![]() |
Was niet hun beste show, maar voor de rest gewoon degelijk en goed. Kwam een beetje langzaam op gang, maar de 2e helft van de set was toch erg goed te noemen(ook een tikkeltje sneller). Setlist ook best ok(vergelijk eens met een jaar of 3 terug...) en al met al gewoon een decent/amusante show.
En apen die over het geluid klagen. Het is een punkrockband. Niet bon jovi. Ik vond het geluid prima nadat de zang wat harder ging. |
Citaat:
Iig, Randy was ook goed, maar waarom spelen ze de oude snelle shizzle niet meer???? Sjezus wat een geweldige avond. Ik heb genoten. |
Ik snap die reactie van Rodina ook niet echt. Maar then again ze gaat normaal gesproken vast naar Nickelback en consorten. :P
|
@Rodina, heb jij wel es een band live gezien waar het geluid al vanaf de eerste noot geweldig is? Kan ik me niet voorstellen. Maar goed neem het je niet kwalijk, als je geen zicht op geluid hebt, kun je zoiets niet echt accuraat beoordelen.
|
Toch nog even iets uitgebreider:
Ik had er van te voren minden zin in dan verwacht, had hoofdpijn en was moe, maar dat was na een paar nummers wel over, ik vond de sfeer er redelijk goed inzitten. Jammer inderdaad dat de zang aan het begin te zacht stond, maar dat was snel verholpen en maakte verder ook niet uit. En dat ze saai spelen? Niet echt, nee ze hebben geen onderbroeken lol op het podium (gelukkig), maar het zijn ook volwassen mannen. Er werd gewoon goed strak gespeeld en een fijne setlist, ik heb het naar mijn zin gehad. Gelukkig viel het publiek ook een beetje mee. :) |
Het publiek bij dit soort shows vind ik trouwens rampzalig.
Na de show die gasten met die oerlelijke bootlegshirts gezien? Het bier maakte me een held en ik heb de man geirriteerd tot hij me ging uitschelden en wegging. :P |
badass zeg.
|
Opzeker. Ik voelde me echt tof. Nee serieus ik vind dat echt suffe praktijken.
|
beer makes the man.
|
Zeker. Ik ben prima voer voor tiener edgers zoals jij. Brand maar los met je tirade tegen die duivelse substantie.
|
bespaar me.
|
Bedoel je misschien: " Dat bespaar ik je?"
|
nee.
ik bedoelde wat ik zei. |
Ja het publiek viel ook maar een beetje mee ;) , want ik had nog erger verwacht. Maar goed je word zowiezo al vreemder aangeken als je daar als een van de weinige in een polo en een RL shirt komt en vervolgens ook nog eens heel irritant gaat zitten etteren, eigenlijk wel heel badass van mij. :rolleyes:
Nee, maar serieus, agh, zo heel erg kan ik me nooit aan mensen ergeren, ik moet alleen lachen dat als je dan in de trein stapt je al bij bosjes herkent welke mensen ook naar een show gaan, dan zien ze er toch ook allemaal hetzelfde uit. :) |
Citaat:
De eerste 4 nummers klonken zwaar beroerd. En nee ik houd niet van Nickelback, en al helemaal niet van BonJovi. Ik verwachtte ook helemaal niet dat ze als een stel 16 jarige altoverantwoorde minipunkertjes daar stonden te rammen maar ik vond dit ook wel weer het tegenovergestelde. Ik vond dat ze helemaal geen plezier uitstraalde, maar goed dat zal dan wel aan mij liggen. Kwas overigens niet de enige die daar zo over dacht, de jongens die met me mee waren vonden het netzo. Ik zeg niet dat het bagger slecht was, muziekaal viel het redelijk mee, maar qua show was het gewoon niets. En wat ik al zei, het kon mij niet boeien. |
Bespaar me.....hmmm ok. Wat je wilt dude. Ik snap niet precies wat je probleem is, maargoed...
|
Citaat:
|
breek de edge, dat is hip!
iig, rodina, jammer dat je er zo tegenaan kijkt. |
Citaat:
:) Ik had het beter verwacht, andere keer beter |
Was allemaal wel aardig, ik vond Randy leuker.
Maarja, Zweden he. |
En ik heb het gemist, tyfus zooi :mad:
En trouwens liever kantoorpikkies met serieuze muziek, dan 16 jarige onderbroekenlol, of een domme homo die playbacked... |
Citaat:
|
En kantoorpikkies?
Greg Graffin, Brett en Jay-Vanaf 15/16e in Bad Religion. Brian Baker-Minor Threat, Samhain, Dag Nasty, Government Issue. Greg Hetson-Red Kross, Circle Jerks Brooks Wackerman-Suicidal Tendencies, Vandals studioshit. Niet slecht voor een stel kantoorpikkies :P |
hehe, was erg gaaf. Rhandy niet echt gezien geloof ik....
Bad Religion was superstrak, het geluid was inderdaad wat minder maarja... Veel vette nummers gespeeld, (het hadden er nog meer kunnen zijn) en k was erg blij dat er maar 1 band in het voorprogramma stond zodat ik BR helemaal af kon zien en m'n muntjes daarna op kon maken..... hahah, toen we net in tilburg aankwamen realiseerde 1 meisje zich dat ze d'r kaartjes (voor 4 personen) was vergeten......haha :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Neuken? |
Nee hoor. Van mij was maar een gokje. Jij vind Randy beter dan Bad Religion :P
|
Ik zei leuker, niet beter.
Maar toch neuken? |
It's getting old. Really old.
|
Ja, net zoals Bad Religion... ;)
|
Randy speelde op zich niet slecht. Ze brachten hun materiaal live goed over. Ik hou er niet enorm van maar ze speelde live gewoon goed. Bad Religion was natuurlijk zwaar gaaf.
Ik vond dat Greg G. iets te veel praatte over hoe goed het publiek wel niet was en dat hij ons nooit zou vergeten. Je zag Brian steeds naar Greg kijken van Yeah Right, maar zijn opmerking over de mensen die helemaal boven zaten was wel gaaf natuurlijk. Ik was blij dat ze nog Along the Way speelde. |
Citaat:
Ehm, ik stond op het balkon ('the cheap seats') en ik kon alles heel goed zien. Geluid vond ik niet je-van-het maarja dat kwam vast doordat we dáár stonden.. ik vond het wel leuk, maar had er wel iets meer van verwacht. Ik bedoel, Bad Religion is niet zomaar een standaard punkbandje, maar live klinken ze toch wel een beetje zo. Oh well, ik heb me iig vermaakt :) Oja, en ik vond het belachelijk dat hij Amsterdam zat af te kraken. Ze worden echt oud zeg Edit: en ze mochten ook wel iets minder van The Process of Belief spelen |
Ik vond het geluid vrij goed.
De eerste nummers stond het geluid van de zang iets te zacht en ik kon af en toe de gitaar van die gast met de lange haren (weet al die namen niet, sorry) niet horen omdat ik aan de andere kant van de zaal stond, maar verder was het geluid gewoon goed. |
Baker z'n gitaar stond bij solo's te zacht. Hij gebruikte een chorus of iets dergelijks. Kon ie die niet boosten ofzo. Naja nevermind.
Standaard punkbandje.....pfff. |
Geluid vond ik goed, zicht vond ik goed en Greg straalde helemaal geen ongeinteresseerde houding uit. Ik kon nog wel om hem lachen.
Naar mijn mening hele goede show met veeeeel goede liedjes. En muzikaal speelden ze ook enorm strak. Je hoort mij niet klagen, nouja, als mij dat toch cool maakt, ik vond het jammer dat Fuck armageddon... met geluidsproblemen begon. |
Ik vond het wel jammer dat MR. Brett er niet bij was, maar het was evengoed een goede show, maar met hem erbij zou het waarschijnlijk wel beter zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de avond van mn leven gehad. :) Hele concert vooraan gestaan, net niet tegen het hek aangeklemt & nog een plectrum gekregen van mr. dehoudervandeorde (oftewel die chagrijnige dikke vent die steeds een peuk stond te roken tussen de hekken en het podium). Ik vond het jammer dat de zang zacht stond en eigenlijk de hele tijd wel zacht bleef staan.
Anyway, zoals ik al zei: heb als diehard BR fan echt de avond van mijn leven gehad en hoop dat ze snel weer naar Nederland komen. Oh, Birthmark, nog bedankt voor de peuk. ;) |
als je een diehard BR fan zou zijn geweest had je nu in brussel gezeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fan zijn van een punk band kan niet
|
Citaat:
|
Dit was m'n 4e keer bad religion. Niet nodig dus om naar Brussel te gaan. Als ik geld had en een auto was ik wel gegaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t was te merken dat bad religion speelde ja. vooral in de goudvishal waar ensign speelde voor....jawel....26 betalende bezoekers.
vrij saai |
Citaat:
Maar toen bleek dat er zo weinig mensen uit Tilburg zelf kwamen en toch heel veel uit Amsterdam begon hij een beetje te vertellen dat het overal wel zowat gaaf was geweest in Nederland. Volgens mij wilde Greg wel een beetje het landelijke tegen het "grootse" Amsterdam opzetten, maar dat had hij al wel heel de avond al een beetje met het jullie zijn de tot nu toe het beste publiek van onze tour en dat soort statements. Maar de muziek was gaaf en daar gaat het om. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |