![]() |
Ontmaagden = stoer?
Naar aanleiding van de qoute:
Citaat:
Weet uit ervaring, dat veel meiden wel eens zeggen, dat ze maagd zijn (bv bij een O.N.S.), omdat jongens dat stoer horen te vinden, dat zij als eerste ontdekkingsreiziger haar baaien mogen verkennen. Veel jongens vinden dat ook. Vraagje: Omgekeerd is dat niet zo! Of wel? :D |
mwah ik denk niet dat het stoer is. het is stoer om erover te praten, maar de daad opzich is niets stoers aan ;)
|
Over je voorbeeld: N00b dat je (maxicosy) bent....
Als je samen bent en het voelt vertrouwt en goed enzo en je pgaat al steeds beetje verder op seksueel gebied, en dan plaats je zo'n opmerking aan Hakkie, dan is daar niks stoers aan. Dus ik vind je opmerking kinderachtig en misplaatst. Verder: Tja mij boeit het niet zo, het heeft allebei wel wat, er zijn al tig topics over. |
Citaat:
Dus voor je met dat soort termen gaat smijten eerst even lezen :nono: Dit is een serieus topic wat mij betreft. @Mo6: Zo denk ik er ook over! Edit: @Hakkie: Mocht het zo wel overgekomen zijn als Fade o. L. zegt: sorry, was in ieder geval geenszins de bedoeling!!! |
het enige wat ik kwijt wil is kijk kids
|
Citaat:
Maar het was ook een serieuze reactie, omdat ik de aanleiding nogal misplaatst vond. Anyway antwoord heb ik al gegeven :) |
De maatschappij vindt het stoer.... ik niet.
|
Citaat:
Ontopic: Mijn vriend en ik zijn allebei nog maagd en ik denk zeker wel dat we het heel stoer van elkaar zullen vinden als we elkaar zullen ontmaagden ;) Maar alles voelt idd heel fijn en vertrouwd, en we zien wel hoe t allemaal zal lopen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou me verdomd weinig doen en ik zou ook niet bewust een ONS met een maagd hebben. Een meid die op zo'n manier ontmaagd wil worden hoeft niet bij mij aan te kloppen.
Maagden zijn vaak wat nauwer hetgeen het best lastig kan maken. Dus ik zie echt niet wat er zoveel fijner is aan ontmaagden... |
Citaat:
|
tsja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoer??? Stoer is niet het juiste woord denk ik. Vind het wel leuk om te doen... Ik bedoel het blijft toch iets aparts bij het meisje. "haar eerste keer, haar ontmaagding" door jou... Dat heeft toch wel iets en al helemaal als je het goed, lief, voorzichtig etc. hebt gedaan.
Ik zeg liever: ik heb 5 meisjes ontmaagd (bijv) dan dat ik zeg: ik heb het 5 keer met iemand gedaan... Niet dat het zo is maar het is een voorbeeld. |
ik heb een keer een jongen ontmaagd en nu voel ik me echt da bomb.
|
Citaat:
|
Ik vind't zwaar klote als ik mn vriendin moet ontmaagden want dat betekent vertraging.
|
Citaat:
Ik zou het niet stoer vinden, wel apart/bijzonder. Stoer vind ik het totaal verkeerde woord hiervoor, maar dat is mijn mening. |
Citaat:
Al zeg ik het zelf niet. |
Owh jah... jongens ontmaagden is mijn hobbie :cool:
Nee goed, ik vind ontmaagden niet stoer ofzo. Maar ik zou me wel vereerd voelen als ik iemand zou mogen ontmaagden. Over het algemeen bewaar je de eerste keer toch voor 'n bijzonder iemand op 'n bijzonder moment. En als ik nou juist die bijzondere persoon zou mogen zijn... tjah... ik zou me vooral vereerd voelen denk. |
Ik heb mijn maagdelijkheid wel verkwanseld omdat ik het gewoon een keer gedaan wilde hebben. Hij was wel lief, en het was best bijzonder, en zeker niet naar, en op het moment was ik trots en blij.
Maar toch, toen ik later verliefd werd op mijn vriend vond ik het toch zonde dat ik het niet voor hem bewaard had. |
Ik vind ontmaagden niet stoer, ken ook niemand die het daar om doet. Maar ik schijn welopgevoede mensen te kennen.
|
Citaat:
|
Ontmaagden kan een enorme hoop troep geven.
|
Citaat:
|
Kan me goed voorstellen dat het een mooi/apart iets is als je zielsveel van een meisje houdt, en je hebt haar mogen ontmaagden, stoer is idd niet het goeie woord,maar goed, das mijn mening :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dankje. Ik hoef niet zonodig: "Auw, Oei, Hoort dat?" te horen tijdens de sex :p.
|
Ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die liegen dat ze maagd zijn, omdat ze denken dat de jongen in kwestie het stoer vindt om haar te ontmaagden. Dan is het meer een fout geval van inlevingsvermogen.
Maar om nou te zeggen dat meiden die liegen over hun maagdelijkheid 'ziek' zijn...sorry, maar dan ben je óf niet veel gewend, óf je bent nogal snel geneigd grote woorden te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe je dat 'merkt'? Omdat ze het vertelt of je het van anderen hoort, of omdat ze wel heel zelfverzekerd is voor een 'maagd'? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar natuurlijk mag ze dat een turn-on vinden. En uiteraard hebben meiden fantasieen, het zou er uit zien als ze dat niet hadden. |
Zeggen dat je maagd bent om een jongen op te geilen vind ik een beetje wanhopig. Ik bedoel, stel je ziet 'n leuke jongen, je wilt ermee naar bed...dan zijn er toch nog wel andere manieren om hem mee naar huis en in bed te krijgen?
Je moet wel heel onzeker over je eigen lichaam zijn wil je leugens als: 'ik ben maagd' of 'ik ben lesbie' gebruiken om een jongen in bed te krijgen. En jongens die daar op ingaan vind ik ook vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik loog precies de andere kant op, de eerste keer. Hij had het gelukkig wel op tijd door. |
Ontmaagden stoer? Tsja.. denk dat zowiezo iedere keer dat je met iemand nieuws het bed deelt het een belevenis is. Door te zeggen dat je iemand ontmaagd heb zeg je dus "Ik heb het met iemand nieuws gedaan!" terwijl als je zegt "Ik ben met iemand naar bed geweest" kan het ook zo zijn dat je het al eerder heb gedaan en dan klinkt het minder spectaculair.
Het geeft misschien wel een meerwaarde aan de avond als je iemand ontmaagd (of niet, als het niet wil lukken :D ) maar echt stoer.. denk het niet. Denk wel dat het een trots geeft bij de ontmaagder. |
Dat is inderdaad stoer.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |