Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2004, 17:27
Choke
Choke is offline
Het is net uitgegaan tussen mij en me vriendin (2 jaar en 3 maanden).. ik ben er kapot van want ik zag het niet aankomen.. heeft iemand tips hoe je dit verwerkt...
Oud 04-11-2004, 17:29
Gothic
Gothic is offline
Afleiding of een nieuwe relatie beginnen werkten bij mij prima .
Oud 04-11-2004, 17:30
little_devotion
little_devotion is offline
Hmm wat rot voor je. Ik heb helaas geen tips waar je echt iets aan zult hebben. Ik ben er zelf ook ontzettend slecht in om relatie´s te verwerken. Het kost gewoon tijd. Zorg in ieder geval voor afleiding. Doe veel leuke dingen met je vrienden bijvoorbeeld. Veel sterkte
Oud 04-11-2004, 17:32
Choke
Choke is offline
bedankt
Oud 05-11-2004, 15:34
Suusk3
Suusk3 is offline
Das idd kut als iemand het heel onverwachts uitmaakt. Heb ong. n week geleden meegemaakt K ben/was helemaal verliefd op hem en hij zei ook altijd op mij. Vorige week maandag hadde we dan afgesproke en die dag was weer heel gezellig enzow en rond 6 uur was ik weer thuis ginge we eten kreeg ik opeens een smsje van hem: sorry suus k vin t heel lullig om zo te zegge maar anders kan t nu ff nie maar kdenk da je me type nie bent..
das tog wel ff klote, we hadde al een tijd en komtie er opeens mee aan da k zn type nie ben tjah egt klote k heb toen egt keihard gehuild en de volgende dag ook, wat me toch wel heel erg opluchte.
Maar mijn beste vriendinne hebbe me zaterdag mee uitgenome en daar heb ik weer zat leuke jongens lere kenne en ben ook weer b-tje opgevrolijkt.. der bestaan heus wel meer jongens als hij.. maar toen het net uit was d8 k echt dat het nooit meer over zou gaan ik droomde over hem enz..

Nu ben ik nog wel een b-tje verdrietig hoor, maar gelukkig heb ik veel afleiding om me heen

K wil je veel sterkte wensen

Liefs, Suus xxx
Oud 05-11-2004, 15:36
Shitonya
Shitonya is offline
verder gaan met leven
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Choke schreef op 04-11-2004 @ 18:27 :
Het is net uitgegaan tussen mij en me vriendin (2 jaar en 3 maanden).. ik ben er kapot van want ik zag het niet aankomen.. heeft iemand tips hoe je dit verwerkt...
Wat was haar reden om het uit te maken na zo'n lange tijd?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:58
Suusk3
Suusk3 is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-11-2004 @ 16:36 :
verder gaan met leven

Voor sommige kan da lastig zijn; verder gaan met leven
Oud 05-11-2004, 16:00
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Suusk3 schreef op 05-11-2004 @ 16:58 :
jep, depressieve mensen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 16:04
Suusk3
Suusk3 is offline
Ohhh dus jij kunt, als je vriend(in) het uit zou maken na een lange en hevige relatie, zonder reden, gewoon vrolijk weer een uur later vrolijk zijn
Oud 05-11-2004, 16:24
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
pff..ik zou wel willen dat het uit was tussen mij en mn vriend.
maar helaas, ik houd van hem ook al haat ik hem ook.
Oud 05-11-2004, 16:27
Cookie
Cookie is offline
ik weet hoe je je voelt, kheb het zelf een hele tijd geleden ook meegemaakt, ik dacht echt dat ik nooit meer gelukkig zou kunnen worden en nooit meer verliefd zou kunnen worden op een ander, maar ik beloof je je komt er echt over heen. kan ff duren (bij mij ruim 2 maand na een relatie van 4 maanden) geef het de tijd...
Oud 05-11-2004, 16:37
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Suusk3 schreef op 05-11-2004 @ 16:58 :
Juist ja, maar het is mogelijk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 19:47
Suusk3
Suusk3 is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 05-11-2004 @ 17:27 :
ik weet hoe je je voelt, kheb het zelf een hele tijd geleden ook meegemaakt, ik dacht echt dat ik nooit meer gelukkig zou kunnen worden en nooit meer verliefd zou kunnen worden op een ander, maar ik beloof je je komt er echt over heen. kan ff duren (bij mij ruim 2 maand na een relatie van 4 maanden) geef het de tijd...
Precies
Oud 06-11-2004, 00:25
ilse
ilse is offline
ik heb het vandag uitgemaakt met mijn vriend. voel me ook kut, al heb ik het dan zelf gedaan en was het nog niet zo lang. maar je moet gewoon door, afleiding zoeken, met vriendinnen weg. en tsja, een andere relatie beginnen is ook makkelijk maar je gebruikt iemand wel (waarschijnlijk..)

succes in ieder geval!
Oud 06-11-2004, 12:12
justhanna
justhanna is offline
ik had 8 maand, tis nu bijna 3 maand uit en ik heb het nog steeds niet verwerkt...
Het kost gewoon tijd.. Gun het ook tijd... Een andere relatie beginnen is in ieder geval niet een goede oplossing...
Gewoon afleiding zoeken is meestal het beste...

Sterkte in ieder geval... Ik weet hoe je je voelt...
Oud 06-11-2004, 18:02
Choke
Choke is offline
bedankt voor alle reacties!!

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 01:03.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:49
igfy
igfy is offline
Ik heb het twee week geleden ook uitgemaakt, na 21 maanden een relatie gehad te hebben. We hadden geen ruzie ofzo, maar het ging gewoon niet meer van mijn kant. Toch heb ik het ook heel zwaar met verwerken. Ik heb de afgelopen twee weken ieder moment iets te doen gehad zodat ik maar niet aan hem hoefde te denken. Nu moet ik een beetje rustig aan doen in verband met aankomende tentamens, en ik merk dat ik me het nu pas realiseer.
Ik denk dat het nog een hele tijd gaat duren voordat ik het verwerk. Maar het is voor mij voornamelijk het alleen zijn dat ik moet verwerken. Ik was gewend dat er iemand was die ik altijd kon berijken, en die alles voor me deed als ik dat vroeg. nu heb ik dat niet meer en moet ik leren om me ook alleen te kunnen vermaken. Dat is voor mij het meoilijkst.
neem dus ook genoeg tijd voor jezelf als je relatie net uit is. Koop iets leuks voor jezelf, ga naar de kapper en dat soort dingen. Ik heb gemerkt dat dat heel belangrijk is. want als je al je tijd volplant loop je eigenlijk maar een beetje als zombie rond voor mijn idee..
Oud 07-11-2004, 13:43
little nemo
little nemo is offline
nah, ik heb n maand of 6 geleden hetzelfde gehad en het belangrijkste is dat je voor jezelf accepteert dat het uit is en niet meer goed gaat komen. daarnaast moet je gewoon onder ogen zien dat dat gewoon erg kut is en dat je er wel wat aan kan doen maar dat het hoe dan ook de komende tijd erg kut zal zijn.

wat je verder kan doen: zoals al gezegd, afleiding. niet zoveel mogelijk, maar ook als je geen zin hebt ga toch iets doen. ook al kost het veel moeite, ook al ben je er met je hoofd niet helemaal bij. wat btw bij mij ook hielp is veel met andere meisjes bezig zijn, dan merk je dat je toch wel leuk gevonden wordt enzo

hoe dan ook, veel sukses
Oud 07-11-2004, 15:46
U*NiQ
U*NiQ is offline
Zoals meer mensen hier zeggen; zorg voor wat afleiding! Ga lekker stappen. Winkelen wil ook wel eens helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten