![]() |
R&B hip hop
Waarom hebben die rappers altijd goud om hun nek hangen .
En van altijd schaars geklede vrouwen in hun clips . ik ben een R&b hip hop hater |
Good for you, wat wil je met dit topic?
|
Wat een generalisatie weer.
|
dat vinden ze leuk
denk ik |
omdat het vaak kankernegers zijn of rag foppers, en die houden nou eenmaal van goud, en daarom houd ik er niet zo van
|
Ik vind Ren B echt dom
1 ze kunnen niet zingen 2 Ze zien er niet uit 3 die clips zijn dom 4 Negers hebben geen muzikaal gevoel 5 Zingen kunnen ze niet daarom brabbelen ze maar wat. |
Citaat:
ik zeg er toch geen nee tegen :D. |
omdat ze blingbling zijn
|
wat een gezeik
er is ook bv kutrock en kutmetal. om nou meteen alle hiphop te gaan haten is onzin. kijk maar naar eminem als commercieel voorbeeld, zijn clips zijn vrij van sletjes en bling bling. zelfde geld voor beastie boys enz enz enz. |
Nihilistische blackies doen ook aan bling
|
En waarom winnen dan die HIP-HOP-HOMO'S veel MTV-awards? En is rock/metal niet populair genoeg bij de MTV-awards?
Die rappers sporen niet, ze zijn veel te commercieel! En aandachts-geil. |
Als je voortaan ook even vermeld welke muziek er volgens jou dan wel toe doet, dan kan ik ook eens lachen.
|
MTV awards zijn wel erg representatief voor de persoon die verder kijkt dan wat er op tv is te zien
Sukkel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat doet niets af aan het feit dat de R&B en rap die je op TMF/MTV ziet wel voor 99% shit is, dat het daar voornamelijk gaat om kansloze negers die hun zielige imago moeten hooghouden met gouden kettingen en naakte wijven en (en dat is het ergste) dat de goede R&B en rap nu op één hoop wordt gegooid met die kansloze troep.
|
Omdat R&B en hiphop lekker op is om op te dansen en naar te luisteren. En rock tsja... als je zin in koppijn hebt, go for it (y)
|
Is er misschien een forumbaas aanwezig die de titel van het topic kan veranderen in "Het grote generalisatie-topic"? Dank u.
|
omg waarom posten er altijd van die n00bs in dit soort topics die ik nog nooit eerder op muziek heb zien posten:|
@ikkeleerlinge: ga je ophangen ofzo. |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
aiaiai
wat een kuttopic |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Sterker nog: negers hebben weer swing in hun aarsch dan blanken ooit zullen hebben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vierde is ontzettend dom. Waar denk je dat het meeste van de lichte muziek die nu bestaat vandaan komt? |
Citaat:
|
Sorry maar goede oude als EricB & Rakim / LL cool J/ Grandmaster flash hadden ook al dikke kettingen, nog dikker dan nu denk ik
en tegenwoordig is het echt geen goud meer....PLATINA!!!! en over schaars geklede vrouwen, ik zie tegenwoordig meer halfnaakt/naakte vrouwen in van die onwijs domme trance/house clips bovendien is wat je op tv ziet qua hiphop maar het topje van de ijsberg, maar ja dat weten mongooltjes die dit topic openen niet |
alle rnb hiphop en rap is shit. Geen echte muziek. Teksten slaan ook nergens op. Bovendien komen in die video's altijd van dit halfnaakte mensen. Rockvideo's hebben tenminste nog inhoud.
Rock forever!!!! |
Citaat:
Niet dat ik zo'n negervriendje ben, daar niet van. |
Haha TMF-rock, het zou een term opzich moeten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de mensen die echte hiphop willen horen check deze clip (ja het is zonder naakte vrouwen): Clip bevat: Intro + Nummer + Freestyle http://www.redmusic.com/video/Aceyal...Check_high.ram mms://wm.sony.global.speedera.net/wm...e_MicCheck.wmv |
Citaat:
MENS LUL NIET. er is meer op de wereld als de bagger die ze op de tv draaien. en die teksten die op tv komen hebben nog meer inhoud als the rasmus |
clips zonder naakte vrouwen worden tegenwordig ook nog weinig gedraaid, dat is niet alleen hiphop, en ik erger me ook aan de gay kapsels van die radiohead wannabee bandjes. wat je op tv ziet is maar een heel klein deel van alle muziek, clips moeten er aantrekkelijk genoeg uit zien voor mensen zodat het verkoopt, commerciele nummers moeten niet te moeilijke teksten hebben zodat zelfs de domste mensen het begrijpen, en de makkelijkste manier is dan natuurlijk naakte vrouwen en dezelfde zinnetjes 100x herhalen.
als je alleen naar de tv kijkt krijg je jou soort kortzichtige gedachten ja :rolleyes: |
1. er is best goede hiphop
2. er zijn genoeg negers met muzikaal gevoel, helaas ook genoeg die dat niet hebben maar dat geld ook voor blanken. 3. mooie halfnaakte vrouwen zijn best wel leuk :rolleyes: |
Citaat:
TS is ook fout bezig. Gooi eens wat meer argumenten in de strijd dan de twee oudste anti-hiphop argumenten in het boek, paupersnikkel. |
r'nb, hiphop en rap.... klote muziek
trekt me gewoon niet te zacht artiesten doen TE populair teksten als 'we hebben het slecht' en dan met miljoenen rondstrooien clips met vrouwen die de (slechte) muziek moet vervangen (geldt ook voor de commericele trance) |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: misschien wel, maar is wel mijn mening |
Citaat:
|
er zijn trouwens ook genoeg goede blanke hiphop artiesten
|
Citaat:
|
Citaat:
zelfde geldt voor de 'mtv en tmf' trance muziek, de onbekendere nummers zal jij ook niet kenne en die kan je niet met een Special D ofzo vergelijken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |