Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel je je op relationeel gebied? #78 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1659631)

Rob 05-01-2008 17:22

Hoe voel je je op relationeel gebied? #78
 
Want de vorige was vol.

Inanis 05-01-2008 17:32

ik voel me een sluns op dit gebied.

Zao 05-01-2008 17:53

Ik voel me super op dit gebied ^^ Al bijna 14 maanden lang:cool:(y)(y)

Muchacha 05-01-2008 17:55

Vrij goed! Mijn eeuwige vlam heeft een vriendin, eigen schuld dikke bult van me, maar ik vind het niet zo erg. Als het iets moet worden tussen ons, komt het wel, zo niet, dan niet.
Ik ben wel toe aan een nieuw vriendje, zo wat daten en spanning en eerste zoen en aftasten... Hmmm :s

Pluis 05-01-2008 18:07

Ik wil dat hij me gewoon weer verkering vraagt, want de hele tijd semi-stiekem doen is soms best onhandig (vooral als zijn ouders thuis zijn of we moeten doen alsof er niks is voor onze vriendengroep)

Roosje 05-01-2008 18:40

Whoehoehoehoe*O* Hijs lief. Enn vanaaf mooi de hele avond in een cafeetje zitten jippiejajee. :bloos: *geniet*

Fayette 05-01-2008 18:42

Jeetje, ik word echt een emotioneel kipje van hem. :\ Liedjes luisteren die hij normaal op zijn gitaar speelt voor me en ik zit met tranen in mijn ogen. Beter zie ik hem weer heel gauw, ook al is het allemaal zo moeilijk! :'(

Kali 05-01-2008 18:47

Aangezien de vorige toe is:

Relationeel: De voorbije weken gaat het slecht.
Als ik iets zeg dat hem niet aanstaat klapt hij toe , negeert hij me , en moet ik een hele avond smeken om een reactie, dus ik sprak minder af met hem, omdat het altijd zo eindigde.
Werd er ongelooflijk moe van van het hele gedoe en sloot mezelf uiteindelijk ook meer af.
Had meer contact met vrienden, en vriendinnen.
En met nieuwjaar heeft hij op mijn computer in men e-mails zitten rondneuzen. En een e-mail gevonden naar men beste maatje op uni, waar ik pas paar dagen van vernomen had dat hij iets voor me voelt en waarin ik uitlegde waarom hij mij moest vergeten en dat het niets kan worden.

Maar nu ben ik kwaad, kwaad omdat mijn privacy geschonden werd, en kwaad omdat hij het me al weken verwijt, maar hoe meer hij me doet nadenken over de hele toestand, hoe meer ik tot conclusie kom dat zijn acties tot mijn reacties hebben gezorgd.

Vriendschap:
Door deze hele toestand heb ik ook geen contact meer met men maatje, want die voelt zich schuldig aan alles.
Verder zijn het examens, en iedereen zit binnen en niemand heeft tijd.

LiefsvanHier 05-01-2008 18:47

Mijn tjik doet stoppen met roken en het is echt vet grappig want hij flipt een beetje. Hij is chagrijnig maar reageert het gelukkig niet op mij af :). Ik probeer hem maar zoveel mogelijk op te vrolijken, maar ik moet er toch wel vreselijk om lachen. En ik zou het super vinden als het hem lukt (y).

Starsailorr 05-01-2008 18:53

Hij is een schatje en helemaal van mij :cool: *hebberig*

marrel 05-01-2008 18:54

Echt ik zou best een vriendje willen maar daar heb je eerst liefde voor nodig, maar verliefdheid voel ik totaal niet. Toch maar gaan samenwonen met 20 katten denk ik...

snoopy 05-01-2008 18:57

Zo lief! Hij vertelt iedereen die t maar horen wil dat we nu samenwonen. Hij is er echt trots op, haha! Verder zijn we al heel veel aan het kijken voor leuke dingen voor in huis en dat vind ik echt heel erg leuk om te doen.

Over een maand zijn we 5 jaar bij elkaar en dan gaan we lekker naar Keulen! Ik heb er zin in.

Qimm 05-01-2008 18:58

Hoewel ik gek op hem ben, alleen douchen is echt goddelijk :o Goed niemand om miijn rug in te zepen, maar de douche lekker op heet en dan tutten met alle shampootjes, cremepjes en scrubprutjes.
Volgende keer weer samen :P

Vanavond burgerlijk spelletjes doen. Ik heb een nieuw spelletje en ik ben zó benieuwt :D *http://www.killerbunnies.com* Hoe kan dat nou géén leuk spel zijn?

*tikt zichzelf op de vingers* behave!!

/randomness

WolterB 05-01-2008 18:59

huhuhuhu:o

@Qimm: met dat spel heb ik al meerdere keren in mn handen gestaan, vertel me hoe t was;)

Qimm 05-01-2008 19:08

ik zal het je laten weten :D

Get Psycho 05-01-2008 19:13

was zo ontzettend toppie gisteren!! Hij is heerlijk..jammer alleen dat ik me zo onzeker voel of hij mij nog wel leuk genoeg vind. Sinds mn laatste relatie uit is ben ik zowieso onzeker. Kan ik wel een relatie hebben? Wat is er mis met me dat t elke keer stuk loopt? En juist omdat ik echt niet wil dat dit stukloopt, word ik nog onzekerder..

Poepkind 05-01-2008 19:20

gisteren met mn date naar comedytrain geweest, dat was echt heel leuk. Heb me prima vermaakt met hem, en ik vind hem echt lief:)

Nala 05-01-2008 19:20

@ Kali: En Cartosa is toevallig je vriend? Kan natuurlijk ook toeval zijn
Citaat:

Ze is boos, heel erg boos. En ik deed iets heel doms gewoon omdat ik wou weten wat er in haar omging, iets wat ik laatste tijd nooit meer begreep en me alleen door voelde. En ik weet niet of ze het nog een kans wilt geven. Bleh.
En wat ben ik toch blij met hem. Dat was ik al en ik besef me echt wel wat ik heb, maar soms kom je van die figuren tegen die je dan even bezig ziet, waardoor je je eigen partner dan nóg meer gaat waarderen ;)
En ik vind het fijn, van die kleine momentjes samen. Dat je even elkaar vastpakt en elkaar wat langer vasthoudt dan normaal. Even dat contact benadrukken. Fijn. :)

Neko* 05-01-2008 19:28

Achja... Hij is er in ieder geval voor mij. Onvoorwaardelijk. En dat is fijn, ja.

niña 05-01-2008 19:50

We zijn in soepelheid beland ^___^

Kali 05-01-2008 20:13

Citaat:

Nala schreef: (Bericht 26758365)
@ Kali: En Cartosa is toevallig je vriend? Kan natuurlijk ook toeval zijn

Ja

Krummeltje 05-01-2008 21:32

Goed :D en vandaag acht jaar bij elkaar :o
En eigenlijk moet die 'en' een 'want' zijn denk ik ;)

Cethlion 05-01-2008 21:39

Ohh ik ben verliefd op de jongen die nu in Lotto Weekend Millionairs zit :bloos:
En hij is rijk want hij heeft sowieso al 16.000 euro gewonnen. En hij wordt dokter. :D

Verder. Ik verlies mijn twee beste vriendinnen steeds meer uit het oog. De een studeert in Leuven en wanneer ze dat niet doet, is ze bij haar vriend in Duitsland. Wanneer we elkaar wel zien, is het niet zoals vroeger. Toen konden we uren doorbabbelen terwijl we elkaar al dagelijks zagen. En nu gaat het nogal stroef. En de andere heeft het ontiegelijk druk, te druk om terug te mailen en iets af te spreken. Ga het nog een keer proberen om het allemaal 'op te peppen', maar als er geen initiatief blijft komen van hen, houdt het een keer op.

Yerli 05-01-2008 21:39

Ontzettend goed. Ik sta er soms van te kijken hoe goed.
We zitten erg op één lijn, hebben ontzettend veel gemeen en voelen elkaar goed aan. Ik geniet ook van elk moment dat we samen zijn, maar helaas hebben we het nu allebei nogal druk, maar elkaar lieve dingen sturen is ook leuk.

Anneka 05-01-2008 22:31

Citaat:

Krummeltje schreef: (Bericht 26759458)
Goed :D en vandaag acht jaar bij elkaar :o
En eigenlijk moet die 'en' een 'want' zijn denk ik ;)

je bent 21, en dan 8 jaar samen, tering jeugdliefdes bestaan dus nog :cool:

Ik benv erlieeefd <3

Krummeltje 05-01-2008 22:41

Citaat:

Anneka schreef: (Bericht 26760004)
je bent 21, en dan 8 jaar samen, tering jeugdliefdes bestaan dus nog :cool:

Uhuh :D

drukknoopje 05-01-2008 22:48

Hij is wel lief, doet van alles om me op te vrolijken en steunt me.

Quis 05-01-2008 22:54

Een vriendin wees me er op dat ik misschien niet per se een etiket op het ''iets'' tussen mij en hem moet willen plakken. En damn, hoe vaak ik ook de hele situatie van alle kanten bekeken heb, deze simpele doch doeltreffende ''oplossing'' was niet bij mezelf opgekomen. Moeilijk is het wel, controlfreak als ik ben, om niks benoemen, geen conclusies trekken, gewoon laten gebeuren, de verwarring voor lief nemen en het gewoon leuk te hebben. Maar wie weet lukt het en wie weet waar het allemaal op uidraait en wie weet hoe hard ik om mezelf kan lachen als ik hier over tien jaar op terug kijk.
En morgen komt ie eten. :)

ChocLot 06-01-2008 00:11

Morgen komt hij terug naar nederland. En dan ga ik hem knuffelen <3

Rob 06-01-2008 00:11

Ik mis d'r. :( Ik wil gewoon bij d'r zijn en mij nergens zorgen om maken en dat de tijd stil staat. <3

Ohmygosh! 06-01-2008 00:41

(Y) Ik ben echt helemaal gek op hem. Hij is zo ontzettend lief <3

Muchacha 06-01-2008 10:08

Citaat:

Anneka schreef: (Bericht 26760004)
je bent 21, en dan 8 jaar samen, tering jeugdliefdes bestaan dus nog :cool:

Dat dacht ik ook :eek: Geweldig :)(y)

OT: pffff, niemand specifiek op het oog en dan heb ik precies iedereen een beetje op het oog. Tijd voor wat spanning, dat die examens maar snel gedaan zijn!

Lilith 06-01-2008 10:29

woensdag is hij er weer als vanouds.
Heel laat hier en vroeg weer weg.

Beautiful Freak 06-01-2008 12:20

Kreeg vanmorgen nogal een vaag smsje van een vriend van me, of ik thuis was bij mijn ouders(woon op mezelf, aan de andere kant van het land). Enfin, er was iets ergs gebeurd, dus ik maak me wel een beetje zorgen, zo op een Christelijke tijd maar even een belletje doen. Voor de rest is het stil en dat is maar beter ook, atm.

ST*R 06-01-2008 13:33

Wow hij is echt 160 (?) graden gedraaid! Normaal zei hij als ik weg ging: zie je wel weer doei! en nu hebben we al een nieuwe afspraak over een paar dagen en wil hij me eigenlijk nog eerder zien. En normaal liet hij echt niks meer van zich horen na een date en nu smste hij al snel dat hij de hele tijd aan me moest denken.
Echt hoe kan dit :s maar ik vind het allemaal prima, als hij maar niet opeens terug verandert! En nu ben ik helemaal actief ondanks 1 uur slaap ofzo, en wil ik leuke dingen doen maar helaas heb ik ook nog zoiets als een studie..
Ow en hij vond de seks fantastisch hihi

Qimm 06-01-2008 13:36

Citaat:

ST*R schreef: (Bericht 26763309)
Wow hij is echt 160 (?) graden gedraaid! Normaal zei hij als ik weg ging: zie je wel weer doei! en nu hebben we al een nieuwe afspraak over een paar dagen en wil hij me eigenlijk nog eerder zien. En normaal liet hij echt niks meer van zich horen na een date en nu smste hij al snel dat hij de hele tijd aan me moest denken.
Echt hoe kan dit :s maar ik vind het allemaal prima, als hij maar niet opeens terug verandert! En nu ben ik helemaal actief ondanks 1 uur slaap ofzo, en wil ik leuke dingen doen maar helaas heb ik ook nog zoiets als een studie..
Ow en hij vond de seks fantastisch hihi


360 (of 180 bij een half rondje)

ST*R 06-01-2008 13:38

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26763343)
360 (of 180 bij een half rondje)

haha oja, dat is best heel erg logisch

Lilith 06-01-2008 14:05

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26763343)
360 (of 180 bij een half rondje)

360 graden dan draai je toch weer terug naar dezelfde richting als waar je vandaan kwam?
Lijkt me niet echt handig dan eh.

180 graden gedraaid zijn.
dat is de uitdrukking, want dan ga je helemaal de andere kant op :P

ST*R 06-01-2008 14:17

Citaat:

Lilith schreef: (Bericht 26763557)
180 graden gedraaid zijn.
dat is de uitdrukking, want dan ga je helemaal de andere kant op :P

haha hm ja dat bedoel ik dus, ik ben er niet helemaal bij :P

Aurora 06-01-2008 14:18

Oeh, vanavond. (y)

Freyja 06-01-2008 14:25

Hmja. Ex en ik zijn ook van die mutsen. Niet per se naar elkaar gerelateerd trouwens. Maar ben heel blij dat hij niet met z'n auto tegen een andere auto is geknald :| *achteraf schrik heeft om vakantieverhaal*

Verder, la, d'r moet maar weer eens wat gebeuren.

Ivoor 06-01-2008 14:27

Gisteren kwam ie, maar ik heb serieuze buikgriep en koorts enzo. Ik dacht "oh joepie, nu gaat hij me zien op zo'n vreselijk oncharmante wijze" wat ook gebeurde, want (sorry voor dit vieze detail) opeens moest ik overgeven, all over the place :o wat resulteerde in een gevecht tussen m'n moeder en hij over wie m'n haar uit m'n gezicht mocht houden, want dat is natuurlijk een échte betuiging van liefde he. Uiteindelijk stopte hij me heel lief in (en moest ik weer uit bed komen om hem uit te laten..).

Hij was gewoon zo lief en verzorgend :')

Neko* 06-01-2008 14:42

Soms word ik zo moe van bepaalde mensen. :s

Natalie_Dolphin 06-01-2008 15:08

frustraties T_T

Miek 06-01-2008 15:14

Na elkaar 3 weken fulltime gezien te hebben voelt het nu wel raar om te smsen

Daydream-ster 06-01-2008 15:48

Zelfs als ik huiswerk maak, en hij een spelletje speelt op de pc, zijn we leuk samen :p

Gisteren uit eten geweest en toen we in de kroeg zaten (en mijn ouders al thuis) kregen we een smsje dat mijn neef en zn vriendin twee dochtertjes hebben gekregen. Ik vind het zooo leuk! Mijn oom en tante zijn gisteren geweest, en mijn oom is de trotse opa, hij had al 100 foto's gemaakt. Ikvindhetzoleuk,enstiekumkriebelthetbijmijookwel:o

I C U 06-01-2008 16:23

Brunches zijn niet voor mij weggelegd... Jeetje. Maar goed, t was leuk, familieding enzo. Morgen weer naar school, 't serieuze leven weer in. En ik wil weten hoe het komende zaterdag gaat worden :o

Quis 06-01-2008 16:25

Hij heeft me drie keer gebeld terwijl ik in de bieb zat en het dus niet merkte. En nee terugbellen doe ik niet aan.-O- Waarom stuurt ie niet gewoon alsnog een smsje zodat ik weet wat er aan de hand is, óf komt ie gewoon over een uur, zoals afgesproken.

Dusjcrib 06-01-2008 17:08

@Quis: Waarom zou je niet terugbellen?

Ontopic: Hmm, ja :) Al die momentjes, zo fijn. Ohja, en 2 jaar.

Qimm 06-01-2008 17:08

Citaat:

Lilith schreef: (Bericht 26763557)
360 graden dan draai je toch weer terug naar dezelfde richting als waar je vandaan kwam?
Lijkt me niet echt handig dan eh.

180 graden gedraaid zijn.
dat is de uitdrukking, want dan ga je helemaal de andere kant op :P

nee, maar ik wou de graden uitleggen :bloos:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.