![]() |
Ik meende 't dan ook niet he, slimpiep.
|
Citaat:
en verder kwam roodbaard vandaag even langs en zit ik voor de rest al de hele dag in de tuin te kletsen met een oude studiegenoot van mn vader en zijn vrouw. supergaaf natuurlijk want ze hebben elkaar al 20 jaar niet gezien!!! |
Citaat:
vandaag brak wakker worden en that's my bush en robot chicken gekeken, nu net mijn kamer opgeruimd, en opeens komt mijn kat van het balkon! zometeen me maar eens gaan orienteren wat ik volgend jaar verder ga doen kwa school. |
Ik heb tegen mijn zin in gesocialized met huisgenoten toen ik net wakker was; ze kwamen binnen omdat mijn deur open stond, ervan uitgaande dat er een bepaalde symboliek in het spel was. Maar de deur stond alleen maar open omdat het kkwarm is.
Daarna ging ik United 93 kijken en ik moest twee keer gniffelen. Nu maar hopen dat de vele moraalridders op dit subforum mij sparen. Straks ga ik onzinnige programma's op tv kijken. Ik ben bereid om voor de geinteresseerden verslag te doen aan het einde van deze avond. :). |
ik ging vanochtend werken en daarna heb ik geslapen. Heel de middag.
Wat ben ik interessant |
Ik heb gerapbattled met twee Engelse vrienden van me. Eentje heb ik zwaar gedisst, de ander was wat moeilijker. Gelukkig moest ik toen eten xD
|
Gisteren gewerkt en daarna op stap geweest in Arnhem, daarna 's nachts een helft van Dogma gekeken en de andere helft vanochtend. Vage maar toffe film. Brak op de bank gehangen en weer terug naar huis. Morgen weer om 7.00 beginnen yeah. (n)
|
Ik ben vanaf 4 uur 's middags tot nu met Sigur bij een vriend op bezoek geweest die in het ziekenhuis ligt omdat hij zijn hiel heeft gebroken, we hebben op een bankje gehangen in de schaduw en dat was wel chill. (y)
|
om 10 uur wakker geworden van kerklokken en omas die naar de kerk gingen inde auto met een vriend en ik kon mn benen niet meer bewegen. daarna nog ff wakker geworden met sigaretje en jointje en daarna op het gemak naar huis gereden en toen niks meer eigenlijk behalve brakzijn en pijn hebben aan mn voeten.
|
oh jezus ik heb net gegeten met mijn oom en tante e mijn oom maakte allemaal stomme sexgerelateerde grapjes en hij raakte me aan, de lijer.
|
Citaat:
|
Tremmors kijken (y)
|
omg is die op tv? welke zender?
|
Citaat:
|
Naar het strand geweest en gezwommen.
|
ik heb een supergaaf gesprek met Henk, pwner van 93 koekoeksklokken.
|
tevens fulltime heftruckchauffeur :eek:
|
tevens heb ik hem met dank aan de Eeuwige Gebande, toegang verschaft tot bangbros. ik voel me net moeder theresa(L)
|
Henk heeft tevens een nepkut, vertrouwde hij me net toe :eek: hij is wel into de speeltjes liet hij me weten.
|
ik eet ijs met ahornsiroop en ga dadelijk city of god kijken,beide dingen zouden meer mensen moeten doen.
|
ik heb net het msngesprek waarin ik henk en zijn nepkut tot een hoogtepunt bracht op mijn lj gezet. wel onder een friendscut, want dit is exclusief materiaal!
|
gegodverd over het feit dat de koelkast ineens kapot was, verder heb ik de was gedaan en net bij een vriendin geweest die terug is uit Ierland :)
|
opruimen enzo.
naar carn om met wat lui pirates of the caribbean 1 te kijken enzo. richting ehv om te eten en pirates of the caribbean 2 te kijken enzo. |
doe je ook aan ITLAPD? :D
|
hahaha daar doe ik wel aan:D hoe kvlt is dat zeg(L)
yarr avast matey, fire up me canon! |
Prepare to be boarded! :p
ITLAPD is echt de vetste feestdag ever! nog maar 56 dagen btw! :D |
w00t! dit jaar ga ik denk ik mijn stoppelbaard laten staan, dan lijk ik pas echt op een piraat
|
Ik ga de hele dag 'the blarney stone' van ween meezingen uit volle borst! :cool: :cool: :cool:
|
Citaat:
|
ik zeg enkel yarr en avast op die dag(Y)
|
avast me hearty! it be 56 more days... Yarr
Ik hou meer ITLAPY (year dus) :p |
ik ga mijn pony kielhalen!
weet nog niet hoe, maar ik doe het ah nee niet mijn pony trouwens:( |
ik ga een pinguin de plank laten lopen, gewoon omdat het kan :p
|
Citaat:
en ja, ITLAPD :cool: |
niet zomaar een serie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had geen slaap dus ik ging klooien aan de cd-hoes voor de user cha0s en nu ben ik helemaal psyched want hij wordt zo kankergaaaffffff :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
wordt het net zo vet als je " 4 sukkels"? |
Ik had me voorgenomen mijn essay af te maken. Maar ik wil een bikini kopen. Hoe laat gaan de winkels open?
|
hier om 1 uur
|
Citaat:
Ik zal 'm wel posten als 'ie af is. |
^
doe maar, want ik vond je 4 sukkels al vet (Y) |
Citaat:
|
:mad: :mad: Pasfoto's laten maken met bijbehorend drama en gezever :mad: :mad:
|
Ik heb boodschappen gedaan. En toen ging ik muziek zoeken op Soulseek, en nu wil een schot met me uit eten. :( Want hij gaat op vakantie naar Amsterdam? :( :( :(
|
ik werd opgebeld door de rembrandt bioscoop dat ik fulltime ben aangenomen. ik blij. toen vroeg hij wanneer ik op vakantie was. toen noemde ik het weekend van lowlands. en toen zei hij "oh sorry dan kan ik je niet aannemen dat weekend heb ik juist mensen nodig"
:| |
ik heb een gat in de lucht gesprongen toen m'n geld gestort was en daarna heb ik meteen een pakje shag gehaald want ik zat de hele ochtend al zonder. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |