![]() |
meisjes die zelf op jongens afstappen
Worden meisjes die zelf op jongens afstappen aanzien als goedkoop of gemakkelijk? Ik ben onlangs voor het eerst zelf op een jongen die ik leuk vond afgestapt en er een praatje mee begonnen,het probleem was dat meneer onmiddelijk leek te denken dat dat een invitatie was om met me te slapen.
Ik ging er altijd vanuit dat jongens stiekem (ookal beweren ze anders) helemaal niet willen worden aangesproken door meisjes omdat ze zelf willen 'jagen' bij wijze van spreken,ik was dat nogal beu aangezien ik liever zelf kies met wie ik praat inplaats van pasief te wachten en te hopen dat net die ene op je afkomt. Hoe zit het nu werkelijk? willen jongens wel worden aangesproken en verandert dat het beeld dat ze hebben van het meisje in kwestie? |
Ja, ik vind het persoonlijk wel leuk, maar ik maak er nagenoeg altijd wel de sport van om haar in mijn bed te laten belanden dus of ze me nou aanspreekt of dat ik het initiatief neem dat maakt me weinig uit.
|
Gemakkelijk in positieve zin, vernieuwend en spontaan. (Y)
|
als ik het meisje er leuk uit vind zien heb ik totaal geen bezwaar
|
Ik vind t leuk :)
|
maar is het wel 'voordelig' voor het meisje zelf om dit te doen? word ze niet als 'minder' beschouwd dan omdat ze zelf op je afkomt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit natuurlijk ook een heel verschil in op iemand afstappen, proberen deze te versieren, en als het niet lukt het bij de volgende te proberen; en tijdens het uitgaan gewoon een praatje aan te knopen met een leuke knul. Het goedkope zit 'm in hóe je het doet (en bij wie, en bij hoeveel), niet in dát je het doet.
|
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je dat aanpakt. Als je meteen bij wijze van spreken je borsten in zijn gezicht duwt, vraagt of hij zijn buikspieren mag voelen en hardop begint na te denken over waar je toch moet gaan slapen vanacht ben je wat mij betreft gewoon goedkoop en makkelijk.
Als je echt de intentie hebt om een leuk gesprek met iemand aan te knopen zonder jezelf op te dringen denk ik dat het best een leuke avond kan worden. |
Citaat:
geloof me, ze bestaan.. |
Meestals als meisjes op me afstappen, dan willen ze inderdaad alleen fysieke crap.
|
kgeloof dat ik me heel netjes gedragen heb en nergens vreemde dingen heb geïnsinueerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk kan dat wel. En er valt heus nog wel wat te 'jagen' voor zo'n jongen, als het meisje een gesprek begint.
|
Citaat:
ik stond er naast en ben er bijna in gebleven van het lachen.. |
Citaat:
|
beter juist. dan kost het mij geen tijd en moeite :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, OT: ik heb niet erg geweldig goeie ervaringen met meiden die op jongens afstappen. Heb ook wel eens dat een meisje mij aanspreekt als ik uitga (in Utrecht is het, hoewel er in princiepe meer meiden zijn dan jongens, toch zo dat de man op de meid afstapt i.p.v. andersom), maar het zijn zelden de types waarin ik geinteresseerd ben. Soms is het wel gewoon leuk, soms zijn het enorm vervelende dronken torren. Je kunt ook gewoon subtiel laten merken dat je hem wel leuk vindt (paar keer kijken enzo), als hij dan niet op je afkomt op den duur is het A) een schijterd of is 'ie B) bezet. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, misschien is de doelgroep van wat hier post iets anders dan dat wat ik op vrijdagavond in de kroeg zie staan, maar daar gaan de meeste vrouwen d'r toch echt vanuit dat je moeite voor ze doet. |
Citaat:
En wat moeite doen voor vrouwen betreft, wrom kan dat niet andersom? OT: Als een meisje een jongen versiert is ze imo echt niet goedkoop ofzo... Zoals iemand in het begin al zei, zo iemand is juist vernieuwend en spontaan... Er zijn niet veel meiden die zoiets doen ;) |
Ik heb het tot nu toe twee keer meegemaakt dat een vrouw spontaan op mij afstapte (voor de bij mij bekende reden ;) ) Bij de eerste keer is het na een paar weken contact niks meer geworden, hopelijk wordt het bij het tweede contact wel iets. ;)
|
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het wordt ervaren door een man. Dat moet je aan de mannelijke helft van dit forum vragen. Wij kunnen alleen maar gissen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarum voordelig, goedkoop whatever??? Mensen maken hun eigen keuzes, en meisjes kúnnen assertief zijn. Het punt is alleen..
Diep van binnen zijn meisjes net zo sexverslaafd als jongens!! :P |
Citaat:
|
Citaat:
Of ondiep van binnen ;) |
Het is me een aantal keer overkomen en ik heb er erg leuke ervaringen mee, niet dat het op zoenen of seks uitdraait maar gewoon een leuk gesprek. De vrouwen die op mij afstapten waren meestal spontaan en durvden initiatief te nemen, erg leuk dus.
Ik beschouw vrouwen die op mij afstappen niet als goedkoop of gemakkelijk, als ze daarna doorloopt naar de andere kerel om daar met haar tieten tegenaan te duwen dan wel. Veel mannen zullen wel hopen op seks als je op ze afstapt maar het ligt dus ook aan je benadering. |
Citaat:
Tis dat je er nu zelf mee komt, en nee zo bedoelde ik het niet :P Maar nu je het zegt... :evil: |
Citaat:
|
Nee hoor, niks goedkoops aan, is juist leuk, getuigt van enig pit.
|
Zouden meer vrouwen moeten doen; het zou mijn leven een stuk gemakkelijker maken. :P
|
Natuurlijk wordt het niet als goedkoop of makkelijk gezien als je als meisje op een jongen afstapt. Waarom zou dat?
|
Citaat:
hij moet meer dan 'de aandacht' leuk vinden he, hij moet mij nog leuk/intressant vinden. Als een jongen op mij afstapt ben ik ook altijd wel wat gevleid,maar tegelijk baal ik er wel enorm van als hij niet weggaat als hij me niet intresseert en blijft plakken. Ik mag er niet aan denken wat voor deuk mijn fragiele ego-tje zou oplopen als een jongen op die manier over mij zou denken :p |
Citaat:
|
Citaat:
Geldt wat jullie zeggen trouwens ook voor meisjes die een jongen uitvragen (op een date)? |
wat zeggen "we" dan?
|
Citaat:
Ik kan dergelijk enthousiasme alleen maar waarderen, met oog op mijn eigen verlegenheid. |
vind ik dapper
|
Ik heb er meestal enorm veel respect voor, en ze creëren er meteen een stuk aanzien mee. Althans in mijn ogen.
Zelf ben ik echt een schijtluis! |
Ik vind het wel relax.
|
Waarom zou je dan 'cheap and easy' zijn? :confused: Ik ouwehoer echt tegen iedereen aan die ik maar tegenkom in de kroeg zonder dat ik daar zelfs bedoelingen mee heb! Ik denk sowieso dat mannen het alleen maar kunnen waarderen! Spontaniteit doet het altijd goed! (y)
En het idee dat mannen op een vrouw moeten afstappen en de eerste pogingen moeten ondernemen om haar te versieren is zò jaren 80! (n) |
Citaat:
|
Ik stap op iedereen af die me een beetje gezellig lijkt. Vind het leuk om met mensen te kletsen. Dus ik stap ook op jongens af, (tenzij hij me van die blikken toewerpt, dan vind ik het maar eng)
Volgens mij vinden jongens het alleen maar gezellig... |
Citaat:
als je op een verlegen tot redelijk normaal iemand afstapt zal hij het leuk vinden en niet snel iets verwachten als je op bijdehand tot zeer bijdehande mensen afstapt denken vaak ze dat je sex wilt..? |
Als ik iemand zie die ik leuk vind, ga ik echt niet zoetjes zitten wachten tot hij op mij afstapt. Dat kan ik zelf ook.
Is dat goedkoop? Jemig, je begint alleen maar een leuterpraatje om te zien of je er een beetje leuk mee kan kletsen. Als het daar bij blijft vind ik het ook best. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |