![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar het lijkt me idd ook wel een tof idee, toen met kerst ook al, alleen zit wel een beetje met het zelfde als ocean flower..:p En het moet natuurlijk ook een beetje uitkomen met school enz |
Citaat:
|
Dit was het laatste lijstje, dus even je naam toevoegen als je komt :)
L&R Meeting bij Dott Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ;)) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott:D) * n00dles * snoopy * TopDrop? * Morgan? ;) |
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ;)) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott:D) * n00dles * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? :o * TopDrop? * Morgan? ;) |
Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ;)) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott:D) * n00dles * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? :o * TopDrop? * Morgan ;) |
Neeeeeeee!!! Niet 2 mei :'(
|
want?
|
Qimm op N00dles' account: Uh, hoe heet iedereen echt eigenlijk? Ik weet het maar van een paar.Anders is het ook zo raar :P
|
ik heet eigenlijk jan
|
irrelevant, jij komt niet :P
|
^ Mijn ervaring met meets is dat iedereen elkaar in het begin gewoon met de forumnaam aanspreekt. Best lollig. :D
|
Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ;)) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott:D) * n00dles * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? :o * TopDrop? * Morgan ;) * 'I'he Prophet (slaapt als t goed is bij George) |
Citaat:
|
snoopy heet in t echt Marjolijn en heeft nog een slaapplekje nodig anders komt ze niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm volgens mij kom ik er net achter dat ik niet kan, 2 mei. Kutzooooi.
|
:eek: neeeeee
|
Ik vraag me uberhaupt af of het in Dott's nieuwe huisje past :D
|
Haha zo erg zullen jullie mij niet missen ;)
|
Citaat:
ot: Ik heet Lianne, maar dat staat ook wel op de deur geloof ik :P |
Citaat:
|
Citaat:
Makkelijk, toch? :D |
Citaat:
|
Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott) * n00dles (gaat tijdens de meeting in slaap vallen en rijdt daarna klaarwakker terug met Qimm) * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? * TopDrop? * Morgan * 'I'he Prophet (slaapt als t goed is bij George) * Miek (als het goed uitkomt, slaap thuis zonder forummers) |
Citaat:
Is 2 mei echt definitief? :( |
^ Ligt eraan of je nu nog gaat stemmen. :evil:
|
Kom je ook, Timo, je bent zo aanwezig in dit topic :D
|
Nope, zoals ik al uitgelegd heb: Spanje. Hooguit als het vanwege het aantal stemmen alsnog naar 25/26 april verplaatst wordt. :P De poll is nog open.:D
|
Het maakt mij niet uit, dus ik kan er wel even voor stemmen :p
|
Ja, ik dacht dat 2/3 mei al vast stond. Anders zijn we ook niet al een week bezig om een lijstje te maken met mensen die dan echt definitief kunnen :)
|
2/3 mei staat definitief vast voor mij.
Ik hoop dat het mooi weer word, heb namelijk een mooie tuin en een hele mooie tuinset :D En het zijn wat veel mensen, maar goed.. komt wel goed :D |
^ Hehe, dacht ik al wel hoor. Ik zat te stangen. :) Hadden TopDrop en ik maar eerder moeten stemmen.
|
Citaat:
|
haha, gaan jullie daar zonder ons feestje bouwen :P
|
Citaat:
Oh ja, we feesten zó verder bij ons :cool: |
Citaat:
|
Aah maar we gaan eerst wel heel lang gezellig doen hoor!
|
Oja, wij kunnen dat :cool: Edit: nafeesten dus.
|
Citaat:
|
míjn bed, maar hij woont daar bijna :P Maar is hee lleuk hoor, bij N00dles in bed :D
|
mmkay, niet mijn pakkie an :P
|
Eh... ik hou me even heel erg op de vlakte met de neutrale opmerking: ik neem een slaapzak mee
:p |
Ik wil je ook niet overtuigen hoor :P Maar N00dles ligt wel vaker met 1 of 2 meiden in dat bed _O- Hij weet wel wat hij doet, want het gebeurd vaker :P Maar het luchtbed is ook heel comfy hoor (y)
|
En dat terwijl ik steeds de deken mijn kant op trek, altijd schuin ga liggen en de ander al slapend uit bed duw. Ik snap het niet. Wat bezielt die meiden toch? Snoopy is tenminste verstandig!
|
Ik neem jou in bescherming. Ik neem namelijk ook altijd meer plek in dan strikt noodzakelijk, vooral voor zo'n klein meisje :d
|
Lol, Colin doet helemaal niks in bed (...behalve dan in het midden gaan liggen terwijl wij er toch dúidelijk al met z'n tweeën lagen en er geen plaats meer was), die ligt daar echt dood te zijn. Hopeloos :D
|
Morgan is ook zó vermoeiend. :P
Edit: maar ik vind wél dat ik veel beweeg. |
Nee, ik vond dat aanstellerij. Maar ik ben wel een beetje bekeerd nu, in een 1-persoons kan ik ook niet echt goed slapen met iemand naast me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |