confused: ) en toen begon ze te meppen :p |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
.. maar Mickel zal het wel alweer kennen ofzo :o
|
Citaat:
|
Oh, en Tambien la Lluvia is best wel een goede film (y)
|
Citaat:
Adem. Album: Homesongs, en denk ik mijn favoriete nummer: These are your friends. |
Oh wat is GTST toch een heerlijke serie :D<3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is slaaptijd. Trusten.
|
He Carn, wat vond jij in GoT van dat hele zeikplotje met Danaerys en die Kal Drogo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |