Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2007, 21:19
Monika
Monika is offline
Worden meisjes die zelf op jongens afstappen aanzien als goedkoop of gemakkelijk? Ik ben onlangs voor het eerst zelf op een jongen die ik leuk vond afgestapt en er een praatje mee begonnen,het probleem was dat meneer onmiddelijk leek te denken dat dat een invitatie was om met me te slapen.
Ik ging er altijd vanuit dat jongens stiekem (ookal beweren ze anders) helemaal niet willen worden aangesproken door meisjes omdat ze zelf willen 'jagen' bij wijze van spreken,ik was dat nogal beu aangezien ik liever zelf kies met wie ik praat inplaats van pasief te wachten en te hopen dat net die ene op je afkomt.
Hoe zit het nu werkelijk? willen jongens wel worden aangesproken en verandert dat het beeld dat ze hebben van het meisje in kwestie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2007, 21:23
Mephisto
Mephisto is offline
Ja, ik vind het persoonlijk wel leuk, maar ik maak er nagenoeg altijd wel de sport van om haar in mijn bed te laten belanden dus of ze me nou aanspreekt of dat ik het initiatief neem dat maakt me weinig uit.
Oud 04-03-2007, 21:24
Ray
Ray is offline
Gemakkelijk in positieve zin, vernieuwend en spontaan.
Oud 04-03-2007, 21:29
Verwijderd
als ik het meisje er leuk uit vind zien heb ik totaal geen bezwaar
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 21:41
WolterB
WolterB is offline
Ik vind t leuk
Oud 04-03-2007, 21:45
Monika
Monika is offline
maar is het wel 'voordelig' voor het meisje zelf om dit te doen? word ze niet als 'minder' beschouwd dan omdat ze zelf op je afkomt?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 21:45
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Monika schreef op 04-03-2007 @ 22:45 :
maar is het wel 'voordelig' voor het meisje zelf om dit te doen? word ze niet als 'minder' beschouwd dan omdat ze zelf op je afkomt?
Nee. Natuurlijk willen mannen seks maar vrouwen moeten gewoon niet zo moeilijk doen.
Oud 04-03-2007, 21:46
Ray
Ray is offline
Citaat:
Monika schreef op 04-03-2007 @ 22:45 :
Wat mij betreft is het een pré.
Oud 04-03-2007, 21:48
Verwijderd
Er zit natuurlijk ook een heel verschil in op iemand afstappen, proberen deze te versieren, en als het niet lukt het bij de volgende te proberen; en tijdens het uitgaan gewoon een praatje aan te knopen met een leuke knul. Het goedkope zit 'm in hóe je het doet (en bij wie, en bij hoeveel), niet in dát je het doet.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 21:56
Verwijderd
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je dat aanpakt. Als je meteen bij wijze van spreken je borsten in zijn gezicht duwt, vraagt of hij zijn buikspieren mag voelen en hardop begint na te denken over waar je toch moet gaan slapen vanacht ben je wat mij betreft gewoon goedkoop en makkelijk.

Als je echt de intentie hebt om een leuk gesprek met iemand aan te knopen zonder jezelf op te dringen denk ik dat het best een leuke avond kan worden.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-03-2007 @ 22:56 :
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je dat aanpakt. Als je meteen bij wijze van spreken je borsten in zijn gezicht duwt, vraagt of hij zijn buikspieren mag voelen en hardop begint na te denken over waar je toch moet gaan slapen vanacht ben je wat mij betreft gewoon goedkoop en makkelijk.

je vergeet het 'hand in de broek van de jongen stop'gedeelte..

geloof me, ze bestaan..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:25
dallie
dallie is offline
Meestals als meisjes op me afstappen, dan willen ze inderdaad alleen fysieke crap.
Oud 04-03-2007, 22:26
Monika
Monika is offline
kgeloof dat ik me heel netjes gedragen heb en nergens vreemde dingen heb geïnsinueerd
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:31
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 04-03-2007 @ 23:24 :

geloof me, ze bestaan..
daar is nou een riem voor uitgevonden
Oud 04-03-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:

geloof me, ze bestaan..
En ik vond mijn voorbeeld al ver gaan...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:49
Roos
Roos is offline
Tuurlijk kan dat wel. En er valt heus nog wel wat te 'jagen' voor zo'n jongen, als het meisje een gesprek begint.
Oud 04-03-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-03-2007 @ 23:38 :
En ik vond mijn voorbeeld al ver gaan...
mjah, niet ik, een vriend van me.. die was toen als klap op de vuurpijl ook nogeens maagd en schrok zich helemaal de pleuris van deze onsubtiele fysieke toenadering...

ik stond er naast en ben er bijna in gebleven van het lachen..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 23:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-03-2007 @ 23:49 :
Tuurlijk kan dat wel. En er valt heus nog wel wat te 'jagen' voor zo'n jongen, als het meisje een gesprek begint.
Dat. En als je op een jongen afstapt met de intentie tot het voeren van een goed gesprek, dan kun je dat best doen, alleen moet je je niet zijn bed in laten praten terwijl je daar helemaal geen zin in hebt.
Oud 05-03-2007, 00:09
bamiPoep
bamiPoep is offline
beter juist. dan kost het mij geen tijd en moeite
Oud 05-03-2007, 08:58
dallie
dallie is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-03-2007 @ 22:56 :

Als je echt de intentie hebt om een leuk gesprek met iemand aan te knopen zonder jezelf op te dringen denk ik dat het best een leuke avond kan worden.
Dat van die penis is me niet overkomen, maar wel dat ze paar minuten met hun jetsers tegen me aan beuken en denken dat ze dan wel wat gedaan krijgen
Oud 05-03-2007, 11:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

geloof me, ze bestaan..
Dat is me nog niet gebeurd gelukkig, kont knijpen wel een paar keer. Dat is wel ZO enorm goedkoop.

Maargoed, OT: ik heb niet erg geweldig goeie ervaringen met meiden die op jongens afstappen. Heb ook wel eens dat een meisje mij aanspreekt als ik uitga (in Utrecht is het, hoewel er in princiepe meer meiden zijn dan jongens, toch zo dat de man op de meid afstapt i.p.v. andersom), maar het zijn zelden de types waarin ik geinteresseerd ben. Soms is het wel gewoon leuk, soms zijn het enorm vervelende dronken torren.

Je kunt ook gewoon subtiel laten merken dat je hem wel leuk vindt (paar keer kijken enzo), als hij dan niet op je afkomt op den duur is het A) een schijterd of is 'ie B) bezet.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 13:14
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-03-2007 @ 12:15 :
A) een schijterd
Die bestaan gelukkig ook nog Wel niet praktisch als je zelf ook een schijterd ben
Oud 05-03-2007, 14:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-03-2007 @ 14:14 :
Die bestaan gelukkig ook nog Wel niet praktisch als je zelf ook een schijterd ben
Maar, wil je serieus iets met een jongen die, zelfs als je hem toch een behoorlijke hint geeft, niet durft iets te ondernemen? Hoe denk je dan dat een relatie met zo'n iemand er uit gaat zien? Heb je niet liever dat een jongen voor jou die sprong in 't diepe waagt zegmaar, dan dat 'ie maar gaat zitten hopen dat jij of een vriendin actie onderneemt?

Kijk, misschien is de doelgroep van wat hier post iets anders dan dat wat ik op vrijdagavond in de kroeg zie staan, maar daar gaan de meeste vrouwen d'r toch echt vanuit dat je moeite voor ze doet.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 15:48
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-03-2007 @ 15:21 :
Hoe denk je dan dat een relatie met zo'n iemand er uit gaat zien? Heb je niet liever dat een jongen voor jou die sprong in 't diepe waagt zegmaar, dan dat 'ie maar gaat zitten hopen dat jij of een vriendin actie onderneemt?

Kijk, misschien is de doelgroep van wat hier post iets anders dan dat wat ik op vrijdagavond in de kroeg zie staan, maar daar gaan de meeste vrouwen d'r toch echt vanuit dat je moeite voor ze doet.
Een relatie met een op het eerste gezicht verlegen iemand wil nog niet meteen zeggen dat de relatie slecht is hoor.... Vaak is zo iemand heel anders als je die persoon in kwestie beter kent...

En wat moeite doen voor vrouwen betreft, wrom kan dat niet andersom?

