Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Iig, Randy was ook goed, maar waarom spelen ze de oude snelle shizzle niet meer???? Sjezus wat een geweldige avond. Ik heb genoten.
||
Citaat:
![]() De eerste 4 nummers klonken zwaar beroerd. En nee ik houd niet van Nickelback, en al helemaal niet van BonJovi. Ik verwachtte ook helemaal niet dat ze als een stel 16 jarige altoverantwoorde minipunkertjes daar stonden te rammen maar ik vond dit ook wel weer het tegenovergestelde. Ik vond dat ze helemaal geen plezier uitstraalde, maar goed dat zal dan wel aan mij liggen. Kwas overigens niet de enige die daar zo over dacht, de jongens die met me mee waren vonden het netzo. Ik zeg niet dat het bagger slecht was, muziekaal viel het redelijk mee, maar qua show was het gewoon niets. En wat ik al zei, het kon mij niet boeien.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had het beter verwacht, andere keer beter
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Neuken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm, ik stond op het balkon ('the cheap seats') en ik kon alles heel goed zien. Geluid vond ik niet je-van-het maarja dat kwam vast doordat we dáár stonden.. ik vond het wel leuk, maar had er wel iets meer van verwacht. Ik bedoel, Bad Religion is niet zomaar een standaard punkbandje, maar live klinken ze toch wel een beetje zo. Oh well, ik heb me iig vermaakt ![]() Oja, en ik vond het belachelijk dat hij Amsterdam zat af te kraken. Ze worden echt oud zeg Edit: en ze mochten ook wel iets minder van The Process of Belief spelen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toen bleek dat er zo weinig mensen uit Tilburg zelf kwamen en toch heel veel uit Amsterdam begon hij een beetje te vertellen dat het overal wel zowat gaaf was geweest in Nederland. Volgens mij wilde Greg wel een beetje het landelijke tegen het "grootse" Amsterdam opzetten, maar dat had hij al wel heel de avond al een beetje met het jullie zijn de tot nu toe het beste publiek van onze tour en dat soort statements. Maar de muziek was gaaf en daar gaat het om.
|
![]() |
|
|