Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2002, 14:46
Roos
Roos is offline
Leef je uit

Ik erger me echt dood aan dat paarse aapje. Als je iets download (in dit geval Audiogalaxy, een soort Kazaa), dan krijg je die BonziBuddy erbij.
Het is een paars aapje wat over je scherm springt en vervelend doet. Natuurlijk delete ik 'n dan, maar bij het volgende programma wat ik wil downloaden, zit-ie weer. Je wordt er echt gek van.

Hoeist met jullie vandaag? Uit je frustratie (het lucht op)
Oud 15-06-2002, 14:49
Luca
Luca is offline
Ik ben niet zo gefrustreerd vandaag
Oud 15-06-2002, 14:53
Talon
Talon is offline
vandaag met de motor op de snelweg geweest met rijlessen, mijn dag kan niet stuk
Oud 15-06-2002, 15:09
damaetas
damaetas is offline
raaaaaaaaaaaaaaaargh
ik erger me dood aan het eerste hoofdstuk va mn cursus wiskunde, fucking-bloody-klote-scheit-reeksontwikkelingen!!!!
daar ging ik normaal een voormidagje aan leren, EN N BEN IK NOG STEEDS BEZIG ni te geloven hoe lastig, en diene cursus is ook totaal ni goe opgeschreven (Nederlandse prof, dus het is ALLEMAAL JULLIE SCHULD)

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom
*blaas* *kijkboos*

Dama (die maandag openboekexamen heeft en het ni echt ziet zitten )

ps: ja ik erger me ook aan dat paarse aapje
Oud 15-06-2002, 15:10
WolterB
WolterB is offline
ik heb vandaag echt overal spierpijn, heb me gisteren iets te veel uitgeleefd met de sportdag, kan ehct nix doen zonder dat als m spieren samentrekken en ik moet vandaag nog een paar klusjes doen, maar dat kan dus nu niet
Oud 15-06-2002, 15:12
MORTICIA
MORTICIA is offline
gefrustreerd door het feit dat ik met lekker weer binnen moet blijven en aan een klote werkstuk werken die af moet zijn voor maandag ..want anderzzz word ik van school weggestuurd
Oud 15-06-2002, 15:14
Liedje
Liedje is offline
Nou deze topic komt me effe goed uit...
Ik ben ontzettend gefrustreerd omdat ik sinds dinsdag terug ben uit spanje en omdat ik dus nu ontzettende heimwee terug heb!!!!!!!... nou zit ik hier weer in dit regenachtige rotlandje...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:16
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Leef je uit

Ik erger me echt dood aan dat paarse aapje. Als je iets download (in dit geval Audiogalaxy, een soort Kazaa), dan krijg je die BonziBuddy erbij.
Het is een paars aapje wat over je scherm springt en vervelend doet. Natuurlijk delete ik 'n dan, maar bij het volgende programma wat ik wil downloaden, zit-ie weer. Je wordt er echt gek van.

Hoeist met jullie vandaag? Uit je frustratie (het lucht op)
moet je bij start--->instellingen--->configuratiescherm--->software
en dan zie je zo'n lijst en dan moet je bonzy buddy verwijderen
(hoop ik)

--------------------------------------------------

ik moet de hele tijd leren en daarom heb ik denemarken-engeland gemist
Oud 15-06-2002, 15:22
Signy
Signy is offline
1. Ik heb totaal geen zin in dinsdag want dan heb ik mn portfolio presentatie, waarbij ik de hele klas uit moet gaan leggen wat ik geleerd heb. In een half uur!!!! Vreselijk.

2. Ik mis mn vriendje... *dramatisch doe*
Oud 15-06-2002, 15:26
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik ben niet gefrustreerd vandaag gaat wel lekker
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:42
Gothic
Gothic is offline
Stomme klote mensjes uit mn klas kunnen nooit, daarom kan ik verdomme geen datum afspreken om naar mn beste vriend te gaan...
Oud 15-06-2002, 16:03
skyscraper
skyscraper is offline
kep net mijn frustraties er afgesext
Oud 15-06-2002, 16:06
Verwijderd
Ik voel me gigantisch klote, heb een hoofdpijn van hier tot Tokyo, en ben een slordige € 65 lichter.

Maar ik heb wel een supertoffe donderdag+vrijdag gehad...bedankt you-know-who
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:34
Esmée
Esmée is offline
Hmmm... ben lichtelijk gefrustreerd over de manier waarop sommige mensen altijd achter mijn rug om over me lopen te kutten, over dingen die ook nog eens vet onzin zijn, dan denk ik jezus anders heb je even het lef om het me in m'n gezicht te zeggen...
Verder baal ik dat ik de komende week elke ochtend al om 7 uur 's ochtends moet werken terwijl ik echt TE veel examenfeestjes heb Maar ja het vrij royale salarisje maakt het enigszins goed
Oud 15-06-2002, 16:44
Verwijderd
toen ik remblokken op m'n fiets wou zetten (kutklusje ), sprong de kabel dus m'n fiets kan naar de fietsenmaker. en ja toen ik nadat de kabel gesprongen was opstond, stond ik in een slak met blote voeten. ja het leven is mooi.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:07
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Secreet schreef:
dat klote-kutje op werk dat zelf niets kan en mij wel denkt te kunnen vertellenw at ik moet doen..ARGH !

15 jarige domme beterweter...

op dit moment heb ik weinig frustraties...
misschien alleen dat ik kaartjes moet kopen omdat me week OV het in het weekend niet doet... maar zo erg vind ik 't niet...
Oud 15-06-2002, 17:50
Verwijderd
ik heb vakantie, maar ik moet maandag naar school om een boekverslag in te leveren.. waar ik nu nog aan moet beginnen :/

ik ga dit jaar misschien niet over, ALLEEN maar omdat het kutwijf van frans me niet mag en me dus geen extra overhoring wil laten doen om die tiende punt extra binnen te halen.. terwijl iemand anders uit mn klas het wel mocht

ik heb net mn hele cu2 lopen veranderen, maar toen ik op 'verzenden' drukte kreeg ik te horen dat cu2 plat lag.. ik had het niet gesaved dus nou ben ik alles kwijt *tegen computer aan schop*

we hadden donderdag poldersportdag, waarbij ik drie keer in een sloot ben geflikkerd, en nu ben ik ziek

ik ben gisteren om half vier gaan slapen, vandaag om half vier wakker geworden, en nu kan ik vanavond met 100% zekerheid weer niet slapen waardoor ik de helft van mn zondag mis

mn ouders hebben een een of andere gare kennis van ze uitgenodigd om een weekje bij ons te komen logeren.. in MIJN kamer

mmz ik ben behoorlijk gefrustreerd zie ik nu :/
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
Boogie schreef:

moet je bij start--->instellingen--->configuratiescherm--->software
en dan zie je zo'n lijst en dan moet je bonzy buddy verwijderen
(hoop ik)
Ja weet ik, dat doe ik ook steeds. Maar dan heeft m'n broertje weer iets gedownload, start ik de pc op en dan komt er weer zo'n kloterig aapje vervelend doen..
Oud 15-06-2002, 18:32
]{ing
]{ing is offline
door die klote electricien moet ik alles zelf doen, ben vandaag begonnen met mijn kamer te verbouwen. waarom moet ik al deze klote klussen zelf doen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 19:46
BBEM
BBEM is offline
ik erger me aan alle klanten die we vandaag gehad hebben
Oud 15-06-2002, 19:57
Monica
Monica is offline
De laatste tijd erger ik me alleen maar aan mezelf: waarom ik mezelf vanalles beloof te doen en het vervolgens niet doe.

Met name leren.

Maar nu erger ik me ook even aan meneer v/d Velde, die naar alle waarschijnlijkheid even op de laatste week heeft zitten wachten om mij nog een vierkant rooster te geven.
Oud 15-06-2002, 21:30
euro
euro is offline
ik erger me...omdat ik harstikke lang op Engels heb zitten leren en nog maar 3.4 heb en omdat ik super snotsverkouden ben met dit lekkere weertje
Oud 16-06-2002, 11:00
fruitmand
fruitmand is offline
ik erger(de) me vannochtend toen ik EEN HALF UUR mn lenzen probeerden in te krijgen, maar het niet lukte! schreeuwde de hele buurt bij elkaar
Oud 16-06-2002, 11:01
Verwijderd
*haat een bepaalde kies* .. nog even en ik haal hem er zelf uit

Morgen examen :/
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:04
Verwijderd
Dat ik zo vroeg wakker ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 11:23
Verwijderd
Ik HAAT het gewoon dat mensen verdomme niet realiseren dat vandaag een niet-zo-leuke-datum voor mij is, dat ze gewoon te ongeinteresseerd zijn om het te onthouden, of gewoon egoistisch zijn en denken dat het wel meevalt ofzo.. *huil*

En ik moet een of andere verdomde opdracht in elkaar zien te krijgen voor 3 juli, en ik heb nog geeneens een IDEE wat ik moet gaan maken, en Photoshop werkt niet mee.. *grom*

EN ik baal gewoon van die mensen, die ervoor zorgen dat ik niet meer met mijn EIGEN musical mee mag doen omdat ik niets meer te maken heb met die groep..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:06
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik erger me aan poepleraren die je veel huiswerk geven in de week voor de proefwerkweek zodat je helemaal overstressed bent en bijna moet huilen....
En dan erger ik me ook aan alle mensen die geslaagd zijn. IK WIL OOOOOOOOOOK!!!
Oud 16-06-2002, 14:48
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik erger me dat mijn ex vriend het tijdens mijn examens na 2 jaar zo nodig moest uitmaken waardoor ik een examen helemaal godvergeten verprutst heb.. benw el geslaagd maar toch
ik ben gefrustreert dta hij binnen 2 dagen een nieuwe rveindin had en ik nu een jongen leuk vind maar teveel met mijn ex in me kop zit, zodat ik niet weet wta ik moet doen
ik haat eht dta ik morgen om 9 uur moet werken terwijl mijn ogen helemaal ontstoken zijn. en ik vind het klote dta mijn haar niet zit..
ik baal ervan dta mijn oma niet eesn de moeite nam om mij te bllen of ik geslaagd was of niet.. ik baal ervan dta ik 8 kilo was afgevallen en dat ik nu weer 1 kilo ben aangekomen..
ik baal ervan dta mijn rboeken nu veel te groot zijn
en ik baal ervan dta ik een jochje wil zien en ik snap hem niet helemaal grrrr
Oud 16-06-2002, 14:51
Talon
Talon is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
ik erger me dat mijn ex vriend het tijdens mijn examens na 2 jaar zo nodig moest uitmaken waardoor ik een examen helemaal godvergeten verprutst heb.. benw el geslaagd maar toch
ik ben gefrustreert dta hij binnen 2 dagen een nieuwe rveindin had en ik nu een jongen leuk vind maar teveel met mijn ex in me kop zit, zodat ik niet weet wta ik moet doen
ik haat eht dta ik morgen om 9 uur moet werken terwijl mijn ogen helemaal ontstoken zijn. en ik vind het klote dta mijn haar niet zit..
ik baal ervan dta mijn oma niet eesn de moeite nam om mij te bllen of ik geslaagd was of niet.. ik baal ervan dta ik 8 kilo was afgevallen en dat ik nu weer 1 kilo ben aangekomen..
ik baal ervan dta mijn rboeken nu veel te groot zijn
en ik baal ervan dta ik een jochje wil zien en ik snap hem niet helemaal grrrr
och, meisje toch..
Oud 16-06-2002, 17:51
fruitmand
fruitmand is offline
en ik erger me eraan dat mn vriendin en ik gisteravond aangeschoten waren en zij dus durfde om de jongen waarop zij verliefd was te zoenen, en ik niet
waarom moet ik nou zo verlegen tegen hem zijn
Oud 16-06-2002, 17:52
Verwijderd
*Schopt tegen computer* De floppydrive wil het gewoon niet doen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:54
Qamra
Qamra is offline
Ik erger me aan mensen die denken mij beter te kennen dan mezelf.. "Nee, zo denk je helemaal niet, bek dicht" Ja euh hallo? Ik hoop dat ik het wel beter weet..

En dat ze daar ook zooooooooooooooo koppig in blijven *wurg* *wurg*

Owja; en dat alle leuke jongens bezet zijn :X
Oud 16-06-2002, 17:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Iedereen irriteert mij zo'n btje op dit moment
Maak de hele tijd ruzie met iedereen.. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:55
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Iedereen irriteert mij zo'n btje op dit moment
Maak de hele tijd ruzie met iedereen.. *zucht*
niet met mij hoor...
Oud 16-06-2002, 17:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
niet met mij hoor...
Gelukkig nie
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:00
Souris
Souris is offline
ik baal gewoon dat ik bepaalde muziek niet in de media player van XP kan afdraaien
winamp doet ie ook al niet
dus ik wil het juiste programma downloaden,doet die site het gvd niet
tis al 3 weken dat die site niet wilt...
Oud 16-06-2002, 19:37
Verwijderd
ik vind het behoorlijk irritant dat msn en de hele comp dr steeds mee ophouden
en ik erger me aan school en aan de leraren die veel te veel huiswerk opgeven
grrr
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ik HAAT het gewoon dat mensen verdomme niet realiseren dat vandaag een niet-zo-leuke-datum voor mij is, dat ze gewoon te ongeinteresseerd zijn om het te onthouden, of gewoon egoistisch zijn en denken dat het wel meevalt ofzo.. *huil*

En ik moet een of andere verdomde opdracht in elkaar zien te krijgen voor 3 juli, en ik heb nog geeneens een IDEE wat ik moet gaan maken, en Photoshop werkt niet mee.. *grom*

EN ik baal gewoon van die mensen, die ervoor zorgen dat ik niet meer met mijn EIGEN musical mee mag doen omdat ik niets meer te maken heb met die groep..
Streep nummer 1 & 3 maar door! *joy*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:39
hoeva
hoeva is offline
aan me techniek leraar want ik moet morge een werkstuk inlevere en ik kan totaal een stukjes vinden, en we moge nie eens internet gebruiken GVD KLOOTZAK
en vandaag es een x nie aan me zus en dat kan oowk nie want ze is gelukkig nie thuis...
Oud 16-06-2002, 21:00
simple creed
simple creed is offline
ik kan me ergeren aan mensen die achter andere mensen aanlopen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:05
Shock
Shock is offline
ik erger me op het moment aan het feit dat m'n brommer zo achterlijk rijdt terwijl ie het vorige week nog perfect deed... moet ik 'm morgen opnieuw afstellen, hebbik helemaal geen zin in
Oud 16-06-2002, 22:36
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik erger me aan het feit dat ik nog anderhalve week naar school moet en dat ik veel te veel moet doen om het te halen ..(anderzz moet ik van school af ) en ik ben gefrustreerd vooral omdat ik niks gedaan heb heel het jaar ..LUI en nu keihard moet werken ...(terwijl ik met andere dingen in mijn hoof zit )
Oud 16-06-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
MORTICIA schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik nog anderhalve week naar school moet en dat ik veel te veel moet doen om het te halen ..(anderzz moet ik van school af ) en ik ben gefrustreerd vooral omdat ik niks gedaan heb heel het jaar ..LUI en nu keihard moet werken ...(terwijl ik met andere dingen in mijn hoof zit )
komt wle overeen met met jou.. alleen iets minder extreem denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:50
Piccola
Piccola is offline
Ik word echt stront en stront ziek van school! Mjah, meer van mezelf, want het is m'n eigen schuld. Ik heb dit jaar geen flikker uitgevoerd en nu moet ik er binnen 2 weken ff voor zorgen dat ik toch over ga dit jaar! Juist nu heb ik echt hele andere dingen aan mijn hoofd --> een klote relatie bv!

Ik heb nu al 6 dagen achter elkaar last van gigantische koppijn! En veel last van mijn maag. Dis gewoon pure stress door school en mijn vriend.

Is gvd ook nog het meest dierbare bezit wat ik heb kapot gegaan! Ik had een super mooie ketting van mijn beste vriend/ex gekregen. De boodschap bij die ketting en die ketting zijn me zo dierbaar. En nu issie gewoon kapot! Nou maar hopen dat ie nog gemaakt kan worden en dat je er dan niet teveel meer van ziet! Waarschijnlijk moet ie weer aan elkaar gelast worden. Dat wordt vast lelijk ofzo!

Mjah, kan nog wel uren door zeiken, maar daar heb ik nu geen zin in!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Morgen examen :/
Waarom zijn examens op HBO-niveau zo ongelooflijk simpel?!?

Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:58
Verwijderd
Het mag btw wel iets koeler zijn op mijn zolderkamertje :/
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:38
Souris
Souris is offline
Citaat:
******** schreef:
Oud 18-06-2002, 11:45
Mara
Mara is offline
Niks irriteert me vandaag, want ik heb een 8,4 op m'n wiskunde proefwerk waarvoor in niet geleerd had, niks van gemaakt had en waarvan ik dacht dat ik niks snapte!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Iets = VEEEEEEEEEEEEEEL
Oud 18-06-2002, 11:50
damaetas
damaetas is offline
whaaaaaaaaa pokkeheet hier,
geen zin in natuurkunde
fucking bloody crap "Desenchanté" op de radio (studio brussel heeft afgedaan)
Reageren

Regels voor berichten