Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals Chimera al zegt: dan had ze niet aan een relatie moeten beginnen, want ze wist dan vast wel dat ze jou pijn zou doen.. het ligt dus niet aan jou! Ik wil niet zeggen dat zij hier de boosdoener is, want ze heeft vast een reden om zo angstig te zijn, maar het is zeker niet jouw fout om zoiets te vragen |
![]() |
|
nou jongen hier ben ik dan en reageer!!
wat je nu allemaal zegt is gewoon te gek voor woorden heb ik gevragen of je het op het forum wou gooien NEE!! ik ben nu nog bozer..je verdraaid je woorden constant hou er in hemels naam eens mee op..moet de hele wereld weten wat ik godverdomme mee heb gemaakt? ![]() en ja mensen nu mijn kant van het verhaal!! hij vroeg het niet 1 keer, hij wist hoe moeilijk ik het ermee had en nog keer op keer vroeg hij of ik dit meer kon doen of ik dat meer kon doen en ik antwoorden NEE..ik kan het nog niet! nee is dan toch nee....ik heb het geprobeert om je liefde te geven keer op keer probeerde ik me van alles af te zetten om jouw verdomme liefde te geven!! maar nee ik kon het nog niet! en ten slotten ik heb niet alleen de belissing gemaakt om een relatie aan te gaan !! en het was proberen!!! proberen kan altijd fout of goed gaan!! daar hebben we samen voor gekozen.!!!nu niet die woorden gaan veranderen!! en ten slotten ben ik niet om dat ene woordje weg gegaan en hebben we daar ruzie om gekregen..precies dat zeg je goed we hebben daarruzie om gekregen maar tenslotte werd jij agressief en dat is iets waar ik niet tegen kan dat weet jij net zo goed als ik!! ik wilde het uitpraten als volwassen mensen met me ouders erbij omdat je me verdomme bang hebt gemaakt..weer iemand!! maar wie liep er weg ?? precies jij meneer!!! ik vroeg om even rust te hebben en jij bleef me bellen bleef me smsen en mailen!!..alles wat ik vroeg na die ruzies en schrik was rust..maar dat was me niet gegunt...als je dit op het forum wil neer zetten doe het dan goed!! maar flik me dit niet meer!! niemand hoeft iets van me prive leven af te weten zonder dat ik het niet wil!!!...geloof me jij moest maar eens mij leven hebben! of het meegemaakt hebben dan wil je niet meerleven!! laat me dat duidelijk zijn waarheid boven alles jongen! Waarheid!! verdomme!
|
Volgens jou deed je nix verkeerd.Maar jouw x-vriendin vond van wel.Ga naar haar toe en vraag haar waarom.Probeer het desnoods opnieuw en laat haar wennen aan het gevoel.Je zal wel merken of ze je een kus wil geve of niet.Maar vooral niet vragen.Laat haar doen.Als ze het opnieuw wil proberen ten minste.Sterkte.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hmm
ik denk dat jullie eens goed moeten gaan praten met elkaar want hier geven jullie elkaar een beetje de schuld van die ruzie en tjah... das niet goed natuurlijk ik zou zeggen ga eens met zijn tweetjes alleen praten en niet gaan schreeuwen of iets dergelijks gewoon rustig praten en dan kom je er samen toch wel uit? En ik moet dit even in het engels zeggen: If it's ment to be, you two will end up together, eventually. succes ermee groetjes
||
Citaat:
alleen voor mij niet meer..nooit meer ik ben alles verloren al mijn vertrouwens.. ik nooit meer ![]()
|
![]() |
ff een reactie norena, ik heb op de eerste plaats helemaal geen naam genoemd dus niemand kn weten over wie ik het had. jij hebt zelf jouw naam hierop gezet, ik niet.
Uitpraten als volwassenen doe je niet met je ouders erbij, dat doe je samen. ik heb een heel belangrijke les geleerd door jou. VERTROUW niemand, Iedereen kan zeggen dat ie van je houd, ze maken er toch maar een spelletje van en stampen je daarna keihard onderuit. Bedankt voor de wijze les. het ga je goed met de rest van je leven en hoop dat je een jongen vind die wel alles pikt en nooit kwaad wordt want anders is her weer snel over. |
![]() |
|
uhm norena ff paar vraagjes aan jou: niet aanvallend bedoeld ofzo hoor,
hoe lang geleden is het dat je misbruikt bent? heb je daarna hulp gezocht? niet alleen bij bekenden, maar misschien ook bij profesionele hulp? hadden jullie in jullie relatie helemaal geen contact? dan is het toch geen relatie te noemen, een kus op de wang van jou kant kan niets veroorzaken. HIj kan dan niets doen. Ik snap dat het heel moeilijk voor je is, heb zelf ook meegemaakt, maar ik vertrouwde mijn vriendjes, wat jij denk ik (nog) niet doet. JIj bent bang voor alles wat een man is denk ik, en dan kan je beter (nog) geen relatie beginnen... Je doet je vriend hier ook pijn mee... En in een relatie moet het van 2 kanten komen, dus een klein beetje liefde van jouw kant ik niet verkeerd... Zoals is hier lees had je een ontzettend lieve begripvolle vriend, die vind je niet zo snel meer... En erover praten met je ouders erbij lijkt me geen goed idee... Denk je dat hij dan nog iets durft te zeggen wat hij vind. HIj is dan als de dood dat hij iets verkeerd zegt. En het is dan beetje 3 tegen 1, want je ouders staan aan jouw kant natuurlijk. probeer je ook eens in zijn kant in te leven als je het aankan. dit is niet als aanval bedoelt ofzo, dus vat niet verkeerd op okeej? love sunflouwer
|
![]() |
hey!!
ik vind het vettt irri voor je, maar ik denk ook dat het moeilijk voor haar is. ze moet wel accepteren dat als ze een relatie heeft..dat ze niet gwoon nix kan zitten doen, ze moet toch snappen dat je IETs meer wil als bv. een halve meter van elkaar afzitten?!?!? ik snap hoe je je voelt en ik hoop dat het ooit nog goed komt met jullie... dikke *smak* (vaag verhaaltje, hoop dat je er iets aan hebt ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Door dat misbruik is intimiteit een groot probleem voor haar geworden. Ik denk dat het zo'n groot probleem is dat ze liever helemaal niemand meer aanraakt. Weet jij veel. Misschien is voor die ene kus 3 uur voorbereiding nodig. Als jij dan nog iets vraagt in de buurt van : is dat nou echt zo erg? dan kan ik begrijpen dat ze ontploft.
|
![]() |
||
Citaat:
Geen sex okay, maar ook geen zoenen? en geen knuffels? geen vasthouden? geen arm om elkaar heen? Kan ikzelf nauwelijks een relatie noemen. Er zitten duidelijk twee kanten aan het verhaal en ik ga er niet over oordelen, maar ik denk alleen dat onder deze omstandigheden een relatie aangaan gewoon geen goede beslissing was.
||
Citaat:
Ik snap wel dat je gelijk krijgt van iedereen hier op het forum, maar dat zou ik ook krijgen als ik overal de halve waarheid van zou zeggen. Uitpraten als volwassenen doe je met zn tweeen maar zonder ouders??? Jah sorry hoor.. Als jij een meisje uitzoekt van 16 die al nie te mondig is moet je nie gaan verw88 dat zoiets nie voor kan komen! Dat je zo lomp bent geweest *Norena* zoveel pijn te doen is nog tot daaraan toe, maar dat je nu zo hopeloos en zo kinder8ig bezig bent om dr zelfs nu nog een trap na te geven dat is wel erg misselijk. Als *Norena* toch zo'n slechte meid was, laat haar dan probeer die 'slechte tijd' dan maar eens te vergeten en laat haar lekker doorgaan zo. Op een of andere manier doe je dat niet en weet je dus dat ze WEL lief en WEL goed voor je geweest is. Jongen wees eens wijs en gedraag je eens naar je leeftijd jongen, lijkt wel of ik hier iets lees van een 13 jarige. |
![]() |
|
Verwijderd
|
*Legolas* heeft gelijk. Dat je hier loopt na te trappen is wel het toppunt van zieligheid zeg! Sjongejonge, ze heeft het al moeilijk genoeg en dan ga jij nog effe lopen natrappen ook! Je wist alles toch vantevoren? Dan moet je accepteren dat je niet teveel kan verw88 en als je dat niet kan had je nooit die relatie aan moeten gaan. Je hebt haar al genoeg pijn gedaan rot dan gewoon op en ga het er niet dieper in lopen rammen ja?! En dat je dan hier op het forum probeert positieve reacties op 'jouw verhaal' te krijgen is al helemaal treurig. Vertel dan gewoon de waarheid ipv dit aftreksel. Voor dit 'soort mensen' heb ik gewoon geen goed woord over...
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Jij ben echt een monster baz123... Je kan toch ruiken dat als een meisje zeer beschadigd is in het verleden, dat ze het dan ontzettend moeilijk heeft met intimiteiten? Dat je in een relatie liefde in de vorm van aanrakingen ed terug krijgt, is logisch tenminste, als beiden er klaar voor zijn. Maar als de ander sowieso kwetsbaar is, zoiets niet wil, haar uiterste best doet om je liefde te geven, op een andere manier dan jij misschien wilt, dan is het ook logisch dat jij niet gaat zitten drammen en zeuren om een kusje or whatever. Dat jij het maar een keertje vroeg, slaat nergens op... volgens *Norena* dee jij het constant, terwijl je wist dat ze het niet kon... Ik walg van je, hoe kan je zon teer meisje beschadigen... en helemaal als je zegt dat je van dr houdt... kom op zeg, jij wil alleen zelf plezier, anders had jij echt wel wat meer geduld gehad en had je haar zelf nooit durven beschadigen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als iemand problemen heeft gehad in zijn/haar vorige relatie dan moet je je niet opdringen en afwachten wat de ander wel of nie kan. duurt het te lang naar jou mening moet je er eerst uitgebreid over praten en niet gelijk vragen. dit kan voor de ander te opdringerig ervaren worden. de ander die dus een probleem gehad heb, kan rekening met je houden, maar het moet niet ten kosten van hem/haar gaan. geen dingen doen die je nie aankan omdat dat averechts werkt. ok, deze relatie is over, maar het gebeuren over vertrouwen wil ik wel bestrijden. of iemand te vertrouwen is weet je nooit. mijn tip is, als je problemen heb gehad met vertrouwen in een relatie, ga niet gelijk het diepen in met iemand maar probeer de persoon beter te leren kennen. dit om achteraf erge teleurstellingen te voorkomen. en ja er zijn zat mensen die te vertrouwen zijn alleen moet je geluk hebben om zo'n persoon te vinden. *Norena* ik zou niet gelijk alle jongens over 1 kam scheren. ik begrijp nadat je meerdere malen een verkeerde ervaring heb gehad, dat je dan niemand meer vertrouwt. wacht gerust af tot je iemand tegenkomt die respect voor je heb zoals je bent, begrip voor je situatie heb en die je wel kan vertrouwen. misschien klinkt het heel ver weg, maar die mensen bestaan er! wacht rustig af en neem ondertussen de tijd om te herstellen. verder het beste in deze moeilijke tijden en als je steun nodig heb, e-mail me. bas. ik hoop dat je ziet dat je iets teweeg heb gebracht. ik ben niet tegen je, maar alleen jij weet de waarheid en probeer die onder ogen te zien. geef toe als je foutzit en neem deze les mee naar je volgende relaties. verder ook jij het beste! ok mensen dit was mijn wijze les, voor meer info mail: m_braak@hotmail.com ik heb ook msn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #3 RareVogel | 239 | 26-12-2011 00:08 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #62 darkfairy | 494 | 28-06-2006 21:02 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |