Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Relatie is over... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1003990)

Choke 04-11-2004 17:27

Relatie is over...

Het is net uitgegaan tussen mij en me vriendin (2 jaar en 3 maanden).. ik ben er kapot van want ik zag het niet aankomen.. heeft iemand tips hoe je dit verwerkt... :(

Gothic 04-11-2004 17:29

Afleiding of een nieuwe relatie beginnen werkten bij mij prima (y).

little_devotion 04-11-2004 17:30

Hmm wat rot voor je. Ik heb helaas geen tips waar je echt iets aan zult hebben. Ik ben er zelf ook ontzettend slecht in om relatie´s te verwerken. Het kost gewoon tijd. Zorg in ieder geval voor afleiding. Doe veel leuke dingen met je vrienden bijvoorbeeld. Veel sterkte :)

Choke 04-11-2004 17:32

bedankt (y)

Suusk3 05-11-2004 15:34

Das idd kut als iemand het heel onverwachts uitmaakt. Heb ong. n week geleden meegemaakt :( K ben/was helemaal verliefd op hem en hij zei ook altijd op mij. Vorige week maandag hadde we dan afgesproke en die dag was weer heel gezellig enzow en rond 6 uur was ik weer thuis ginge we eten kreeg ik opeens een smsje van hem: sorry suus k vin t heel lullig om zo te zegge maar anders kan t nu ff nie maar kdenk da je me type nie bent..
:s das tog wel ff klote, we hadde al een tijd en komtie er opeens mee aan da k zn type nie ben :( tjah egt klote k heb toen egt keihard gehuild en de volgende dag ook, wat me toch wel heel erg opluchte.
Maar mijn beste vriendinne hebbe me zaterdag mee uitgenome en daar heb ik weer zat leuke jongens lere kenne en ben ook weer b-tje opgevrolijkt.. der bestaan heus wel meer jongens als hij.. maar toen het net uit was d8 k echt dat het nooit meer over zou gaan ik droomde over hem enz..

Nu ben ik nog wel een b-tje verdrietig hoor, maar gelukkig heb ik veel afleiding om me heen :)

K wil je veel sterkte wensen :)

Liefs, Suus xxx

Shitonya 05-11-2004 15:36

verder gaan met leven

N00dles 05-11-2004 15:45

Citaat:

Choke schreef op 04-11-2004 @ 18:27 :
Het is net uitgegaan tussen mij en me vriendin (2 jaar en 3 maanden).. ik ben er kapot van want ik zag het niet aankomen.. heeft iemand tips hoe je dit verwerkt... :(
Wat was haar reden om het uit te maken na zo'n lange tijd?

Suusk3 05-11-2004 15:58

Citaat:

Shitonya schreef op 05-11-2004 @ 16:36 :
verder gaan met leven

Voor sommige kan da lastig zijn; verder gaan met leven

Shitonya 05-11-2004 16:00

Citaat:

Suusk3 schreef op 05-11-2004 @ 16:58 :
jep, depressieve mensen

Suusk3 05-11-2004 16:04

Ohhh dus jij kunt, als je vriend(in) het uit zou maken na een lange en hevige relatie, zonder reden, gewoon vrolijk weer een uur later vrolijk zijn :s

Heroïn Chique 05-11-2004 16:24

pff..ik zou wel willen dat het uit was tussen mij en mn vriend.
maar helaas, ik houd van hem ook al haat ik hem ook.
:|

Cookie 05-11-2004 16:27

ik weet hoe je je voelt, kheb het zelf een hele tijd geleden ook meegemaakt, ik dacht echt dat ik nooit meer gelukkig zou kunnen worden en nooit meer verliefd zou kunnen worden op een ander, maar ik beloof je je komt er echt over heen. kan ff duren (bij mij ruim 2 maand na een relatie van 4 maanden) geef het de tijd...

Ruudje 05-11-2004 16:37

Citaat:

Suusk3 schreef op 05-11-2004 @ 16:58 :
Juist ja, maar het is mogelijk ;)

Suusk3 05-11-2004 19:47

Citaat:

cookie16 schreef op 05-11-2004 @ 17:27 :
ik weet hoe je je voelt, kheb het zelf een hele tijd geleden ook meegemaakt, ik dacht echt dat ik nooit meer gelukkig zou kunnen worden en nooit meer verliefd zou kunnen worden op een ander, maar ik beloof je je komt er echt over heen. kan ff duren (bij mij ruim 2 maand na een relatie van 4 maanden) geef het de tijd...
Precies :D

ilse 06-11-2004 00:25

ik heb het vandag uitgemaakt met mijn vriend. voel me ook kut, al heb ik het dan zelf gedaan en was het nog niet zo lang. maar je moet gewoon door, afleiding zoeken, met vriendinnen weg. en tsja, een andere relatie beginnen is ook makkelijk maar je gebruikt iemand wel :s (waarschijnlijk..)

succes in ieder geval!

justhanna 06-11-2004 12:12

ik had 8 maand, tis nu bijna 3 maand uit en ik heb het nog steeds niet verwerkt...
Het kost gewoon tijd.. Gun het ook tijd... Een andere relatie beginnen is in ieder geval niet een goede oplossing...
Gewoon afleiding zoeken is meestal het beste...

Sterkte in ieder geval... Ik weet hoe je je voelt... :)

Choke 06-11-2004 18:02

bedankt voor alle reacties!!

igfy 07-11-2004 11:49

Ik heb het twee week geleden ook uitgemaakt, na 21 maanden een relatie gehad te hebben. We hadden geen ruzie ofzo, maar het ging gewoon niet meer van mijn kant. Toch heb ik het ook heel zwaar met verwerken. Ik heb de afgelopen twee weken ieder moment iets te doen gehad zodat ik maar niet aan hem hoefde te denken. Nu moet ik een beetje rustig aan doen in verband met aankomende tentamens, en ik merk dat ik me het nu pas realiseer.
Ik denk dat het nog een hele tijd gaat duren voordat ik het verwerk. Maar het is voor mij voornamelijk het alleen zijn dat ik moet verwerken. Ik was gewend dat er iemand was die ik altijd kon berijken, en die alles voor me deed als ik dat vroeg. nu heb ik dat niet meer en moet ik leren om me ook alleen te kunnen vermaken. Dat is voor mij het meoilijkst.
neem dus ook genoeg tijd voor jezelf als je relatie net uit is. Koop iets leuks voor jezelf, ga naar de kapper en dat soort dingen. Ik heb gemerkt dat dat heel belangrijk is. want als je al je tijd volplant loop je eigenlijk maar een beetje als zombie rond voor mijn idee..

little nemo 07-11-2004 13:43

nah, ik heb n maand of 6 geleden hetzelfde gehad en het belangrijkste is dat je voor jezelf accepteert dat het uit is en niet meer goed gaat komen. daarnaast moet je gewoon onder ogen zien dat dat gewoon erg kut is en dat je er wel wat aan kan doen maar dat het hoe dan ook de komende tijd erg kut zal zijn.

wat je verder kan doen: zoals al gezegd, afleiding. niet zoveel mogelijk, maar ook als je geen zin hebt ga toch iets doen. ook al kost het veel moeite, ook al ben je er met je hoofd niet helemaal bij. wat btw bij mij ook hielp is veel met andere meisjes bezig zijn, dan merk je dat je toch wel leuk gevonden wordt enzo

hoe dan ook, veel sukses

U*NiQ 07-11-2004 15:46

Zoals meer mensen hier zeggen; zorg voor wat afleiding! Ga lekker stappen. Winkelen wil ook wel eens helpen ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.