![]() |
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
preview
Screenshots ja heb maar een link gegeven, dat is handiger als hier 1 of 2 screens wegzetten vind ik de screenshot zijn niet echt van hoge kwaliteit geloof ik, als je het spel speelt is het een stuk mooier, dankzij de source engine van Half-life 2 nou ik heb hem iig al en ik vind het tot nu toe echt een vette game :p |
Moest tegenvallen had ik gehoord.
naja Half Life 2 en Vampire The Masquerade halen.. Bah ...dag loon :( |
Citaat:
die andere, redemption ofzo, heb ik nooit gespeelt |
Op zich een heel fraai spel. De settings, de characters, de hele look & feel zijn erg prettig. De stemmen zijn fraai gedaan en collega-vampieren zien er erg indrukwekkend uit.
Alleen.. Tsja. Het voortdurende laden tussen ruimtes door is zeer vervelend. Ook de besturing en camerapositie laat soms wat te wensen over. Geen idee waarom het laden tussendoor ook zo gruwelijk lang moet duren; mijn bak is er heus niet een uit de prehistorie. Het geluid wil ook nog wel eens skippen. Slechte engine? Slecht gebruikte engine? Haastwerk? Wie zal 't zeggen. |
Citaat:
ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag terwijl ik toch een 3 ghz en 9800 pro kaart heb voor de rest heb ik geen problemen met de besturing en de camera though |
De Tabletop rpg is leuker.
T is zo...voorspelbaar... |
Ik heb V:TM-B wel gevolgd. Leek me wel 'n interessant spel.
Zal 'm binnenkort wel ff zien te bemachtingen (eerst HL2 spelen). Echter, dat laden tussen de ruimtes zit ook in HL2. Duurt daar niet heel lang gelukkig, maar 't is wel net zo irritant. Alhoewel het wel beter is dan games met een level-structuur. (Dat je dus zomaar naar de andere kant van de planeet floept, bij wijze van, als een nieuw level begint). |
Citaat:
Nah, die besturing en camerapositie is ook niet echt een probleem. Maar het had mijns inziens wel een stukje beter gekund. Trouwens, iemand enig idee hoe ik die vial of werewolveblood uit dat ziekenhuis kan toveren? Die kluis waar 't in zit krijg ik niet open. Ben wel een vreemde "console" tegengekomen een paar etages lager, overigens, waar je een 4-cijferige code in moet voeren. Heeft die er wat mee te maken? Het is trouwens wel heerlijk feeden op agenten, zeg :> |
Citaat:
|
Een prostituee een steegje inlokken om je te voeden geeft toch een geheel andere kijk op de vraag "suck fuck ?".
|
Heb m'n vial al te pakken, had een hokje over het hoofd gezien, ghe.
Die twee vrouwtjes van 't Asylum zijn sexy.. Roaarrr! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit trouwens ergens vast
dat je door dat riool moet en dan kom je in zon huis en stort de trap in, daar onder kan ik niks doen, voor zover ik gekeken heb zal zo nog eens proberen weet iemand wat je daar moet doen? er zijn wel een paar deuren maar daar is mun lockpick skill of hoe het heet niet hoog genoeg voor :( |
Citaat:
|
Citaat:
wel een leuke tip though, niet te direct (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben inmiddels al een heel stuk verder en het begint alleen maar leuker en leuker te worden. Als die performanceissues nou even mooi gef1x0r3d worden, ga ik de game absoluut kopen. En wat zijn ghouls toch enorm lame :D |
Citaat:
zit nou in het downtown gedeelte net zon chick gekillt :cool: leuke game, is er weer eentje die me kan boeien, om al die gesprekken aan te horen enzo (y) en die performance issues mogen ze van mij ook wel even iets aan doen, dat is dan weer wel vrij irritant |
http://bloodlines.dilapidation.com/
Daar hebben ze een FAQ-forum.. Voorlopig lijkt 't inderdaad een prebetagame als ik de problemen ook terug zie bij mensen die een dikke socket 939-bak hebben :D Maar damn, ondanks al de gebreken.. Wàt een game, zeg. Heerlijk. |
Na het beantwoorden van de vragenlijst kwam ik trouwens uit bij de Tremere. En ik vind de Camarilla maar sucken, eigenlijk, hehe.
|
Citaat:
ik wil de echte ook wel hebben (y) en ik ben ook een Tremere, vind het maar een homo :D daarvoor had ik een dude met dreads enzo maar toen zat de politie allemaal achter me aan enzo dus was even opnieuw begonnen |
Is't uit? :eek:
Damn, daar gaat m'n zakgeld. :( Ik heb dus enorm veel V:TM(R) gespeeld en ik vrees dat ik dit ook veel ga spelen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ginger Swans....... :confused:
Anyone in voor een subtiele hint? En godcholera, wat zijn Toreadoorse vrouwtjes geil. Punt uit. |
Citaat:
|
ik ga hem weer even spelen, heb nou ook half-life 2 maar toch ga ik liever dit spelen :eek:
|
ik had ergens gelezen dat het scheelt als je je swap file op 1,5 gig zet
dus ik heb dat gedaan, op 4 gig heb ik um trouwens maar gelijk gezet :D en als het spel al draait naar de taskmanager gaan en de prioriteit op low zetten heb ik ook gedaan en hij draait nu een stuk beter in het begin leek het alsof het er niks beter op was geworden maar als je even rondloopt enzo gaat alles vloeiend nou, op wat uizonderingen na |
die prioriteit maakt niks uit heb ik gemerkt, het is alleen die swapfile
|
Wat bij mij erg hielp was de AGP aperture size terugzetten naar 128MB -- stond nog om onbekende reden op 256MB. En het installeren van de Catalyst 4.12 beta-drivers scheelde een boel. De hubs gaan een stuk vlotter, godezijdank.
|
Citaat:
|
Ik had grote verwachtingen maar het spel valt me tegen.
Ten eerst vind ik de het uiterlijk van het spel slecht, daarmee bedoel ik het menu, de manier van dialogen voeren, de char. sheet, allemaal erg lelijk.. jammer dit kan altijd enorm sfeervol zijn. De graphics, tjsah, saai.. Er zijn wat mooie filtertjes over de raampjes gegooid, alles glimt wat leuk.. maar het design is oersaai.. geen vrijheid niks. Het spelen zelf valt ook tegen, het beweegt houterig.. ik had af en toe geen zin meer om ergens heen te gaan puur om het laden.. Het spel geeft niet het gevoel dat je echt verder wilt spelen, jammer. |
Citaat:
|
Citaat:
hij stond op 128, probeer nou even wat andere dingen 256 geprobeert en daar word ie zeker niet beter van, probeer nog wel even 64 :p 64 is ook geen succes, back to 128 :D |
Ik heb nogal n probleem met dat spel...
Meteen nadat je je embrace gehad hebt en het filmpje klaar is.. En de prince je naar buiten begeleid en wat blaat over n stadje en dat je je moet bewijzen voor je terug mag komen. Daar na gaat ie laden en als ie daar mee klaar is, exit hij naar desktop met een foutmelding met iets over "failed to lock vertex buffers" IEDERE KEER OPNIEUW ik word er schijtziek van.. Iemand een oplossing? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |