Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe krijg ik mijn penis in haar onder de douche..? Het is zo stroef onder de douche (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1017750)

pietjansen50 19-11-2004 09:23

Hoe krijg ik mijn penis in haar onder de douche..? Het is zo stroef onder de douche

Mijn vriendin en ik hebben al van alles geprobeerd om onder de douche te neuken. Maar het is gewoon door het water te stroef. Als ze normaal een beetje stroef is dan helpt beffen wel heel goed. Maar onder de douche blijkt dat weinig verschil te maken.

We hebben al allerlei standje geprobeerd maar hij wil er echt niet in! Wat moeten wij doen?

Thee Muts 19-11-2004 09:49

Onder de douche is het inderdaad stroever, omdat het water het natuurlijk glijmiddel dat wordt aangemaakt, weg spoelt. Ik merk dat zelf ook, maar het lukt ons op gegeven moment wel.

Ligt het er echt alleen maar aan dat het zo stroef is? Want dan is er weinig aan te doen denk ik. Maar zorg er iig voor dat ze ontspannen kan staan of zitten, want dat maakt het misschien ook al wat makkelijker.

dead person 19-11-2004 09:52

Citaat:

pietjansen50 schreef op 19-11-2004 @ 10:23 :
Mijn vriendin en ik hebben al van alles geprobeerd om onder de douche te neuken. Maar het is gewoon door het water te stroef. Als ze normaal een beetje stroef is dan helpt beffen wel heel goed. Maar onder de douche blijkt dat weinig verschil te maken.

We hebben al allerlei standje geprobeerd maar hij wil er echt niet in! Wat moeten wij doen?

Voordat je hem erin laat gaan, draai de douch kop even weg van jullie zodat de straal vab de douch niet op jullie staat, doe er genoeg spuug op bij haar ook dan, en laat hem er dan in gaan, en daarna draai je de douch kop weer terug. als het dan nog niet gaat, droog misschien even je penis af en daarna je spuug erop, kan ook nog wellis helpen.

succes!

The Senna Fan 19-11-2004 15:07

Citaat:

pietjansen50 schreef op 19-11-2004 @ 10:23 :

Wat bij ons helpt is zitten, dus een krukje of weet ik veel wat. Ik zit dan en dan komt zij op me zitten en schuift em zo naar binnen. Werkt uitstekend.

MaxiCosy 19-11-2004 15:35

Bij ons werkte zitten juist niet, maar alleen staand en dan langs achter, zeg maar. Dan bleef bij haar de boel nog redelijk uit het bereik van de douchestraal, en dat lijkt me de magische methode :D

Mo6 19-11-2004 16:07

ik ging gewoon op de grond zitten dan liet zij zich langzaam naar beneden zakken en dan ging het ook prima...

juno 19-11-2004 18:10

Ik ben blij dat er meer mensen zijn die sex onder de douche niet voor elkaar krijgen. Het is leuk voorspel, maar dan gaan we elders wel verder. Bovendien was ik die blauwe knieen van die harde tegeltjes wel zat na een tijdje. En er knalt altijd wel iemand met zijn kop tegen de kraan of je glijdt uit in de gladde douchebak.

Bovendien kregen wij altijd leuk waterstraal-oorlogje tot de hele overloop blank stond.

MaxiCosy 20-11-2004 02:09

Citaat:

juno schreef op 19-11-2004 @ 19:10 :
Bovendien was ik die blauwe knieen van die harde tegeltjes wel zat na een tijdje.
Er zijn nog andere standjes hoor ;)

Maar inderdaad, het is ook niet mijn meest favoriete plek. Maar ja, soms heb je dat...

Arenda 20-11-2004 02:42

Twee keer geprobeerd en de moed opgegeven, het water wil gewoon niet voor me.. het gaat te stroef. Als jullie het wel voor elkaar krijgen met deze tips is dat super... mij zou het best super lijken... maar het wil gewoon niet (en al helemaal niet met een condoom :P die wij meestal gebruiken... AUW!)

MaxiCosy 20-11-2004 02:58

Citaat:

sweetsterretje schreef op 20-11-2004 @ 03:42 :
Twee keer geprobeerd en de moed opgegeven, het water wil gewoon niet voor me.. het gaat te stroef. Als jullie het wel voor elkaar krijgen met deze tips is dat super... mij zou het best super lijken... maar het wil gewoon niet (en al helemaal niet met een condoom :P die wij meestal gebruiken... AUW!)
Tja... op zich zijn er natuurlijk ook genoeg andere leuke dingen te doen onder de douche of in bad. En bij het afdrogen is ook vanalles mogelijk natuurlijk :D

Kurogane 20-11-2004 12:34

Je hebt toch zeep...maarja steek hem dan eerst erin en dan stap je samen de douche in. mbh van zeep dan lukt t wel en is nog lekkerder ook (y)

justhanna 20-11-2004 13:00

Citaat:

Kurogane schreef op 20-11-2004 @ 13:34 :
Je hebt toch zeep...maarja steek hem dan eerst erin en dan stap je samen de douche in. mbh van zeep dan lukt t wel en is nog lekkerder ook (y)
Zeep is slecht voor de vagina...

dead person 20-11-2004 13:00

Citaat:

Zeep is toch niet goed? :confused: ik bedoel je mag je er ook niet mee wassen erin, omdat dan de zuurgraad ofzo fout gaat lopen, iig dacht ik...of je moet speciale zeep gebruiken.

MaxiCosy 20-11-2004 13:02

Citaat:

En vervolgens vond je het raar dat je vriendin ineens last had van jeuk, afscheiding, irritatie etc etc etc zeker?

Zeep is echt heel slecht voor het vrouwelijk geslachtsdeel...

juno 20-11-2004 18:09

Ik denk dat hij het zelf niet uitgeprobeerd heeft, want ik kan me niet voorstellen dat zijn vriendin het toen ook lekker vond. Het glijdt wel, maar het brrrrrrandt ook als de ziekte!

Arenda 21-11-2004 00:00

Het brandt bij mannelijke geslachtsdelen ook hoor, mn vriend gilt regelmatig in de douche als hij zich weer es mis-gezeept heeft :P:P

Carl Johnson 21-11-2004 01:33

Citaat:

sweetsterretje schreef op 21-11-2004 @ 01:00 :
Het brandt bij mannelijke geslachtsdelen ook hoor, mn vriend gilt regelmatig in de douche als hij zich weer es mis-gezeept heeft :P:P
Hmm, nooit last van.

MaxiCosy 21-11-2004 01:46

Ja, dat is inderdaad wel zo. Maar dan moet je het ook echt goed dik op je eikel smeren zeg maar... volgens mij is het bij meiden ernstiger!

Chimera 21-11-2004 11:08

Citaat:

Carl Johnson schreef op 21-11-2004 @ 02:33 :
Hmm, nooit last van.
Inderdaad, gebruik ook gewoon zeep.

The Senna Fan 21-11-2004 12:18

Citaat:

sweetsterretje schreef op 21-11-2004 @ 01:00 :
I know how he feels haha, ik heb dat ook wel eens :D

juno 21-11-2004 13:23

Citaat:

The Senna Fan schreef op 21-11-2004 @ 13:18 :
I know how he feels haha, ik heb dat ook wel eens :D

Mijn vriend piept alleen als hij het in zijn oogjes krijgt. (want ook babyzeep prikt in de oogjes), maar staat uitgebreid te soppen en te schuimen verder en heeft nergens last van.

The Senna Fan 21-11-2004 13:31

Citaat:

juno schreef op 21-11-2004 @ 14:23 :
Mijn vriend piept alleen als hij het in zijn oogjes krijgt. (want ook babyzeep prikt in de oogjes), maar staat uitgebreid te soppen en te schuimen verder en heeft nergens last van.
Zijn Johnson is er al aan gewend dan zeker :p

juno 21-11-2004 14:31

Citaat:

The Senna Fan schreef op 21-11-2004 @ 14:31 :
Zijn Johnson is er al aan gewend dan zeker :p
Ik denk dat bij jou je voorhuid er wel altijd helemaal overheen hangt, daardoor is jouw "Chonson" nog allemaal zacht en kwetsbaar slijmvlies en gevoeliger voor zeep.

Ik denk dat besneden jongens ook geen last hebben van zeep. Een bloot eikeltje wordt huid, en ook minder gevoelig.(Maar dat is maar een theorie.)

LmR 21-11-2004 16:36

Dat denk ik ook ja, doet ten eerste fucking zeer met zeep, of je moet zeepvrije wasformule gebruiken,is minder schadelijk.
Maar het idee zeep als glijmiddel alleen al doet zeer....

G.T.C. 22-11-2004 07:56

hoe zit het eigenlijk met vaseline? is dat ook schadelijk voor de vagina?

Sarah 22-11-2004 09:22

nee, maar wel voor een eventueel condoom

The Senna Fan 22-11-2004 15:29

Citaat:

G.T.C. schreef op 22-11-2004 @ 08:56 :
hoe zit het eigenlijk met vaseline? is dat ook schadelijk voor de vagina?
En spuug? Schadelijk? Heb dat namelijk ergens gehoord. Spuug als glijmiddel voor zowel vagina, kont en penis schijnt niet best te zijn.

LmR 22-11-2004 16:23

lijkt mij niet schadelijk, is toch gewoon natuurlijk :s
Is geen hoge zuurgraad ofzo dus lijkt mij ok.

Sprinkle 22-11-2004 16:25

Citaat:

juno schreef op 21-11-2004 @ 15:31 :
Ik denk dat bij jou je voorhuid er wel altijd helemaal overheen hangt, daardoor is jouw "Chonson" nog allemaal zacht en kwetsbaar slijmvlies en gevoeliger voor zeep.

Ik denk dat besneden jongens ook geen last hebben van zeep. Een bloot eikeltje wordt huid, en ook minder gevoelig.(Maar dat is maar een theorie.)

Bij mijn vriend gaat de voorhuid er ook helemaal overheen als-ie gewoon hangt zeg maar en hij heeft er geen last van als hij het wast met zeep. Denk dat het gewoon per persoon uitmaakt, maar niet per se of de voorhuid eroverheen gaat als-ie hangt of dat je besneden bent oid.:)

Maargoed, onder de douche ging prima met mijn ex. Welk standje maakte in principe niet zoveel uit, in welke we zin hadden. Nog niet geoefend met mijn huidige vriend, maar wel een goed idee ;)
Misschien als jullie allebei op je knieeen gaan en dan van achteren ? Of als ze kleiner is en een beetje uithoudingsvermogen heeft; jij op je knieeen en zij erboven hurken zeg maar.

Heb trouwens nooit gehoord dat spuug slecht zou zijn. Het is iets wat je lichaam aanmaakt, dus het lijkt mij van niet. Gebruik het zelf niet, dus kan er verder niks over zeggen.

ilse 22-11-2004 16:28

Citaat:

LmR schreef op 22-11-2004 @ 17:23 :

alleen heel vroeg 's morgens :p

The Senna Fan 22-11-2004 16:32

Citaat:

LmR schreef op 22-11-2004 @ 17:23 :

Idd, dat niet. Maar in je mond zitten meer bactieren dan waar ook... Daarom...

G.T.C. 22-11-2004 17:00

Citaat:

The Senna Fan schreef op 22-11-2004 @ 16:29 :
En spuug? Schadelijk? Heb dat namelijk ergens gehoord. Spuug als glijmiddel voor zowel vagina, kont en penis schijnt niet best te zijn.
Nou bij ons komt er vaak heel wat spuug aan te pas. Bij iedereen toch wel lijkt me als je denkt aan beffen of pijpen? :s Maar goed...van spuug hebben wij allebei nog nooit last gehad in ieder geval

The Senna Fan 22-11-2004 17:09

Citaat:

G.T.C. schreef op 22-11-2004 @ 18:00 :
Nou bij ons komt er vaak heel wat spuug aan te pas. Bij iedereen toch wel lijkt me als je denkt aan beffen of pijpen? :s
Maar dan komt het niet helemaal binnen he, alleen de buitenkant en een heel klein beetje aan de binnenkant.

Maar ok, misschien klopt t dan toch niet wat ik zeg, kan ook hehe. :p

MaxiCosy 22-11-2004 17:36

Citaat:

The Senna Fan schreef op 22-11-2004 @ 16:29 :
Was het niet zo dat spuug als glijmiddel de kans op scheuren in je condoom kan verhogen?

...dacht ik...

The Senna Fan 22-11-2004 18:16

Citaat:

MaxiCosy schreef op 22-11-2004 @ 18:36 :
Was het niet zo dat spuug als glijmiddel de kans op scheuren in je condoom kan verhogen?

...dacht ik...

Ja, je heb gelijk, heb ik ook gelezen...

Maar goed, er is dus nogal wat onduidelijkheid over spuug...

juno 22-11-2004 18:23

Een schone mond levert geweldig spuug. Ik kan me indenken dat het niet zo prettig is als je net een sigaretje hebt gerookt, dat zijn hele bijtende stoffen.

Arenda 22-11-2004 20:35

Mijn vriend is besneden, dus ik denk dat hij gewoon wat gevoeliger is als het om zeep gaat (Hij gebruikt ook geen baby-zeep, maar gewone dus daar kan het ook aan liggen)
Bij mij valt het ook wel mee, zeep zoals dove kan ik verdragen beneden (schaamstreek) de rest gaat gauw irriteren... maar ik gebruik eigenlijk nooit zeep :)

Brutus 23-11-2004 16:29

Citaat:

sweetsterretje schreef op 22-11-2004 @ 21:35 :
Mijn vriend is besneden, dus ik denk dat hij gewoon wat gevoeliger is als het om zeep gaat (Hij gebruikt ook geen baby-zeep, maar gewone dus daar kan het ook aan liggen)
Bij mij valt het ook wel mee, zeep zoals dove kan ik verdragen beneden (schaamstreek) de rest gaat gauw irriteren... maar ik gebruik eigenlijk nooit zeep :)

|

:S als ie besneden is denk ik dat ie er niet zoveel last van zou moeten hebben

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.