Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2004, 09:23
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Mijn vriendin en ik hebben al van alles geprobeerd om onder de douche te neuken. Maar het is gewoon door het water te stroef. Als ze normaal een beetje stroef is dan helpt beffen wel heel goed. Maar onder de douche blijkt dat weinig verschil te maken.

We hebben al allerlei standje geprobeerd maar hij wil er echt niet in! Wat moeten wij doen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 09:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Onder de douche is het inderdaad stroever, omdat het water het natuurlijk glijmiddel dat wordt aangemaakt, weg spoelt. Ik merk dat zelf ook, maar het lukt ons op gegeven moment wel.

Ligt het er echt alleen maar aan dat het zo stroef is? Want dan is er weinig aan te doen denk ik. Maar zorg er iig voor dat ze ontspannen kan staan of zitten, want dat maakt het misschien ook al wat makkelijker.
Oud 19-11-2004, 09:52
dead person
dead person is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 19-11-2004 @ 10:23 :
Mijn vriendin en ik hebben al van alles geprobeerd om onder de douche te neuken. Maar het is gewoon door het water te stroef. Als ze normaal een beetje stroef is dan helpt beffen wel heel goed. Maar onder de douche blijkt dat weinig verschil te maken.

We hebben al allerlei standje geprobeerd maar hij wil er echt niet in! Wat moeten wij doen?
Voordat je hem erin laat gaan, draai de douch kop even weg van jullie zodat de straal vab de douch niet op jullie staat, doe er genoeg spuug op bij haar ook dan, en laat hem er dan in gaan, en daarna draai je de douch kop weer terug. als het dan nog niet gaat, droog misschien even je penis af en daarna je spuug erop, kan ook nog wellis helpen.

succes!
Oud 19-11-2004, 15:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 19-11-2004 @ 10:23 :

Wat bij ons helpt is zitten, dus een krukje of weet ik veel wat. Ik zit dan en dan komt zij op me zitten en schuift em zo naar binnen. Werkt uitstekend.
Oud 19-11-2004, 15:35
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Bij ons werkte zitten juist niet, maar alleen staand en dan langs achter, zeg maar. Dan bleef bij haar de boel nog redelijk uit het bereik van de douchestraal, en dat lijkt me de magische methode
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 16:07
Mo6
Mo6 is offline
ik ging gewoon op de grond zitten dan liet zij zich langzaam naar beneden zakken en dan ging het ook prima...
Oud 19-11-2004, 18:10
juno
juno is offline
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die sex onder de douche niet voor elkaar krijgen. Het is leuk voorspel, maar dan gaan we elders wel verder. Bovendien was ik die blauwe knieen van die harde tegeltjes wel zat na een tijdje. En er knalt altijd wel iemand met zijn kop tegen de kraan of je glijdt uit in de gladde douchebak.

Bovendien kregen wij altijd leuk waterstraal-oorlogje tot de hele overloop blank stond.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 02:09
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
juno schreef op 19-11-2004 @ 19:10 :
Bovendien was ik die blauwe knieen van die harde tegeltjes wel zat na een tijdje.
Er zijn nog andere standjes hoor

Maar inderdaad, het is ook niet mijn meest favoriete plek. Maar ja, soms heb je dat...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 02:42
Verwijderd
Twee keer geprobeerd en de moed opgegeven, het water wil gewoon niet voor me.. het gaat te stroef. Als jullie het wel voor elkaar krijgen met deze tips is dat super... mij zou het best super lijken... maar het wil gewoon niet (en al helemaal niet met een condoom die wij meestal gebruiken... AUW!)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 02:58
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 20-11-2004 @ 03:42 :
Twee keer geprobeerd en de moed opgegeven, het water wil gewoon niet voor me.. het gaat te stroef. Als jullie het wel voor elkaar krijgen met deze tips is dat super... mij zou het best super lijken... maar het wil gewoon niet (en al helemaal niet met een condoom die wij meestal gebruiken... AUW!)
Tja... op zich zijn er natuurlijk ook genoeg andere leuke dingen te doen onder de douche of in bad. En bij het afdrogen is ook vanalles mogelijk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 12:34
Kurogane
Kurogane is offline
Je hebt toch zeep...maarja steek hem dan eerst erin en dan stap je samen de douche in. mbh van zeep dan lukt t wel en is nog lekkerder ook
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 13:00
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 20-11-2004 @ 13:34 :
Je hebt toch zeep...maarja steek hem dan eerst erin en dan stap je samen de douche in. mbh van zeep dan lukt t wel en is nog lekkerder ook
Zeep is slecht voor de vagina...
Oud 20-11-2004, 13:00
dead person
dead person is offline
Citaat:
Zeep is toch niet goed? ik bedoel je mag je er ook niet mee wassen erin, omdat dan de zuurgraad ofzo fout gaat lopen, iig dacht ik...of je moet speciale zeep gebruiken.
Oud 20-11-2004, 13:02
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
En vervolgens vond je het raar dat je vriendin ineens last had van jeuk, afscheiding, irritatie etc etc etc zeker?

Zeep is echt heel slecht voor het vrouwelijk geslachtsdeel...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 18:09
juno
juno is offline
Ik denk dat hij het zelf niet uitgeprobeerd heeft, want ik kan me niet voorstellen dat zijn vriendin het toen ook lekker vond. Het glijdt wel, maar het brrrrrrandt ook als de ziekte!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 00:00
Verwijderd
Het brandt bij mannelijke geslachtsdelen ook hoor, mn vriend gilt regelmatig in de douche als hij zich weer es mis-gezeept heeft
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 01:33
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 21-11-2004 @ 01:00 :
Het brandt bij mannelijke geslachtsdelen ook hoor, mn vriend gilt regelmatig in de douche als hij zich weer es mis-gezeept heeft
Hmm, nooit last van.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 01:46
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Ja, dat is inderdaad wel zo. Maar dan moet je het ook echt goed dik op je eikel smeren zeg maar... volgens mij is het bij meiden ernstiger!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 11:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Carl Johnson schreef op 21-11-2004 @ 02:33 :
Hmm, nooit last van.
Inderdaad, gebruik ook gewoon zeep.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 12:18
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 21-11-2004 @ 01:00 :
I know how he feels haha, ik heb dat ook wel eens
Oud 21-11-2004, 13:23
juno
juno is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 21-11-2004 @ 13:18 :
I know how he feels haha, ik heb dat ook wel eens

Mijn vriend piept alleen als hij het in zijn oogjes krijgt. (want ook babyzeep prikt in de oogjes), maar staat uitgebreid te soppen en te schuimen verder en heeft nergens last van.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 13:31
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
juno schreef op 21-11-2004 @ 14:23 :
Mijn vriend piept alleen als hij het in zijn oogjes krijgt. (want ook babyzeep prikt in de oogjes), maar staat uitgebreid te soppen en te schuimen verder en heeft nergens last van.
Zijn Johnson is er al aan gewend dan zeker
Oud 21-11-2004, 14:31
juno
juno is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 21-11-2004 @ 14:31 :
Zijn Johnson is er al aan gewend dan zeker
Ik denk dat bij jou je voorhuid er wel altijd helemaal overheen hangt, daardoor is jouw "Chonson" nog allemaal zacht en kwetsbaar slijmvlies en gevoeliger voor zeep.

Ik denk dat besneden jongens ook geen last hebben van zeep. Een bloot eikeltje wordt huid, en ook minder gevoelig.(Maar dat is maar een theorie.)

Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 16:36
LmR
LmR is offline
Dat denk ik ook ja, doet ten eerste fucking zeer met zeep, of je moet zeepvrije wasformule gebruiken,is minder schadelijk.
Maar het idee zeep als glijmiddel alleen al doet zeer....
Oud 22-11-2004, 07:56
G.T.C.
G.T.C. is offline
hoe zit het eigenlijk met vaseline? is dat ook schadelijk voor de vagina?
Oud 22-11-2004, 09:22
Verwijderd
nee, maar wel voor een eventueel condoom
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-11-2004 @ 08:56 :
hoe zit het eigenlijk met vaseline? is dat ook schadelijk voor de vagina?
En spuug? Schadelijk? Heb dat namelijk ergens gehoord. Spuug als glijmiddel voor zowel vagina, kont en penis schijnt niet best te zijn.
Oud 22-11-2004, 16:23
LmR
LmR is offline
lijkt mij niet schadelijk, is toch gewoon natuurlijk
Is geen hoge zuurgraad ofzo dus lijkt mij ok.
Oud 22-11-2004, 16:25
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
juno schreef op 21-11-2004 @ 15:31 :
Ik denk dat bij jou je voorhuid er wel altijd helemaal overheen hangt, daardoor is jouw "Chonson" nog allemaal zacht en kwetsbaar slijmvlies en gevoeliger voor zeep.

Ik denk dat besneden jongens ook geen last hebben van zeep. Een bloot eikeltje wordt huid, en ook minder gevoelig.(Maar dat is maar een theorie.)
Bij mijn vriend gaat de voorhuid er ook helemaal overheen als-ie gewoon hangt zeg maar en hij heeft er geen last van als hij het wast met zeep. Denk dat het gewoon per persoon uitmaakt, maar niet per se of de voorhuid eroverheen gaat als-ie hangt of dat je besneden bent oid.

Maargoed, onder de douche ging prima met mijn ex. Welk standje maakte in principe niet zoveel uit, in welke we zin hadden. Nog niet geoefend met mijn huidige vriend, maar wel een goed idee
Misschien als jullie allebei op je knieeen gaan en dan van achteren ? Of als ze kleiner is en een beetje uithoudingsvermogen heeft; jij op je knieeen en zij erboven hurken zeg maar.

Heb trouwens nooit gehoord dat spuug slecht zou zijn. Het is iets wat je lichaam aanmaakt, dus het lijkt mij van niet. Gebruik het zelf niet, dus kan er verder niks over zeggen.
Oud 22-11-2004, 16:28
ilse
ilse is offline
Citaat:
LmR schreef op 22-11-2004 @ 17:23 :
alleen heel vroeg 's morgens
Oud 22-11-2004, 16:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
LmR schreef op 22-11-2004 @ 17:23 :
Idd, dat niet. Maar in je mond zitten meer bactieren dan waar ook... Daarom...
Oud 22-11-2004, 17:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 22-11-2004 @ 16:29 :
En spuug? Schadelijk? Heb dat namelijk ergens gehoord. Spuug als glijmiddel voor zowel vagina, kont en penis schijnt niet best te zijn.
Nou bij ons komt er vaak heel wat spuug aan te pas. Bij iedereen toch wel lijkt me als je denkt aan beffen of pijpen? Maar goed...van spuug hebben wij allebei nog nooit last gehad in ieder geval
Oud 22-11-2004, 17:09
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-11-2004 @ 18:00 :
Nou bij ons komt er vaak heel wat spuug aan te pas. Bij iedereen toch wel lijkt me als je denkt aan beffen of pijpen?
Maar dan komt het niet helemaal binnen he, alleen de buitenkant en een heel klein beetje aan de binnenkant.

Maar ok, misschien klopt t dan toch niet wat ik zeg, kan ook hehe.
Oud 22-11-2004, 17:36
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 22-11-2004 @ 16:29 :
Was het niet zo dat spuug als glijmiddel de kans op scheuren in je condoom kan verhogen?

...dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:16
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 22-11-2004 @ 18:36 :
Was het niet zo dat spuug als glijmiddel de kans op scheuren in je condoom kan verhogen?

...dacht ik...
Ja, je heb gelijk, heb ik ook gelezen...

Maar goed, er is dus nogal wat onduidelijkheid over spuug...
Oud 22-11-2004, 18:23
juno
juno is offline
Een schone mond levert geweldig spuug. Ik kan me indenken dat het niet zo prettig is als je net een sigaretje hebt gerookt, dat zijn hele bijtende stoffen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:35
Verwijderd
Mijn vriend is besneden, dus ik denk dat hij gewoon wat gevoeliger is als het om zeep gaat (Hij gebruikt ook geen baby-zeep, maar gewone dus daar kan het ook aan liggen)
Bij mij valt het ook wel mee, zeep zoals dove kan ik verdragen beneden (schaamstreek) de rest gaat gauw irriteren... maar ik gebruik eigenlijk nooit zeep
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:29
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 22-11-2004 @ 21:35 :
Mijn vriend is besneden, dus ik denk dat hij gewoon wat gevoeliger is als het om zeep gaat (Hij gebruikt ook geen baby-zeep, maar gewone dus daar kan het ook aan liggen)
Bij mij valt het ook wel mee, zeep zoals dove kan ik verdragen beneden (schaamstreek) de rest gaat gauw irriteren... maar ik gebruik eigenlijk nooit zeep
|

als ie besneden is denk ik dat ie er niet zoveel last van zou moeten hebben

Regels voor berichten