![]() |
Frustratie-topic
Leef je uit ;)
Ik erger me echt dood aan dat paarse aapje. Als je iets download (in dit geval Audiogalaxy, een soort Kazaa), dan krijg je die BonziBuddy erbij. Het is een paars aapje wat over je scherm springt en vervelend doet. Natuurlijk delete ik 'n dan, maar bij het volgende programma wat ik wil downloaden, zit-ie weer. Je wordt er echt gek van. Hoeist met jullie vandaag? :D Uit je frustratie (het lucht op) |
Ik ben niet zo gefrustreerd vandaag :)
|
vandaag met de motor op de snelweg geweest met rijlessen, mijn dag kan niet stuk :) (y)
|
raaaaaaaaaaaaaaaargh
ik erger me dood aan het eerste hoofdstuk va mn cursus wiskunde, fucking-bloody-klote-scheit-reeksontwikkelingen!!!! :mad: daar ging ik normaal een voormidagje aan leren, EN N BEN IK NOG STEEDS BEZIG :mad: :mad: :mad: ni te geloven hoe lastig, en diene cursus is ook totaal ni goe opgeschreven (Nederlandse prof, dus het is ALLEMAAL JULLIE SCHULD) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom *blaas* *kijkboos* Dama (die maandag openboekexamen heeft en het ni echt ziet zitten :( ) ps: ja ik erger me ook aan dat paarse aapje |
ik heb vandaag echt overal spierpijn, heb me gisteren iets te veel uitgeleefd met de sportdag, kan ehct nix doen zonder dat als m spieren samentrekken en ik moet vandaag nog een paar klusjes doen, maar dat kan dus nu niet
|
gefrustreerd door het feit dat ik met lekker weer binnen moet blijven en aan een klote werkstuk werken die af moet zijn voor maandag ..want anderzzz word ik van school weggestuurd :eek: :( :mad:
|
Nou deze topic komt me effe goed uit... :D
Ik ben ontzettend gefrustreerd omdat ik sinds dinsdag terug ben uit spanje en omdat ik dus nu ontzettende heimwee terug heb!!!!!!!... nou zit ik hier weer in dit regenachtige rotlandje... :mad: :confused: |
Citaat:
en dan zie je zo'n lijst en dan moet je bonzy buddy verwijderen (hoop ik) -------------------------------------------------- ik moet de hele tijd leren en daarom heb ik denemarken-engeland gemist :mad: |
1. Ik heb totaal geen zin in dinsdag want dan heb ik mn portfolio presentatie, waarbij ik de hele klas uit moet gaan leggen wat ik geleerd heb. In een half uur!!!! Vreselijk. :(
2. Ik mis mn vriendje... *dramatisch doe* |
Ik ben niet gefrustreerd vandaag gaat wel lekker
|
Stomme klote mensjes uit mn klas kunnen nooit, daarom kan ik verdomme geen datum afspreken om naar mn beste vriend te gaan...
|
kep net mijn frustraties er afgesext :)
|
Ik voel me gigantisch klote, heb een hoofdpijn van hier tot Tokyo, en ben een slordige € 65 lichter.
Maar ik heb wel een supertoffe donderdag+vrijdag gehad...bedankt you-know-who :) |
Hmmm... ben lichtelijk gefrustreerd over de manier waarop sommige mensen altijd achter mijn rug om over me lopen te kutten, over dingen die ook nog eens vet onzin zijn, dan denk ik jezus anders heb je even het lef om het me in m'n gezicht te zeggen... :rolleyes:
Verder baal ik dat ik de komende week elke ochtend al om 7 uur 's ochtends moet werken terwijl ik echt TE veel examenfeestjes heb (n) Maar ja het vrij royale salarisje maakt het enigszins goed ;) |
toen ik remblokken op m'n fiets wou zetten (kutklusje :mad: ), sprong de kabel :mad: dus m'n fiets kan naar de fietsenmaker. en ja toen ik nadat de kabel gesprongen was opstond, stond ik in een slak met blote voeten. :mad: ja het leven is mooi.
|
Citaat:
op dit moment heb ik weinig frustraties... misschien alleen dat ik kaartjes moet kopen omdat me week OV het in het weekend niet doet... maar zo erg vind ik 't niet... |
ik heb vakantie, maar ik moet maandag naar school om een boekverslag in te leveren.. waar ik nu nog aan moet beginnen :/
ik ga dit jaar misschien niet over, ALLEEN maar omdat het kutwijf van frans me niet mag en me dus geen extra overhoring wil laten doen om die tiende punt extra binnen te halen.. terwijl iemand anders uit mn klas het wel mocht :mad: ik heb net mn hele cu2 lopen veranderen, maar toen ik op 'verzenden' drukte kreeg ik te horen dat cu2 plat lag.. ik had het niet gesaved dus nou ben ik alles kwijt *tegen computer aan schop* we hadden donderdag poldersportdag, waarbij ik drie keer in een sloot ben geflikkerd, en nu ben ik ziek ik ben gisteren om half vier gaan slapen, vandaag om half vier wakker geworden, en nu kan ik vanavond met 100% zekerheid weer niet slapen waardoor ik de helft van mn zondag mis mn ouders hebben een een of andere gare kennis van ze uitgenodigd om een weekje bij ons te komen logeren.. in MIJN kamer :( mmz ik ben behoorlijk gefrustreerd zie ik nu :/ |
Citaat:
|
door die klote electricien moet ik alles zelf doen, ben vandaag begonnen met mijn kamer te verbouwen. waarom moet ik al deze klote klussen zelf doen :mad:
|
ik erger me aan alle klanten die we vandaag gehad hebben
|
De laatste tijd erger ik me alleen maar aan mezelf: waarom ik mezelf vanalles beloof te doen en het vervolgens niet doe.
Met name leren. Maar nu erger ik me ook even aan meneer v/d Velde, die naar alle waarschijnlijkheid even op de laatste week heeft zitten wachten om mij nog een vierkant rooster te geven. |
ik erger me...omdat ik harstikke lang op Engels heb zitten leren en nog maar 3.4 heb :mad: :( en omdat ik super snotsverkouden ben met dit lekkere weertje (n)
|
ik erger(de) me vannochtend toen ik EEN HALF UUR mn lenzen probeerden in te krijgen, maar het niet lukte! schreeuwde de hele buurt bij elkaar:D
|
*haat een bepaalde kies* .. nog even en ik haal hem er zelf uit :D :o
Morgen examen :/ |
Dat ik zo vroeg wakker ben :(
|
Ik HAAT het gewoon dat mensen verdomme niet realiseren dat vandaag een niet-zo-leuke-datum voor mij is, dat ze gewoon te ongeinteresseerd zijn om het te onthouden, of gewoon egoistisch zijn en denken dat het wel meevalt ofzo.. *huil*
En ik moet een of andere verdomde opdracht in elkaar zien te krijgen voor 3 juli, en ik heb nog geeneens een IDEE wat ik moet gaan maken, en Photoshop werkt niet mee.. *grom* EN ik baal gewoon van die mensen, die ervoor zorgen dat ik niet meer met mijn EIGEN musical mee mag doen omdat ik niets meer te maken heb met die groep.. :( |
Ik erger me aan poepleraren die je veel huiswerk geven in de week voor de proefwerkweek zodat je helemaal overstressed bent en bijna moet huilen....
En dan erger ik me ook aan alle mensen die geslaagd zijn. IK WIL OOOOOOOOOOK!!! |
ik erger me dat mijn ex vriend het tijdens mijn examens na 2 jaar zo nodig moest uitmaken waardoor ik een examen helemaal godvergeten verprutst heb.. benw el geslaagd maar toch
ik ben gefrustreert dta hij binnen 2 dagen een nieuwe rveindin had en ik nu een jongen leuk vind maar teveel met mijn ex in me kop zit, zodat ik niet weet wta ik moet doen ik haat eht dta ik morgen om 9 uur moet werken terwijl mijn ogen helemaal ontstoken zijn. en ik vind het klote dta mijn haar niet zit.. :S ik baal ervan dta mijn oma niet eesn de moeite nam om mij te bllen of ik geslaagd was of niet.. ik baal ervan dta ik 8 kilo was afgevallen en dat ik nu weer 1 kilo ben aangekomen.. ik baal ervan dta mijn rboeken nu veel te groot zijn en ik baal ervan dta ik een jochje wil zien en ik snap hem niet helemaal grrrr |
Citaat:
|
en ik erger me eraan dat mn vriendin en ik gisteravond aangeschoten waren en zij dus durfde om de jongen waarop zij verliefd was te zoenen, en ik niet:(
waarom moet ik nou zo verlegen tegen hem zijn:( |
*Schopt tegen computer* De floppydrive wil het gewoon niet doen :mad:
|
Ik erger me aan mensen die denken mij beter te kennen dan mezelf.. "Nee, zo denk je helemaal niet, bek dicht" Ja euh hallo? Ik hoop dat ik het wel beter weet..
En dat ze daar ook zooooooooooooooo koppig in blijven *wurg* *wurg* Owja; en dat alle leuke jongens bezet zijn :X |
Iedereen irriteert mij zo'n btje op dit moment :(
Maak de hele tijd ruzie met iedereen.. *zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik baal gewoon dat ik bepaalde muziek niet in de media player van XP kan afdraaien:mad:
winamp doet ie ook al niet:S dus ik wil het juiste programma downloaden,doet die site het gvd niet:mad: tis al 3 weken dat die site niet wilt... |
ik vind het behoorlijk irritant dat msn en de hele comp dr steeds mee ophouden
en ik erger me aan school en aan de leraren die veel te veel huiswerk opgeven grrr |
Citaat:
|
aan me techniek leraar want ik moet morge een werkstuk inlevere en ik kan totaal een stukjes vinden, en we moge nie eens internet gebruiken GVD KLOOTZAK
en vandaag es een x nie aan me zus en dat kan oowk nie want ze is gelukkig nie thuis... |
ik kan me ergeren aan mensen die achter andere mensen aanlopen
|
ik erger me op het moment aan het feit dat m'n brommer zo achterlijk rijdt terwijl ie het vorige week nog perfect deed... moet ik 'm morgen opnieuw afstellen, hebbik helemaal geen zin in :(
|
Ik erger me aan het feit dat ik nog anderhalve week naar school moet en dat ik veel te veel moet doen om het te halen ..(anderzz moet ik van school af :o :eek: ) en ik ben gefrustreerd vooral omdat ik niks gedaan heb heel het jaar ..LUI :o en nu keihard moet werken ...(terwijl ik met andere dingen in mijn hoof zit )
|
Citaat:
|
Ik word echt stront en stront ziek van school! :mad: Mjah, meer van mezelf, want het is m'n eigen schuld. Ik heb dit jaar geen flikker uitgevoerd en nu moet ik er binnen 2 weken ff voor zorgen dat ik toch over ga dit jaar! :eek: Juist nu heb ik echt hele andere dingen aan mijn hoofd --> een klote relatie bv! :(
Ik heb nu al 6 dagen achter elkaar last van gigantische koppijn! En veel last van mijn maag. Dis gewoon pure stress door school en mijn vriend. Is gvd ook nog het meest dierbare bezit wat ik heb kapot gegaan! :( Ik had een super mooie ketting van mijn beste vriend/ex gekregen. De boodschap bij die ketting en die ketting zijn me zo dierbaar. En nu issie gewoon kapot! :( Nou maar hopen dat ie nog gemaakt kan worden en dat je er dan niet teveel meer van ziet! Waarschijnlijk moet ie weer aan elkaar gelast worden. Dat wordt vast lelijk ofzo! :eek: Mjah, kan nog wel uren door zeiken, maar daar heb ik nu geen zin in! :p |
Citaat:
;) |
Het mag btw wel iets koeler zijn op mijn zolderkamertje :/
|
Citaat:
|
Niks irriteert me vandaag, want ik heb een 8,4 op m'n wiskunde proefwerk waarvoor in niet geleerd had, niks van gemaakt had en waarvan ik dacht dat ik niks snapte!! :)
|
Citaat:
|
whaaaaaaaaa pokkeheet hier,
geen zin in natuurkunde fucking bloody crap "Desenchanté" op de radio (studio brussel heeft afgedaan) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |