Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 21:02
Wasaap
Wasaap is offline
Vandaag geprobeerd mijn vriendin te ontmaagden maar ze is veel te nauw. Dit komt mede door dat ze gespannen is maar ook omdat ze nog nooit gevingert is. als ik een vinger naar binnen steek krijg ik er maar 1 in. En dat is al erg strak.

Mijn vragen:

Hoe kan ik haar ontspannen? (kruiden ofzo???)

Hoe kan ik haar het beste langzaam oprekken?

Alvast bedankt
Oud 25-05-2002, 21:08
Verwijderd
Er was iets soortgelijks geloof ik

*zoekt naar topic*

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=63276
zelfde probleem..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 21:17
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Vandaag geprobeerd mijn vriendin te ontmaagden maar ze is veel te nauw. Dit komt mede door dat ze gespannen is maar ook omdat ze nog nooit gevingert is. als ik een vinger naar binnen steek krijg ik er maar 1 in. En dat is al erg strak.

Mijn vragen:

Alvast bedankt
Je geeft zelf al aan waar het probleem zit, namelijk dat ze gespannen is. Het komt er dus op aan om er voor te zorgen dat ze voldoende ontspannen is. De beste manier om dat te doen is door voldoende tijd voor het voorspel te nemen, waarbij je haar lichaam kunt strelen en zoenen zodat ze voldoende opgewonden raakt. Haar vaginaspieren zullen zich dan automatisch ontspannen en haar vagina zal voldoende vochtig worden om jouw penis op te kunnen nemen.
Even een misverstand uit de weg ruimen: vingeren wil niet zeggen dat je je vingers in de vagina moet stoppen, maar dat jij met jouw vingers of zij met die van haar haar kittelaar en de directe omgeving daarvan stimuleert, met andere woorden: vingeren is niets anders dan dat een meisje zichzelf masturbeert of dat haar partner dit bij haar doet.
Oud 25-05-2002, 21:21
Wasaap
Wasaap is offline
DE oplossingen die daar gegeven worden zijn op ons niet van toe passing.

( voorspel hebben we 2 uur gedaan )

(stoppen met de pil kan niet omdat ze die niet gebruikt)

(glijmiddel is bij haar ECHT NIET nodig)
Oud 25-05-2002, 21:27
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Je geeft zelf al aan waar het probleem zit, namelijk dat ze gespannen is. Het komt er dus op aan om er voor te zorgen dat ze voldoende ontspannen is. De beste manier om dat te doen is door voldoende tijd voor het voorspel te nemen, waarbij je haar lichaam kunt strelen en zoenen zodat ze voldoende opgewonden raakt. Haar vaginaspieren zullen zich dan automatisch ontspannen en haar vagina zal voldoende vochtig worden om jouw penis op te kunnen nemen.
Even een misverstand uit de weg ruimen: vingeren wil niet zeggen dat je je vingers in de vagina moet stoppen, maar dat jij met jouw vingers of zij met die van haar haar kittelaar en de directe omgeving daarvan stimuleert, met andere woorden: vingeren is niets anders dan dat een meisje zichzelf masturbeert of dat haar partner dit bij haar doet.

Ik weet hoe ik moet vingeren hoor! maar voor de ontmaagding probeer ik altijd eerst even met een vinger. (zie verder vorige bericht)
Oud 25-05-2002, 22:19
GeNeVa
GeNeVa is offline
Het lijkt erop alsof jouw vriendin last heeft van Vaginisme

Bekijk deze site even, het is de moeite waard!
Oud 25-05-2002, 22:28
Wasaap
Wasaap is offline
bedankt voor de tip. Inmiddels krijg ik er een 2e vinger bij in maar niet helemaal. Wat ik voornamelijk zoek in deze topic zijn:

Iets om te ontspannen.

en

Een techniek om haar zo pijnloos opterekken.
Oud 25-05-2002, 22:50
*mystery*
*mystery* is offline
ben bang dat je toch nog ff zal moeten w8en. er is bijna geen enkele vrouw zo nauw dat er geen penis in past. waarschijnlijk voelt ze zich onzeker, of is ze bang. of misschien is ze er nog helemaal niet aan toe, en is dit een fysieke manier, om het mentale te uiten. geef haar nog even de tijd. geef haar complimentjes over haar lijf, stel haar gerust, en wees lief voor haar. misschien moet je aan haar vragen of ze er wel aan toe is, of dat er andere spanningen in haar leven zijn op dit moment waardoor ze niet alleen geestelijk gespannen is, maar ook lichamelijk. zorg gewoon dat zij zich op haar gemak voelt.
misschien kan je haar vragen, of ze, als ze alleen is, zelf een keer wil proberen er een paar vingers in te steken om te kijken of het dan wel lukt.
ik was eerst ook heel nauw (dacht ik) maar toen ik me heel erg op me gemak voelde bij me vriend kon ik me helemaal ontspannen. ik wil niet zeggen dat het toen geen pijn deed, maar dat wordt steeds minder.
volgens mij ben je wel lief voor je vriendin, want je bent teminste niet zo'n jongen die gewoon z'n pik erin douwt.

NYway,
veel succes!!!
groetjes,
*mystery*
Oud 25-05-2002, 22:53
Wasaap
Wasaap is offline
Ze krijgt er zelf ook niets in zelfs geen tampon. Ik heb haar gevraagt of ze er aan toe was en haar verplicht er minstens 10 minuten over te denken. maar ze zij meteen al ja en na 10 min nog steeds. Ik heb haar meerdere malen gecomplimenteerd en voor de rest was ze heel relaxed.
Oud 25-05-2002, 22:56
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

volgens mij ben je wel lief voor je vriendin, want je bent teminste niet zo'n jongen die gewoon z'n pik erin douwt.
tuurlijk ben ik lief! we hebben eerst ongeveer 2 uur voorspel gehad. (beetje vingeren,beffen en trekken) veel strelen en elke keer dat we elkaar zagen een klein stapje verder (en nu na 5 week dus.....) ik heb hem (mijn penis) er niet in 1 keer geprobeerd er in te drukken maar heel rustig millimeter voor millimeter maar op een gegeven moment wou hij niet verder en schreewde ze het uit van de pijn.
Oud 26-05-2002, 00:26
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

even off topic, er was al heel lang geleden een discussie dat jij hier niet meer zou komen weet je nog? niet echt fris, een gast van 37 op een site die scholieren.com heet. ik weet dat je hier een leraar bent, maar dat maakt het alleen maar erger!!!!
GATVERRRRRRRRRRRRR
Oud 26-05-2002, 01:14
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

even off topic, er was al heel lang geleden een discussie dat jij hier niet meer zou komen weet je nog? niet echt fris, een gast van 37 op een site die scholieren.com heet. ik weet dat je hier een leraar bent, maar dat maakt het alleen maar erger!!!!
GATVERRRRRRRRRRRRR
mwah hij doet niet vies geeft alleen maar advies en als dat getal naast zn naam er niet had gestaan had je het niet gemerkt dus i disagree, nou ben ik zelf natuurlijk ook 21 maar ik ga volgend jaar weer naar het vwo
Oud 26-05-2002, 01:38
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Anders moet je maar op zoek naar een nieuwe vriendin...
succes ermee!
heb het gevoel dat hij in zn 2 uur voorspel haar wel in the mood heeft gekregen maarja.....verder is het probleem niet weg door een nieuwe vriendin te nemen........das wel erg harteloos
Oud 26-05-2002, 10:58
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Nee joh, Ik heb zulke dingen niet nodig. Ze kreunen al weg bij zodra ik ze diep in hun ogen aankijk.
wanneer denk je zelf ontmaagd te worden?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:05
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
- Hoe kan ik haar ontspannen? (kruiden ofzo???)
- Hoe kan ik haar het beste langzaam oprekken?
soms wil een borrel wel eens wat helpen. ik bedoel dus NIET dat ze dronken moet worden, maar gewoon een beetje relaxed kan worden als ze wat alcohol neemt. volgens mij ligt het probleem alleen maar bij het (onbewust) gespannen zijn. een vagina hoef je niet 'op te rekken' want er past gewoon een penis in, tenzij er echt iets medisch aan de hand is, maar lijkt me dat je die conclusie nu nog helemaal niet hoeft te trekken.

hoe lang hebben jullie al sex? als het allemaal nog maar pas is dan zou ik gewoon eens iets langer wachten en nog een tijdje andere dingen met elkaar doen voordat ie er meteen echt in geduwt moet worden.

op die manier went ze langzaam aan het idee en wordt ze iedere keer meer ontspannen. op een gegeven moment gaat het vanzelf wel waarschijnlijk. het zit em meestal allemaal tussen de oortjes. gewoon wat meer tijd nemen. lukt het nog niet? nou, dan lukt het nog niet...volgende keer beter. hoe meer jullie je druk gaan maken dat het niet wil, hoe minder het zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:11
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

GATVERRRRRRRRRRRRR
Ook even offtopic: ik herinner me die discussie nog, en ik herinner mij ook dat ik toen een voorstel heb gedaan om hier op het forum een enquète te houden over de vraag of mijn aanwezigheid hier gewenst was, mede om diegenen die mijn aanwezigheid afkeurden ook een kans te geven om hun stem te laten horen. Ik heb toen tevens laten weten dat ik me bij een meerderheid van nee-stemmers terug zou trekken van dit forum en mijn bezoeken tot het exacte vakkenforum en het psychologieforum zou beperken, waarop jij reageerde dat jij dat dan weer kon waarderen. Voor nadere details over de discussie en mijn replies verwijs ik jou en de anderen naar http://forum.scholieren.com/showthre...ight=mathfreak
Laat ik even één ding duidelijk voorop stellen: ik kom hier om op een serieuze manier met jullie over sexualiteit te praten en vragen over sexualiteit te beantwoorden zonder verdere bijbedoelingen. Ik heb er zeer bewust voor gekozen om niet over mijn leeftijd te liegen omdat ik wens te zijn wie ik ben en niet zoals jij of anderen misschien zouden willen dat ik ben. Als je bezwaar hebt tegen mijn aanwezigheid op dit forum stel ik voor dat je bij Koen of chanel een formele klacht tegen mij indient. Ik wacht dan hun reactie daarop wel af.
Oud 26-05-2002, 11:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
neem heel vel tijd voor het voorspel en doe het bij haar thuis, daar is ze het meest op haar gemak.
Oud 26-05-2002, 11:35
Verwijderd
Tsjah om te ontspannen.. Euh, ms een warm bad, of euh, een massage vooraf? Is ze al eens klaargekomen van te voren? Want dan gaat de vagina vanzelf echt heel erg wijd open staan (bij mij iig), en om klaar te komen moet ze zich waarschijnlijk ook ontspannen.

En ik denk eerlijk gezegd niet dat je echt pijnloos op kunt rekken. Ik was ook heel erg nauw, zelfs de kleinste tampon kon dr niet in. Ik ben toen ingescheurd, het deed heel erg pijn. Maar daarna was ik gewoon wijd genoeg. En het is dus soms gewoon dat het moet inscheueren of iets dergelijks. Als ze echt zo nauw is, denk ik dat je dr wel een beetje op kunt rekken maar niet helemaal. het was echt hel voor mij maar het uiteindelijk super waard! Misschien moet je ook nog ff wat langer wachten, gewoon vaker vingeren, dat er ms steeds wat meer bij kan, ik heb echt geen idee hoe dat precies werkt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:42
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Goed, Ik heb je verhaal gelezen en kan me heel erg goed voorstellen hoe je je nu voelt. Maar gelukkig heb ik hier een geweldige oplossing voor. Echt waar. Ik als Casanova heb dit soort dingen namelijk al heel vaak meegemaakt, en ik ga je dus ook niet vragen of je wel zeker weet dat je dat meisje moet ontmaagden, wat ik overigens niet vind, want ik heb als levensdoel om meisjes te ontmaagden, maar goed... hier is wat je moet doen. Uit je verhaal blijkt dat je niet echt een goede minnaar bent. En het zou kunnen betekenen dat je, net als ik, nogal groot geschapen bent. Maar geen nood, er is dus wat aan te doen. Je hebt denk ik al begrepen dat je een goed voorspel nodig hebt. Niet alleen om haar te laten ontspannen, maar ook om er zelf een beetje in te komen, om haar in de stemming e krijgen, haar nat te maken en natuurlijk ok gewoon omdat het lekker is. Ik ga je niet allles voorkauwen, maar leuk is als je eenmaal bij haar mond aangekomen met je lippen, tijdens het zoenen je handen langzaam richting haar kruis beweegt en er niet meteen induikt. Je moet haar niet het idee geven dat je het alleen om de sex doet. Is wel moeilijk want ik begreep uit je info dat je een man was. Maar goed; wat dus helpt is om inderdaad te vingeren. Als het eerst maar met 1 vinger kan is niet erg, leef je uit. Na die ene vinger is het dan leuk dat je haar ff goed natlikt, je kan haar ook beffen en vingeren tegelijk, als je daar vragen over hebt moet je maar mailen, en wat ook kan helpen, is gewoon wat spuug aan de rand van haar vagina stoppen. Dit klinkt raar of vies, maar het valt best wel mee, en is echt een goede oplossing. Als je dat allemaal hebt gedaan zou het allemaal vlekkeloos moeten verlopen. Anders moet je maar op zoek naar een nieuwe vriendin...
succes ermee!
wat een eigendunk

En als je nou ff het hele topic had gelezen, hij heeft 2 uur voorspel gedaan, waarin hij heeft gevingerd en gebeft. Oftewel jouw advies al opgevolgd, dus heeft jouw verhaaltje niet zoveel zin. Een meisje kan echt te nauw zijn, ik was het ook. Ik ben ingescheurd en het bloedde dus ook. Dr kon gewoon nix in, hoe ontspannen ik ook was, en jij had het bij mij ook echt niet zonder pijn voor elkaar gekregen hoor. Het lijkt erop of je alleen maar een verhaaltje neer zet om ff iedereen te laten weten hoe stoer je bent ofzow

ziehier van dokterdokter.nl:
ontmaagding:
het in de vagina binnendringen van de penis bij de eerste geslachtsgemeenschap. Hierbij scheurt meestal het maagdenvlies (defloratie), als dit tenminste aanwezig is en het al niet eerder is gebeurd door o.a. gynaecologisch onderzoek of zelfbevrediging.

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:01
Wasaap
Wasaap is offline
IDD beter lezen....
Oud 26-05-2002, 12:02
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Een meisje kan echt te nauw zijn, ik was het ook. Ik ben ingescheurd en het bloedde dus ook. Dr kon gewoon nix in, hoe ontspannen ik ook was
Bedankt je hebt ons tenminste gerust gesteld. Deed het nog lang pijn na de eerste keer?
Oud 26-05-2002, 12:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wasaap schreef:

Een techniek om haar zo pijnloos opterekken.
'Oprekken'?

Kerel. Er moet een kind doorheen. Er valt echt niks op te rekken.

Je vriendin is waarschijnlijk gewoon gespannen. Als ze zich op een of andere manier niet op d'r gemakt voelt, spant ze haar spieren aan, en kom je d'r gewoon niet in.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Bedankt je hebt ons tenminste gerust gesteld. Deed het nog lang pijn na de eerste keer?
De keren erna ging het lekkere gevoel ook nog gepaard met pijn, dat was denk ik nog zo'n 5x, maar lang niet meer zo erg, de tweede keer was wel ook nog naar, maar daarna werd het gewoon steeds minder. Kheb wel een paar daagjes bij bepaalde bewegingen en bepaalde manieren hoe ik zat pijn gehad, omdat er als het ware een wondje zat. Het is nu eenmaal zo dat het bij een aantal meisjes nog helemaal nauw is. Er worden ook meisjes zonder geboren, of het scheurt in door zelfbevrediging, sport, gynaecologisch onderzoek, tampons etc. Als dat allemaal niet het geval is kan het dus gewoon zijn dat het nog te nauw is, maar ja, het is ms iets waar je doorheen moet. Na alles wat jij hebt verteld klinkt het gewoon alsof het komt doordat ze te gespannen is, 2 uur voorspel en al dat soort dingen zou genoeg moeten zijn. En als ze ook geen tampon of voorwerpen zelf naar binnen krijgt zal het daar denk ik niet aan liggen. Ik kon namelijk na de ontmaagding ineens wel gewoon tampons gebruiken, welke grote dan ook.

Als jij met je vinger naar binnen gaat, voel je het randje dan ook zitten? Dat was bij mij wel zo, dat je zo het punt voelt waar het te nauw is en waar je niet meer doorheen kunt..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:33
Wasaap
Wasaap is offline
Ja ik voel het zitten. en het is erg krap. het lijkt als ik zo voel heel erg op een kringspier.
Oud 26-05-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:
Ja ik voel het zitten. en het is erg krap. het lijkt als ik zo voel heel erg op een kringspier.
Hmz.. ja, dan denk ik dat ze gewoon hetzelfde heeft als ik had zeg maar.. En vrees ik dat ze ff door de pijn heen moet. Tsja, mn toenmalige vriendje was niet zo lief en voorzichtig als jij en heeft dus gewoon doorgeramd, kvoelde em echt zo ineens dr wel inpassen en doorgeen floepen, en toen bloedde het. Heb het dus echt voelen inschueren, was dus ECHT geen spanning ofzow, want ik was echt niet ineens wel ontspannen..

Tsja, ms is het als met een pleister dr af trekken, langzaam doet veel meer pijn dan in een keer snel ff dr doorheen, dan doet het daarna ff heel erg pijn, maar zakt dan weg.. Het was bij ons de allereerste keer dat we probeerden ook niet gelukt hoor, de tweede keer pas.. en toen hebben we het ook niet afgemaakt omdat het toen het eenmaal ingescheurd was dus bloedde en alles..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Mijn vragen:

Alvast bedankt

Heh heh, als ze nooit gevingerd is begin je daar toch mee. Mannen...

Als je er niet al 2 vingers naar binnen kan krijgen, gaat het gegarandeerd veel te veel pijn doen.

Nog iets - voorspel. Weetjewel. Wordt ze nat van, en wijder.

Kruiden Nope, je moet gewoon je werk doen. Langzaam oprekken kan ze zelf ook, jij ook, steeds een vinger erbij... En zelf in bad...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
ben bang dat je toch nog ff zal moeten w8en. er is bijna geen enkele vrouw zo nauw dat er geen penis in past. waarschijnlijk voelt ze zich onzeker, of is ze bang. of misschien is ze er nog helemaal niet aan toe, en is dit een fysieke manier, om het mentale te uiten.
Dat had ik dus ook... En dan doet het verdomd veel pijn omdat je onbewust aanspant.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:35
Verwijderd
tis volgens mij niet erg opwindend als jullie zoiets gaan doen van:

hmmz, hoeveel vingers kunnen we er vandaag inkrijgen..??

je moet gewoon lekker gaan vrijen en dan gebeurt het echt wel een keer.
jullie concentreren er veel te veel op....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

'Oprekken'?

Kerel. Er moet een kind doorheen. Er valt echt niks op te rekken.

Je vriendin is waarschijnlijk gewoon gespannen. Als ze zich op een of andere manier niet op d'r gemakt voelt, spant ze haar spieren aan, en kom je d'r gewoon niet in.
Er valt een hele hoop op te rekken, hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 14:09
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Heh heh, als ze nooit gevingerd is begin je daar toch mee. Mannen...

Nog iets - voorspel. Weetjewel. Wordt ze nat van, en wijder.
Eerst goed lezen en dan antwoorden graag.....
Oud 26-05-2002, 14:10
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Er valt een hele hoop op te rekken, hoor.
Volgens mij ook tenminte als en nu geen 2 vingers in passen zou er dan zonder oprekken een baby door heen kunnen?
Oud 26-05-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Eerst goed lezen en dan antwoorden graag.....
Jah sorry, had al gereageerd voordat ik alles gelezen had Het stond er ook stom
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:23
ConnX
ConnX is offline
Wat een ge-quote alhier

Ik hoop voor jou dat ze niet zwanger word (gezien ze niet aan de pil is) want dan is abortus plegen onmogelijk. Als ze zo nauw is als je zegt kan de dr. er natuurlijk onmogelijk met zon leuke eendenbek (voor al uw feesten en partijen) in!

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:26
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Wat een ge-quote alhier

Ik hoop voor jou dat ze niet zwanger word (gezien ze niet aan de pil is) want dan is abortus plegen onmogelijk. Als ze zo nauw is als je zegt kan de dr. er natuurlijk nomogelijk emt zon leuek eendenbek (voor al uw feesten en partijen) in!
hehe... deze quote is omdak je uitspraak kewl vin
Oud 27-05-2002, 09:20
Verwijderd
Sorry, maar ik vind dit echt bot klinken
*help me mijn vriendin ontmaagden*

Komt echt over alsof het niet over liefde gaat ofzo..

Zoiets moet vanzelf gaan, dat moet je niet forceren, speel eerst een tijdje met d'r dan gaat het wel..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 10:14
~Roosje~
~Roosje~ is offline
[QUOTE]McLaren schreef:
Sorry, maar ik vind dit echt bot klinken
*help me mijn vriendin ontmaagden*

Komt echt over alsof het niet over liefde gaat ofzo..

Zoiets moet vanzelf gaan, dat moet je niet forceren, speel eerst een tijdje met d'r dan gaat het wel..

helemaal mee eens.....
Oud 27-05-2002, 11:28
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Wat een ge-quote alhier

Ik hoop voor jou dat ze niet zwanger word (gezien ze niet aan de pil is) want dan is abortus plegen onmogelijk. Als ze zo nauw is als je zegt kan de dr. er natuurlijk onmogelijk met zon leuke eendenbek (voor al uw feesten en partijen) in!
LOL
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 09:13
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Wat een ge-quote alhier

Ten eerste: Hoe kan ze zwangerworden als ik haar nog niet ontmaagd heb?

Citaat:
McLaren schreef:
Ten 2e: Als je goed leest zie je dat er al aardig wat is afgespeelt....

Het is erg iri als mensen in hun reactie iets zeggen wat nergens op slaat. En dat zouden ze weten als ze eerst alles even door lezen.
Oud 28-05-2002, 17:26
Semele
Semele is offline
Ik herken je probleem heel erg. Mijn ervaring is dat je er niet op moet hopen dat 'hij er zomaar in gaat'. Mijn vriend en ik hebben ook maaaanden geprobeerd, en uiteindelijk lukte het steeds een stukje verder totdat het eindelijk helemaal paste.

Wat ik je dus wil adviseren is gewoon lekker doorgaan en blijven proberen, op een dag lukt het vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Volgens mij ook tenminte als en nu geen 2 vingers in passen zou er dan zonder oprekken een baby door heen kunnen?
euhm, dan zou ze inscheuren.. gebeurt zoiezo wel vaker bij een bevalling, dat de vrouw inscheurt
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Ten eerste: Hoe kan ze zwangerworden als ik haar nog niet ontmaagd heb?

Je hebt het toch wel al geprobeerd? Toen ben je toch een beetje in haar geweest? Als je toen geen condoom omhad, kan ze van jouw voorvocht zwanger worden. Ook als jij bv met je vingers aan jezelf hebt gezeten en dan in haar gaat, kunnen er per ongeluk spermacellen bij haar binnenkomen.. Dus zo'n loze opmerking is het niet eens
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:34
Bart Erik
Bart Erik is offline
tegenwoordig wordt er zelfs preventief gesneden door de dokter.. kwestie van een scheuring met nare gevolgen (incontinentie, littekens....) te voorkomen..

be
Oud 28-05-2002, 19:09
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Je hebt het toch wel al geprobeerd? Toen ben je toch een beetje in haar geweest? Als je toen geen condoom omhad, kan ze van jouw voorvocht zwanger worden. Ook als jij bv met je vingers aan jezelf hebt gezeten en dan in haar gaat, kunnen er per ongeluk spermacellen bij haar binnenkomen.. Dus zo'n loze opmerking is het niet eens
Was MET
Oud 28-05-2002, 19:10
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Semele schreef:
Ik herken je probleem heel erg. Mijn ervaring is dat je er niet op moet hopen dat 'hij er zomaar in gaat'. Mijn vriend en ik hebben ook maaaanden geprobeerd, en uiteindelijk lukte het steeds een stukje verder totdat het eindelijk helemaal paste.

Wat ik je dus wil adviseren is gewoon lekker doorgaan en blijven proberen, op een dag lukt het vanzelf!
ik heb al eerder een meisje ontmaagd. Dit was na 10 min. voorspel en toen ging het makkelijk eerst beetje krap maar al gauw lekker en geen bloed.
Oud 28-05-2002, 19:11
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Bart Erik schreef:
tegenwoordig wordt er zelfs preventief gesneden door de dokter.. kwestie van een scheuring met nare gevolgen (incontinentie, littekens....) te voorkomen..

be
zou een goedde oplossing zijn.... Als ze geen hekel had aan doctoren....
Oud 28-05-2002, 19:15
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Oud 28-05-2002, 22:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Bart Erik schreef:

be
meer info?
Oud 29-05-2002, 00:33
M@TRIX
M@TRIX is offline
nu ik de titel nog is lees
lijkt erop alsof we voor je ff je vriendin moette ontmaagde

*melig*
mij ni gzien kep me eigeste meissie
Oud 29-05-2002, 10:07
MissBi@tch
MissBi@tch is offline