![]() |
Verder Gaan
Nu zo'n 3 weekjes een nieuw vriendje.
Voor hem al een relatie van 1,5 jaar gehad, maar dit is nu ineens weer heel nieuw en spannend. En eigenlijk durf ik weer helemaal niks :o Bij m'n vorige vriendje nam hij in het begin altijd het initiatief... dat durfde ik niet. Nu, durft m'n huidige vriendje dat zelf niet, en gebeurt er dus niks. Als we zoenen, zitten we gewoon op bed. Maar ik wil eigenlijk ook wel lekker naast hem liggen en dan met hem zoenen en hem over z'n rug aaien enzo. Maar dat durf ik dus niet :o Ik weet niet hoe ik dat nou moet bereiken om verder te gaan.... Iemand tips? Ben hier gewoon veel te verlegen voor :o |
Ga liggen en kijk hem uitdagend aan. Als-ie sloom is zul je hem op je moeten trekken, maar ach, dat is het toch wel waard. (:
|
Niet dat je gelijk jezelf en je vriend helemaal vol moet tanken en/of het elke keer moet gaan doen, maar een klein beetje alcohol wil alles soms ook gemakkelijker laten gaan, om over die angst een beetje heen te komen.
|
Neem gewoon erg kleine stapjes. Leg een arm om hem heen, let op zijn reactie en blijf net zo lang bij dat stapje totdat het vertrouwd voelt en hij het ook uit zichzelf doet. Dan kun je eens met een hand onder zijn shirt gaan etc....
Ja, het is eng, maar bedenk je altijd dat jullie een relatie hebben en dat hij jou net zo graag wil als jij hem wilt. |
3 weken zeg, in die tijd ben je nog bezig elkaar van de andere kant te leren kennen en elkaar verkennen. Dan hoeft alles nog niet zo rap toch? Maar als je liggend wilt zoenen, kan je hem ook gewoon achterover duwen (zachtjes en subtiel) of erg zwaar tegen hem aan gaan leunen, misschien dat ie dan uit zichzelf gaat liggen :D
|
Citaat:
|
helemaal mee eens:)
|
of dat je eerst een massage geeft en dan vraagt of hij wilt omdraaien
en dan hem zoenen |
koop condooms en leg ze op een opvallende plek neer, dan heeft hij meteen door wat je wilt en als hij dan nog zo'n luie donder is moet je em maar ff introduceren in de wereld van sm
|
Citaat:
|
zoiets had ik ook met een ex... Ik had ook geen ervaring maar hij deed gewoon geen fuck, alleen maar een beetje zoenen, ook niet een beetje aaien of wat dan ook... Dat was gewoon niet leuk... Maar goed het is nu ook mn ex..:D
Maar ja wat alle anderen al hebben gezegd, alcohol kan idd helpen om wat los te komen. |
zelf initiatief nemen...
kan je best (y) |
je kan toch iig aan hem zitten tijdens het zoenen (dat doe je toch gewoon automatisch? Ik wel iig)
Dan kan je van daaruit hem achteruit duwen ofzo.. |
gewoon wat drinken geven en dan op bed liggen en een beetje praten.En dan na een tijdje stoppen en hem aankijken en zo met je ogen van zullen we
|
ksou em vantevoren op een of andre manier erachter probere te kome hoever hij wilt gaan...
via msn ofso... vraag je gwn.. en wat sou je doen as ik .... sou doen... :p |
Citaat:
Al proberende komt men aan de weet. Grenzen verleggen, en anders heel lief vragen. Of vraag of je 'm mag masseren, dan kan ie wennen dat jij aan zn lichaam zit, en het is wel intiem :) |
Citaat:
Maar hij heeft z'n t-shirt dan in z'n broek gestopt... ik vind het nu nog zo raar overkomen, als ik dat er ineens uit probeer te halen. Alsof ik 'god weet wat' wil doen. Ik wil hem alleen gewoon eens echt over z'n rug aaien zonder trui ertussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat komt niet raar over, echt niet.
je kunt hem ook gaan masseren en dan: 'trek je tui eens uit, dan kan ik er beter bij' ;) |
Nou ja, misschien rare vraagjes enzo... maar hoe ging dat bij jullie dan :o
Het verdergaan enzo... ik ben best wel verlegen en ik durf niet zo goed verder te gaan. Bang dat hij het niet leuk vind ofzo... ik weet het niet zo goed. :o |
Citaat:
|
ik doe meestal gewoon mijn handen onder zijn trui
vind ik lekker :o en met die massage werkt wel goed ;) |
Citaat:
of kietelen ofzo, het hoeft niet perse serieus te zijn, maar op die manier is het onschuldigachtig ;) en daardoor misschien gemakkerlijker... |
Citaat:
|
Citaat:
Wees blij dat jullie in ieder geval zoenen, ik ken een stel wat in die 8 maanden dat ze samen zijn geweest niet één keer gezoend heeft, omdat ze beide niet durfden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe we dat nu precies deden... ik ben gewoon zo lui dat ik op dat bed wil liggen, met of zonder snode plannen. Bij mij zit er niks achter het gaan liggen, dat vind ik niet verder gaan. En dus denk ik er ook niet verder over na.
Eh... truien.. ik geloof dat hij dat eerst deed, gewoon subtiel op mijn rug onder mijn truitje. Daar kun je dan ook een stuk gemakkelijker bij :P En dat heb ik gewoon een keer teruggedaan.. denk ik. Simpelweg gewoon doen, dus. :P |
Citaat:
Waarom krijg ik toch altijd het idee dat het van de jongens/mannen verwacht wordt de eerste stap te zetten? Citaat:
|
Citaat:
Bij ons ging het eigenlijk allemaal vanzelf omdat we heel gepassioneerd en geil bezig waren:o. Ik heb toen niet echt in stapjes gedacht. Maar het is natuurlijk niet erg om het wat rustiger aan te doen. |
Citaat:
|
Een fles grasovski of zabrowski doet wonderen.
|
Citaat:
OT: zoals al eerder gezegd; hem heel subtiel duwen tot hij op het bed ligt.. Maar al speels; ik zou vooral heel veel lachen :D (weet niet waarom); en als je onder zijn tshirt wil; ofwel gewoon doen en ofwel het voorstel van een massage |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |