![]() |
Theo van ogh doodgestoken.
'Theo van Gogh doodgestoken'
Uitgegeven: 2 november 2004 09:46 Laatst gewijzigd: 2 november 2004 09:52 AMSTERDAM - Theo van Gogh is dinsdagmorgen omstreeks 9 uur doodgestoken op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5 op basis van meerdere bronnen uit de buurt. De dader zou nog voortvluchtig zijn. De politie wilde de identiteit van het slachtoffer nog niet bekend maken. http://nu.nl/news.jsp?n=435082&c=13 |
ach jee.
|
Ik lees nu al dat ie vermoord is.
|
:eek:
strax toch maar even het nieuws checken en laat me raden het was een allochtoon? |
Correctie: doodgeschoten
Ik zal hem wel missen. Z'n site is ook down. |
Nu.nl ligt plat, maar je kunt het nieuws ook op o.a. nos.nl vinden.
Ik bedoel, jezus. Ze hebben nog niet bekend gemaakt wie het gedaan heeft, en waarom, maar ik heb zo m'n vermoedens. Kennelijk is een documentaire een beetje in verkeerde aarde gevallen. |
die met ayaan hirsi ali :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nou ik hoop dat de dader geen moslim is.
|
ik hoorde het net op de radio.. tis toch niet normaal meer. mag niemand dan meer voor zijn mening uitkomen :mad: ?
|
Citaat:
|
Wie is het slachtoffer ? Ken hem niet ?
|
Citaat:
Als een FB ff de titel aan kan passen? Ook nog een stomme tikfout gemaakt zie ik nu. Ik vond 'em best wel een etter, maar aan de andere kant maakte 'ie wel erg goeie docu's/films. Ik hoop dat ze snel het motief bekendmaken, met een beetje geluk was het gewoon een gek zonder motief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederlandse Film/Docu maker. http://www.imdb.com/name/nm0324660/ |
Holy **** :eek:
Weten we trouwens zeker dat het geen hoax is? Dat zou wel 'des Theo's' zijn. Maar als het echt waar is, dan hebben zijn aanhangers weer een reden om alles wat links en/of allochtoon is te haten :( |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: nee... sorry... meot niet zo sarcastisch doen. Ik vind het echt idioot dat dit soort dingen gebeurt... |
Citaat:
De schutter loste 6 à 7 schoten en bleef toen nog minuten over het lichaam staan om te kijken of-ie echt dood was. Als dat waar is: moord. |
Citaat:
|
het is wel een manier om zijn mond te snoeren, maar net als bij meneer fortuyn vind ik het niet de meest geschikte manier (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
er worden dagelijks mensen neergeschoten en veelal zonder reden :rolleyes: Daar heb ik echt zo'n hekel aan dinges is dood *huil* *huil* *blabla* :rolleyes: |
ik las net dat hij neergestoken was en dat hij met een brief op zijn buik gevonden was...
en op nu.nl lees ik weer dat hij het politieburo is binnengelopen, nadat hij is neergeschoten... |
Citaat:
|
Theo van Gogh doodgestoken
Gepubliceerd op dinsdag 02 november 2004 Volgens nog onbevestigde berichten is Theo van Gogh dinsdagmorgen omstreeks 9.00 uur doodgestoken op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5 op basis van meerdere bronnen uit de buurt. Van Gogh zou zowel gestoken als neergeschoten zijn. De dader is gearresteerd op de Mauritskade. Ook een agent zou gewond zijn geraakt. bron hier staat dus dat hij gestoken én neergeschoten is :( |
Citaat:
|
Hè lekker, daar zaten we op te wachten. :(
Titel aangepast. |
Het is schandalig gewoon. En natuurlijk was het een dolgedraaide moslim, die vond dat hij Theo moest doden in de naam van Allah nadat hij die columns had gelezen en die uitspraken van Theo had gehoord (die nog lang niet allemaal zo gek waren). (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, inderdaad. Ik hoop van harte dat het geen moslim was. Who's next, Wilders? :) |
Citaat:
|
He fijn dat is zo ongeveer om de hoek van mijn kamer. Gelukkig ben ik even bij mijn ouders.
Er ligt een briefje met Islamitische teksten op zijn buik? |
Met wie moet Ayaan Hirsi Ali nu Submission II maken? :(
|
bevestigd... het is een moslim
|
Citaat:
alleen... tsja... ik vind het wel behoorlijk ziek dat iemand om z'n mening wordt vermoord. |
OK....nu breekt de hel pas goed los :(
|
Citaat:
|
Te verrot (n). Een man met provocatie als professie, maar dat kon ik wel waarderen. Hij wist zijn columns toch boeiend te brengen. Kortom; hoewel ik het natuurlijk niet altijd met hem eens was kon ik zijn uitgesprokenheid waarderen.
Jammer dit, nee eerder triest. |
Er is nog niks bekend over het motief en de daders. ze denken dat het een man en een vrouw is geweest.
|
wat geloof? Dit is notabene tijdens ramadan gebeurd
|
Citaat:
|
Citaat:
Tjah, maar ik moet de eerste moslim die in Nederland vermoord wordt om zijn uitspraken nog zien... |
Wat bestaan er toch enge mensen die zich niet kunnen beheersen. Ik vind Theo van Gogh een echte eikel en ook irritant, maar dit is kut. Vermoorden is toch wel echt ziek.
|
Citaat:
|
''iemand met een islamitisch uiterlijk''
hij heeft nog minuten over em heengebogen gezeten om te kijken of die dood was. :mad: :mad: . bron: NOS journaal. hopelijk da dit de druppel was en dat dus duidelijk wordt voor iedereen dat het niet werkt met sommige islamieten in Nederland. |
Jammer, ik was het vaak oneens met hem maar zijn collumns in de Metro heerschten .
|
hij was doodgeschoten en getoken met een briefje in ze rug ofzo?echt ernstig waarschijnlijk krijgen we nou weer massa rouw met rouwstoet en al...
|
Kom ik sinds lange tijd weer op N&A, zie ik meteen groot nieuws...poehee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |