Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Beste tekenfilm OOIT (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=43337)

Onze Zoon 06-04-2002 06:47

Beste tekenfilm OOIT

DE SMURFEN :cool:

red_hot_chilli_pieper 06-04-2002 09:11

neeeeejj man

ik heb ooit een tekenfilm gezien over een meisje dat in een kat was veranderd ofzo (t is allemaal wazig) met allemaal andere personages erbij en een vampier uiteindelijk als slechterik (wanneer ze weer een beetje een raar meisje is terugveranderd) en met een betoverd bos etc. die was heel vaag als iemand naar mijn omschrijving weet welke t is.

verdere toptekenfilms :
Secret of the Ninh
Waterschaps heuvel
Taran en de toverketel
iets van blablabla and the rainbow princess (over een vaag meisje met rare kleurenkleding die kon toveren ...een soort futuristisch riddertje en een eenhoorn ... staat me nog weinig van bij)
Thundercats
Dino riders
Cops
trapito (hoewelk ik m niet helemaal gezien heb)
de reddertjes in kangeroe land ! :D
Bionic six
de Macross series
teddy ruxspin
samurai pizza cats

ff wat series die ik de naam niet meer van weet:
1.*over een futuristiesche cowboy wereld ..met een sherrif en een robotpaard die in een menspaard kon veranderen met een huge big ass geweer*
2.*over 4 ruimte rangers ..een bruine een blonde een vrouw en de held die er doorsnee heldig uitziet ... galaxy rangers geloof ik*
3.*HEEEEL oud -> over jongeren die in robotcowboys konden veranderen om t kwaad te bestrijden .,. een heel verre voorloper van power rangers.. ik weet eigenlijk niet eens zeker meer of ie wel leuk was :D
4.*allemaal mensen met plaatjes op hun buik (ook weer scifi) van dieren ..daar konden ze geloof ik in veranderen ..uhm dr waren ook poppetjes van met hologrammen op hun buik. maar die vond ik ook nooit echt geweldig

flowerpower 06-04-2002 10:47

ratjetoe!!!!!!!!!!!!!!!!

Obi Wan 06-04-2002 18:45

X-Men
Spiderman

Dat soort tekenfilms vind ik wel leuk

en natuurlijk Eek the cat en Dexter :D

Diesel 06-04-2002 20:31

X-Men
Silver Surfer
Spiderman
COPS
Dragonball Z

maantje tuurt 06-04-2002 20:35

Tom and jerry
Sylvester en tweety
The pink panter
:)

woefke 06-04-2002 20:37

Feren Gully

Uice 06-04-2002 23:25

Citaat:

Obi Wan schreef:
X-Men
Spiderman

Dat soort tekenfilms vind ik wel leuk

en natuurlijk Eek the cat en Dexter :D

Die debiele cultuurbarbaren bij Fox Kids hebben nu een Nederlands gesproken versie van Eek! Ik zag het laatst toevallig, ik keek er vroeger vaak naar en vond het geweldig, maar wat er nu van is geworden... gelukkig ben ik er al overheen gegroeid...

De beste tekenfilmserie ooit is ongetwijfeld the Simpsons. Voor beste lange tekenfilm maakt South Park: BUL een kans...
maar kwa tekeningen is Disney natuurlijk de champ.

AJMouse 07-04-2002 10:07

het is toch southpark: BL&U of BLU net hoe je het wilt.....

Neways ik vind /\TL/\NTIS de tofste tekenfilm.

Uice 07-04-2002 10:09

O ja foutje.... South Park BLU.

wicce 07-04-2002 10:46

eerlijk gezegd, hercules. ik lag echt plat bij die film :D

Sookie 07-04-2002 14:12

The Lion King

*snif*

konflict 07-04-2002 14:36

oldschool transformers :cool:

wissie 07-04-2002 16:34

Citaat:

Sookie schreef:
The Lion King

*snif*

En op tv Dexter's Lab:)

crazy_ ella 07-04-2002 17:22

ratjetoe en bobby`s world:D

-Enid- 07-04-2002 19:13

Secret of the Ninh en Waterschaps heuvel zeker, verder kan ik ff nix verzinnen

stroopwafel 07-04-2002 19:24

DISNEY FILMS!!!!!!!!

hercules is idd verschrikkelijk :D:D

Piccola 07-04-2002 20:05

Dexters Lab, Cow & Chicken, De Smurfen, Dommel, Johnny Bravo, Teddy Ruxspin en de Troetelbeertjes!

cyc 07-04-2002 22:01

<-----Cartoonoholic

akira
nausicaa of the valley of wind
cowboy bebop
neon genesis evangelion
grave of the fireflies
transformers
teenage mutant ninja turtles
dexter's lab
alfred j. kwak
moomins
freakazoid
pinky&the brain
eek!
the simpsons
beavis and butthead
the maxx(plz come back on tv, plz!!!)
batman: the animated series

en veeeeeeeeeeeeeeeel meer, m.a.w. d'r is geen beste(voor mij iig)

king112 08-04-2002 15:56

AKIRA IS DUIDELIJK DE BESTE TEKENFILM OOIT

Uice 08-04-2002 16:44

Citaat:

Piccola schreef:
Dexters Lab, Cow & Chicken, De Smurfen, Dommel, Johnny Bravo, Teddy Ruxspin en de Troetelbeertjes!
Teddy Rukspin? Gatverdamme! Vroeger keek ik ernaar, later kreeg ik pas door waarom mijn broer zo moest lachen om die naam.

Kojiroh 08-04-2002 17:15

http://cmvl.org/images/akira.jpg
AKIRA RULED

BESTE TEKENFILM OOIT.

jellerd 09-04-2002 16:32

Alferd Jodocus Kwak, dat was zow ongelovelijk spannend, als ik nu toevallig tv zit te kijken en ik zap voorbij bovengenoemd tvprogramma laat ik hem altijd staan. En teddy ruxspin (ik weet niet of ik het goed schrijf) natuurlijk, was ook gewoon spannend

eXo 09-04-2002 21:30

Ik vind Belle en het Beest van Disney heel goed

BillyFish 09-04-2002 23:40

Mask
Inspector Gadget
Alfred J. Kwak
Dungeons & Dragons

Shrappers 10-04-2002 08:56

http://members.lycos.nl/insecticons8...avecartoon.jpg

Rufus Lee 10-04-2002 12:02

De allerbeste vind ik toch echt Rurouni Kenshin :)

Endaarnaast Grave of the Fireflies, die is ook zo mooi gewoon :)

En de meest komische is The Golden Boy, echt lache :D

cyc 10-04-2002 12:25

Citaat:

Rufus Lee schreef:

mwoa, nogal infantiele humor

Rufus Lee 10-04-2002 13:34

Citaat:

CycLoner schreef:

mwoa, nogal infantiele humor

infantiel :confused:

Eva* 10-04-2002 13:45

Merlijn de Tovenaar.
Die is echt cool. :D

mad operator 10-04-2002 21:46

Citaat:

red_hot_chilli_pieper schreef:
neeeeejj man

ff wat series die ik de naam niet meer van weet:
1.*over een futuristiesche cowboy wereld ..met een sherrif en een robotpaard die in een menspaard kon veranderen met een huge big ass geweer*

1 was MARSHALL BRAVESTAR

bertbart 10-04-2002 21:59

inspector gadget:D

Rollo Tomasi 11-04-2002 10:48

Tssss, en nog niemand heeft Duckman genoemd.... :mad: :p

NG 11-04-2002 11:16

Citaat:

konflict schreef:
oldschool transformers :cool:
agree

bertbart 11-04-2002 14:08

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Tssss, en nog niemand heeft Duckman genoemd.... :mad: :p
duckman is kewl.. haha.. zo grof, zo leuk, maar dr katz vind ik ook grappig... dat wil ik nooit missen

snoopy 11-04-2002 14:45

Mulan

Mr Stilo 11-04-2002 19:00

X-men
Dragonball Z

Freyja 11-04-2002 19:21

Citaat:

Rufus Lee schreef:
De allerbeste vind ik toch echt Rurouni Kenshin :)

Endaarnaast Grave of the Fireflies, die is ook zo mooi gewoon :)

Rurouni Kenshin, waaaah, waar heb je die vandaan?? *wil zien, wil zien*

Enne, ik hou anime ook ff als tekenfilm:

Oh My Goddess :p (nieuwe favoriet). De weinige anime die ik gezien heb, komt van internet... Gewone tekenfilms zijn meestal niet zo boeiend ;)

Ow Aladdin vond ik trouwens ook wel errug leuk :p

stroopwafel 11-04-2002 19:30

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
Mulan
dat meen je niet!!
dit vin ik echt een van de minder films van disney(alle films zijn goed maar deze is een bescheide goed :p)

snoopy 11-04-2002 21:04

Citaat:

stroopwafel schreef:

dat meen je niet!!
dit vin ik echt een van de minder films van disney(alle films zijn goed maar deze is een bescheide goed :p)

alleen de engelse versie, en dan eigenlijk alleen door Eddie Murphy!! :D

harrie the 5th 12-04-2002 00:22

We vergeten foofer en heathcliff toch ook niet hoop ik??

scala 12-04-2002 09:29

van die oude disney klassiekers:) das echt koel getekend, zoals sneeuwwitje, doornroosje of gwoon donald duck:P
verder ook nieuwere zoals lion king, mulan, shrek, alladin....

Van die jeugd tekenfilms zoals alfred j. kwak, de waterschapsheuvel etc:)

En de nieuwe tekenfilms, ALLES van cartoon network:P en south park roeleert:)

mjah kan niet kiezen hoor=)

Kojiroh 12-04-2002 16:17

Old school Transformers is ook heel kewl ja.

Maar Disney gezus, das ook niks.
En alle tekenfilmsvan Cartoon Network, tja da is ook nie super dan, meer alle herhalingen.

@Rufus Lee
Welke film van Rurouni Kenshin voor zover ik weet hebbie er een paar, want in de winkel hadden ze er ook 2.

Citaat:

Van die jeugd tekenfilms zoals alfred j. kwak, de waterschapsheuvel etc
Laat ze dan toch anime tekenfilms draaien, dan weet de jeugd van nu ook gelijk wat kwaliteit is.
Bedoel mijn neefje deed er een week over om dat deuntje van Alfred J. Kwak mee te neurien. Na een aflevering Flint the Timedetective kon ie het leidje en het dansje al?

Anywayz, ned tekenfilms sucken, laat ze maar meer anime halen.

scala 12-04-2002 16:33

Citaat:

Kojiroh schreef:
Maar Disney gezus, das ook niks.
En alle tekenfilmsvan Cartoon Network, tja da is ook nie super dan, meer alle herhalingen.

Laat ze dan toch anime tekenfilms draaien, dan weet de jeugd van nu ook gelijk wat kwaliteit is.
Bedoel mijn neefje deed er een week over om dat deuntje van Alfred J. Kwak mee te neurien. Na een aflevering Flint the Timedetective kon ie het leidje en het dansje al?

kzeg ook niet dat ze het moeten draaien...(doen ze dat dan?)ofzo. Ik zeg alleen dat ik dat vroeger leuk vond, je weet wel, in het kader van *jeugdsentiment* :D
en wtf is flint the timedetective:P kheb niet veel verstand van anime, maar je hebt toch dragonball z, pokemon en alles?

cyc 12-04-2002 16:58

Citaat:

Kojiroh schreef:
Dus de politieke inhoudt van Alfred J Kwak is je ontsnapt? Vindt het nogal lomp om te zeggen dat ned tekenfilms sucken alleen maar omdat je veel naar anime kijkt. Toegegeven, ze zijn niet allemaal je van het. Maar Alfred J Kwak is qua inhoudt en animatie(!) zeker op het niveau van kwaliteits-anime. Sterker zelfs, het is geanimeerd in Japan.

Kojiroh 12-04-2002 16:59

http://www.justdvdme.com/movies/Ftd2220.jpg

Dat manneke, komt volgens mij nu ook nog op een of ander vaag uur op Fox. En ja er zijn genoeg jeugdseries maar ook zat idiote.

Alfred J. Kwak is een zwaar suckende tekenfilm.
Waarom omdat vooral die politieke boodschap de boel gruwelijk verkloot. Alfred is nie eens funny.
Ik heb zo een bloed hekel als mensen geschiedenis op zo een manier in een tekenfilm verwerken. Is allemaal leuk en aardig maar die Dolf was een eikel in die serie, Alfred was een domme eend, en die mol sloeg al helemaal nergens op.

En dat het in Japan geanimeerd was is de enigste reden waarom het ooit kijkcijfers gehad heeft, en omdat ouders(sommige anywayz) hun kinder die shit dwongen te kijken. Onder het mom van is goed voor je ontwikkeling(ja toen al).

scala 12-04-2002 17:13

Citaat:

Kojiroh schreef:
Alfred J. Kwak is een zwaar suckende tekenfilm.
Waarom omdat vooral die politieke boodschap de boel gruwelijk verkloot. Alfred is nie eens funny.
Ik heb zo een bloed hekel als mensen geschiedenis op zo een manier in een tekenfilm verwerken. Is allemaal leuk en aardig maar die Dolf was een eikel in die serie, Alfred was een domme eend, en die mol sloeg al helemaal nergens op.

En dat het in Japan geanimeerd was is de enigste reden waarom het ooit kijkcijfers gehad heeft, en omdat ouders(sommige anywayz) hun kinder die shit dwongen te kijken. Onder het mom van is goed voor je ontwikkeling(ja toen al).

moeahah beetje gefrustreerd misschien:rolleyes: kom op je kunt ook overdrijven. Dat jij het nou niet grappig vind moet je zelf weten, maar dat wil niet zeggen dat het een klote tekenfilm is of dat kinderen gedwongen werden door ouders. (hoe kom je erop)
alsof iedereen van anime houdt, iedereen zijn eigen ding en als dat nou een beetje goed verdeeld wordt, dan is iedereen tevreden. Kbedoel, vind je het niet leuk, kijk je toch niet? niet zo moeilijk imo.

Kojiroh 12-04-2002 17:16

Citaat:

scala schreef:

maar dat wil niet zeggen dat het een klote tekenfilm is of dat kinderen gedwongen werden door ouders. (hoe kom je erop)

Wij moesten het op school kijken, er werden dan zelfs vragen over gesteld. Kun je voorstellen die crap op de basis school is gewoon erg.

En ik denk dat als je 100 kinderen anime en normaal tv laat kijken een groot deel de anime leuker gaat vinden.

scala 12-04-2002 17:23

Citaat:

Kojiroh schreef:
Wij moesten het op school kijken, er werden dan zelfs vragen over gesteld. Kun je voorstellen die crap op de basis school is gewoon erg.
Basisschool ja, dat zijn geen ouders! Dat kan ik niet zien als een goed argument. Je moet zoveel doen op school waarmee je het misschien niet eens bent, dan kan je de school msg zelfs wel beschuldigen van macht misbruik...of onderdrukking:D ik bedoel maar.

Citaat:

En ik denk dat als je 100 kinderen anime en normaal tv laat kijken een groot deel de anime leuker gaat vinden.
ja misschien wel maar op dit moment in dat in..dat is toch gewoon een generatie gebeuren! net zoals 'onze' generatie alfred j. kwak leuk vond (uitzonderingen daar gelaten:P)

cyc 12-04-2002 17:26

Kojiroh:

Vind het nogal lauwe argumenten. Politiek komt ook in veel anime voor. En dat het niet "funny" is, betekent ook niet dat het slecht is.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.