Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
geloof me, ze bestaan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik stond er naast en ben er bijna in gebleven van het lachen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maargoed, OT: ik heb niet erg geweldig goeie ervaringen met meiden die op jongens afstappen. Heb ook wel eens dat een meisje mij aanspreekt als ik uitga (in Utrecht is het, hoewel er in princiepe meer meiden zijn dan jongens, toch zo dat de man op de meid afstapt i.p.v. andersom), maar het zijn zelden de types waarin ik geinteresseerd ben. Soms is het wel gewoon leuk, soms zijn het enorm vervelende dronken torren. Je kunt ook gewoon subtiel laten merken dat je hem wel leuk vindt (paar keer kijken enzo), als hij dan niet op je afkomt op den duur is het A) een schijterd of is 'ie B) bezet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Kijk, misschien is de doelgroep van wat hier post iets anders dan dat wat ik op vrijdagavond in de kroeg zie staan, maar daar gaan de meeste vrouwen d'r toch echt vanuit dat je moeite voor ze doet. |
![]() |
||
Citaat:
En wat moeite doen voor vrouwen betreft, wrom kan dat niet andersom? OT: Als een meisje een jongen versiert is ze imo echt niet goedkoop ofzo... Zoals iemand in het begin al zei, zo iemand is juist vernieuwend en spontaan... Er zijn niet veel meiden die zoiets doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of ondiep van binnen ![]()
||
Citaat:
Tis dat je er nu zelf mee komt, en nee zo bedoelde ik het niet ![]() Maar nu je het zegt... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hij moet meer dan 'de aandacht' leuk vinden he, hij moet mij nog leuk/intressant vinden. Als een jongen op mij afstapt ben ik ook altijd wel wat gevleid,maar tegelijk baal ik er wel enorm van als hij niet weggaat als hij me niet intresseert en blijft plakken. Ik mag er niet aan denken wat voor deuk mijn fragiele ego-tje zou oplopen als een jongen op die manier over mij zou denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Geldt wat jullie zeggen trouwens ook voor meisjes die een jongen uitvragen (op een date)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan dergelijk enthousiasme alleen maar waarderen, met oog op mijn eigen verlegenheid. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je op een verlegen tot redelijk normaal iemand afstapt zal hij het leuk vinden en niet snel iets verwachten als je op bijdehand tot zeer bijdehande mensen afstapt denken vaak ze dat je sex wilt..?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom snappen wij vrouwen niks van mannen het dappere meisje | 70 | 08-05-2014 00:45 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen, the aftermath Verwijderd | 42 | 30-03-2012 10:29 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 |