OT: Als een meisje een jongen versiert is ze imo echt niet goedkoop ofzo... Zoals iemand in het begin al zei, zo iemand is juist vernieuwend en spontaan... Er zijn niet veel meiden die zoiets doen
Oud 05-03-2007, 15:57
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb het tot nu toe twee keer meegemaakt dat een vrouw spontaan op mij afstapte (voor de bij mij bekende reden ) Bij de eerste keer is het na een paar weken contact niks meer geworden, hopelijk wordt het bij het tweede contact wel iets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2007, 16:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het wordt ervaren door een man. Dat moet je aan de mannelijke helft van dit forum vragen. Wij kunnen alleen maar gissen
Oud 05-03-2007, 16:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 05-03-2007 @ 16:48 :
En wat moeite doen voor vrouwen betreft, wrom kan dat niet andersom?
Waarom zou een vrouw niet voor de man de deur openhouden?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-03-2007 @ 17:27 :
Waarom zou een vrouw niet voor de man de deur openhouden?
Dat doe je toch ook, of ligt dat nou aan mij? Ik ga niet vlak voor iemand een deur door racen en 'm dan in z'n gezicht laten dichtklappen, en dat verwacht ik andersom ook. Aan de andere kant is het ook weer overdreven om als kerel (of vrouw) als een idioot naar elke deur te rennen om 'm van te voren al open te houden...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 21:57
Luki
Luki is offline
Waarum voordelig, goedkoop whatever??? Mensen maken hun eigen keuzes, en meisjes kúnnen assertief zijn. Het punt is alleen..

Diep van binnen zijn meisjes net zo sexverslaafd als jongens!!
Oud 06-03-2007, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Luki schreef op 05-03-2007 @ 22:57 :
Waarum voordelig, goedkoop whatever??? Mensen maken hun eigen keuzes, en meisjes kúnnen assertief zijn. Het punt is alleen..

Diep van binnen zijn meisjes net zo sexverslaafd als jongens!!
Hoezo diep van binnen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 08:05
dallie
dallie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-03-2007 @ 08:57 :
Hoezo diep van binnen
Diep van buiten dan?

Of ondiep van binnen
Oud 06-03-2007, 10:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het is me een aantal keer overkomen en ik heb er erg leuke ervaringen mee, niet dat het op zoenen of seks uitdraait maar gewoon een leuk gesprek. De vrouwen die op mij afstapten waren meestal spontaan en durvden initiatief te nemen, erg leuk dus.

Ik beschouw vrouwen die op mij afstappen niet als goedkoop of gemakkelijk, als ze daarna doorloopt naar de andere kerel om daar met haar tieten tegenaan te duwen dan wel. Veel mannen zullen wel hopen op seks als je op ze afstapt maar het ligt dus ook aan je benadering.
Oud 06-03-2007, 12:08
Luki
Luki is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-03-2007 @ 08:57 :
Hoezo diep van binnen
HAHAHAHAH

Tis dat je er nu zelf mee komt, en nee zo bedoelde ik het niet

Maar nu je het zegt...
Oud 06-03-2007, 14:25
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Monika schreef op 04-03-2007 @ 22:19 :
Worden meisjes die zelf op jongens afstappen aanzien als goedkoop of gemakkelijk? Ik ben onlangs voor het eerst zelf op een jongen die ik leuk vond afgestapt en er een praatje mee begonnen,het probleem was dat meneer onmiddelijk leek te denken dat dat een invitatie was om met me te slapen.
Ik ging er altijd vanuit dat jongens stiekem (ookal beweren ze anders) helemaal niet willen worden aangesproken door meisjes omdat ze zelf willen 'jagen' bij wijze van spreken,ik was dat nogal beu aangezien ik liever zelf kies met wie ik praat inplaats van pasief te wachten en te hopen dat net die ene op je afkomt.
Hoe zit het nu werkelijk? willen jongens wel worden aangesproken en verandert dat het beeld dat ze hebben van het meisje in kwestie?
Ik snap niet wat het probleem is. Aandacht krijgen is altijd leuk, of je nou een jongen bent of een meisje. En een gesprek kan ook best leuk zijn.
Oud 06-03-2007, 15:04
rensd
rensd is offline
Nee hoor, niks goedkoops aan, is juist leuk, getuigt van enig pit.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 19:37
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Zouden meer vrouwen moeten doen; het zou mijn leven een stuk gemakkelijker maken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 20:47
Verwijderd
Natuurlijk wordt het niet als goedkoop of makkelijk gezien als je als meisje op een jongen afstapt. Waarom zou dat?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 22:15
Monika
Monika is offline
Citaat:
Daboman schreef op 06-03-2007 @ 15:25 :
Ik snap niet wat het probleem is. Aandacht krijgen is altijd leuk, of je nou een jongen bent of een meisje. En een gesprek kan ook best leuk zijn.

hij moet meer dan 'de aandacht' leuk vinden he, hij moet mij nog leuk/intressant vinden. Als een jongen op mij afstapt ben ik ook altijd wel wat gevleid,maar tegelijk baal ik er wel enorm van als hij niet weggaat als hij me niet intresseert en blijft plakken. Ik mag er niet aan denken wat voor deuk mijn fragiele ego-tje zou oplopen als een jongen op die manier over mij zou denken
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 12:39
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
Citaat:
Monika schreef op 06-03-2007 @ 23:15 :
hij moet meer dan 'de aandacht' leuk vinden he, hij moet mij nog leuk/intressant vinden. Als een jongen op mij afstapt ben ik ook altijd wel wat gevleid,maar tegelijk baal ik er wel enorm van als hij niet weggaat als hij me niet intresseert en blijft plakken. Ik mag er niet aan denken wat voor deuk mijn fragiele ego-tje zou oplopen als een jongen op die manier over mij zou denken
haha welkom in boys world
Oud 07-03-2007, 12:51
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
N00dles schreef op 06-03-2007 @ 21:47 :
Natuurlijk wordt het niet als goedkoop of makkelijk gezien als je als meisje op een jongen afstapt. Waarom zou dat?
Omdat dat mss als wanhopig wordt gezien?
Geldt wat jullie zeggen trouwens ook voor meisjes die een jongen uitvragen (op een date)?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 12:54
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
wat zeggen "we" dan?
Oud 07-03-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Mahonie schreef op 07-03-2007 @ 13:51 :
Omdat dat mss als wanhopig wordt gezien?
Waarom wanhopig?

Ik kan dergelijk enthousiasme alleen maar waarderen, met oog op mijn eigen verlegenheid.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:41
xyz
xyz is offline
vind ik dapper
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 11:00
Verwijderd
Ik heb er meestal enorm veel respect voor, en ze creëren er meteen een stuk aanzien mee. Althans in mijn ogen.

Zelf ben ik echt een schijtluis!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 13:23
Verwijderd
Ik vind het wel relax.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 13:31
Fayette
Waarom zou je dan 'cheap and easy' zijn? Ik ouwehoer echt tegen iedereen aan die ik maar tegenkom in de kroeg zonder dat ik daar zelfs bedoelingen mee heb! Ik denk sowieso dat mannen het alleen maar kunnen waarderen! Spontaniteit doet het altijd goed!

En het idee dat mannen op een vrouw moeten afstappen en de eerste pogingen moeten ondernemen om haar te versieren is zò jaren 80!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 13:47
xyz
xyz is offline
Citaat:
Fayette schreef op 08-03-2007 @ 14:31 :

En het idee dat mannen op een vrouw moeten afstappen en de eerste pogingen moeten ondernemen om haar te versieren is zò jaren 80!
? jaren 80 wtf..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 14:22
Volk
Volk is offline
Ik stap op iedereen af die me een beetje gezellig lijkt. Vind het leuk om met mensen te kletsen. Dus ik stap ook op jongens af, (tenzij hij me van die blikken toewerpt, dan vind ik het maar eng)

Volgens mij vinden jongens het alleen maar gezellig...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:34
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Dukko schreef op 08-03-2007 @ 12:00 :
Ik heb er meestal enorm veel respect voor, en ze creëren er meteen een stuk aanzien mee. Althans in mijn ogen.

Zelf ben ik echt een schijtluis!
ik denk dat daar ook een verschil ligt..

als je op een verlegen tot redelijk normaal iemand afstapt zal hij het leuk vinden en niet snel iets verwachten
als je op bijdehand tot zeer bijdehande mensen afstapt denken vaak ze dat je sex wilt..?
Oud 09-03-2007, 18:51
juno
juno is offline
Als ik iemand zie die ik leuk vind, ga ik echt niet zoetjes zitten wachten tot hij op mij afstapt. Dat kan ik zelf ook.

Is dat goedkoop? Jemig, je begint alleen maar een leuterpraatje om te zien of je er een beetje leuk mee kan kletsen. Als het daar bij blijft vind ik het ook best.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten