Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 21:46
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Naar aanleiding van de qoute:
Citaat:
Hakkie schreef op 12-11-2004 @ 22:39 :
Ik ben nog steeds maagd En heb sinds 1,5 maand een vriend die daar best wel eens verandering in zou kunnen brengen
in het topic "Maagd???" wilde ik de erg diepzinnige kreet 'Stoer!' daar planten. Maar kreeg een idee voor dit draadje...

Weet uit ervaring, dat veel meiden wel eens zeggen, dat ze maagd zijn (bv bij een O.N.S.), omdat jongens dat stoer horen te vinden, dat zij als eerste ontdekkingsreiziger haar baaien mogen verkennen. Veel jongens vinden dat ook.

Vraagje: Omgekeerd is dat niet zo! Of wel?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:48
Mo6
Mo6 is offline
mwah ik denk niet dat het stoer is. het is stoer om erover te praten, maar de daad opzich is niets stoers aan
Oud 12-11-2004, 21:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Over je voorbeeld: N00b dat je (maxicosy) bent....

Als je samen bent en het voelt vertrouwt en goed enzo en je pgaat al steeds beetje verder op seksueel gebied, en dan plaats je zo'n opmerking aan Hakkie, dan is daar niks stoers aan. Dus ik vind je opmerking kinderachtig en misplaatst.

Verder: Tja mij boeit het niet zo, het heeft allebei wel wat, er zijn al tig topics over.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:55
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-11-2004 @ 22:49 :
Over je voorbeeld: N00b dat je (maxicosy) bent....

Als je samen bent en het voelt vertrouwt en goed enzo en je pgaat al steeds beetje verder op seksueel gebied, en dan plaats je zo'n opmerking aan Hakkie, dan is daar niks stoers aan. Dus ik vind je opmerking kinderachtig en misplaatst.

Verder: Tja mij boeit het niet zo, het heeft allebei wel wat, er zijn al tig topics over.
Zeg, voordat je gaat schelden, zou ik even goed kijken. Ik HEB die opmerking niet geplaatst. En die opmerking was al HELEMAAL niet persoonlijk richting Hakkie bedoeld.

Dus voor je met dat soort termen gaat smijten eerst even lezen Dit is een serieus topic wat mij betreft.

@Mo6: Zo denk ik er ook over!

Edit:
@Hakkie: Mocht het zo wel overgekomen zijn als Fade o. L. zegt: sorry, was in ieder geval geenszins de bedoeling!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:01
Verwijderd
het enige wat ik kwijt wil is kijk kids
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 12-11-2004 @ 22:55 :
Zeg, voordat je gaat schelden, zou ik even goed kijken. Ik HEB die opmerking niet geplaatst. En die opmerking was al HELEMAAL niet persoonlijk richting Hakkie bedoeld.

Dus voor je met dat soort termen gaat smijten eerst even lezen Dit is een serieus topic wat mij betreft.

Ach, n00b is toch geen schelden?
Maar het was ook een serieuze reactie, omdat ik de aanleiding nogal misplaatst vond.
Anyway antwoord heb ik al gegeven
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:10
Soron
Soron is offline
De maatschappij vindt het stoer.... ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:39
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 12-11-2004 @ 22:55 :

Edit:
@Hakkie: Mocht het zo wel overgekomen zijn als Fade o. L. zegt: sorry, was in ieder geval geenszins de bedoeling!!!
No problem En toen was ik ineens de aanleiding voor een nieuw topic in Seksualiteit! Terwijl dit precies de derde keer is dat ik hier post

Ontopic: Mijn vriend en ik zijn allebei nog maagd en ik denk zeker wel dat we het heel stoer van elkaar zullen vinden als we elkaar zullen ontmaagden Maar alles voelt idd heel fijn en vertrouwd, en we zien wel hoe t allemaal zal lopen
Oud 13-11-2004, 07:58
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 12-11-2004 @ 23:39 :
Ontopic: Mijn vriend en ik zijn allebei nog maagd en ik denk zeker wel dat we het heel stoer van elkaar zullen vinden als we elkaar zullen ontmaagden Maar alles voelt idd heel fijn en vertrouwd, en we zien wel hoe t allemaal zal lopen
hmmm is stoer dan wel het juiste woord?
Oud 13-11-2004, 08:07
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 13-11-2004 @ 08:58 :
hmmm is stoer dan wel het juiste woord?
Ja, en die de juiste smilie.
Oud 13-11-2004, 10:00
Verwijderd
Zou me verdomd weinig doen en ik zou ook niet bewust een ONS met een maagd hebben. Een meid die op zo'n manier ontmaagd wil worden hoeft niet bij mij aan te kloppen.

Maagden zijn vaak wat nauwer hetgeen het best lastig kan maken. Dus ik zie echt niet wat er zoveel fijner is aan ontmaagden...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:33
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Soron schreef op 12-11-2004 @ 23:10 :
De maatschappij vindt het stoer.... ik niet.
"De maatschappij, dat ben jij" SIRE
Oud 13-11-2004, 10:45
Myuki
Myuki is offline
tsja
Oud 13-11-2004, 12:10
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-11-2004 @ 11:00 :
Maagden zijn vaak wat nauwer hetgeen het best lastig kan maken. Dus ik zie echt niet wat er zoveel fijner is aan ontmaagden...
Da's dus een fabeltje... het zijn de nerveuze meisjes die wat 'nauwer' lijken... Dat dat vaak samenvalt is een ander verhaal!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:10
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
EggeD schreef op 13-11-2004 @ 09:07 :
Je haalt me de woorden van mn beeldscherm.
Oud 13-11-2004, 13:01
Someboy
Someboy is offline
Stoer??? Stoer is niet het juiste woord denk ik. Vind het wel leuk om te doen... Ik bedoel het blijft toch iets aparts bij het meisje. "haar eerste keer, haar ontmaagding" door jou... Dat heeft toch wel iets en al helemaal als je het goed, lief, voorzichtig etc. hebt gedaan.

Ik zeg liever: ik heb 5 meisjes ontmaagd (bijv) dan dat ik zeg: ik heb het 5 keer met iemand gedaan...

Niet dat het zo is maar het is een voorbeeld.
Oud 13-11-2004, 13:18
Luna
Luna is offline
ik heb een keer een jongen ontmaagd en nu voel ik me echt da bomb.
Oud 13-11-2004, 14:27
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Luna schreef op 13-11-2004 @ 14:18 :
ik heb een keer een jongen ontmaagd en nu voel ik me echt da bomb.
kan ik me goed voorstellen, echt heel erg stoer ja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 15:08
Caligula
Caligula is offline
Ik vind't zwaar klote als ik mn vriendin moet ontmaagden want dat betekent vertraging.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 13-11-2004 @ 16:08 :
Ik vind't zwaar klote als ik mn vriendin moet ontmaagden want dat betekent vertraging.
*Zucht*

Ik zou het niet stoer vinden, wel apart/bijzonder. Stoer vind ik het totaal verkeerde woord hiervoor, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 13-11-2004 @ 18:06 :
Stoer vind ik het totaal verkeerde woord hiervoor,
al kan ik wel de 'kick' begrijpen, en dus ook de reden waarom het 'beter' dan gewoonlijk wordt gezien.
Al zeg ik het zelf niet.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:17
filia dei
filia dei is offline
Owh jah... jongens ontmaagden is mijn hobbie

Nee goed, ik vind ontmaagden niet stoer ofzo. Maar ik zou me wel vereerd voelen als ik iemand zou mogen ontmaagden. Over het algemeen bewaar je de eerste keer toch voor 'n bijzonder iemand op 'n bijzonder moment. En als ik nou juist die bijzondere persoon zou mogen zijn... tjah... ik zou me vooral vereerd voelen denk.
Oud 13-11-2004, 17:45
juno
juno is offline
Ik heb mijn maagdelijkheid wel verkwanseld omdat ik het gewoon een keer gedaan wilde hebben. Hij was wel lief, en het was best bijzonder, en zeker niet naar, en op het moment was ik trots en blij.

Maar toch, toen ik later verliefd werd op mijn vriend vond ik het toch zonde dat ik het niet voor hem bewaard had.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:16
Verwijderd
Ik vind ontmaagden niet stoer, ken ook niemand die het daar om doet. Maar ik schijn welopgevoede mensen te kennen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:50
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
EggeD schreef op 13-11-2004 @ 09:07 :
ehm jah ik lees altijd over smilies heen, moet ik toch eens mee ophouden
Oud 13-11-2004, 18:57
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ontmaagden kan een enorme hoop troep geven.
Oud 13-11-2004, 19:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 13-11-2004 @ 15:27 :
kan ik me goed voorstellen, echt heel erg stoer ja
sar-cas-me.
Oud 13-11-2004, 20:19
Custom
Custom is offline
Kan me goed voorstellen dat het een mooi/apart iets is als je zielsveel van een meisje houdt, en je hebt haar mogen ontmaagden, stoer is idd niet het goeie woord,maar goed, das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 02:12
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
filia dei schreef op 13-11-2004 @ 18:17 :

Over het algemeen bewaar je de eerste keer toch voor 'n bijzonder iemand op 'n bijzonder moment. En als ik nou juist die bijzondere persoon zou mogen zijn... tjah... ik zou me vooral vereerd voelen denk.
Ja, dat is voor mij ook wel de beste omschrijving denk ik. Maar ik heb gemerkt, dat er meiden zijn, die zeggen dat ze maagd zijn, omdat ze dat dan stoer of geil vinden of zo om te zeggen... dat is eigenlijk wel ziek toch?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:07
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 03:12 :
Maar ik heb gemerkt, dat er meiden zijn, die zeggen dat ze maagd zijn, omdat ze dat dan stoer of geil vinden of zo om te zeggen... dat is eigenlijk wel ziek toch?
Even voor de duidelijkheid: Ik niet. Maar dat heb ik hierboven ook al geprobeerd uit te leggen trouwens.
Oud 14-11-2004, 12:09
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 13-11-2004 @ 13:10 :
Je haalt me de woorden van mn beeldscherm.
Kan ik solliciteren voor fulltime Hakkie-vervangster ?
Oud 14-11-2004, 12:10
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
EggeD schreef op 14-11-2004 @ 13:09 :
Kan ik solliciteren voor fulltime Hakkie-vervangster ?
Ben ik zo irritant?
Oud 14-11-2004, 12:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 03:12 :
Ja, dat is voor mij ook wel de beste omschrijving denk ik. Maar ik heb gemerkt, dat er meiden zijn, die zeggen dat ze maagd zijn, omdat ze dat dan stoer of geil vinden of zo om te zeggen... dat is eigenlijk wel ziek toch?
Ziek? En wat is er 'geil' aan iemand die maagd is, klinkt een beetje verzonnen, sorry. Ik ken wel meiden die gewoon maagd wouden blijven, maar niet omdat dat 'geil' ofzo zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:28
Verwijderd
Nee, dankje. Ik hoef niet zonodig: "Auw, Oei, Hoort dat?" te horen tijdens de sex .
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die liegen dat ze maagd zijn, omdat ze denken dat de jongen in kwestie het stoer vindt om haar te ontmaagden. Dan is het meer een fout geval van inlevingsvermogen.

Maar om nou te zeggen dat meiden die liegen over hun maagdelijkheid 'ziek' zijn...sorry, maar dan ben je óf niet veel gewend, óf je bent nogal snel geneigd grote woorden te gebruiken.
Met citaat reageren
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 13:12 :
Ziek? En wat is er 'geil' aan iemand die maagd is, klinkt een beetje verzonnen, sorry. Ik ken wel meiden die gewoon maagd wouden blijven, maar niet omdat dat 'geil' ofzo zou zijn.
Nee, ik bedoel, dat ze zegt dat ze maagd is, maar dat je achteraf merkt van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 13:28 :
Nee, ik bedoel, dat ze zegt dat ze maagd is, maar dat je achteraf merkt van niet.
Oke, maar wat is daar dan 'ziek' aan? Degene die er achteraf achter komt dat zijn voorgestelde maagd helemaal niet zo braaf was, moet zich ziek voelen? Moet hij haar als ziek bestempelen?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:31
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-11-2004 @ 13:30 :
Oke, maar wat is daar dan 'ziek' aan? Degene die er achteraf achter komt dat zijn voorgestelde maagd helemaal niet zo braaf was, moet zich ziek voelen? Moet hij haar als ziek bestempelen?
Nee, ik vind dat je een zieke geest hebt, als je het nodig vindt om iemand op die manier 'op te geilen' of zo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 13:31 :
Nee, ik vind dat je een zieke geest hebt, als je het nodig vindt om iemand op die manier 'op te geilen' of zo.
Oh, oke.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 13:28 :
Hoe wou je dat 'merken'. Bovendien, er zijn altijd meisjes die ergens op geilen, boeit het. Laat ze lekker.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:47
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 13:45 :
Hoe wou je dat 'merken'. Bovendien, er zijn altijd meisjes die ergens op geilen, boeit het. Laat ze lekker.
Ik verbied het ze ook niet. Ik breng het alleen ter sprake, met mijn mening erbij. Dat mag toch, in een discussie?

En hoe je dat 'merkt'? Omdat ze het vertelt of je het van anderen hoort, of omdat ze wel heel zelfverzekerd is voor een 'maagd'?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 13:47 :
Ik verbied het ze ook niet. Ik breng het alleen ter sprake, met mijn mening erbij. Dat mag toch, in een discussie?
En ik mag het daar niet mee eens zijn toch? Dat je het vreemd vind okay, maar ik hou er niet van als mensen de seksuele voorkeuren van anderen meteen 'ziek' gaan noemen.

Citaat:
MaxiCosy schreef op 14-11-2004 @ 13:47 :

En hoe je dat 'merkt'? Omdat ze het vertelt of je het van anderen hoort, of omdat ze wel heel zelfverzekerd is voor een 'maagd'?
Alsof de verhalen van anderen altijd even correct zijn. En al vindt ze dat een turnon, who cares, meiden hebben ook fantasieen weet je...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:57
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 13:53 :
En ik mag het daar niet mee eens zijn toch? Dat je het vreemd vind okay, maar ik hou er niet van als mensen de seksuele voorkeuren van anderen meteen 'ziek' gaan noemen.
Tuurlijk mag dat. Maar dan moet je niet gaan insinueren dat ik dingen zit te verzinnen of zo En persoonlijk blijf ik het een zieke vorm van gebrek aan eigenwaarde vinden.

Citaat:
Alsof de verhalen van anderen altijd even correct zijn. En al vindt ze dat een turnon, who cares, meiden hebben ook fantasieen weet je...
Klopt, verhalen van anderen zijn niet altijd correct. Maar dat hou je altijd.

Maar natuurlijk mag ze dat een turn-on vinden. En uiteraard hebben meiden fantasieen, het zou er uit zien als ze dat niet hadden.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:10
filia dei
filia dei is offline
Zeggen dat je maagd bent om een jongen op te geilen vind ik een beetje wanhopig. Ik bedoel, stel je ziet 'n leuke jongen, je wilt ermee naar bed...dan zijn er toch nog wel andere manieren om hem mee naar huis en in bed te krijgen?

Je moet wel heel onzeker over je eigen lichaam zijn wil je leugens als: 'ik ben maagd' of 'ik ben lesbie' gebruiken om een jongen in bed te krijgen.

En jongens die daar op ingaan vind ik ook vreemd.
Oud 14-11-2004, 14:58
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ik hou er niet van als mensen de seksuele voorkeuren van anderen meteen 'ziek' gaan noemen.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Oud 14-11-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Nouja, necrofilie of seks met kleine kinderen kun je wel gerust ziek noemen, maar iets als liegen over je maagdelijkheid is daar toch niet echt mee te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 16:29
juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-11-2004 @ 17:23 :
Nouja, necrofilie of seks met kleine kinderen kun je wel gerust ziek noemen, maar iets als liegen over je maagdelijkheid is daar toch niet echt mee te vergelijken.

Ik loog precies de andere kant op, de eerste keer. Hij had het gelukkig wel op tijd door.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 16:54
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ontmaagden stoer? Tsja.. denk dat zowiezo iedere keer dat je met iemand nieuws het bed deelt het een belevenis is. Door te zeggen dat je iemand ontmaagd heb zeg je dus "Ik heb het met iemand nieuws gedaan!" terwijl als je zegt "Ik ben met iemand naar bed geweest" kan het ook zo zijn dat je het al eerder heb gedaan en dan klinkt het minder spectaculair.

Het geeft misschien wel een meerwaarde aan de avond als je iemand ontmaagd (of niet, als het niet wil lukken ) maar echt stoer.. denk het niet. Denk wel dat het een trots geeft bij de ontmaagder.
Oud 14-11-2004, 16:58
RanC
RanC is offline
Dat is inderdaad stoer.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
MaxiCosy schreef op 13-11-2004 @ 13:10 :
Da's dus een fabeltje... het zijn de nerveuze meisjes die wat 'nauwer' lijken... Dat dat vaak samenvalt is een ander verhaal!
Meiden worden op den duur echt wel wat wijder..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten