Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zeg er toch geen nee tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De vierde is ontzettend dom. Waar denk je dat het meeste van de lichte muziek die nu bestaat vandaan komt?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet dat ik zo'n negervriendje ben, daar niet van. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de mensen die echte hiphop willen horen check deze clip (ja het is zonder naakte vrouwen): Clip bevat: Intro + Nummer + Freestyle http://www.redmusic.com/video/Aceyal...Check_high.ram mms://wm.sony.global.speedera.net/wm...e_MicCheck.wmv Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 18:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MENS LUL NIET. er is meer op de wereld als de bagger die ze op de tv draaien. en die teksten die op tv komen hebben nog meer inhoud als the rasmus |
![]() |
|
clips zonder naakte vrouwen worden tegenwordig ook nog weinig gedraaid, dat is niet alleen hiphop, en ik erger me ook aan de gay kapsels van die radiohead wannabee bandjes. wat je op tv ziet is maar een heel klein deel van alle muziek, clips moeten er aantrekkelijk genoeg uit zien voor mensen zodat het verkoopt, commerciele nummers moeten niet te moeilijke teksten hebben zodat zelfs de domste mensen het begrijpen, en de makkelijkste manier is dan natuurlijk naakte vrouwen en dezelfde zinnetjes 100x herhalen.
als je alleen naar de tv kijkt krijg je jou soort kortzichtige gedachten ja ![]()
||
Citaat:
TS is ook fout bezig. Gooi eens wat meer argumenten in de strijd dan de twee oudste anti-hiphop argumenten in het boek, paupersnikkel.
|
r'nb, hiphop en rap.... klote muziek
trekt me gewoon niet te zacht artiesten doen TE populair teksten als 'we hebben het slecht' en dan met miljoenen rondstrooien clips met vrouwen die de (slechte) muziek moet vervangen (geldt ook voor de commericele trance)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: misschien wel, maar is wel mijn mening
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zelfde geldt voor de 'mtv en tmf' trance muziek, de onbekendere nummers zal jij ook niet kenne en die kan je niet met een Special D ofzo vergelijken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
kijk hier voor de nieuwste clips(r&b hip hop rap) °°°°°° | 2 | 05-03-2004 14:45 | |
Muziek |
Hier vind je goeie clips kijk (rap r&b hiphop) °°°°°° | 1 | 05-03-2004 13:19 | |
Muziek |
hip hop r&b king112 | 7 | 17-03-2003 23:31 |