![]() |
|
Verwijderd
|
Er was iets soortgelijks geloof ik
*zoekt naar topic* http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=63276 zelfde probleem.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet hoe ik moet vingeren hoor! maar voor de ontmaagding probeer ik altijd eerst even met een vinger. (zie verder vorige bericht)
|
Het lijkt erop alsof jouw vriendin last heeft van Vaginisme
Bekijk deze site even, het is de moeite waard!
|
ben bang dat je toch nog ff zal moeten w8en. er is bijna geen enkele vrouw zo nauw dat er geen penis in past. waarschijnlijk voelt ze zich onzeker, of is ze bang. of misschien is ze er nog helemaal niet aan toe, en is dit een fysieke manier, om het mentale te uiten. geef haar nog even de tijd. geef haar complimentjes over haar lijf, stel haar gerust, en wees lief voor haar. misschien moet je aan haar vragen of ze er wel aan toe is, of dat er andere spanningen in haar leven zijn op dit moment waardoor ze niet alleen geestelijk gespannen is, maar ook lichamelijk. zorg gewoon dat zij zich op haar gemak voelt.
misschien kan je haar vragen, of ze, als ze alleen is, zelf een keer wil proberen er een paar vingers in te steken om te kijken of het dan wel lukt. ik was eerst ook heel nauw (dacht ik) maar toen ik me heel erg op me gemak voelde bij me vriend kon ik me helemaal ontspannen. ik wil niet zeggen dat het toen geen pijn deed, maar dat wordt steeds minder. volgens mij ben je wel lief voor je vriendin, want je bent teminste niet zo'n jongen die gewoon z'n pik erin douwt. NYway, veel succes!!! groetjes, *mystery*
|
Ze krijgt er zelf ook niets in zelfs geen tampon. Ik heb haar gevraagt of ze er aan toe was en haar verplicht er minstens 10 minuten over te denken. maar ze zij meteen al ja en na 10 min nog steeds. Ik heb haar meerdere malen gecomplimenteerd en voor de rest was ze heel relaxed.
||
Citaat:
||
Citaat:
GATVERRRRRRRRRRRRR
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hoe lang hebben jullie al sex? als het allemaal nog maar pas is dan zou ik gewoon eens iets langer wachten en nog een tijdje andere dingen met elkaar doen voordat ie er meteen echt in geduwt moet worden. op die manier went ze langzaam aan het idee en wordt ze iedere keer meer ontspannen. op een gegeven moment gaat het vanzelf wel waarschijnlijk. het zit em meestal allemaal tussen de oortjes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laat ik even één ding duidelijk voorop stellen: ik kom hier om op een serieuze manier met jullie over sexualiteit te praten en vragen over sexualiteit te beantwoorden zonder verdere bijbedoelingen. Ik heb er zeer bewust voor gekozen om niet over mijn leeftijd te liegen omdat ik wens te zijn wie ik ben en niet zoals jij of anderen misschien zouden willen dat ik ben. Als je bezwaar hebt tegen mijn aanwezigheid op dit forum stel ik voor dat je bij Koen of chanel een formele klacht tegen mij indient. Ik wacht dan hun reactie daarop wel af.
|
Verwijderd
|
Tsjah om te ontspannen.. Euh, ms een warm bad, of euh, een massage vooraf? Is ze al eens klaargekomen van te voren? Want dan gaat de vagina vanzelf echt heel erg wijd open staan (bij mij iig), en om klaar te komen moet ze zich waarschijnlijk ook ontspannen.
En ik denk eerlijk gezegd niet dat je echt pijnloos op kunt rekken. Ik was ook heel erg nauw, zelfs de kleinste tampon kon dr niet in. Ik ben toen ingescheurd, het deed heel erg pijn. Maar daarna was ik gewoon wijd genoeg. En het is dus soms gewoon dat het moet inscheueren of iets dergelijks. Als ze echt zo nauw is, denk ik dat je dr wel een beetje op kunt rekken maar niet helemaal. het was echt hel voor mij maar het uiteindelijk super waard! Misschien moet je ook nog ff wat langer wachten, gewoon vaker vingeren, dat er ms steeds wat meer bij kan, ik heb echt geen idee hoe dat precies werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je nou ff het hele topic had gelezen, hij heeft 2 uur voorspel gedaan, waarin hij heeft gevingerd en gebeft. Oftewel jouw advies al opgevolgd, dus heeft jouw verhaaltje niet zoveel zin. Een meisje kan echt te nauw zijn, ik was het ook. Ik ben ingescheurd en het bloedde dus ook. Dr kon gewoon nix in, hoe ontspannen ik ook was, en jij had het bij mij ook echt niet zonder pijn voor elkaar gekregen hoor. Het lijkt erop of je alleen maar een verhaaltje neer zet om ff iedereen te laten weten hoe stoer je bent ofzow ![]() ziehier van dokterdokter.nl: ontmaagding: het in de vagina binnendringen van de penis bij de eerste geslachtsgemeenschap. Hierbij scheurt meestal het maagdenvlies (defloratie), als dit tenminste aanwezig is en het al niet eerder is gebeurd door o.a. gynaecologisch onderzoek of zelfbevrediging. Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 11:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kerel. Er moet een kind doorheen. Er valt echt niks op te rekken. Je vriendin is waarschijnlijk gewoon gespannen. Als ze zich op een of andere manier niet op d'r gemakt voelt, spant ze haar spieren aan, en kom je d'r gewoon niet in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij met je vinger naar binnen gaat, voel je het randje dan ook zitten? Dat was bij mij wel zo, dat je zo het punt voelt waar het te nauw is en waar je niet meer doorheen kunt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsja, ms is het als met een pleister dr af trekken, langzaam doet veel meer pijn dan in een keer snel ff dr doorheen, dan doet het daarna ff heel erg pijn, maar zakt dan weg.. Het was bij ons de allereerste keer dat we probeerden ook niet gelukt hoor, de tweede keer pas.. en toen hebben we het ook niet afgemaakt omdat het toen het eenmaal ingescheurd was dus bloedde en alles.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heh heh, als ze nooit gevingerd is begin je daar toch mee. Mannen... ![]() Als je er niet al 2 vingers naar binnen kan krijgen, gaat het gegarandeerd veel te veel pijn doen. Nog iets - voorspel. Weetjewel. Wordt ze nat van, en wijder. Kruiden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een ge-quote alhier
![]() Ik hoop voor jou dat ze niet zwanger word (gezien ze niet aan de pil is) want dan is abortus plegen onmogelijk. Als ze zo nauw is als je zegt kan de dr. er natuurlijk onmogelijk met zon leuke eendenbek (voor al uw feesten en partijen) in! ![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 23:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
[QUOTE]McLaren schreef:
Sorry, maar ik vind dit echt bot klinken *help me mijn vriendin ontmaagden* Komt echt over alsof het niet over liefde gaat ofzo.. Zoiets moet vanzelf gaan, dat moet je niet forceren, speel eerst een tijdje met d'r dan gaat het wel.. helemaal mee eens..... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het is erg iri als mensen in hun reactie iets zeggen wat nergens op slaat. En dat zouden ze weten als ze eerst alles even door lezen.
|
![]() |
Ik herken je probleem heel erg. Mijn ervaring is dat je er niet op moet hopen dat 'hij er zomaar in gaat'. Mijn vriend en ik hebben ook maaaanden geprobeerd, en uiteindelijk lukte het steeds een stukje verder totdat het eindelijk helemaal paste.
Wat ik je dus wil adviseren is gewoon lekker doorgaan en blijven proberen, op een dag lukt het vanzelf! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
fransaaisco #479 Verwijderd | 501 | 30-12-2008 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Het begrip van een treinreiziger Verwijderd | 3 | 20-10-2006 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 |