![]() |
Beste tekenfilm OOIT
DE SMURFEN :cool:
|
neeeeejj man
ik heb ooit een tekenfilm gezien over een meisje dat in een kat was veranderd ofzo (t is allemaal wazig) met allemaal andere personages erbij en een vampier uiteindelijk als slechterik (wanneer ze weer een beetje een raar meisje is terugveranderd) en met een betoverd bos etc. die was heel vaag als iemand naar mijn omschrijving weet welke t is. verdere toptekenfilms : Secret of the Ninh Waterschaps heuvel Taran en de toverketel iets van blablabla and the rainbow princess (over een vaag meisje met rare kleurenkleding die kon toveren ...een soort futuristisch riddertje en een eenhoorn ... staat me nog weinig van bij) Thundercats Dino riders Cops trapito (hoewelk ik m niet helemaal gezien heb) de reddertjes in kangeroe land ! :D Bionic six de Macross series teddy ruxspin samurai pizza cats ff wat series die ik de naam niet meer van weet: 1.*over een futuristiesche cowboy wereld ..met een sherrif en een robotpaard die in een menspaard kon veranderen met een huge big ass geweer* 2.*over 4 ruimte rangers ..een bruine een blonde een vrouw en de held die er doorsnee heldig uitziet ... galaxy rangers geloof ik* 3.*HEEEEL oud -> over jongeren die in robotcowboys konden veranderen om t kwaad te bestrijden .,. een heel verre voorloper van power rangers.. ik weet eigenlijk niet eens zeker meer of ie wel leuk was :D 4.*allemaal mensen met plaatjes op hun buik (ook weer scifi) van dieren ..daar konden ze geloof ik in veranderen ..uhm dr waren ook poppetjes van met hologrammen op hun buik. maar die vond ik ook nooit echt geweldig |
ratjetoe!!!!!!!!!!!!!!!!
|
X-Men
Spiderman Dat soort tekenfilms vind ik wel leuk en natuurlijk Eek the cat en Dexter :D |
X-Men
Silver Surfer Spiderman COPS Dragonball Z |
Tom and jerry
Sylvester en tweety The pink panter :) |
Feren Gully
|
Citaat:
De beste tekenfilmserie ooit is ongetwijfeld the Simpsons. Voor beste lange tekenfilm maakt South Park: BUL een kans... maar kwa tekeningen is Disney natuurlijk de champ. |
het is toch southpark: BL&U of BLU net hoe je het wilt.....
Neways ik vind /\TL/\NTIS de tofste tekenfilm. |
O ja foutje.... South Park BLU.
|
eerlijk gezegd, hercules. ik lag echt plat bij die film :D
|
The Lion King
*snif* |
oldschool transformers :cool:
|
Citaat:
|
ratjetoe en bobby`s world:D
|
Secret of the Ninh en Waterschaps heuvel zeker, verder kan ik ff nix verzinnen
|
DISNEY FILMS!!!!!!!!
hercules is idd verschrikkelijk :D:D |
Dexters Lab, Cow & Chicken, De Smurfen, Dommel, Johnny Bravo, Teddy Ruxspin en de Troetelbeertjes!
|
<-----Cartoonoholic
akira nausicaa of the valley of wind cowboy bebop neon genesis evangelion grave of the fireflies transformers teenage mutant ninja turtles dexter's lab alfred j. kwak moomins freakazoid pinky&the brain eek! the simpsons beavis and butthead the maxx(plz come back on tv, plz!!!) batman: the animated series en veeeeeeeeeeeeeeeel meer, m.a.w. d'r is geen beste(voor mij iig) |
AKIRA IS DUIDELIJK DE BESTE TEKENFILM OOIT
|
Citaat:
|
|
Alferd Jodocus Kwak, dat was zow ongelovelijk spannend, als ik nu toevallig tv zit te kijken en ik zap voorbij bovengenoemd tvprogramma laat ik hem altijd staan. En teddy ruxspin (ik weet niet of ik het goed schrijf) natuurlijk, was ook gewoon spannend
|
Ik vind Belle en het Beest van Disney heel goed
|
Mask
Inspector Gadget Alfred J. Kwak Dungeons & Dragons |
|
De allerbeste vind ik toch echt Rurouni Kenshin :)
Endaarnaast Grave of the Fireflies, die is ook zo mooi gewoon :) En de meest komische is The Golden Boy, echt lache :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Merlijn de Tovenaar.
Die is echt cool. :D |
Citaat:
|
inspector gadget:D
|
Tssss, en nog niemand heeft Duckman genoemd.... :mad: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mulan
|
X-men
Dragonball Z |
Citaat:
Enne, ik hou anime ook ff als tekenfilm: Oh My Goddess :p (nieuwe favoriet). De weinige anime die ik gezien heb, komt van internet... Gewone tekenfilms zijn meestal niet zo boeiend ;) Ow Aladdin vond ik trouwens ook wel errug leuk :p |
Citaat:
dit vin ik echt een van de minder films van disney(alle films zijn goed maar deze is een bescheide goed :p) |
Citaat:
|
We vergeten foofer en heathcliff toch ook niet hoop ik??
|
van die oude disney klassiekers:) das echt koel getekend, zoals sneeuwwitje, doornroosje of gwoon donald duck:P
verder ook nieuwere zoals lion king, mulan, shrek, alladin.... Van die jeugd tekenfilms zoals alfred j. kwak, de waterschapsheuvel etc:) En de nieuwe tekenfilms, ALLES van cartoon network:P en south park roeleert:) mjah kan niet kiezen hoor=) |
Old school Transformers is ook heel kewl ja.
Maar Disney gezus, das ook niks. En alle tekenfilmsvan Cartoon Network, tja da is ook nie super dan, meer alle herhalingen. @Rufus Lee Welke film van Rurouni Kenshin voor zover ik weet hebbie er een paar, want in de winkel hadden ze er ook 2. Citaat:
Bedoel mijn neefje deed er een week over om dat deuntje van Alfred J. Kwak mee te neurien. Na een aflevering Flint the Timedetective kon ie het leidje en het dansje al? Anywayz, ned tekenfilms sucken, laat ze maar meer anime halen. |
Citaat:
en wtf is flint the timedetective:P kheb niet veel verstand van anime, maar je hebt toch dragonball z, pokemon en alles? |
Citaat:
|
http://www.justdvdme.com/movies/Ftd2220.jpg
Dat manneke, komt volgens mij nu ook nog op een of ander vaag uur op Fox. En ja er zijn genoeg jeugdseries maar ook zat idiote. Alfred J. Kwak is een zwaar suckende tekenfilm. Waarom omdat vooral die politieke boodschap de boel gruwelijk verkloot. Alfred is nie eens funny. Ik heb zo een bloed hekel als mensen geschiedenis op zo een manier in een tekenfilm verwerken. Is allemaal leuk en aardig maar die Dolf was een eikel in die serie, Alfred was een domme eend, en die mol sloeg al helemaal nergens op. En dat het in Japan geanimeerd was is de enigste reden waarom het ooit kijkcijfers gehad heeft, en omdat ouders(sommige anywayz) hun kinder die shit dwongen te kijken. Onder het mom van is goed voor je ontwikkeling(ja toen al). |
Citaat:
alsof iedereen van anime houdt, iedereen zijn eigen ding en als dat nou een beetje goed verdeeld wordt, dan is iedereen tevreden. Kbedoel, vind je het niet leuk, kijk je toch niet? niet zo moeilijk imo. |
Citaat:
En ik denk dat als je 100 kinderen anime en normaal tv laat kijken een groot deel de anime leuker gaat vinden. |
Citaat:
Citaat:
|
Kojiroh:
Vind het nogal lauwe argumenten. Politiek komt ook in veel anime voor. En dat het niet "funny" is, betekent ook niet dat het slecht is..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |