![]() |
|
preview
Screenshots ja heb maar een link gegeven, dat is handiger als hier 1 of 2 screens wegzetten vind ik de screenshot zijn niet echt van hoge kwaliteit geloof ik, als je het spel speelt is het een stuk mooier, dankzij de source engine van Half-life 2 nou ik heb hem iig al en ik vind het tot nu toe echt een vette game ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die andere, redemption ofzo, heb ik nooit gespeelt
||
Citaat:
ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag terwijl ik toch een 3 ghz en 9800 pro kaart heb voor de rest heb ik geen problemen met de besturing en de camera though
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nah, die besturing en camerapositie is ook niet echt een probleem. Maar het had mijns inziens wel een stukje beter gekund. Trouwens, iemand enig idee hoe ik die vial of werewolveblood uit dat ziekenhuis kan toveren? Die kluis waar 't in zit krijg ik niet open. Ben wel een vreemde "console" tegengekomen een paar etages lager, overigens, waar je een 4-cijferige code in moet voeren. Heeft die er wat mee te maken? Het is trouwens wel heerlijk feeden op agenten, zeg :> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wel een leuke tip though, niet te direct ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben inmiddels al een heel stuk verder en het begint alleen maar leuker en leuker te worden. Als die performanceissues nou even mooi gef1x0r3d worden, ga ik de game absoluut kopen. En wat zijn ghouls toch enorm lame ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zit nou in het downtown gedeelte net zon chick gekillt ![]() leuke game, is er weer eentje die me kan boeien, om al die gesprekken aan te horen enzo ![]() en die performance issues mogen ze van mij ook wel even iets aan doen, dat is dan weer wel vrij irritant
|
Verwijderd
|
http://bloodlines.dilapidation.com/
Daar hebben ze een FAQ-forum.. Voorlopig lijkt 't inderdaad een prebetagame als ik de problemen ook terug zie bij mensen die een dikke socket 939-bak hebben ![]() Maar damn, ondanks al de gebreken.. Wàt een game, zeg. Heerlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil de echte ook wel hebben ![]() en ik ben ook een Tremere, vind het maar een homo ![]() daarvoor had ik een dude met dreads enzo maar toen zat de politie allemaal achter me aan enzo dus was even opnieuw begonnen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij stond op 128, probeer nou even wat andere dingen 256 geprobeert en daar word ie zeker niet beter van, probeer nog wel even 64 ![]() 64 is ook geen succes, back to 128 ![]()
Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 10:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Whatsaaipp #1552 Verwijderd | 500 | 15-11-2011 18:49 | |
Games |
Clive Barker's Undying LamMuH_EiKoL | 16 | 14-12-2004 16:28 | |
Games |
Half-Life 2 Levitating Nun | 500 | 05-12-2004 15:48 | |
Games |
Gammo en Gamekings.. wilco984 | 39 | 25-11-2004 14:39 | |
Games |
beste verwachte game Daboman | 48 | 23-11-2004 18:55 | |
Games |
Op welke nieuwe releases zitten jullie te wachten? Pay Per View | 48 | 20-04-2004 19:14 |